Řazení-seřízení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
Řazení-seřízení
Zdravím všechny,chci ze zeptat jestli nemá někdo zkušenosti se seřízením řadícího mechanismu.Stává se my že jdou celkem těžko řadit 1-2-3.
Rozdíl není v teplotě ,dělá to i po několika kilometrech.
Zatím s tím nikdo nic nedělal-je možné si to poladit doma ?
Díky za info
Rozdíl není v teplotě ,dělá to i po několika kilometrech.
Zatím s tím nikdo nic nedělal-je možné si to poladit doma ?
Díky za info
_________________
Volvo V40 1,8 122PS 1999
Volvo V40 1,8 122PS 1999
-
Offline
- Příspěvky: 74
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chudolazy
- Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Pokud jde špatně i zpátečka, tak je docela možné, že jsou orezlé rážky na spojkové hřídeli a lamela špatně odskakuje. Když stojíš na rovině a auto nebrzdíš, vyšlápneš spojku a zařadíš 1 pohne se lehce dopředu? Jestli jo tak to může být spojka - lamela na drážkách.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
Tak jak to popisuješ by to mohlo být.Za stání při řazeni 1 to trošku kopne.
Je na to nějaká levná rada nad zlato?Nebo se musí rozebrat převodovka na lamelu?
Letos plánuju Chorvatsko a nerad bych řešil spojku v zahraničí,může se něco podělat když to tak nechám být až do ..........?!
Je na to nějaká levná rada nad zlato?Nebo se musí rozebrat převodovka na lamelu?
Letos plánuju Chorvatsko a nerad bych řešil spojku v zahraničí,může se něco podělat když to tak nechám být až do ..........?!
_________________
Volvo V40 1,8 122PS 1999
Volvo V40 1,8 122PS 1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
My berem od firmy Sachs, nebo Valeo. Je v takových malých polštářcích a je určená přímo pro tyto účely. Teplem se nestává tekutou a nevzlíná až na obložení lamely, v důsledku tepla a odstředivé síly. Složení nevím není tam psané a ani jsem po něm nepátral.standa píše:jakou speciální vazelínou?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5084
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
Hmmm, ale obě varianty (verze - příčiny) znamenají převodovku ven :?
To asi Alda nebude mít radost - nenapadá vás zkušení pánové ještě nějaká jednodušší závada - varianta? (třeba vysypat popelník
)
To asi Alda nebude mít radost - nenapadá vás zkušení pánové ještě nějaká jednodušší závada - varianta? (třeba vysypat popelník



_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Co se týká popelníku, tak záleží co v něm má. Já např. náhradní pojistky a žárovičky, takže bych ho určitě nevysypával.Jarda S40 píše:No a co třeba odvzdušnit spojku? Jednoduché a občas i účinné! Začal bych asi tím.Lachtan píše:Hmmm, ale obě varianty (verze - příčiny) znamenají převodovku ven :?
To asi Alda nebude mít radost - nenapadá vás zkušení pánové ještě nějaká jednodušší závada - varianta? (třeba vysypat popelník![]()
![]()
)
I když si myslím, že to asi nepomůže, tak souhlasím s odvzdušněním spojky, tím se nic nepokazí. Pokud se ale zavzdušnila, tak je dobré zavčasu přijít na to kudy.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Přerov
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5084
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
Může se zavzdušnit i při odvzdušňování brzdjarek.krizan píše: Pokud se ale zavzdušnila, tak je dobré zavčasu přijít na to kudy.

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
To se mi ještě nepovedlo, to snad ani nejde. I když bude nádobka prázdná, tak v hadičce a hlavním spojkovém válečku je kapalina pořád.Lachtan píše:Může se zavzdušnit i při odvzdušňování brzdjarek.krizan píše: Pokud se ale zavzdušnila, tak je dobré zavčasu přijít na to kudy.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Narážíš na Ondru a naše odvzdušňování jeho brzd? I když rozum říká ne, tak tenkrát se to povedlo. A kapalina v nádobce byla průběžně doplňována. Holt jsou ještě věci mezi nebem a zemí, na jejichž pochopení lidský rozum nestačí!Lachtan píše:Může se zavzdušnit i při odvzdušňování brzdjarek.krizan píše: Pokud se ale zavzdušnila, tak je dobré zavčasu přijít na to kudy.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé