Volvo a Citroën

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
rpet
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

#26

Příspěvek od rpet »

Bobika píše:No když jsme u žabožroutů, tak jsem před Volvem vlastnil 12 Renaultů (Twingo (asi nejlepší), Laguny, Safrane (2 měsíce a byl pryč), Megany, 19, Clia) - mám dobrý známý, kteří Renaulty dováží z Německa, tak jsem to střídal jako boty. Je pravda, že jsem měl celkem štěstí (žádné vážné závady), ale taky jsem auto nevlastnil déle než rok. Ale jinak i takový Safrane nebo Laguna se nedají z Volvem 850 (srovnání s jinými modely Volvo nemůžu nabídnout) vůbec srovnat. A hlavně po nějakých 100 000 km začaly mít Rendlové problémy s životností snad všeho. V té době jsem razil názor - ojeté auto s max 100 000 km. Dnes už to neplatí. :D
tak to te potesi toto: predevcirem jsem vezl jakehosi managora, kterej se hooodne porozhlizel po interieru osmice... povidam mu: nebojte se, taxametr bezi spravne -:)) a on: ne, o to mi nejde, ja jen ze jsem mel taky volvo, osmdesatku a tak sleduju rozdily... aha, a co mate za auto ted?? no, ted mam renaulta ( :evil: ), velsatise... fakt?? a jste spokojenej?? slysel jsem, ze jim hodne zlobila elektronika... ale kdepak, je to zlaty auto, velky, bezpecny, pohodlny, spolehlivy...( :evil: :evil: )a uz bych nikdy nic jineho nechtel... zbytek cesty jsem mlcel...
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#27

Příspěvek od tnemec »

rpet píše:
Bobika píše:No když jsme u žabožroutů, tak jsem před Volvem vlastnil 12 Renaultů (Twingo (asi nejlepší), Laguny, Safrane (2 měsíce a byl pryč), Megany, 19, Clia) - mám dobrý známý, kteří Renaulty dováží z Německa, tak jsem to střídal jako boty. Je pravda, že jsem měl celkem štěstí (žádné vážné závady), ale taky jsem auto nevlastnil déle než rok. Ale jinak i takový Safrane nebo Laguna se nedají z Volvem 850 (srovnání s jinými modely Volvo nemůžu nabídnout) vůbec srovnat. A hlavně po nějakých 100 000 km začaly mít Rendlové problémy s životností snad všeho. V té době jsem razil názor - ojeté auto s max 100 000 km. Dnes už to neplatí. :D
tak to te potesi toto: predevcirem jsem vezl jakehosi managora, kterej se hooodne porozhlizel po interieru osmice... povidam mu: nebojte se, taxametr bezi spravne -:)) a on: ne, o to mi nejde, ja jen ze jsem mel taky volvo, osmdesatku a tak sleduju rozdily... aha, a co mate za auto ted?? no, ted mam renaulta ( :evil: ), velsatise... fakt?? a jste spokojenej?? slysel jsem, ze jim hodne zlobila elektronika... ale kdepak, je to zlaty auto, velky, bezpecny, pohodlny, spolehlivy...( :evil: :evil: )a uz bych nikdy nic jineho nechtel... zbytek cesty jsem mlcel...
Tak to jsi musel mluvit právě s NÍM! ... Jediným řidičem renaultu v ČR, který nemá s autem problémy :-D
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#28

Příspěvek od dali »

:idea: Tak mě napadá, že XMu a CXu v kombu moc do rozměrů devítky chybět nebude :wink: Asi taky jeden z důvodů přechodu s Citróna na Volvo, prostě někdo přišel na chuť velkým kombíkům, ale kvalita žabožrouta mu lezla krkem, tak si připlatil na pořádně udělanýho kombajna. :D

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#29

Příspěvek od dali »

tnemec píše: Tak to jsi musel mluvit právě s NÍM! ... Jediným řidičem renaultu v ČR, který nemá s autem problémy :-D
Naše dohady by sezptýlily, kdyby se ho Roman nezapomněl zeptat, co má ve znaku jeho zaměstnavatel :wink: Řek bych že něco hodně sprostýho :twisted: :twisted: :twisted:

rpet
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

#30

Příspěvek od rpet »

