Bobika píše:No když jsme u žabožroutů, tak jsem před Volvem vlastnil 12 Renaultů (Twingo (asi nejlepší), Laguny, Safrane (2 měsíce a byl pryč), Megany, 19, Clia) - mám dobrý známý, kteří Renaulty dováží z Německa, tak jsem to střídal jako boty. Je pravda, že jsem měl celkem štěstí (žádné vážné závady), ale taky jsem auto nevlastnil déle než rok. Ale jinak i takový Safrane nebo Laguna se nedají z Volvem 850 (srovnání s jinými modely Volvo nemůžu nabídnout) vůbec srovnat. A hlavně po nějakých 100 000 km začaly mít Rendlové problémy s životností snad všeho. V té době jsem razil názor - ojeté auto s max 100 000 km. Dnes už to neplatí.
tak to te potesi toto: predevcirem jsem vezl jakehosi managora, kterej se hooodne porozhlizel po interieru osmice... povidam mu: nebojte se, taxametr bezi spravne -:)) a on: ne, o to mi nejde, ja jen ze jsem mel taky volvo, osmdesatku a tak sleduju rozdily... aha, a co mate za auto ted?? no, ted mam renaulta ( ), velsatise... fakt?? a jste spokojenej?? slysel jsem, ze jim hodne zlobila elektronika... ale kdepak, je to zlaty auto, velky, bezpecny, pohodlny, spolehlivy...( )a uz bych nikdy nic jineho nechtel... zbytek cesty jsem mlcel...
_________________ bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
Bobika píše:No když jsme u žabožroutů, tak jsem před Volvem vlastnil 12 Renaultů (Twingo (asi nejlepší), Laguny, Safrane (2 měsíce a byl pryč), Megany, 19, Clia) - mám dobrý známý, kteří Renaulty dováží z Německa, tak jsem to střídal jako boty. Je pravda, že jsem měl celkem štěstí (žádné vážné závady), ale taky jsem auto nevlastnil déle než rok. Ale jinak i takový Safrane nebo Laguna se nedají z Volvem 850 (srovnání s jinými modely Volvo nemůžu nabídnout) vůbec srovnat. A hlavně po nějakých 100 000 km začaly mít Rendlové problémy s životností snad všeho. V té době jsem razil názor - ojeté auto s max 100 000 km. Dnes už to neplatí.
tak to te potesi toto: predevcirem jsem vezl jakehosi managora, kterej se hooodne porozhlizel po interieru osmice... povidam mu: nebojte se, taxametr bezi spravne -:)) a on: ne, o to mi nejde, ja jen ze jsem mel taky volvo, osmdesatku a tak sleduju rozdily... aha, a co mate za auto ted?? no, ted mam renaulta ( ), velsatise... fakt?? a jste spokojenej?? slysel jsem, ze jim hodne zlobila elektronika... ale kdepak, je to zlaty auto, velky, bezpecny, pohodlny, spolehlivy...( )a uz bych nikdy nic jineho nechtel... zbytek cesty jsem mlcel...
Tak to jsi musel mluvit právě s NÍM! ... Jediným řidičem renaultu v ČR, který nemá s autem problémy
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
:idea: Tak mě napadá, že XMu a CXu v kombu moc do rozměrů devítky chybět nebude Asi taky jeden z důvodů přechodu s Citróna na Volvo, prostě někdo přišel na chuť velkým kombíkům, ale kvalita žabožrouta mu lezla krkem, tak si připlatil na pořádně udělanýho kombajna.
rpet píše:tak to te potesi toto: predevcirem jsem vezl jakehosi managora, kterej se hooodne porozhlizel po interieru osmice... povidam mu: nebojte se, taxametr bezi spravne -:)) a on: ne, o to mi nejde, ja jen ze jsem mel taky volvo, osmdesatku a tak sleduju rozdily... aha, a co mate za auto ted?? no, ted mam renaulta ( ), velsatise... fakt?? a jste spokojenej?? slysel jsem, ze jim hodne zlobila elektronika... ale kdepak, je to zlaty auto, velky, bezpecny, pohodlny, spolehlivy...( )a uz bych nikdy nic jineho nechtel... zbytek cesty jsem mlcel...
Tak to jsi musel mluvit právě s NÍM! ... Jediným řidičem renaultu v ČR, který nemá s autem problémy
prave. z toho, ze NEMA ZADNE PROBLEMY (byt i renault sam priznal, ze velsatis je sice nadcasove auto, lec, bohuzel, se jim tak nejak nepovedl po strance spolehlivosti...) jsem byl tak strasne auf, ze jsem mlcel... a propos: pamatuju, ale to uz je dost dlouho, jednoho majitele velsatu, kterej osobne prohlasil, ze renault uz nikdy do jeho garaze nesmi, neb velsatis mu asi hodinu branil v minus patnacti odemceni vozu - to auto ma jen "keylees" system, jinak se do nej dostat nelze. tedy - lze. s cihlou v ruce
_________________ bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
dali píše::idea: Tak mě napadá, že XMu a CXu v kombu moc do rozměrů devítky chybět nebude Asi taky jeden z důvodů přechodu s Citróna na Volvo, prostě někdo přišel na chuť velkým kombíkům, ale kvalita žabožrouta mu lezla krkem, tak si připlatil na pořádně udělanýho kombajna.
ixemo urcite devitku dozene, co se prostoru tyce. ale ceixo?? no, nevim... spis do osmice estate... aůle devitka asi neeee... jinak zamestnavatele toho - prominte mi ten vyraz, ale opravdu MUSIM - picomilce neznam, neb jsem mlcel a nebyl schopen kloudne samohlasky, natoz pak souhlasky, vety, vety hole, souveti atp..
_________________ bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
Bobika píše:No když jsme u žabožroutů, tak jsem před Volvem vlastnil 12 Renaultů (Twingo (asi nejlepší), Laguny, Safrane (2 měsíce a byl pryč), Megany, 19, Clia) - mám dobrý známý, kteří Renaulty dováží z Německa, tak jsem to střídal jako boty. Je pravda, že jsem měl celkem štěstí (žádné vážné závady), ale taky jsem auto nevlastnil déle než rok. Ale jinak i takový Safrane nebo Laguna se nedají z Volvem 850 (srovnání s jinými modely Volvo nemůžu nabídnout) vůbec srovnat. A hlavně po nějakých 100 000 km začaly mít Rendlové problémy s životností snad všeho. V té době jsem razil názor - ojeté auto s max 100 000 km. Dnes už to neplatí.
tak to te potesi toto: predevcirem jsem vezl jakehosi managora, kterej se hooodne porozhlizel po interieru osmice... povidam mu: nebojte se, taxametr bezi spravne -:)) a on: ne, o to mi nejde, ja jen ze jsem mel taky volvo, osmdesatku a tak sleduju rozdily... aha, a co mate za auto ted?? no, ted mam renaulta ( ), velsatise... fakt?? a jste spokojenej?? slysel jsem, ze jim hodne zlobila elektronika... ale kdepak, je to zlaty auto, velky, bezpecny, pohodlny, spolehlivy...( )a uz bych nikdy nic jineho nechtel... zbytek cesty jsem mlcel...
Řekl bych, že jestli si managera vezl dopoledne, tak se ještě neprobudil a zdál se mu slastný sen o spolehlivých Renaultech.
A jinak s tím VelSatisem to mohu jen potvrdit. V servisu ho přímo milují, je tam každý měsíc na návštěvě a mechanici s ním "rozmlouvají" a potom mu "domlouvají" a ještě ho "přesvědčují", aby jezdil a nezlobil.
_________________ Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
No já mám kamaráda, kterej dělá v Renault servisu a maj přísnej zákaz vynášet mezi lidi kolik se toho na zánovních autech musí spravovat (namátkou hroutící se blok prvních 1,5 DCi, čepy na Masterech po pár kilometrech, turba na prakticky všech 1,9 DCi atd.)
BTW statistika poruchovosti podle údajů TÜV je naprosto irelevantní protože se spousta věcí mění v tichosti v záruce a málo co proklouzne nepovšimnutý až na technickou. Nehledě k tomu že kategorie do 3, 5, 7 .... let jsou třeba pro Volvo taky handicapující, protože průměrná nákupní taška najede za 3 roky 30-40000 km, průměrný firemní Volvo tak 130-140000.
Dělal jsem v renaultu i v Citrónu a pokud někdo umí francouzsky, tak má na 3 měsíce co číst celé dny o tom co se všechno musí dělat v záruce a zákazníci o tom nesmí vědět. U Opla to bylo už v menší míře. A abych nebyl zaujatý, tak Volvo taky mělo 3 akce alespoň co vím ( vesměs ale nové vozy - myslím v poslední době. )
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
jarek.krizan píše:Dělal jsem v renaultu i v Citrónu a pokud někdo umí francouzsky, tak má na 3 měsíce co číst celé dny o tom co se všechno musí dělat v záruce...
mám tomu rozumět přesně tak, jak jsi to napsal :?:
jarek.krizan píše:Dělal jsem v renaultu i v Citrónu a pokud někdo umí francouzsky, tak má na 3 měsíce co číst celé dny o tom co se všechno musí dělat v záruce...
mám tomu rozumět přesně tak, jak jsi to napsal :?:
Pokud nebereš doslova použitá písmena ale sdělený obsah, tak je to bohužel pravda, všichni zaměstnanci co přišli do styku s dokumenty museli podepsat, že nesmí sdělovat ze spisů jakékoli informace pod pokutou, u frantíků dost vysokou, proto se nedivím že do zveřejňování se nikdo moc nehrne.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
Já jsem měl Xantii limuzínu, 2 x Xantii Combi a Citroen C8 a špatná auta to nebyla. Byla pohodlná, hydropneumatika byla příjemně měkká. V záruce jsem chodil jen na běžné kontroly a závady nebyly nijak časté. Na všech jsem najel přes 250 000 km a motory chodily jako hodinky. V dnešní době je už globalizace tak daleko, že ani nejde říct, kde bylo jaké auto vyrobeno. Moji V40 vyrobili v Holandsku a to je skoro Francie. Po Citroenu C8 jsem se rozhodl koupit dvě auta. Jedno sportovní pro mě a jedno kombi pro manželku. Jako nejlepší menší a hezký kombík mně jednoznačně vyšlo Volvo V40. Jako sportovní auto mně vyšel nejlepší MB CLK 55 AMG. U každého auta, co jsem měl, bych našel nějaké klady i zápory, kromě toho posledního MB, což je ale jiná třída vozidla. Citroen byl vždycky trochu jiný než ostatní. Zajímavé je třeba to, že kromě Mazdy jako jediný dotáhl do sériové výroby rotační Wankelův motor a citroenem vyvinuté hydropneumatické odpružení používá Jaguár a Bentley.
_________________ V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2
tohle mi pripomina - kdyz tatik prodaval XJR, dostal jsem to na starost s instrukcemi - jestli se nekdo zepta na spotrebu, treba rict, nevim, je tam palubak, tam mam dojezd a od pumpy k pumpe dojedu...
pak me dorazil jeden, co se ptal, jestli to jde prestavet na LPG - tomu jsem polozil
_________________ '01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl '08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Spotřeba AMG není zase tak hrozná. Když jezdím normálně podle předpisů, tak se vejdu do 14 litrů. V40 mně podle palubáku bere 9,6 litru. To není zase tak strašnej rozdíl ve spotřebě mezi motory o výkonu 90 kW a 270 kW.
_________________ V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2
Hans píše:Spotřeba AMG není zase tak hrozná. Když jezdím normálně podle předpisů, tak se vejdu do 14 litrů. V40 mně podle palubáku bere 9,6 litru. To není zase tak strašnej rozdíl ve spotřebě mezi motory o výkonu 90 kW a 270 kW.
Kromě motoru, brzd a nějakých plastů na kastli jsou díly na AMG stejné jako u mercedesu CLK 500. Podle toho co jsem kupoval jsou ceny stejné jako u jiných aut. Pumpa ostřikovače světlometu mě stála 1200, plastový kryt podběhu, který jsem na parkovišti urazil, stál 900, baterie 2600, filtr klimatizace 900. Horší je to s gumama. Jedna letní stojí 15000. Motor je ručně skládaný a AMG zaručuje, že vydrží bez jakékoliv opravy 500.000 km. Závadu na automatické převodovce prý ještě neměli. Pořádná palba asi budou rozvody, ale na ty je ještě dost času. Z aut co jsem měl a mám jsou nejdražší díly na Mazdu Xedos 9. Zadní origo brzdové destičky na ní stojí 8800. Volvo má asi stejné ceny dílů jako MB a asi poloviční než mazda. Včera jsem na V40 kupoval těsnící gumu zadních dveří a i s plastovýma příchytkama mě stála 2300. Stejná guma na Xedose stála 4800.
_________________ V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2
rpet píše:tak to te potesi toto: predevcirem jsem vezl jakehosi managora, kterej se hooodne porozhlizel po interieru osmice... povidam mu: nebojte se, taxametr bezi spravne -:)) a on: ne, o to mi nejde, ja jen ze jsem mel taky volvo, osmdesatku a tak sleduju rozdily... aha, a co mate za auto ted?? no, ted mam renaulta ( ), velsatise... fakt?? a jste spokojenej?? slysel jsem, ze jim hodne zlobila elektronika... ale kdepak, je to zlaty auto, velky, bezpecny, pohodlny, spolehlivy...( )a uz bych nikdy nic jineho nechtel... zbytek cesty jsem mlcel...
Řekl bych, že jestli si managera vezl dopoledne, tak se ještě neprobudil a zdál se mu slastný sen o spolehlivých Renaultech.
A jinak s tím VelSatisem to mohu jen potvrdit. V servisu ho přímo milují, je tam každý měsíc na návštěvě a mechanici s ním "rozmlouvají" a potom mu "domlouvají" a ještě ho "přesvědčují", aby jezdil a nezlobil.
nenene, bylo to k veceru a mel s sebou jakousi krehuli... jinak: a kdyz tem autikum domluvi, nechaji si za to platit, nebo je to sluzba zakaznikum gratis ??
_________________ bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31
Hans píše:Motor je ručně skládaný a AMG zaručuje, že vydrží bez jakékoliv opravy 500.000 km.
To je hustej údaj! U nejostřejší sportovně laděný verze toho kterýho modelu MB bych to nečekal.
Napadá mě že AMG upravuje taky ropáky, nebo se mýlím? To se divím že je eště nepoložily ty vychytaný common railový vstřikovače od Bosche
Jen tak pro zajímavost, platí tahle záruka i u menších modelů?