V70 II - automat nevyřadí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
V70 II - automat nevyřadí
Zdravím,
posledních pár dní mi auto ve vedrech při dobržďování jakoby nevyřadilo, takže brzdím a motor se mne snaží přeprat (jako kdybych u manuálu nevyšlápnul spojku), při opakovaném prošlápnutí brzdy se to chytne a vyřadí správně.
Někdy začátkem roku jsem byl v autoservisu kvůli nějaké mechanice, oni napíchli auto na neorigo diag a říkali něco o vadném čidle brzdového pedálu - ale v tu dobu to nic takhle nepěkného nedělalo, tak jsem to zasklil.
Teď nemám možnost projet to origo diagnostikou, takže je to trochu na křišťálovou kouli - ale dávalo by smysl, kdyby selhalo to čidlo polohy brzdového pedálu (ten senzor/potenciometr na posilovači brzd) a řídící jednotka se tak nedozvěděla, že má vyřadit? Rozebrání, vyčištění a složení by nemuselo být tak strašné (mám něco společného s elektronikou i mechanikou, takže tohle bych měl zvládnout vlastnoručně), našel jsem tady i popis, jak do toho.
Má to smysl, nebo to je výstřel úplně špatným směrem?
Díky.
Bit
posledních pár dní mi auto ve vedrech při dobržďování jakoby nevyřadilo, takže brzdím a motor se mne snaží přeprat (jako kdybych u manuálu nevyšlápnul spojku), při opakovaném prošlápnutí brzdy se to chytne a vyřadí správně.
Někdy začátkem roku jsem byl v autoservisu kvůli nějaké mechanice, oni napíchli auto na neorigo diag a říkali něco o vadném čidle brzdového pedálu - ale v tu dobu to nic takhle nepěkného nedělalo, tak jsem to zasklil.
Teď nemám možnost projet to origo diagnostikou, takže je to trochu na křišťálovou kouli - ale dávalo by smysl, kdyby selhalo to čidlo polohy brzdového pedálu (ten senzor/potenciometr na posilovači brzd) a řídící jednotka se tak nedozvěděla, že má vyřadit? Rozebrání, vyčištění a složení by nemuselo být tak strašné (mám něco společného s elektronikou i mechanikou, takže tohle bych měl zvládnout vlastnoručně), našel jsem tady i popis, jak do toho.
Má to smysl, nebo to je výstřel úplně špatným směrem?
Díky.
Bit
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 II - automat nevyřadí
automat nevyřazuje (tedy pokud nemáš původní verzi softu), rozepne se měnič (jakoby spojka)
s tou brzdou nevím, mě měnič rozepne, když otáčky spadnou pod 1500
a když auto stojí a stojím na brzdě, tak má snahu jet pořád, tedy když lehce uberu na brzdě, tak se rozjede, ale snímač brzdy je stále sepnutý
s tou brzdou nevím, mě měnič rozepne, když otáčky spadnou pod 1500
a když auto stojí a stojím na brzdě, tak má snahu jet pořád, tedy když lehce uberu na brzdě, tak se rozjede, ale snímač brzdy je stále sepnutý
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
V70 II - automat nevyřadí
No pokud tam mas jeste aktivovanej Neutral Control, tak bych se ho rychle zbavil, tuhle funci v realu pouzivalo jenom Volvo
a tem prevodovkam to nedelalo dobre, takze od toho pozdeji ustoupili.
A soucasti Servis 2.0 je i zminena deaktivace...
Takze by nebyl od veci, nebo rovnou Total CAN Reload(prehraje vsechny jednotky, na posledni verze, bez ohledu na to co v nich je(tj. i jednotku v ktere posledni verze je)),
stoji to kolem 1500,- a clovek ma pak nejaky vychozi stav.
a tem prevodovkam to nedelalo dobre, takze od toho pozdeji ustoupili.
A soucasti Servis 2.0 je i zminena deaktivace...
Takze by nebyl od veci, nebo rovnou Total CAN Reload(prehraje vsechny jednotky, na posledni verze, bez ohledu na to co v nich je(tj. i jednotku v ktere posledni verze je)),
stoji to kolem 1500,- a clovek ma pak nejaky vychozi stav.
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
V70 II - automat nevyřadí
Ano, automat nevyrazuje (pokud nemam puvodni verzi SW). Ale neco musi rict menici, ze ted ma/smi/musi proklouznout, protoze ted stojim na brzde a cekam, az padne zelena
To "neco" je pravdepodobne cidlo seslapnuti brzdoveho pedalu.
Lehke popojizdeni je normalni, hydromenic nejde "rozepnout" uplne, vzdycky tam nejaky minimalni prenaseny moment je (s automatem jezdim s nimi zhruba poslednich patnact let).
Problem je, ze auto se ani nesnazi ten menic rozepnout (tu a tam, ne pokazde, ted ve vedrech je to castejsi), dokud znova neslapnu na brzdu. A to i v okamziku, kdy uz auto skoro stoji - jak pisu, je to zhruba stejne, jako kdybych s manualem za jizdy slapnul na brzdu a neseslapnul spojku (nebo nevyradil, pokud chceme slovickarit). Casteji to dela, kdyz pomalu a lehce dobrzduju - kdyz vezmu za brzdu ostreji, tak se to nestava.
Otazka tedy znela, zda ma smysl pitvat ten brzdovy snimac, nebo jestli muze byt pes zakopany na jinem dvorku...

Lehke popojizdeni je normalni, hydromenic nejde "rozepnout" uplne, vzdycky tam nejaky minimalni prenaseny moment je (s automatem jezdim s nimi zhruba poslednich patnact let).
Problem je, ze auto se ani nesnazi ten menic rozepnout (tu a tam, ne pokazde, ted ve vedrech je to castejsi), dokud znova neslapnu na brzdu. A to i v okamziku, kdy uz auto skoro stoji - jak pisu, je to zhruba stejne, jako kdybych s manualem za jizdy slapnul na brzdu a neseslapnul spojku (nebo nevyradil, pokud chceme slovickarit). Casteji to dela, kdyz pomalu a lehce dobrzduju - kdyz vezmu za brzdu ostreji, tak se to nestava.
Otazka tedy znela, zda ma smysl pitvat ten brzdovy snimac, nebo jestli muze byt pes zakopany na jinem dvorku...
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2245
- Registrován: 11 roků 6 měsíců
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6|S80 V8|C70 2.4T|V70 T5|XC90 V8
x 3
V70 II - automat nevyřadí
Kazdopadne bych zacal tim, ze bych si k tomu dotakl nekodo s VIDA/DiCE...
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT | Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm
Odcizeno: BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 II - automat nevyřadí
myslím, že ve snímači to není
jak jsem řekl, měnič rozepne (za jízdy), když otáčky spadnou pod 1500, protože převodovka ztratí tlak, to se děje nebo ne?
jak jsem řekl, měnič rozepne (za jízdy), když otáčky spadnou pod 1500, protože převodovka ztratí tlak, to se děje nebo ne?
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
V70 II - automat nevyřadí
Nevím, jak to za jízdy poznat?Tod2 píše:měnič rozepne (za jízdy), když otáčky spadnou pod 1500, protože převodovka ztratí tlak, to se děje nebo ne?
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
V70 II - automat nevyřadí
To je teď časově a logisticky nerealizovatelné - já jsem jinde, než auto, dostanu se k němu snad večer a zítra přes den už zase ne. Navíc bych s ním potřeboval ve čtvrtek v noci pár set kilometrů odjet...Zajsoft píše:Kazdopadne bych zacal tim, ze bych si k tomu dotakl nekodo s VIDA/DiCE...
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 II - automat nevyřadí
prostě brzdíš motorem, zpomaluješ a pod 1500 rozepne měnič, otáčky spadnou někde na 1000 (jako by to vyřadilo)
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 II - automat nevyřadí
ještě jedna zásadní otázka - olej měněný???
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 959
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
V70 II - automat nevyřadí
Skoro bych to videl na zacinajici konec prevodovky. Byl to jeden z priznaku nasi padle almary. Pri dojezdu na krizovatku jakoby zapomel radit smerem dolu a auto logicky zacalo zakopavat...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
V70 II - automat nevyřadí
Tak změna - auto se klepe jak drahej pes už hned po nastartování, do nějakejch 1500 otáček je to zlý, pak se to zklidňuje. Kurvadoprelepráce 

_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
V70 II - automat nevyřadí
Olej v čem - v motoru samozřejmě, v převodovce téměř přesně před dvěma rokama, měli ho kvůli tomu a nějaký základní prohlídce v T6R.Tod2 píše:ještě jedna zásadní otázka - olej měněný???
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
V70 II - automat nevyřadí
On mi to teď začal udělal už i za studena na parkovišti, bez předchozího zařazení nebo pokusu o rozjetí. Trochu se to změní při přeřazení z P na N nebo D, ale nijak zásadně.vityjan píše:Skoro bych to videl na zacinajici konec prevodovky. Byl to jeden z priznaku nasi padle almary. Pri dojezdu na krizovatku jakoby zapomel radit smerem dolu a auto logicky zacalo zakopavat...
