Volvo a Citroën

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#1 Volvo a Citroën

Příspěvek od tnemec »

Poslední dobou si všímám, kolik Citroënářů uvažuje o volvu nebo si volvo koupilo... kolega v práci, ten maník, co teď odpovídal v tématu stran v-c, atd. atp. a je jich víc...

Víte někdo čím to?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

honzAK
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 170
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: byla v70 a 740gle
Bydliště: Budejice

#2 Volvo a Citroën

Příspěvek od honzAK »

tnemec píše:Poslední dobou si všímám, kolik Citroënářů uvažuje o volvu nebo si volvo koupilo... kolega v práci, ten maník, co teď odpovídal v tématu stran v-c, atd. atp. a je jich víc...

Víte někdo čím to?
No viz u nas v CB, CITY CAR prodava Volvo i Citroen, takze kdyz tam "citronari" chodej a vidi Volvo tak si rikaj "proboha v cem to jezdim" a chtej to zmenit, z horsiho se na lepsi zvyka samo :lol:
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#3

Příspěvek od Schumi_01 »

To nevim čim to je...ale podle mě mají tyhle dvě automobilky k sobě možná trošku blízko zaměřením na zákazníky...a svym stylem.
Mě osobně se nový Citróny hodně líběj...C6 je nádherný umělecký dílo podle mě a ted ty jejich Picassa nový sou taky krásný... Takže na tom asi fakt něco bude :D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Raff
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 143
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

#4

Příspěvek od Raff »

Schumi_01 píše:Mě osobně se nový Citróny hodně líběj...C6 je nádherný umělecký dílo podle mě a ted ty jejich Picassa nový sou taky krásný... Takže na tom asi fakt něco bude :D
Může bejt, ale francouzská práce zůstane francouzskou prací :twisted:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#5

Příspěvek od Jarda S40 »

Já bych tu francouzskou práci tak nehaněl, třeba orál..... :lol: Ne, ale vážně. Děda měl 2x Citroen C15D a maximální spokojenost. Auto naprosto spolehlivé, nezná co je to porucha a km bylo najeto alespoň kolem 400 000. Prostě držáky k pohledání a strašně nízká spotřeba. Pravda je, že je to maximálně jednoduché auto z dob, kdy se tam necpala elektronika. A i v crashtestech na silnici obstálo více než dobře, dědu sejmul stojícího na křižovatce Ford jedoucí podel znalce 120 km/h na pravé přední dveře a děda přežil jenom se zlomeným žebrem.
Jinak z Citroenů zbožňuji model DS19, to je špice!

Raff
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 143
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

#6

Příspěvek od Raff »

Jarda S40 píše:Pravda je, že je to maximálně jednoduché auto z dob, kdy se tam necpala elektronika
No jo, to ale hovoříš o západoevropské výrobě z doby před sociálně-demokratickými reformami posledních dvaceti let :shock:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#7

Příspěvek od dali »

No moje předchozí (a zároveň první) auto byl taky Citroën, AX. A byla to taková m...a že mě to dohnalo k tomu abych si ušetřil na pořádný auto. Takže bych pohnutky citrónařů viděl taky takto prozaicky: totální otrávenost z žabožrouta je dožene ke koupi pořádnýho auta.

bidak
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 221
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 5

#8

Příspěvek od bidak »

hehe, taky jsem mel prvni auto citrona, ale ZX coupe
a druhy auto uz byla 850 8)
_________________
850 '96 2,5 10V automat
S40 '00 1,8 automat
V70 '00 TDI automat
V70 '15 T5 automat

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

#9

Příspěvek od kenya »

taky jsem měl šestý auto citroena - XM, ale jedenáctý už bylo volvo - 960 :lol: :lol: :lol:
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#10

Příspěvek od wickey »

panove, aj bych ty zabozrouty az tak nehanil

DS !
SM !
C6 !
:D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Raff
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 143
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Reichenberg/Oslo

#11

Příspěvek od Raff »

wickey píše:panove, aj bych ty zabozrouty az tak nehanil

DS !
SM !
C6 !
:D
To já zase jo, kdykoli a kdekoli :twisted:
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#12

Příspěvek od dali »

bidak píše:hehe, taky jsem mel prvni auto citrona, ale ZX coupe
a druhy auto uz byla 850 8)
Hm, moje V70 je taky moje druhý auto. 8) :wink:

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#13

Příspěvek od dali »

wickey píše:panove, aj bych ty zabozrouty az tak nehanil

DS !
SM !
C6 !
:D
BDSM? :lol:

Miki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 249
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradištko u Nymburka

#14

Příspěvek od Miki »

jasný citroeny nehanit, já měl CX a BX , nicméně Volvo je Volvo :-), respektive sedma je sedma :-))) , ale nutno podotknout, tak majitelé Citroenů jsou taky většinou v pohodě, žádný VW atd. :-)
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#15

Příspěvek od Ondra. »

mě se na citrouších líbí že jsou to specifický auta, ale zpracování no nic moc...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#16

Příspěvek od jarek.krizan »

Já dělal ve značkovým citrónu a říkám zadarmo drahý.
Vyjímka je DS.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 93
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990

#17

Příspěvek od kenya »

jarek.krizan píše:Já dělal ve značkovým citrónu a říkám zadarmo drahý.
Vyjímka je DS.
2 CV - kachna má taky svoje kouzlo
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#18

Příspěvek od jarek.krizan »

kenya píše:
jarek.krizan píše:Já dělal ve značkovým citrónu a říkám zadarmo drahý.
Vyjímka je DS.
2 CV - kachna má taky svoje kouzlo
Máš pravdu , ono by se jich našlo víc, ale všechno staršího data výroby.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#19

Příspěvek od wickey »

dali píše:
wickey píše:panove, aj bych ty zabozrouty az tak nehanil

DS !
SM !
C6 !
:D
BDSM? :lol:
sprostaku!! 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#20

Příspěvek od standa »

Miki píše:jasný citroeny nehanit, já měl CX a BX , nicméně Volvo je Volvo :-), respektive sedma je sedma :-))) , ale nutno podotknout, tak majitelé Citroenů jsou taky většinou v pohodě, žádný VW atd. :-)
Miki, je cx takový to auto s budíkama bez ručiček - takovej ten kotouč jako na starých pokladnách?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

George
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 65
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha (+SU)

#21

Příspěvek od George »

No, kdyby XMko bylo lepší držák ... hranatý je taky dost, vzhledově nepřehlédnutelný, výbava fajnová, jen najít ten kousek, který nezlobí, že jo, ale to je práce téměř detektivní a bez záruky :wink:
_________________
940GLE/92´/B230F/man/>333kkm
[STATUS]

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#22

Příspěvek od Jarda S40 »

George píše:No, kdyby XMko bylo lepší držák ... hranatý je taky dost, vzhledově nepřehlédnutelný, výbava fajnová, jen najít ten kousek, který nezlobí, že jo, ale to je práce téměř detektivní a bez záruky :wink:
XMko je fajn, zlobí snad jenom elektronika, ale to třeba u 480 taky. A více méně u všech volv, kam ji nacpali.

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#23

Příspěvek od Bobika »

No když jsme u žabožroutů, tak jsem před Volvem vlastnil 12 Renaultů (Twingo (asi nejlepší), Laguny, Safrane (2 měsíce a byl pryč), Megany, 19, Clia) - mám dobrý známý, kteří Renaulty dováží z Německa, tak jsem to střídal jako boty. Je pravda, že jsem měl celkem štěstí (žádné vážné závady), ale taky jsem auto nevlastnil déle než rok. Ale jinak i takový Safrane nebo Laguna se nedají z Volvem 850 (srovnání s jinými modely Volvo nemůžu nabídnout) vůbec srovnat. A hlavně po nějakých 100 000 km začaly mít Rendlové problémy s životností snad všeho. V té době jsem razil názor - ojeté auto s max 100 000 km. Dnes už to neplatí. :D
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Miki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 249
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradištko u Nymburka

#24

Příspěvek od Miki »

standa píše:Miki, je cx takový to auto s budíkama bez ručiček - takovej ten kotouč jako na starých pokladnách?
ano ano ale jen ty starší myslím že se dali poznat podle chromovaných nárazníků, pak už tam dávali plastový nárazníky a normální budíky, já měl 84 a měl ještě ten starý, moc se mi to líbilo, UFO !!!!
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#25

Příspěvek od Sibr »

Jóóó XMko s 2.1TD 81Kw výbava Palas to je pohodička sice je to drahý na údržbu ale nevadilo by mi jedno vlastnit, a takový SMko.... óóóó :lol:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“