Sekvenční řazení 850 (AW50-42LE)

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#1 Sekvenční řazení 850 (AW50-42LE)

Příspěvek od peter cz »

Kdysi mě na kostkách zaujal projekt sekvenčního řazení pro 960, tak jsem se rozhodl udělat to samé do 850. Jednotka (původně by tomasss) je tedy v podstatě stejná jako ta z kostek, jen má navíc displej a je prohozené zapojení solenoidů 1 a 2.
Zatím proběhla první testovací jízda jen s lehkou nohou a nízké otáčky, jelikož už nemám v nejlepším stavu hadice k chladiči a převodovka takto jede na plný tlak (a vyšší otáčky -> vyšší tlak).


IMG_20190713_1459112.jpg
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 Sekvenční řazení 850 (AW50-42LE)

Příspěvek od tomasss »

Luxus! Moje jednotka žije dál :D
Ten retrofit do původní krabice se mi líbí...na devitce jsem měl původně v plánu udělat to prepinatelny mezi automatem a manuálem ale nikdy na to nedošlo.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#3 Sekvenční řazení 850 (AW50-42LE)

Příspěvek od peter cz »

Zapomněl jsem dříve natočit jak to řadí pod plynem, tak aspoň krátká ukázka z archivu. Řazení je naprosto plynulé bez kopanců, jen je dlouhá prodleva mezi zmáčknutím tlačítka a zařazením.

_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#4 Sekvenční řazení 850 (AW50-42LE)

Příspěvek od doktor »

V cem je to lepsi oproti autonomnimu razeni automatu?
Ja jsem zil v predstave, ze je to 4q a ten pocitove jakoby 5.stupen byl zamek hydromenice.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2122
Registrován: 15 roků 2 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#5 Sekvenční řazení 850 (AW50-42LE)

Příspěvek od peter cz »

Lepší pouze v tom, že si tam prostě zařadíš co chceš, kdy chceš :D nemusíš čekat na kickdown nebo si tam naopak necháš vyšší kvalt když kickdown nechceš. 5 na displeji je samozřejmě v reálu jen zámek měniče.
Běžně v autě jezdí origo jednotka, tohle je tak občas přehodit a zablbnout si... A také je to možnost jak s tímhle automatem změřit výkon na brzdě.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Jak co vyladit???“