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvky: 3481
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
V70 II - automat nevyřadí
bavíme se o převodovce, tak v ní...
dva roky, kolik km? taky otázka, jak ho vyměnili, jak často se měnil před tím...
evidentně to kolabuje, asi by bylo nejlepší zavést to někomu, kdo to zhodnotí
dva roky, kolik km? taky otázka, jak ho vyměnili, jak často se měnil před tím...
evidentně to kolabuje, asi by bylo nejlepší zavést to někomu, kdo to zhodnotí
-
Offline
- Příspěvky: 5739
- Registrován: 6 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
V70 II - automat nevyřadí
Ja si taky myslím, že by to mělo co nejrychleji k někomu kdo dělá automaty, pokud řekne že to je oprava za 30 000 tak zkusit AAA a když ani tam tak AV díly ?
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
V70 II - automat nevyřadí
Pokud by někdo řekl, že 30, tak se kousnu, dám si panáka (nebo čtyři) a jdu do toho a budu si denně před spaním říkat, jak jsem z toho vyšel lacino, alespoň podle toho, co tu psal David Patočka...
Problém je, že o moc víc dohromady nedám, nějak si ty závady nevybíraj zrovna ty nejlepší chvíle v životě. Jenom mám takovej pocit, že příští auto už nebude Volvo.

_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
V70 II - automat nevyřadí
Netušíte někdo, jak zjistím konkrétní typ převodovky, kterou v autě mám?
_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9948
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
V70 II - automat nevyřadí
5-speed Aisin AW55-50/51SN automatic
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
V70 II - automat nevyřadí
Jinak obecně z vinu.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 9 - Horní Počernice
- Vůz: Volvo V70 D5 AT, 2002/2003
V70 II - automat nevyřadí
Díky. Dá se poznat, jestli to je 50 nebo 51? (VIN je YV1SW793932295756 ) I když ono je to v případě problémů asi jedno.
Jinak byl u mne Pepí Volvo s diagnostikou a výsledek se dostavil: Závada se neprojevila, počítač bez chyb. Tak jsem trochu zariskoval a na ten víkend odjel - no a result je ten, že když se to trochu ohřeje, děsně nerado to vyřazuje (při sjíždění z kopce sundám nohu z plynu a ono si to drží původní otáčky - vyřadí až po delším přišlápnutí brzdy) a navíc to začalo vibrovat, když jde motor pod tahem z nízkých otáček přes nějakých 1500 - shodou okolností jsou to otáčky, které má automat děsně rád a v podstatě v nich jezdí nejčastěji. A do toho se mi ještě po zapnutí zapalování začala rozsvěcet "ponorka" - vždycky jen na pár vteřin, ale co si vzpomínám, tak to nedělalo.
David Patička mi k tomu na FB napsal, že pravděpodobně hydroměnič, a po telefonu přidal info, že už na tyhle převodovky nic nemá a nedělá je
Příští týden mu to tam snad povezu aspoň na projetí, ale moc radosti nemám, skoro bych si tipnul, že jsem někde v blízkosti análního otvoru...
Jinak byl u mne Pepí Volvo s diagnostikou a výsledek se dostavil: Závada se neprojevila, počítač bez chyb. Tak jsem trochu zariskoval a na ten víkend odjel - no a result je ten, že když se to trochu ohřeje, děsně nerado to vyřazuje (při sjíždění z kopce sundám nohu z plynu a ono si to drží původní otáčky - vyřadí až po delším přišlápnutí brzdy) a navíc to začalo vibrovat, když jde motor pod tahem z nízkých otáček přes nějakých 1500 - shodou okolností jsou to otáčky, které má automat děsně rád a v podstatě v nich jezdí nejčastěji. A do toho se mi ještě po zapnutí zapalování začala rozsvěcet "ponorka" - vždycky jen na pár vteřin, ale co si vzpomínám, tak to nedělalo.
David Patička mi k tomu na FB napsal, že pravděpodobně hydroměnič, a po telefonu přidal info, že už na tyhle převodovky nic nemá a nedělá je

_________________
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
VOLVO V70 D5 AT, 2002/2003
VOLVO 850 1996 2.5TDi, automat
(bylo: francouzské taxi VOLVO V70 II D5 AT, 2004, ještě že už je zpátky u prodejce...)
-
Offline
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
V70 II - automat nevyřadí
Vida toho o moc více neřekla: AW55-50/51SN.
Leda se do toho zanořit a pohledat štítek...
Leda se do toho zanořit a pohledat štítek...
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé