Stará musí uvolnit místo nové
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#1 Stará musí uvolnit místo nové
No nic, zákony přírody jsou neúprosné a tak stará musí uvolnit své místo nové. Ale ani nevím jestli mám vlastně radost.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 321
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
#2 Stará musí uvolnit místo nové
Jako povídka Milana Kundery - louskal jsem to v srbském překladu - Neka stari mrtvi ustupe mesto mladim mrtvima.
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#3 Stará musí uvolnit místo nové
A co bude s 850 ?
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3215
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#4 Stará musí uvolnit místo nové
že prý pojede na ozdravnej pobyt do Liberce
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#5 Stará musí uvolnit místo nové
Zatím není rozhodnuto, nabídl jsem ji zaměstnanci za sybolickou dvacku, s tím že si ji občas půjčím jako náklaďák, proto ta cena, a on se tváří že by ji bral jako benefit. Což zase rozdávat ji , když si uvědomím co jsem do ní naskládal a že je to bezproblémové auto na spoustu kiláků, se mě opravdu nechce. Je to po kompletním servisu, rozvody, hlava, tlumiče, spojka,řízení,brzdy a spousta dalších věcí. Sem počítal že ju budu mít dalších dvacet let. Je asi z Taloška páč na ní nevidím kouska rzi. Akorát jsem se zbláznil a řek jsem si že chci benzín. Má to obutý nový letní,zimní atd. Po technické stránce top, jen jsem lehce zanedbával kosmetiku. No po prvních zkušenostech s automatem si říkám že jsem úplnej hovězí . Soused by ji bral zfleku páč ví jak jsem se o ní staral, ale znáte to, sousedské vzrahy. To bych ju kurva radši podpálilimrija píše:A co bude s 850 ?
Jo a navíc mám k ní i náhradní řídící vstřik, páč ten se už nedá sehnat a já počítal do budoucnosti.
Naposledy upravil(a) zvedavec dne 13 kvě 2019 23:36, celkem upraveno 1 x.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#6 Stará musí uvolnit místo nové
Hele cenzore, jak se řekne pííp slušně když jde kurva o souseda Tak mě napadá co tak psát po Germánsku zatáčka, to by šlo ?
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5111
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
#7 Stará musí uvolnit místo nové
To ne cenzor, to automat.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#8 Stará musí uvolnit místo nové
zvedavec píše:Zatím není rozhodnuto, nabídl jsem ji zaměstnanci za sybolickou dvacku, s tím že si ji občas půjčím jako náklaďák, proto ta cena, a on se tváří že by ji bral jako benefit. Což zase rozdávat ji , když si uvědomím co jsem do ní naskládal a že je to bezproblémové auto na spoustu kiláků, se mě opravdu nechce. Je to po kompletním servisu, rozvody, hlava, tlumiče, spojka,řízení,brzdy a spousta dalších věcí. Sem počítal že ju budu mít dalších dvacet let. Je asi z Taloška páč na ní nevidím kouska rzi. Akorát jsem se zbláznil a řek jsem si že chci benzín. Má to obutý nový letní,zimní atd. Po technické stránce top, jen jsem lehce zanedbával kosmetiku. No po prvních zkušenostech s automatem si říkám že jsem úplnej hovězí . Soused by ji bral zfleku páč ví jak jsem se o ní staral, ale znáte to, sousedské vzrahy. To bych ju píííp radši podpálilimrija píše:A co bude s 850 ?
Jo a navíc mám k ní i náhradní řídící vstřik, páč ten se už nedá sehnat a já počítal do budoucnosti.
Tak jestli je technicky ve výborném stavu, tak bych si ji na tvém místě nechal. To já právě netušil, v jakém je, a tak jsem se chtěl informovat, jestli to třeba není trochu šrot, za pár korun na díly.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1728
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Pardubice
- Vůz: V70II
#9 Stará musí uvolnit místo nové
Nemrzelo by tě jednou, žes ji dal pryč? Zbavovat se jí mi přijde až škoda...
_________________
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
Oblíbené souhvězdí? Velký vůz :)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#10 Stará musí uvolnit místo nové
Souhlasím nech si ji. Ideální by bylo ji někde strčit do garáže, tohle poroste na ceně.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#11 Stará musí uvolnit místo nové
No nee, tyhle auta nebudou mít nikdy nějakou zvlášť cenu. To by musela být nějaká zvláštní edice či motorizace, něco čeho bylo vyrobeno málo. Těchhle aut bylo vyrobeno spousta a ještě spousta jich bude v provozu i za 30 let, protože byla vyráběná ještě poctivě. To auto je sice ve velmi dobrém technickém stavu, ale do leštěnky to má hodně daleko. I když kdyby se od Ondry nakoupilo pár nevodrbaných plastíků a tapeců, tak by domácí kutil z toho leštěnku moh udělat. Stejně ale nemám žádný pozemek na kterém bych to ustájil a nechat to stát u nás na ulici, to by mě sousedi sežrali za živa protože parkovacích míst je u nás míň než aut.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#12 Stará musí uvolnit místo nové
zvedavec píše:No nee, tyhle auta nebudou mít nikdy nějakou zvlášť cenu....
Myslím že tohle tvrzení někdo prohlásil zcela jistě o každém běžném modelu auta, který se však brzy stal nedostatkovým a začal stoupat na ceně. Asi na tom v další pětiletce nevyděláš, ale myslím si že je škoda se zbavovat funkční 850
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#13 Stará musí uvolnit místo nové
To jako že by nastala invaze brouků volvožroutů se specializací na 850tky a ti by všechny ostatní sežrali, jen ta má by jim nechutnala a tak by byla ušetřena. Nedávno jsem četl zajímavý rozhovor s panáčkem co sem vozí starý ameriky. Ten situaci se starými auty dobře vysvětluje.imrija píše:zvedavec píše:No nee, tyhle auta nebudou mít nikdy nějakou zvlášť cenu....
Myslím že tohle tvrzení někdo prohlásil zcela jistě o každém běžném modelu auta, který se však brzy stal nedostatkovým a začal stoupat na ceně. Asi na tom v další pětiletce nevyděláš, ale myslím si že je škoda se zbavovat funkční 850
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 3215
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#14 Stará musí uvolnit místo nové
Je to poctivej kus ingotu, ale stejně jako Zvedavec myslím, že kupní síla bude hledat v jiných "veteránských" vodách.
Přecijen, dieslům pšenka v EU moc nekvete a těžko se na tom něco v budoucnu dramaticky změní. To už se můžete
v mírné nadsázce "plácat" po ramenou i nad Octavia I 1.9 TDI (no co, taky je to poctivej držák) nebo nad BMW 530d
z 90. let......všechno to nakonec skončí na šroťáku. Tak proč by měla 850 TDI růst na ceně, když jeho souputníci,
končí v hutích, nebo v inzerci za pár drobných? 30 let to někde skladovat a udržovat v klimastabilních podmínkách
vyjde řekl bych mnohem dráž, než jakou cenu to případně bude za 20 let na trhu mít.....tohle není Opel/Lotus Omega
Carlton.
Přecijen, dieslům pšenka v EU moc nekvete a těžko se na tom něco v budoucnu dramaticky změní. To už se můžete
v mírné nadsázce "plácat" po ramenou i nad Octavia I 1.9 TDI (no co, taky je to poctivej držák) nebo nad BMW 530d
z 90. let......všechno to nakonec skončí na šroťáku. Tak proč by měla 850 TDI růst na ceně, když jeho souputníci,
končí v hutích, nebo v inzerci za pár drobných? 30 let to někde skladovat a udržovat v klimastabilních podmínkách
vyjde řekl bych mnohem dráž, než jakou cenu to případně bude za 20 let na trhu mít.....tohle není Opel/Lotus Omega
Carlton.
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 544
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
#15 Stará musí uvolnit místo nové
Neříkám z toho hned dělat veterána. Jenom jsem tím chtěl říct, že je to nejspíš slušné auto, které slušně jede, nežere, a v tomhle stavu nejspíše setrvá dalších pár let. A když se nezanedbá údržba, tak se nechá ještě za příjemný bonus k tomu prodat.
Ne nadarmo ta zmíněná O1 TDI stojí 100 tisíc už pěkných pár let. Když chceš slušnou, čtyřikrát nevytuněnou, osmkrát nebouranou, devětkrát nestočenou...
Ne nadarmo ta zmíněná O1 TDI stojí 100 tisíc už pěkných pár let. Když chceš slušnou, čtyřikrát nevytuněnou, osmkrát nebouranou, devětkrát nestočenou...
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5169
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#16 Stará musí uvolnit místo nové
Já bych si ji zatím nechal než vyladíš S80. Jinak to chápu, že nechceš mít dvě auta. Já Polo prodal, ale kdybych ho měl kam parkovat tak si ho nechám. Prodal jsem ho za 50K. 1,9SDI. Najeto 140 000Km, 2003 rok výroby. Už mělo své mouchy, ale jezdilo dobře. Musel jsem ho prodat někomu po známosti, protože to byla citová záležitost. Stejně to bude jednou s Volvem
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#17 Stará musí uvolnit místo nové
Spíš stara musí uvolnit místo jiný starý.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 1170
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
#18 Stará musí uvolnit místo nové
No stará, má teprve 16 let. Takže věk akorát tak aby se v ním moh člověk začít hrabat. Dokud jí není alespoň 15 let tak mě připadá docela nevhodné se do ní pustit.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 76
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Vůz: 850 TDI manuál, černá
- Bydliště: Praha, Jihlava
#19 Stará musí uvolnit místo nové
Ahoj, možná budu potřebovat řídící vstřik na 850 TDI, nechtěl by ses ho zbavit? Případně info do SZ. Díky.zvedavec píše:Jo a navíc mám k ní i náhradní řídící vstřik, páč ten se už nedá sehnat a já počítal do budoucnosti.imrija píše:A co bude s 850 ?
_________________
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)
Volvo 850 TDI Estate, 1996, black (Negrita)
Saab 9-5 2,3t SportCombi, 2006, silver (brejlovec)
Trabant 601 S limousine, 1989, papyrus (Liběna)
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek