Kdysi mě na kostkách zaujal projekt sekvenčního řazení pro 960, tak jsem se rozhodl udělat to samé do 850. Jednotka (původně by tomasss) je tedy v podstatě stejná jako ta z kostek, jen má navíc displej a je prohozené zapojení solenoidů 1 a 2.
Zatím proběhla první testovací jízda jen s lehkou nohou a nízké otáčky, jelikož už nemám v nejlepším stavu hadice k chladiči a převodovka takto jede na plný tlak (a vyšší otáčky -> vyšší tlak).
Sekvenční řazení 850 (AW50-42LE)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 Sekvenční řazení 850 (AW50-42LE)
Luxus! Moje jednotka žije dál
Ten retrofit do původní krabice se mi líbí...na devitce jsem měl původně v plánu udělat to prepinatelny mezi automatem a manuálem ale nikdy na to nedošlo.
Ten retrofit do původní krabice se mi líbí...na devitce jsem měl původně v plánu udělat to prepinatelny mezi automatem a manuálem ale nikdy na to nedošlo.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 Sekvenční řazení 850 (AW50-42LE)
Zapomněl jsem dříve natočit jak to řadí pod plynem, tak aspoň krátká ukázka z archivu. Řazení je naprosto plynulé bez kopanců, jen je dlouhá prodleva mezi zmáčknutím tlačítka a zařazením.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3224
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#4 Sekvenční řazení 850 (AW50-42LE)
V cem je to lepsi oproti autonomnimu razeni automatu?
Ja jsem zil v predstave, ze je to 4q a ten pocitove jakoby 5.stupen byl zamek hydromenice.
Ja jsem zil v predstave, ze je to 4q a ten pocitove jakoby 5.stupen byl zamek hydromenice.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2127
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 Sekvenční řazení 850 (AW50-42LE)
Lepší pouze v tom, že si tam prostě zařadíš co chceš, kdy chceš nemusíš čekat na kickdown nebo si tam naopak necháš vyšší kvalt když kickdown nechceš. 5 na displeji je samozřejmě v reálu jen zámek měniče.
Běžně v autě jezdí origo jednotka, tohle je tak občas přehodit a zablbnout si... A také je to možnost jak s tímhle automatem změřit výkon na brzdě.
Běžně v autě jezdí origo jednotka, tohle je tak občas přehodit a zablbnout si... A také je to možnost jak s tímhle automatem změřit výkon na brzdě.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 47 Odpovědi
- 3366 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od SGC
-
- 6 Odpovědi
- 662 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od simons93
-
- 22 Odpovědi
- 663 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 3 Odpovědi
- 717 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 3 Odpovědi
- 445 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od oxi