tnemec píše:
rpet píše:tak to te potesi toto: predevcirem jsem vezl jakehosi managora, kterej se hooodne porozhlizel po interieru osmice... povidam mu: nebojte se, taxametr bezi spravne -:)) a on: ne, o to mi nejde, ja jen ze jsem mel taky volvo, osmdesatku a tak sleduju rozdily... aha, a co mate za auto ted?? no, ted mam renaulta ( :evil: ), velsatise... fakt?? a jste spokojenej?? slysel jsem, ze jim hodne zlobila elektronika... ale kdepak, je to zlaty auto, velky, bezpecny, pohodlny, spolehlivy...( :evil: :evil: )a uz bych nikdy nic jineho nechtel... zbytek cesty jsem mlcel...
Tak to jsi musel mluvit právě s NÍM! ... Jediným řidičem renaultu v ČR, který nemá s autem problémy :-D
prave. z toho, ze NEMA ZADNE PROBLEMY (byt i renault sam priznal, ze velsatis je sice nadcasove auto, lec, bohuzel, se jim tak nejak nepovedl po strance spolehlivosti...) jsem byl tak strasne auf, ze jsem mlcel... a propos: pamatuju, ale to uz je dost dlouho, jednoho majitele velsatu, kterej osobne prohlasil, ze renault uz nikdy do jeho garaze nesmi, neb velsatis mu asi hodinu branil v minus patnacti odemceni vozu - to auto ma jen "keylees" system, jinak se do nej dostat nelze. tedy - lze. s cihlou v ruce :lol:
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

rpet
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

#31

Příspěvek od rpet »

dali píše::idea: Tak mě napadá, že XMu a CXu v kombu moc do rozměrů devítky chybět nebude :wink: Asi taky jeden z důvodů přechodu s Citróna na Volvo, prostě někdo přišel na chuť velkým kombíkům, ale kvalita žabožrouta mu lezla krkem, tak si připlatil na pořádně udělanýho kombajna. :D
ixemo urcite devitku dozene, co se prostoru tyce. ale ceixo?? no, nevim... spis do osmice estate... aůle devitka asi neeee... jinak zamestnavatele toho - prominte mi ten vyraz, ale opravdu MUSIM - picomilce neznam, neb jsem mlcel a nebyl schopen kloudne samohlasky, natoz pak souhlasky, vety, vety hole, souveti atp..
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 300
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Vůz: C 70

#32

Příspěvek od LADA11 »

někde tady byla fotka jak se z nepovedenýho volva stal citroen CX... :?
_________________
Volv

Bobika
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 332
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Bydliště: Strakonice

#33

Příspěvek od Bobika »

rpet píše:
Bobika píše:No když jsme u žabožroutů, tak jsem před Volvem vlastnil 12 Renaultů (Twingo (asi nejlepší), Laguny, Safrane (2 měsíce a byl pryč), Megany, 19, Clia) - mám dobrý známý, kteří Renaulty dováží z Německa, tak jsem to střídal jako boty. Je pravda, že jsem měl celkem štěstí (žádné vážné závady), ale taky jsem auto nevlastnil déle než rok. Ale jinak i takový Safrane nebo Laguna se nedají z Volvem 850 (srovnání s jinými modely Volvo nemůžu nabídnout) vůbec srovnat. A hlavně po nějakých 100 000 km začaly mít Rendlové problémy s životností snad všeho. V té době jsem razil názor - ojeté auto s max 100 000 km. Dnes už to neplatí. :D
tak to te potesi toto: predevcirem jsem vezl jakehosi managora, kterej se hooodne porozhlizel po interieru osmice... povidam mu: nebojte se, taxametr bezi spravne -:)) a on: ne, o to mi nejde, ja jen ze jsem mel taky volvo, osmdesatku a tak sleduju rozdily... aha, a co mate za auto ted?? no, ted mam renaulta ( :evil: ), velsatise... fakt?? a jste spokojenej?? slysel jsem, ze jim hodne zlobila elektronika... ale kdepak, je to zlaty auto, velky, bezpecny, pohodlny, spolehlivy...( :evil: :evil: )a uz bych nikdy nic jineho nechtel... zbytek cesty jsem mlcel...
Řekl bych, že jestli si managera vezl dopoledne, tak se ještě neprobudil a zdál se mu slastný sen o spolehlivých Renaultech. :lol: :lol: :lol:
A jinak s tím VelSatisem to mohu jen potvrdit. V servisu ho přímo milují, je tam každý měsíc na návštěvě a mechanici s ním "rozmlouvají" a potom mu "domlouvají" a ještě ho "přesvědčují", aby jezdil a nezlobil. :twisted:
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#34

Příspěvek od dali »

No já mám kamaráda, kterej dělá v Renault servisu a maj přísnej zákaz vynášet mezi lidi kolik se toho na zánovních autech musí spravovat (namátkou hroutící se blok prvních 1,5 DCi, čepy na Masterech po pár kilometrech, turba na prakticky všech 1,9 DCi atd.)
BTW statistika poruchovosti podle údajů TÜV je naprosto irelevantní protože se spousta věcí mění v tichosti v záruce a málo co proklouzne nepovšimnutý až na technickou. Nehledě k tomu že kategorie do 3, 5, 7 .... let jsou třeba pro Volvo taky handicapující, protože průměrná nákupní taška najede za 3 roky 30-40000 km, průměrný firemní Volvo tak 130-140000.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#35

Příspěvek od jarek.krizan »

Dělal jsem v renaultu i v Citrónu a pokud někdo umí francouzsky, tak má na 3 měsíce co číst celé dny o tom co se všechno musí dělat v záruce a zákazníci o tom nesmí vědět. U Opla to bylo už v menší míře. A abych nebyl zaujatý, tak Volvo taky mělo 3 akce alespoň co vím ( vesměs ale nové vozy - myslím v poslední době. )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#36

Příspěvek od standa »

jarek.krizan píše:Dělal jsem v renaultu i v Citrónu a pokud někdo umí francouzsky, tak má na 3 měsíce co číst celé dny o tom co se všechno musí dělat v záruce...
mám tomu rozumět přesně tak, jak jsi to napsal :?: :roll: :D :shock:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#37

Příspěvek od jarek.krizan »

standa píše:
jarek.krizan píše:Dělal jsem v renaultu i v Citrónu a pokud někdo umí francouzsky, tak má na 3 měsíce co číst celé dny o tom co se všechno musí dělat v záruce...
mám tomu rozumět přesně tak, jak jsi to napsal :?: :roll: :D :shock:
Pokud nebereš doslova použitá písmena ale sdělený obsah, tak je to bohužel pravda, všichni zaměstnanci co přišli do styku s dokumenty museli podepsat, že nesmí sdělovat ze spisů jakékoli informace pod pokutou, u frantíků dost vysokou, proto se nedivím že do zveřejňování se nikdo moc nehrne.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#38

Příspěvek od standa »

no já jsem jsem tě pochopil tak, že mechanik neovládající francouzštinu nedělá... 8)

odborně se mému mozkovému pochodu říká železná logika :D
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#39

Příspěvek od jarek.krizan »

Ono to bylo i v češtině, ale to si člověk nemohl vypůjčit :lol:
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 24
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Čelákovice

#40

Příspěvek od Hans »

Já jsem měl Xantii limuzínu, 2 x Xantii Combi a Citroen C8 a špatná auta to nebyla. Byla pohodlná, hydropneumatika byla příjemně měkká. V záruce jsem chodil jen na běžné kontroly a závady nebyly nijak časté. Na všech jsem najel přes 250 000 km a motory chodily jako hodinky. V dnešní době je už globalizace tak daleko, že ani nejde říct, kde bylo jaké auto vyrobeno. Moji V40 vyrobili v Holandsku a to je skoro Francie. Po Citroenu C8 jsem se rozhodl koupit dvě auta. Jedno sportovní pro mě a jedno kombi pro manželku. Jako nejlepší menší a hezký kombík mně jednoznačně vyšlo Volvo V40. Jako sportovní auto mně vyšel nejlepší MB CLK 55 AMG. U každého auta, co jsem měl, bych našel nějaké klady i zápory, kromě toho posledního MB, což je ale jiná třída vozidla. Citroen byl vždycky trochu jiný než ostatní. Zajímavé je třeba to, že kromě Mazdy jako jediný dotáhl do sériové výroby rotační Wankelův motor a citroenem vyvinuté hydropneumatické odpružení používá Jaguár a Bentley.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#41

Příspěvek od Ondra. »

Ty živíš AMG? Néééééééééé :shock:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#42

Příspěvek od jarek.krizan »

Jaguár a Bentley používají trochu jiný systém, aby nedocházelo k extrémním případům jako u francouze, v případě selhání systému.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#43

Příspěvek od wickey »

Ondra. píše:Ty živíš AMG? Néééééééééé :shock:
ehm jestli si nekdo muze dovolit koupit AMG, spotreba je ta posledni vec na kterou hledi ;)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#44

Příspěvek od Ondra. »

wickey píše:
Ondra. píše:Ty živíš AMG? Néééééééééé :shock:
ehm jestli si nekdo muze dovolit koupit AMG, spotreba je ta posledni vec na kterou hledi ;)
no tak ony AMG všeobecně dost ztrácejí hodnotu, ale ty díly pak... :D
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#45

Příspěvek od wickey »

tohle mi pripomina - kdyz tatik prodaval XJR, dostal jsem to na starost s instrukcemi - jestli se nekdo zepta na spotrebu, treba rict, nevim, je tam palubak, tam mam dojezd a od pumpy k pumpe dojedu... ;)

pak me dorazil jeden, co se ptal, jestli to jde prestavet na LPG - tomu jsem polozil :D
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 24
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Čelákovice

