Volvo a Citroën
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
Volvo a Citroën
Poslední dobou si všímám, kolik Citroënářů uvažuje o volvu nebo si volvo koupilo... kolega v práci, ten maník, co teď odpovídal v tématu stran v-c, atd. atp. a je jich víc...
Víte někdo čím to?
Víte někdo čím to?
_________________
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun
Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P.
Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě...
Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
www.dopravniporadce.cz - Zaháním bubáky z úřadů zpět do temnot...
-
Offline
- Příspěvky: 357
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
Re: Volvo a Citroën
No viz u nas v CB, CITY CAR prodava Volvo i Citroen, takze kdyz tam "citronari" chodej a vidi Volvo tak si rikaj "proboha v cem to jezdim" a chtej to zmenit, z horsiho se na lepsi zvyka samotnemec píše:Poslední dobou si všímám, kolik Citroënářů uvažuje o volvu nebo si volvo koupilo... kolega v práci, ten maník, co teď odpovídal v tématu stran v-c, atd. atp. a je jich víc...
Víte někdo čím to?

_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
-
Offline
- Příspěvky: 664
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
To nevim čim to je...ale podle mě mají tyhle dvě automobilky k sobě možná trošku blízko zaměřením na zákazníky...a svym stylem.
Mě osobně se nový Citróny hodně líběj...C6 je nádherný umělecký dílo podle mě a ted ty jejich Picassa nový sou taky krásný... Takže na tom asi fakt něco bude
Mě osobně se nový Citróny hodně líběj...C6 je nádherný umělecký dílo podle mě a ted ty jejich Picassa nový sou taky krásný... Takže na tom asi fakt něco bude

_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09
Volvo C70 2,4i 125 kW MY08
Volvo XC70 D5 136 kW MY09
-
Offline
- Příspěvky: 239
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
Může bejt, ale francouzská práce zůstane francouzskou pracíSchumi_01 píše:Mě osobně se nový Citróny hodně líběj...C6 je nádherný umělecký dílo podle mě a ted ty jejich Picassa nový sou taky krásný... Takže na tom asi fakt něco bude

_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Já bych tu francouzskou práci tak nehaněl, třeba orál.....
Ne, ale vážně. Děda měl 2x Citroen C15D a maximální spokojenost. Auto naprosto spolehlivé, nezná co je to porucha a km bylo najeto alespoň kolem 400 000. Prostě držáky k pohledání a strašně nízká spotřeba. Pravda je, že je to maximálně jednoduché auto z dob, kdy se tam necpala elektronika. A i v crashtestech na silnici obstálo více než dobře, dědu sejmul stojícího na křižovatce Ford jedoucí podel znalce 120 km/h na pravé přední dveře a děda přežil jenom se zlomeným žebrem.
Jinak z Citroenů zbožňuji model DS19, to je špice!

Jinak z Citroenů zbožňuji model DS19, to je špice!
-
Offline
- Příspěvky: 239
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
No jo, to ale hovoříš o západoevropské výrobě z doby před sociálně-demokratickými reformami posledních dvaceti letJarda S40 píše:Pravda je, že je to maximálně jednoduché auto z dob, kdy se tam necpala elektronika

_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvky: 5771
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: J. Hradec
No moje předchozí (a zároveň první) auto byl taky Citroën, AX. A byla to taková m...a že mě to dohnalo k tomu abych si ušetřil na pořádný auto. Takže bych pohnutky citrónařů viděl taky takto prozaicky: totální otrávenost z žabožrouta je dožene ke koupi pořádnýho auta.
_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej
-
Offline
- Příspěvky: 497
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 149
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
- Bydliště: liberec/SCANIA R420
-
Offline
- Příspěvky: 5591
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
panove, aj bych ty zabozrouty az tak nehanil
DS !
SM !
C6 !

DS !
SM !
C6 !

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 239
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
To já zase jo, kdykoli a kdekoliwickey píše:panove, aj bych ty zabozrouty az tak nehanil
DS !
SM !
C6 !

_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvky: 5771
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: J. Hradec
Hm, moje V70 je taky moje druhý auto.bidak píše:hehe, taky jsem mel prvni auto citrona, ale ZX coupe
a druhy auto uz byla 850


_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej
-
Offline
- Příspěvky: 5771
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: J. Hradec
BDSM?wickey píše:panove, aj bych ty zabozrouty az tak nehanil
DS !
SM !
C6 !

