Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
To Majty: Omlouvám se za to tcv (to tam samozřejmě mám(Pierburg-PG 7.22908.03.0)). Mělo tam být PTC(ohřívátko), který tam vlasně taky mám, jenom je svedený vedle,mimo sání- do hliník.nádobky. P.S.Ať žijou naše tolik zatracovaný turba K24!!!
To Nosound89: Díky!!! Kola R18 jsou taky super(i 17ky atd.)!!! Aneb: "Kdo se povyšuje, bývá ponížen"-myšleno sám sobě ! Určitě se uvidíme. Ať žije F-M city!
Dneska jsem si zkusil udělat nerez-S60I-zadní rozpěrnou tyč do karoserie. Nabízí to iPd, ViVA atd.(název:"Rear Chassis Brace P2 S60"). Neni to žádnej zázrak, trochu to pomáhá proti kroucení karoserie vzadu-nad zadníma tlumičema. Jednu pro sebe, druhou pro kolegu. Rozhodně bych si to jinak neobjednával, vzhledem k tomu, že za to-kus železné trubky-chtějí na naše kolem 3.000,-Kč. COčkem je to svařený během chvíle, skoro zadarmo a ještě v nerezu !!! O víkendu vyzkouším na autě.
zadní tyče P2.jpg
tyč.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 20 led 2021 19:45, celkem upraveno 1 x.
kishmick píše: 26 srp 2020 15:58
Dneska jsem měl odpoledne volno. Neodolal jsem a vrátil jsem tam ještě na pár dní to starý sání (eshopy jsou teď hrouzně pomalý) a šel jsem si zajezdit. Tady dvě nudný fotky....
Tento týden byl stvořen nový model 3"downpipu: tkzv. odlehčená verze. Použili jsme poprvé slabší trubky, než obvykle-materiál o síle 1.2mm. Jen první koleno na začátku jsme nechali o síle 2mm. To proto, že se z naší zkušenosti, obvykle hned za turbem, materiál zozžhaví pěkně doruda. Tak aby to koleno stabilně vydrželo hodně vysokou teplotu!!! Barevné kombinace svárů taky nejsou na škodu. Dělá se to tam sice "chemicky", "fyzikálně" ??? jen tak mimoděk, ale u lidí, co svařujou, se to stalo běžným standartem-značícím těžkou profesionalitu.
trubky 1.2.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 11 pro 2020 06:22, celkem upraveno 1 x.
Pěkný, jen co sem takhle koukal po profi svarech, tak se to pak moří, právě aby tam tahle duha nebyla, protože to je špatně a znamená to špatně nastavenou svářečku, nebo křivý ruce svářeče. Nicméně na výfuku si tam uděláš lepší sám
Copak tloušťka oceli, hlavně aby tam byla jiná ocel než běžně používaná 304, která na výfukách praská.
Díky . Polepšíme se...
Jinak na autě se těď u mě, v týhle zimě, toho moc dělat nedá(v garáži mám max. 2 °C). Zato zahradu mám zahlcenou nerezem-takže dělám výfuky o sto šest. Zase mě to nějak začlo bavit.
nerez.jpg
d4.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) kishmick dne 21 úno 2021 17:18, celkem upraveno 1 x.
Dneska jsem dostal od známého víčko z hydrauliky - z MANa (německej náklaďák). Super pasuje na volvo whiteblocky(i vespod je úplně stejný!). Bohužel je to hrozně těžko dohledatelný díl (starý hydraulický rameno-nikde žádný číslo). Takže případní zájemci o tuto masivní-chromovou variantu, musí hledat jinou alternativu(iPd atd...).
"Skandix"-horní hadice P26-na chladič, v silikonu, od p.Kučery ze SaabtuninGu. Čekal jsem na ní asi měsíc (stojí cca 1000,-) -takže bylo vidět, že jsem byl asi první, kdo jí vzal.
Přitom cena, za tuhle silikon verzi-jeden kus, se mi zdá zdaleka nejlevnější (většinou je za sadu daleko víc).
Zase mi odešla dvouhmota. Už nikdy více!!! Rozhodl jsem se k radikálnímu opatření-jednohmota vítězí !!! . Z USA takovou "banalitu" objednávat nebudu. Uděláno z nové dvouhmoty Sachs. Samozřejmě posílám na perfektní vyvážení: https://www.vyvazovani.com/
Co ti "zase" odešlo na dvouhmotě a po kolika km?
No modli se, aby ti teď neodešla převodovka. Ony jim ty jednohmoty nedělají dobře, když jsou stavěný na dvouhmoty. Nevím proč.
Čau! Díky. Dvouhmota klepe, cvaká, chrastí atd. (mimoch.-většina mých známých říká, že nic neslyší ). Ten vnitřek bude jistojistě úplně na kaši (za 14dní nafotím). V rámci šetření převodovky jsem nechal nový setrvák váhově tak, jak je - cca 12KG (jako ten původní). Neodlehčovali jsme. Ono by to ani moc nešlo - aby se zachoval tvar a přesný rozměry. V pátek se to vyvažovalo. Dostal jsem od majitele firmy pochvalu. Říkal, že je to dobře udělaný(i na přesnost). . Že to vyvažoval jen z 15g-nevyváženosti(asi doře zafixovaný při sváření)!
Naposledy upravil(a) kishmick dne 01 čer 2021 20:21, celkem upraveno 1 x.
Budeš tu dvouhmotu reklamovat? Já čekám u BSR na termín reklamace už od půlky února, taky mi klepe dvouhmota, přitom je stará 18 měsíců a "najela" asi 5.000km
_________________ V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
Čau. Dvouhmotu mám total na kaši (myslel jsem původní-origo). Konečně se dneska vyndala z auta. Zato lamela a přítlačák(LuK) jsou v super stavu!!! Taky nové spojkové ložisko do převodovky. A zítra nová jednohmota . Ještě trochu laboruju s lamelou a s přítlačákem-zkouším R-kovou lamelu a je tam dost nafest (je o 1.5mm tlustší)!!! Asi jí nebudu riskovat (nemusela by vypínat). Uvidíme...zatím dělám furt resety přítlačáku a zkouším vůli lamely (ten samonastavovací systém Luk SAC je dost divnej).
Ještě jedno foto před víkendem. Nová jednohmota už je konečně na autě + Blow Off do turba (jinak tam snad ani nešel dát). Pár experimentů se spojkou a odpočívám. Pokračovat se bude příští týden.
Po delším laborování se spojkama, jsem tam dal nečekaně staro-nový originál, co tam byl před tím. Organiku, cca 8mm-tloušťka lamely. Lehounce odpruženou organiku s přítlačákem LUK, který nikdy neproklouznul ani při největší zátěži. Vypadá to jako nic moc tuning , ale tahle spojka stojí stále 430 Euro a už jí vlastně nikde nemaji(všude jen náhražky)-jen asi na dvou místech. Testoval jsem 4 spojky(Sachs z Rka atd.), ale tahle je opravdu nejlepší jistota (přítlačák -největší síla). Auto je bohužel stále napůl rozebraný, nestíhám. Zkušební jízda se bude konat za pár dní. Snad to nebude moc tvrdý na rozjezdy .
Akce setrvačník už se chýlí ke konci. V konečný fázi si dal Honza špatně nový PUR vložky-z druhý strany. Což mu zabralo zase půl hodiny, než je vyndal a dal obráceně-jak maji bejt.
Večer to snad konečně poprvý nastartuju.
Čau! Rám se vyndaval kvůli setrvačníku, vložky do rámu byl jen bonus nakonec.
Jinak auto už jezdí a chová se přesně podle mých představ(týden modlení-aby to dobře dopadlo). Tvrdá spojka, která při citlivém rozjezdu dovede být i hodně komfortní . Trochu se změnil zvuk motoru(malinko víc slyšet uvnitř), ale co se nejvíc povedlo: konverze na jednohmotu nezpůsobila chrastění na neutrál, jak je tomu v 90%ech u lidí, co to na P2 zkoušeli!!! Na neutrál je to "šepot květin"-jen cvakání vaček a tlumené bublání. Jízda o dost lepší. S dvouhmotou se jezdí, jako když tě někdo vystřeluje gumou z praku. Tohle je zážitek-hodnoty zrychlení podobný, jako z BMW M3 (0-100 5sec, 100-160 5sec.). Zátah hned od začátku. Nebál bych se dát i vše "natvrdo"-lamelu bez pružin(vibrace pobere neodlehčenej setrvák a posunou se i do pneumatik ). O víkendu asi menší video.