Volvo a Citroën

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#51

Příspěvek od wickey »

ropaky? to jsem jeste neslysel.. :shock:
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#52

Příspěvek od Bobika »

Nechci to tvrdit na 100%, ale AMG dělá jenom benzíňáky, a to přímo skvěle. Nemám MB ale AMG bych si možná i koupil (kdybych na něj měl). Jinak si myslím, že u ropáka by AMG nezaručil takovou spolehlivost. Oni ty comonraily jsou dost háklivý na kvalitu paliva a vůbec na všechno.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši


Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 24
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Čelákovice

#54

Příspěvek od Hans »

AMG dělá pětiválcový naftový motor o objemu 3000 ccm. Motor má výkon 170 kW a kroutící moment 540 Nm.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#55

Příspěvek od Bobika »

Tak je to jasný. AMG dělá naftu. Je to sice pro mě překvapení, ale je to tak. Je vidět, že trh si žádá své a proto i kouzelníci od AMG museli přijít s ropákem :? .
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Kuba
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 140
Registrován: 16 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha-západ

#56 Volvo a Citroën

Příspěvek od Kuba »

No my máme doma Citroena (Xsara Picasso) a jsme maximálně spokojený. Ale když se teď rozhlížím pro autu pro sebe, tak na 95% to bude V70 I (než se rozhodnu na 100% tak si jí musím vyzkoušet někde naživo a pak už budu jen čekat až se najde ten správnej kousek pro mě). Ale upřímně řečeno o C5 kombi HDI jsem původně uvažoval taky a druhý Picasso domů by taky pro mě nebyl důvod k naříkání.

Připadá mi, že ty dvě značky maj společný hlavně pohodlí a zaměření na klidnou pohodlnou jízdu spíš než na blbnutí, čímž můžou přitahovat podobný lidi. U obou je taky charakteristickej výraznej design (i když u každý jinej), z nějž moc neslevujou k tomu, aby vypadali stejně jako jiný značky.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#57 Volvo a Citroën

Příspěvek od Drtic »

Bracha ma uz nekolik let XMko a co dodat, je to lod, je to hranaty a rekl bych, ze i drzak... proste paradni auto, takovy skoroVolvo :)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#58 Volvo a Citroën

Příspěvek od jarek.krizan »

Jestli máte citróna spolehlivého, tak jim ho rychle prodejte do muzea, neboť to bude patrně vyjímka nebo omyl ve výrobě. To mi nikdo nevyvrátí, já dělal u této podezřelé značky a poslední auto co vyrobili byla DS a XC, zbytek jsou hrozné šroty, které jen jezdí na reklamace, a po záruce na opravy.
Jinak kaýdý ať si koupí co chce, aspoň se na silnici budu cítit bezpečněji. ( Citróny mají rádi karosáři, plechy jdou tvarovat rukama :palec: )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#59 Volvo a Citroën

Příspěvek od Sibr »

U kamaráda reklamoval zákaznik Citroena C4 picaso v té nej výbavě protože zblblá automatická převodovka furt ve městě při padesátce řadila 34343434343 prostě nebyla schopná tam jedu z těch rychlostí nechat :mrgreen: asi se holka nemohla rozhodnout co chce 8)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#60 Volvo a Citroën

Příspěvek od Jarda S40 »

To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#61 Volvo a Citroën

Příspěvek od travex »

Jarda S40 píše:To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.
tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 700
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Šaľa

#62 Re:

Příspěvek od lakio »

Raff píše: Může bejt, ale francouzská práce zůstane francouzskou prací :twisted:
Kamos kamosoveho kamose - mechanik mi vykladal ze Volvo ma s francuzmi dost spolocneho / vyrobu, spolupraca atd / ostatne podrobnosti ani nepisem. To kamosovi kamosoveho kamose - mechanikovi fakt mam verit ? :evil:
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#63 Volvo a Citroën

Příspěvek od tnemec »

travex píše:
Jarda S40 píše:To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.
tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......
Automat je vod toho, abych na ten klacek, co trčí z podlahy sahnul během jízdy maximálně 2x :-)
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#64 Re:

Příspěvek od travex »

lakio píše:
Raff píše: Může bejt, ale francouzská práce zůstane francouzskou prací :twisted:
Kamos kamosoveho kamose - mechanik mi vykladal ze Volvo ma s francuzmi dost spolocneho / vyrobu, spolupraca atd / ostatne podrobnosti ani nepisem. To kamosovi kamosoveho kamose - mechanikovi fakt mam verit ? :evil:

jasne, ale uz nema, ale melo....

viz aliance PRV (fakt to neznamena "Poradne Rozjety Volvo") = Peugeot, Renault, Volvo

vysledkem byla treba spoluprace kolem rady 4xx (motory, mechanika), sestivalec V6 2,8 (skoda ze ho nenechali dle puvodniho navrhu coby osmivalec, takhle z nej zbyl jen nejhorsi motor ve volvu co jsem kdy poznal), naftovy motory pro radu x40 a dalsi a dalsi....

spolecnou vyrobu nikdy nemeli, nektere veci vyvijeli spolecne a vzajemne si pak vyvinute veci dodavali....
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

travex
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1054
Registrován: 20 roků 4 měsíce
Bydliště: Praha

#65 Volvo a Citroën

Příspěvek od travex »

tnemec píše: Automat je vod toho, abych na ten klacek, co trčí z podlahy sahnul během jízdy maximálně 2x :-)
ale fuj, hrabat na nejakej "klacek" :-D
_________________

XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#66 Volvo a Citroën

Příspěvek od Jarda S40 »

travex píše:tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......
No to si děláš prd-l, ne? Naši návštěvníci a uživatelé automobilů že by cosi četli??? A ještě k tomu návody??? :roll: :lol:

lakio
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 700
Registrován: 16 roků 11 měsíců
Bydliště: Šaľa

#67 Re:

Příspěvek od lakio »

travex píše: viz aliance PRV (fakt to neznamena "Poradne Rozjety Volvo") = Peugeot, Renault, Volvo
sestivalec V6 2,8 (skoda ze ho nenechali dle puvodniho navrhu coby osmivalec, takhle z nej zbyl jen nejhorsi motor ve volvu co jsem kdy poznal)
Takto znie PRV ako "Paradne Rozbity Volvo" :D
Dikes za info, vydychol som si. Francuza nechcem
_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#68 Volvo a Citroën

Příspěvek od Sibr »

travex píše:
Jarda S40 píše:To bych považoval za normální, měl zařadit 3 a bylo to vyřešený.
tak nejak, proto na volici taky volba nejvyssiho kvaltu je.... staci si precist navod k obsluze. Napriklad u 740ky jasne pisou, ze pokud chces zamezit razeni 3434343 tak mas volic presunout do polohy 3......
No tak taky mi to přišlo normální ale tu rekalmaci mu uznali takže to muselo být něco horšího ne? Musim se na to znova zeptat a dát vědět ;-)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“