#46

Příspěvek od Hans »

Spotřeba AMG není zase tak hrozná. Když jezdím normálně podle předpisů, tak se vejdu do 14 litrů. V40 mně podle palubáku bere 9,6 litru. To není zase tak strašnej rozdíl ve spotřebě mezi motory o výkonu 90 kW a 270 kW.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#47

Příspěvek od Ondra. »

Hans píše:Spotřeba AMG není zase tak hrozná. Když jezdím normálně podle předpisů, tak se vejdu do 14 litrů. V40 mně podle palubáku bere 9,6 litru. To není zase tak strašnej rozdíl ve spotřebě mezi motory o výkonu 90 kW a 270 kW.
a co náhradní díly?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 24
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Čelákovice

#48

Příspěvek od Hans »

Kromě motoru, brzd a nějakých plastů na kastli jsou díly na AMG stejné jako u mercedesu CLK 500. Podle toho co jsem kupoval jsou ceny stejné jako u jiných aut. Pumpa ostřikovače světlometu mě stála 1200, plastový kryt podběhu, který jsem na parkovišti urazil, stál 900, baterie 2600, filtr klimatizace 900. Horší je to s gumama. Jedna letní stojí 15000. Motor je ručně skládaný a AMG zaručuje, že vydrží bez jakékoliv opravy 500.000 km. Závadu na automatické převodovce prý ještě neměli. Pořádná palba asi budou rozvody, ale na ty je ještě dost času. Z aut co jsem měl a mám jsou nejdražší díly na Mazdu Xedos 9. Zadní origo brzdové destičky na ní stojí 8800. Volvo má asi stejné ceny dílů jako MB a asi poloviční než mazda. Včera jsem na V40 kupoval těsnící gumu zadních dveří a i s plastovýma příchytkama mě stála 2300. Stejná guma na Xedose stála 4800.
_________________
V40, rok 2000, 1,8i - 90 kW, automat, motor B4184S2

rpet
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 130
Registrován: 18 roků 11 měsíců
Bydliště: Praha Běchovice, resp. Lom u Mostu

#49

Příspěvek od rpet »

Bobika píše:
rpet píše:tak to te potesi toto: predevcirem jsem vezl jakehosi managora, kterej se hooodne porozhlizel po interieru osmice... povidam mu: nebojte se, taxametr bezi spravne -:)) a on: ne, o to mi nejde, ja jen ze jsem mel taky volvo, osmdesatku a tak sleduju rozdily... aha, a co mate za auto ted?? no, ted mam renaulta ( :evil: ), velsatise... fakt?? a jste spokojenej?? slysel jsem, ze jim hodne zlobila elektronika... ale kdepak, je to zlaty auto, velky, bezpecny, pohodlny, spolehlivy...( :evil: :evil: )a uz bych nikdy nic jineho nechtel... zbytek cesty jsem mlcel...
Řekl bych, že jestli si managera vezl dopoledne, tak se ještě neprobudil a zdál se mu slastný sen o spolehlivých Renaultech. :lol: :lol: :lol:
A jinak s tím VelSatisem to mohu jen potvrdit. V servisu ho přímo milují, je tam každý měsíc na návštěvě a mechanici s ním "rozmlouvají" a potom mu "domlouvají" a ještě ho "přesvědčují", aby jezdil a nezlobil. :twisted:
nenene, bylo to k veceru a mel s sebou jakousi krehuli... jinak: a kdyz tem autikum domluvi, nechaji si za to platit, nebo je to sluzba zakaznikum gratis ?? :lol: :lol: :lol:
_________________
bylo : 850 2.5 20v B5254S - nepřekonatelný auto. Proč to nedělaj dodnes ????
je: V70 2,5 TDI (D5252T)/1997 Automat - soustavnými investicemi se z tohoto vozu stává vcelku obstojný stařec.
workphone: 00420 608 12 60 31

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 8
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#50

Příspěvek od dali »

Hans píše:Motor je ručně skládaný a AMG zaručuje, že vydrží bez jakékoliv opravy 500.000 km.
To je hustej údaj! U nejostřejší sportovně laděný verze toho kterýho modelu MB bych to nečekal. :roll:
Napadá mě že AMG upravuje taky ropáky, nebo se mýlím? To se divím že je eště nepoložily ty vychytaný common railový vstřikovače od Bosche :roll:
Jen tak pro zajímavost, platí tahle záruka i u menších modelů?
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“