D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule
Už 3x se mi stalo, že jsem sjížděl z hor a během cesty se rozjela na plný obrátky sahara. Nezávisle na zaplém nebo vyplém bufíku. Nasvědčovalo by to spouštění regenerace DPF, ale proč takhle blbě? Nemá někdo podobnou zkušenost?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#2 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule
Možná to jen vytváří umělou zátěž pro motor přes altik a zapíná to výhřev okna a ventilátor...?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#3 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule
Jel jsem schválně s vypnutym topením, aby se motor nechladil.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1289
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
#4 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule
Ochcavka mi dneska udelala to samy, a sahara jela dalsich cca 10 minut po tom co jsem zaparkoval.
Taky by me docela zajimalo co to zpusobuje. Myslim, ze je jedno jestli to je skodovka, nevo volvo.
Taky by me docela zajimalo co to zpusobuje. Myslim, ze je jedno jestli to je skodovka, nevo volvo.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
Bylo: S60 2,4i 120kw, V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai, Ford Focus MKII 2,0, BMW 540d xDrive, Honda 500 Rebel, Africa Twin 1100.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#5 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule
U octy je toto vypalovani dpf. Zitra nastartujes a budes mit na volnobeh zvysene otacky a ventilator pojede na plno. Nedokoncil se cyklus
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2947
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kroměříž
- Vůz: S80 D5244T 120kW AT MY06
#6 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule
ono asi ani tak nejde o to, aby se motor jen nechladil, ten bude zahřátý tak nějak pořád stejně, pokud tedy nebude nějaký kruťas, kdy na semaforu spadne teplota dolů, ale taky o to, aby měl nějaký "odpor" a tím musel víc makat i na volnoběh
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 9886
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#7 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule
Takže asi fakt DPF, který se více přicpával při krátkých trasách. Jezdí teď delší trasy a je klid.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#8 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule
Jsem ti to rikal od zacatku.
Jinak potvrzeni, ze diesel s DPF na kratke trasy neni to prave. A to tve trasy byly cca 8+8 km? To uz si nepamatuji.
Nekdo shanel V50 s 1,6D ci 2,0D na trckacky 3+3 km. To by byl teprve prusvih
Jinak potvrzeni, ze diesel s DPF na kratke trasy neni to prave. A to tve trasy byly cca 8+8 km? To uz si nepamatuji.
Nekdo shanel V50 s 1,6D ci 2,0D na trckacky 3+3 km. To by byl teprve prusvih
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 5122
- Registrován: 7 roků 5 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#9 D5 136kw zimní sjezdy z hor a sahara na plný gule
No mám v okolí XC60 co jezdí 1km do práce a 1km zpět.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 15 Odpovědi
- 2074 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 9 Odpovědi
- 1077 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mechanik
-
- 34 Odpovědi
- 1793 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od frantuvdedek
-
- 3 Odpovědi
- 777 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jofo
-
- 4 Odpovědi
- 437 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jindrich30