
PS: je pravda ze jazdim rychlo a davam mu zabrat...
myslim ze mozes mat pravdu, vyfukovu koncovku trochu mastnu mam pokial si pamatamMarek píše:Tak ja mel tentyz problem.A jelikoz mam motor po komplet repasi,tak to bylo jasny - turbo v prd....
Pokud jsem jezdil normalne,lehkou nohou,tak v pohode,ale kdyz jsem tocil do cervenejch,tak olej mizel jak o zavod.A kdyz jsem pak "ciste nahodou" objevil mastnou vyfukovou koncovku,tak bylo jasno.
Turbo vyndano-poslano na repasi-repase neproveditelna-objednano nove....
Mam sice T4,ale u 2.0T to bude podobny.
Marek
ok,diky, uz si chystam peniazkyJano píše:4 dod - ak sa pozries do diskusie "motory vo V40" resp. v opravach, tak som tam popisoval moj problem.
Mne moj poklad cucal pomaly liter na 1000 km a neskor mi aj zacal presakovat olej, motor inak tahal v pohode, le turbo uz dobre netesnilo a nico sa na nm poskodilo, teraz je to uz OK - rovnako ako u Mareka, repasacia ca 20 tis SKK
cca 230 000km podla servisnej knizky...myslim ze to je malo aby bol vylagrovany motor, alebo sa mylim?Lachtan píše:Hele kouzelníci, kolik máte kdo z vás nalítáno km :?:
Jen tak pro zajímavost, kolik vlastně to turbo reálně vydrží :idea:
mam taky pocit ze na starom stitku bol tiez castrol txt co je to za olej??? polosyntetika ci plno???...motor som nikdy nevytacal za studena a tiez trosku pockal pred vypnutim ked som ho tocil...Jano píše:4 lachtan - teraz mam 160 tis., ono to ale dost zavisi od stylu jazdy, ak vytacas studeny motor a vypinas uplne rozhaveny tak turbo nema sancu.
4 all - mojmu malemu celkom chutil Castrol TXT softec plus
To je nějaké divné.Marek píše:No moje zkusenost je takova,ze turbina je zrala na repasi po cca 150tis km.Nekdy i kdriv,zalezi na oleji,kdo s tim jezdi a kolik se z ni tlaci.Pokud treba T4 ma v serii tlacit 0,9bar a na Svedskych forech ctu,ze z nich blazni tlacej i 1,4bar , tak si pak rikam kolik asi muze vydrzet a jestli je to vubec mozny...
Jinak dneska dorazila NOVA turbina primo z Japanu,tak uvidime.Do konce tydne snad budu jezdit.
Zatim Marek
PS:Potvrzeno viz : http://brickweb.wz.cz/technika/turbo.htm
TYP VOZU Počet najetých km do GO turba
Závodní 1 - 2 závody
Sportovní benzinové 80 000-120 000 km
Osobní benzinové 100 000 - 200 000 km
Osobní dieselové 150 000- 250 000 km
Je to nějaké divné, ale průser je, že s tím absolutně nic nenadělášmartinopel píše:To je nějaké divné.
Kolik majitelů turbo dvojek sedmic a devítek už měnilo turbo???
Já měl tři turbíny a najeto přes 250000 s původním turbem a vše OK.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé