Volvo a Citroën
- Autor
- Zpráva
#1 Volvo a Citroën
Poslední dobou si všímám, kolik Citroënářů uvažuje o volvu nebo si volvo koupilo... kolega v práci, ten maník, co teď odpovídal v tématu stran v-c, atd. atp. a je jich víc...
Víte někdo čím to?
Víte někdo čím to?
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 170
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
#2 Volvo a Citroën
No viz u nas v CB, CITY CAR prodava Volvo i Citroen, takze kdyz tam "citronari" chodej a vidi Volvo tak si rikaj "proboha v cem to jezdim" a chtej to zmenit, z horsiho se na lepsi zvyka samotnemec píše:Poslední dobou si všímám, kolik Citroënářů uvažuje o volvu nebo si volvo koupilo... kolega v práci, ten maník, co teď odpovídal v tématu stran v-c, atd. atp. a je jich víc...
Víte někdo čím to?
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 620
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
#3
To nevim čim to je...ale podle mě mají tyhle dvě automobilky k sobě možná trošku blízko zaměřením na zákazníky...a svym stylem.
Mě osobně se nový Citróny hodně líběj...C6 je nádherný umělecký dílo podle mě a ted ty jejich Picassa nový sou taky krásný... Takže na tom asi fakt něco bude
Mě osobně se nový Citróny hodně líběj...C6 je nádherný umělecký dílo podle mě a ted ty jejich Picassa nový sou taky krásný... Takže na tom asi fakt něco bude
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#4
Může bejt, ale francouzská práce zůstane francouzskou pracíSchumi_01 píše:Mě osobně se nový Citróny hodně líběj...C6 je nádherný umělecký dílo podle mě a ted ty jejich Picassa nový sou taky krásný... Takže na tom asi fakt něco bude
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#5
Já bych tu francouzskou práci tak nehaněl, třeba orál..... Ne, ale vážně. Děda měl 2x Citroen C15D a maximální spokojenost. Auto naprosto spolehlivé, nezná co je to porucha a km bylo najeto alespoň kolem 400 000. Prostě držáky k pohledání a strašně nízká spotřeba. Pravda je, že je to maximálně jednoduché auto z dob, kdy se tam necpala elektronika. A i v crashtestech na silnici obstálo více než dobře, dědu sejmul stojícího na křižovatce Ford jedoucí podel znalce 120 km/h na pravé přední dveře a děda přežil jenom se zlomeným žebrem.
Jinak z Citroenů zbožňuji model DS19, to je špice!
Jinak z Citroenů zbožňuji model DS19, to je špice!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#6
No jo, to ale hovoříš o západoevropské výrobě z doby před sociálně-demokratickými reformami posledních dvaceti letJarda S40 píše:Pravda je, že je to maximálně jednoduché auto z dob, kdy se tam necpala elektronika
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#7
No moje předchozí (a zároveň první) auto byl taky Citroën, AX. A byla to taková m...a že mě to dohnalo k tomu abych si ušetřil na pořádný auto. Takže bych pohnutky citrónařů viděl taky takto prozaicky: totální otrávenost z žabožrouta je dožene ke koupi pořádnýho auta.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
#9
taky jsem měl šestý auto citroena - XM, ale jedenáctý už bylo volvo - 960
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#10
panove, aj bych ty zabozrouty az tak nehanil
DS !
SM !
C6 !
DS !
SM !
C6 !
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 143
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Reichenberg/Oslo
#11
To já zase jo, kdykoli a kdekoliwickey píše:panove, aj bych ty zabozrouty az tak nehanil
DS !
SM !
C6 !
_________________
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
Past: Volvo 855 Estate 2,5 10V, 1995 (1/2004-10/2004)
Past: Volvo 855 Estate 2,5 TDI, 1996 (10/2004-1/2007)
Past: Volvo XC70 D5 Geartronic Summum, 2002 (12/2006-9/2012)
Present: CZ: Volvo XC70 D5 (205 HP) Summum MY 2010; Volvo V50 1.6D 2006 NO: Volvo V50 1.6D 2006 Addition
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 249
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#14
jasný citroeny nehanit, já měl CX a BX , nicméně Volvo je Volvo , respektive sedma je sedma )) , ale nutno podotknout, tak majitelé Citroenů jsou taky většinou v pohodě, žádný VW atd.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 4743
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#15
mě se na citrouších líbí že jsou to specifický auta, ale zpracování no nic moc...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#16
Já dělal ve značkovým citrónu a říkám zadarmo drahý.
