V 50 motor
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50
V 50 motor
Zdravim vsechny a prosim o radu. Pred pul rokem jsem si poridil V50 s nutnosti vymenit egr ventil. Po odvezeni do servisu a vyměny ventilu, zhavicu mi volal mechanik ze je nutno vymenit i expanzi nadobu a vymenik. Auto se mi vratilo s tim ze mi bere vodu a po zahrati jde z vyfuku bily kour, ale ne vzdy. Podotykam ze pred opravou jsem vodu vubec nemusel dolivat a z auta se ani jedou nezakourilo. Diky za tipy co by to mohlo byt.
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10002
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
V 50 motor
Ahoj Marty. A jaký máš motor si máme domyslet? Na výběr je 1.6D 2.0D nebo D5 (když tedy mluvíš o EGR bude to nejspíš diesel).
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50
V 50 motor
Motor 2.0 D, najeto 189 tis., r.v. 2004
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10002
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
V 50 motor
Jak spolehlivá byla tahle informace o výměně egr ventilu? Kdo a jak určil, že zrovna toto auto trápí? Třeba to bylo něco jiného.Marty27 píše:Pred pul rokem jsem si poridil V50 s nutnosti vymenit egr ventil.
Každopádně jak se k reklamaci staví stávající servis? Já marně přemýšlím, kde to může brát vodu. Jestli přes hlavu z nějakého důvodu? Proč se měnila expanzka?
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50
V 50 motor
Primo ve volvo servis. Hned po koupi jsem tam zajel abych presne vedel co autu je a neni a co vsechno bude potreba delat. Diagnostika vyhodila zhavice a egr nic vic. Pri oprave v servise mi bylo nasledne sdeleno ze je potreba jeste vymenik protoze byl udajne praskly a expanzni nadoba tez rozbita ....
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50
V 50 motor
Borec v servise mi tvrdi ze to vsechno uz rozbity bylo ze auto nekdo driv uvaril a proto tyhle zavady coz se mi nezda protoze pak by to bralo vodu celou dobu a ne az po jeho oprave.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V 50 motor
EGR nový nebo starší?
Teoreticky by mohl být prasklý ten výměník u EGRu. Ten se dával taky nový nebo starší?
Teoreticky by mohl být prasklý ten výměník u EGRu. Ten se dával taky nový nebo starší?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 6 roků 2 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: V50
V 50 motor
Oboje se davalo uplne nove. Egr se zkousel cistit ale neuspesne ... takze se kupoval novej
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V50 2.0D, rv 2004, MY05
- Bydliště: Chrudim
V 50 motor
pokud měnili žhaviče museli sundat hlavu nebo ne? Pak se to musí brousit a přetěsnit. Nemůže být problém třeba zde?
_________________
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V 50 motor
Proč by se při výměně žhavičů měla sundávat hlava???? 

_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V50 2.0D, rv 2004, MY05
- Bydliště: Chrudim
V 50 motor
žiju v tom, že když při výměně žhavičky prasknou, tak musí hlava dolů, aby se daly vyndat ty zbytky. Kor u 2.0D, tam je hrozně blbej přístup zezadu...ale třeba se mýlím 

_________________
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14563
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
V 50 motor
No, když žhavička praskne, tak samozřejmě jo.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 7 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chrudim
- Vůz: V50 2.0D, rv 2004, MY05
- Bydliště: Chrudim
V 50 motor
ale to by mu asi v servisu řekli, viď?
No byl to jen takový nápad 


_________________
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
Chrudim, V50 2.0D, rv 2004, MY05
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé