
Volvo a Citroën
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
ropaky? to jsem jeste neslysel.. 

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 316
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Nechci to tvrdit na 100%, ale AMG dělá jenom benzíňáky, a to přímo skvěle. Nemám MB ale AMG bych si možná i koupil (kdybych na něj měl). Jinak si myslím, že u ropáka by AMG nezaručil takovou spolehlivost. Oni ty comonraily jsou dost háklivý na kvalitu paliva a vůbec na všechno.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 4079
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
Možná už s tím přestali, ale tady je důkaz:wickey píše:ropaky? to jsem jeste neslysel..
https://www.mobile.de/SIDSsUG4FBmCQ1-wpNGFPVOpg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1171543329A1LsearchPublicD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1B41B20C355%81V-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_yetsO~BSRA6D1100E17200CamgBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0FDieselA0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=58&id=11111111242232428&
https://www.mobile.de/SIDzWveE6rzOkqRTiJuiQmiYg-t-vaNexlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublicJ1171543329A1LsearchPublicD1100CCarZ-t-vctpLtt~BmPA1B61B20C355%81V-t-vCaMkMoQuSeUnVb_X_Y_x_yetsO~BSRA6D1100E17200CamgBGNCPKWA0HinPublicA2A0A0A0FDieselA0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sr_qual=GN&top=71&id=11111111244377457&
-
Offline
- Příspěvky: 23
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Čelákovice
-
Offline
- Příspěvky: 316
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Strakonice
-
Offline
- Příspěvky: 133
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha-západ
Volvo a Citroën
No my máme doma Citroena (Xsara Picasso) a jsme maximálně spokojený. Ale když se teď rozhlížím pro autu pro sebe, tak na 95% to bude V70 I (než se rozhodnu na 100% tak si jí musím vyzkoušet někde naživo a pak už budu jen čekat až se najde ten správnej kousek pro mě). Ale upřímně řečeno o C5 kombi HDI jsem původně uvažoval taky a druhý Picasso domů by taky pro mě nebyl důvod k naříkání.
Připadá mi, že ty dvě značky maj společný hlavně pohodlí a zaměření na klidnou pohodlnou jízdu spíš než na blbnutí, čímž můžou přitahovat podobný lidi. U obou je taky charakteristickej výraznej design (i když u každý jinej), z nějž moc neslevujou k tomu, aby vypadali stejně jako jiný značky.
Připadá mi, že ty dvě značky maj společný hlavně pohodlí a zaměření na klidnou pohodlnou jízdu spíš než na blbnutí, čímž můžou přitahovat podobný lidi. U obou je taky charakteristickej výraznej design (i když u každý jinej), z nějž moc neslevujou k tomu, aby vypadali stejně jako jiný značky.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Příspěvky: 1045
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Volvo a Citroën
Bracha ma uz nekolik let XMko a co dodat, je to lod, je to hranaty a rekl bych, ze i drzak... proste paradni auto, takovy skoroVolvo 

-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Volvo a Citroën
Jestli máte citróna spolehlivého, tak jim ho rychle prodejte do muzea, neboť to bude patrně vyjímka nebo omyl ve výrobě. To mi nikdo nevyvrátí, já dělal u této podezřelé značky a poslední auto co vyrobili byla DS a XC, zbytek jsou hrozné šroty, které jen jezdí na reklamace, a po záruce na opravy.
Jinak kaýdý ať si koupí co chce, aspoň se na silnici budu cítit bezpečněji. ( Citróny mají rádi karosáři, plechy jdou tvarovat rukama
)
Jinak kaýdý ať si koupí co chce, aspoň se na silnici budu cítit bezpečněji. ( Citróny mají rádi karosáři, plechy jdou tvarovat rukama

_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Volvo a Citroën
U kamaráda reklamoval zákaznik Citroena C4 picaso v té nej výbavě protože zblblá automatická převodovka furt ve městě při padesátce řadila 34343434343 prostě nebyla schopná tam jedu z těch rychlostí nechat
asi se holka nemohla rozhodnout co chce 


_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Volvo a Citroën
To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.
-
Offline
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Volvo a Citroën
tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......Jarda S40 píše:To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 692
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Šaľa
Re:
Kamos kamosoveho kamose - mechanik mi vykladal ze Volvo ma s francuzmi dost spolocneho / vyrobu, spolupraca atd / ostatne podrobnosti ani nepisem. To kamosovi kamosoveho kamose - mechanikovi fakt mam verit ?Raff píše: Může bejt, ale francouzská práce zůstane francouzskou prací

_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
Volvo a Citroën
Automat je vod toho, abych na ten klacek, co trčí z podlahy sahnul během jízdy maximálně 2xtravex píše:tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......Jarda S40 píše:To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.

_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Re:
lakio píše:Kamos kamosoveho kamose - mechanik mi vykladal ze Volvo ma s francuzmi dost spolocneho / vyrobu, spolupraca atd / ostatne podrobnosti ani nepisem. To kamosovi kamosoveho kamose - mechanikovi fakt mam verit ?Raff píše: Může bejt, ale francouzská práce zůstane francouzskou prací
jasne, ale uz nema, ale melo....
viz aliance PRV (fakt to neznamena "Poradne Rozjety Volvo") = Peugeot, Renault, Volvo
vysledkem byla treba spoluprace kolem rady 4xx (motory, mechanika), sestivalec V6 2,8 (skoda ze ho nenechali dle puvodniho navrhu coby osmivalec, takhle z nej zbyl jen nejhorsi motor ve volvu co jsem kdy poznal), naftovy motory pro radu x40 a dalsi a dalsi....
spolecnou vyrobu nikdy nemeli, nektere veci vyvijeli spolecne a vzajemne si pak vyvinute veci dodavali....
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1038
- Registrován: 21 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
Volvo a Citroën
ale fuj, hrabat na nejakej "klacek"tnemec píše: Automat je vod toho, abych na ten klacek, co trčí z podlahy sahnul během jízdy maximálně 2x

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Volvo a Citroën
No to si děláš prd-l, ne? Naši návštěvníci a uživatelé automobilů že by cosi četli??? A ještě k tomu návody???travex píše:tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......


-
Offline
- Příspěvky: 692
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Bydliště: Šaľa
Re:
Takto znie PRV ako "Paradne Rozbity Volvo"travex píše: viz aliance PRV (fakt to neznamena "Poradne Rozjety Volvo") = Peugeot, Renault, Volvo
sestivalec V6 2,8 (skoda ze ho nenechali dle puvodniho navrhu coby osmivalec, takhle z nej zbyl jen nejhorsi motor ve volvu co jsem kdy poznal)

Dikes za info, vydychol som si. Francuza nechcem
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 1013
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Volvo a Citroën
No tak taky mi to přišlo normální ale tu rekalmaci mu uznali takže to muselo být něco horšího ne? Musim se na to znova zeptat a dát věděttravex píše:tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......Jarda S40 píše:To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], yoby