_________________
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej
V70 I 2,5D (D5252T) '00
850R Estate B5234T4 184kW M59 '96
Bylo: V70 T5 191kW, M66, Summum, Premium Sound '05
Moje 850/70 díly na prodej
-
Offline
- Příspěvky: 429
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
jasný citroeny nehanit, já měl CX a BX , nicméně Volvo je Volvo
, respektive sedma je sedma
)) , ale nutno podotknout, tak majitelé Citroenů jsou taky většinou v pohodě, žádný VW atd. 



_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5494
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
mě se na citrouších líbí že jsou to specifický auta, ale zpracování no nic moc...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales //// V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Okřídlená slepice stříbrná fkumbálu, 1999, 66 kw, spotřeba 4,789523456248971 l/100 km :D
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 3x 940 B230, B230FK, D24TIC, V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, 945GL ´92
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4276
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 149
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
- Bydliště: liberec/SCANIA R420
2 CV - kachna má taky svoje kouzlojarek.krizan píše:Já dělal ve značkovým citrónu a říkám zadarmo drahý.
Vyjímka je DS.
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 3x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Mercedes Benz ML320 r.v.98
časem bude V70 nebo XC70
bylo 960 3.0 24V
je 3x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Mercedes Benz ML320 r.v.98
časem bude V70 nebo XC70
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4276
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Máš pravdu , ono by se jich našlo víc, ale všechno staršího data výroby.kenya píše:2 CV - kachna má taky svoje kouzlojarek.krizan píše:Já dělal ve značkovým citrónu a říkám zadarmo drahý.
Vyjímka je DS.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 5591
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
sprostaku!!dali píše:BDSM?wickey píše:panove, aj bych ty zabozrouty az tak nehanil
DS !
SM !
C6 !

_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 2088
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
Miki, je cx takový to auto s budíkama bez ručiček - takovej ten kotouč jako na starých pokladnách?Miki píše:jasný citroeny nehanit, já měl CX a BX , nicméně Volvo je Volvo, respektive sedma je sedma
)) , ale nutno podotknout, tak majitelé Citroenů jsou taky většinou v pohodě, žádný VW atd.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 135
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha (+SU)
-
Offline
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
XMko je fajn, zlobí snad jenom elektronika, ale to třeba u 480 taky. A více méně u všech volv, kam ji nacpali.George píše:No, kdyby XMko bylo lepší držák ... hranatý je taky dost, vzhledově nepřehlédnutelný, výbava fajnová, jen najít ten kousek, který nezlobí, že jo, ale to je práce téměř detektivní a bez záruky
-
Offline
- Příspěvky: 608
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Strakonice
No když jsme u žabožroutů, tak jsem před Volvem vlastnil 12 Renaultů (Twingo (asi nejlepší), Laguny, Safrane (2 měsíce a byl pryč), Megany, 19, Clia) - mám dobrý známý, kteří Renaulty dováží z Německa, tak jsem to střídal jako boty. Je pravda, že jsem měl celkem štěstí (žádné vážné závady), ale taky jsem auto nevlastnil déle než rok. Ale jinak i takový Safrane nebo Laguna se nedají z Volvem 850 (srovnání s jinými modely Volvo nemůžu nabídnout) vůbec srovnat. A hlavně po nějakých 100 000 km začaly mít Rendlové problémy s životností snad všeho. V té době jsem razil názor - ojeté auto s max 100 000 km. Dnes už to neplatí. 

_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
hmmm, taky jsem mel citrony, prvnich 6 aut.... ale pak uz ma volba byla jasna....



_________________
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
XC70 D5 210hp 6ti automat 2006, 960 kombi 3.0 automat 1995
byla V70XC 2.4T automat 1999, S40 2.0D 6ti manual 2005, V70 D5 AWD automat 2002, C70 2.5T automat 1998, 855 TDI ´96 manual, 964 ´92 4q+OD, 945 ´93 automat, 745 ´88 4q+OD - vše D24TIC, 460 1.8i ´96
-
Offline
- Příspěvky: 429
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
ano ano ale jen ty starší myslím že se dali poznat podle chromovaných nárazníků, pak už tam dávali plastový nárazníky a normální budíky, já měl 84 a měl ještě ten starý, moc se mi to líbilo, UFO !!!!standa píše:Miki, je cx takový to auto s budíkama bez ručiček - takovej ten kotouč jako na starých pokladnách?
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál