Volvo a Citroën

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
This topic is 13 years a 6 days old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5792
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: J. Hradec

Příspěvek od dali »

Hans píše:Motor je ručně skládaný a AMG zaručuje, že vydrží bez jakékoliv opravy 500.000 km.
To je hustej údaj! U nejostřejší sportovně laděný verze toho kterýho modelu MB bych to nečekal. :roll:
Napadá mě že AMG upravuje taky ropáky, nebo se mýlím? To se divím že je eště nepoložily ty vychytaný common railový vstřikovače od Bosche :roll:
Jen tak pro zajímavost, platí tahle záruka i u menších modelů?
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5602
Registrován: 16 roků 2 měsíce
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Příspěvek od wickey »

ropaky? to jsem jeste neslysel.. :shock:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Bobika
Offline
Příspěvky: 609
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

Nechci to tvrdit na 100%, ale AMG dělá jenom benzíňáky, a to přímo skvěle. Nemám MB ale AMG bych si možná i koupil (kdybych na něj měl). Jinak si myslím, že u ropáka by AMG nezaručil takovou spolehlivost. Oni ty comonraily jsou dost háklivý na kvalitu paliva a vůbec na všechno.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5792
Registrován: 14 roků 10 měsíců
Bydliště: J. Hradec

Příspěvek od dali »

wickey píše:ropaky? to jsem jeste neslysel.. :shock:
Možná už s tím přestali, ale tady je důkaz:
http://www.mobile.de/SIDSsUG4FBmCQ1-wpN ... 242232428&
http://www.mobile.de/SIDzWveE6rzOkqRTiJ ... 244377457&
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej

Hans
Offline
Příspěvky: 70
Registrován: 13 roků 9 měsíců
Bydliště: Čelákovice

Příspěvek od Hans »

AMG dělá pětiválcový naftový motor o objemu 3000 ccm. Motor má výkon 170 kW a kroutící moment 540 Nm.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

Bobika
Offline
Příspěvky: 609
Registrován: 14 roků 5 měsíců
Bydliště: Strakonice

Příspěvek od Bobika »

Tak je to jasný. AMG dělá naftu. Je to sice pro mě překvapení, ale je to tak. Je vidět, že trh si žádá své a proto i kouzelníci od AMG museli přijít s ropákem :? .
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Kuba
Offline
Příspěvky: 280
Registrován: 13 roků
Bydliště: Praha-západ

Re: Volvo a Citroën

Příspěvek od Kuba »

No my máme doma Citroena (Xsara Picasso) a jsme maximálně spokojený. Ale když se teď rozhlížím pro autu pro sebe, tak na 95% to bude V70 I (než se rozhodnu na 100% tak si jí musím vyzkoušet někde naživo a pak už budu jen čekat až se najde ten správnej kousek pro mě). Ale upřímně řečeno o C5 kombi HDI jsem původně uvažoval taky a druhý Picasso domů by taky pro mě nebyl důvod k naříkání.

Připadá mi, že ty dvě značky maj společný hlavně pohodlí a zaměření na klidnou pohodlnou jízdu spíš než na blbnutí, čímž můžou přitahovat podobný lidi. U obou je taky charakteristickej výraznej design (i když u každý jinej), z nějž moc neslevujou k tomu, aby vypadali stejně jako jiný značky.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1490
Registrován: 13 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Re: Volvo a Citroën

Příspěvek od Drtic »

Bracha ma uz nekolik let XMko a co dodat, je to lod, je to hranaty a rekl bych, ze i drzak... proste paradni auto, takovy skoroVolvo :)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Re: Volvo a Citroën

Příspěvek od jarek.krizan »

Jestli máte citróna spolehlivého, tak jim ho rychle prodejte do muzea, neboť to bude patrně vyjímka nebo omyl ve výrobě. To mi nikdo nevyvrátí, já dělal u této podezřelé značky a poslední auto co vyrobili byla DS a XC, zbytek jsou hrozné šroty, které jen jezdí na reklamace, a po záruce na opravy.
Jinak kaýdý ať si koupí co chce, aspoň se na silnici budu cítit bezpečněji. ( Citróny mají rádi karosáři, plechy jdou tvarovat rukama :palec: )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Re: Volvo a Citroën

Příspěvek od Sibr »

U kamaráda reklamoval zákaznik Citroena C4 picaso v té nej výbavě protože zblblá automatická převodovka furt ve městě při padesátce řadila 34343434343 prostě nebyla schopná tam jedu z těch rychlostí nechat :mrgreen: asi se holka nemohla rozhodnout co chce 8)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2865
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Volvo a Citroën

Příspěvek od Jarda S40 »

To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: Volvo a Citroën

Příspěvek od travex »

Jarda S40 píše:To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.
tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

lakio
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Šaľa

Re:

Příspěvek od lakio »

Raff píše: Může bejt, ale francouzská práce zůstane francouzskou prací :twisted:
Kamos kamosoveho kamose - mechanik mi vykladal ze Volvo ma s francuzmi dost spolocneho / vyrobu, spolupraca atd / ostatne podrobnosti ani nepisem. To kamosovi kamosoveho kamose - mechanikovi fakt mam verit ? :evil:
_________________
C30 D5 R-Design

tnemec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1617
Registrován: 17 roků
Bydliště: Praha

Re: Volvo a Citroën

Příspěvek od tnemec »

travex píše:
Jarda S40 píše:To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.
tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......
Automat je vod toho, abych na ten klacek, co trčí z podlahy sahnul během jízdy maximálně 2x :-)
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: Re:

Příspěvek od travex »

lakio píše:
Raff píše: Může bejt, ale francouzská práce zůstane francouzskou prací :twisted:
Kamos kamosoveho kamose - mechanik mi vykladal ze Volvo ma s francuzmi dost spolocneho / vyrobu, spolupraca atd / ostatne podrobnosti ani nepisem. To kamosovi kamosoveho kamose - mechanikovi fakt mam verit ? :evil:

jasne, ale uz nema, ale melo....

viz aliance PRV (fakt to neznamena "Poradne Rozjety Volvo") = Peugeot, Renault, Volvo

vysledkem byla treba spoluprace kolem rady 4xx (motory, mechanika), sestivalec V6 2,8 (skoda ze ho nenechali dle puvodniho navrhu coby osmivalec, takhle z nej zbyl jen nejhorsi motor ve volvu co jsem kdy poznal), naftovy motory pro radu x40 a dalsi a dalsi....

spolecnou vyrobu nikdy nemeli, nektere veci vyvijeli spolecne a vzajemne si pak vyvinute veci dodavali....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

travex
Offline
Příspěvky: 1794
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha

Re: Volvo a Citroën

Příspěvek od travex »

tnemec píše: Automat je vod toho, abych na ten klacek, co trčí z podlahy sahnul během jízdy maximálně 2x :-)
ale fuj, hrabat na nejakej "klacek" :-D
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2865
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Re: Volvo a Citroën

Příspěvek od Jarda S40 »

travex píše:tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......
No to si děláš prd-l, ne? Naši návštěvníci a uživatelé automobilů že by cosi četli??? A ještě k tomu návody??? :roll: :lol:

lakio
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 906
Registrován: 13 roků 6 měsíců
Bydliště: Šaľa

Re: Re:

Příspěvek od lakio »

travex píše: viz aliance PRV (fakt to neznamena "Poradne Rozjety Volvo") = Peugeot, Renault, Volvo
sestivalec V6 2,8 (skoda ze ho nenechali dle puvodniho navrhu coby osmivalec, takhle z nej zbyl jen nejhorsi motor ve volvu co jsem kdy poznal)
Takto znie PRV ako "Paradne Rozbity Volvo" :D
Dikes za info, vydychol som si. Francuza nechcem
_________________
C30 D5 R-Design

Sibr
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1814
Registrován: 13 roků 10 měsíců
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

Re: Volvo a Citroën

Příspěvek od Sibr »

travex píše:
Jarda S40 píše:To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.
tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......
No tak taky mi to přišlo normální ale tu rekalmaci mu uznali takže to muselo být něco horšího ne? Musim se na to znova zeptat a dát vědět ;-)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
This topic is 13 years a 6 days old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „o všem možném:-)“