Vyjímka je DS.
Vyjímka je DS.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 93
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Oelsnitz / Vogtland
- Vůz: 960 B6304F, automat, r.v. 1990
#17
2 CV - kachna má taky svoje kouzlojarek.krizan píše:Já dělal ve značkovým citrónu a říkám zadarmo drahý.
Vyjímka je DS.
_________________
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
bylo 960 3.0 24V
je 2x Škoda Octavia Combi r.v.61-63, Škoda Felicia Super r.v. 64, Peugeot 309D r.v.91, 960 B6304F, automat, 1990, Jaguar XJ350 2002, Jaguar X-type 2002, Jaguar XF 2015,
časem bude Ford Mustang convertible 1964
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2427
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#18
Máš pravdu , ono by se jich našlo víc, ale všechno staršího data výroby.kenya píše:2 CV - kachna má taky svoje kouzlojarek.krizan píše:Já dělal ve značkovým citrónu a říkám zadarmo drahý.
Vyjímka je DS.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#19
sprostaku!!dali píše:BDSM?wickey píše:panove, aj bych ty zabozrouty az tak nehanil
DS !
SM !
C6 !
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1741
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#20
Miki, je cx takový to auto s budíkama bez ručiček - takovej ten kotouč jako na starých pokladnách?Miki píše:jasný citroeny nehanit, já měl CX a BX , nicméně Volvo je Volvo , respektive sedma je sedma )) , ale nutno podotknout, tak majitelé Citroenů jsou taky většinou v pohodě, žádný VW atd.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
#21
No, kdyby XMko bylo lepší držák ... hranatý je taky dost, vzhledově nepřehlédnutelný, výbava fajnová, jen najít ten kousek, který nezlobí, že jo, ale to je práce téměř detektivní a bez záruky
_________________
940GLE/92´/B230F/man/>333kkm
[STATUS]
940GLE/92´/B230F/man/>333kkm
[STATUS]
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1491
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
#22
XMko je fajn, zlobí snad jenom elektronika, ale to třeba u 480 taky. A více méně u všech volv, kam ji nacpali.George píše:No, kdyby XMko bylo lepší držák ... hranatý je taky dost, vzhledově nepřehlédnutelný, výbava fajnová, jen najít ten kousek, který nezlobí, že jo, ale to je práce téměř detektivní a bez záruky
#23
No když jsme u žabožroutů, tak jsem před Volvem vlastnil 12 Renaultů (Twingo (asi nejlepší), Laguny, Safrane (2 měsíce a byl pryč), Megany, 19, Clia) - mám dobrý známý, kteří Renaulty dováží z Německa, tak jsem to střídal jako boty. Je pravda, že jsem měl celkem štěstí (žádné vážné závady), ale taky jsem auto nevlastnil déle než rok. Ale jinak i takový Safrane nebo Laguna se nedají z Volvem 850 (srovnání s jinými modely Volvo nemůžu nabídnout) vůbec srovnat. A hlavně po nějakých 100 000 km začaly mít Rendlové problémy s životností snad všeho. V té době jsem razil názor - ojeté auto s max 100 000 km. Dnes už to neplatí.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 249
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
#24
ano ano ale jen ty starší myslím že se dali poznat podle chromovaných nárazníků, pak už tam dávali plastový nárazníky a normální budíky, já měl 84 a měl ještě ten starý, moc se mi to líbilo, UFO !!!!standa píše:Miki, je cx takový to auto s budíkama bez ručiček - takovej ten kotouč jako na starých pokladnách?
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1057
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#25
Jóóó XMko s 2.1TD 81Kw výbava Palas to je pohodička sice je to drahý na údržbu ale nevadilo by mi jedno vlastnit, a takový SMko.... óóóó
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 1649 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od VanThomas
-
- 27 Odpovědi
- 6246 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pišta...
-
- 9 Odpovědi
- 1302 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho
-
- 181 Odpovědi
- 16332 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kolemjdouci
-
- 2 Odpovědi
- 1768 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Logan