V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#1 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Hned po startu vyletí otáčky na 3000 a následně volnoběh houpe v rozmezí 1000-2500ot.
Diagnostika píše jedinou chybu EFI-254 (Engine control relay), tedy tipuju fail někde v elektrice, nesetkal se s tím někdo?
Diagnostika píše jedinou chybu EFI-254 (Engine control relay), tedy tipuju fail někde v elektrice, nesetkal se s tím někdo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#2 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Zatím to vypadá na nějaký zkrat, po odpoledni s multimetrem jsem se dostal k palivové pumpě?
Ještě dle diag jednotka zůstává stále v open-loop režimu a tedy vůbec nereaguje na lambdu. Po odpojení volnoběžného ventilu drží po zahřátí cca 500ot.
Ještě dle diag jednotka zůstává stále v open-loop režimu a tedy vůbec nereaguje na lambdu. Po odpojení volnoběžného ventilu drží po zahřátí cca 500ot.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#3 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Žádný nápad?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1817
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#4 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Ahoj
Lambda ukazuje stálejch 5V? Měla by oscilovat měnit napětí .
Lambda ukazuje stálejch 5V? Měla by oscilovat měnit napětí .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#5 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Jop, ale myslím že to bude spíš důsledek než příčina. Zajímavé je, že pokud jí odpojím tak jednotka nehodí chybu, stejně tak třeba u volnoběžnýho ventilu.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1817
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#6 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Zkus ji schválně fyzicky změřit multimetrem schválně co bude ukazovat měřák.peter cz píše:Jop, ale myslím že to bude spíš důsledek než příčina. Zajímavé je, že pokud jí odpojím tak jednotka nehodí chybu, stejně tak třeba u volnoběžnýho ventilu.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1817
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#7 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Trochu jsem pohledal snad ti to k něčemu bude při zadání té chyby mi vyskočilo toto:
Mělo by to být Relé K46 Umístnění by snad mělo být zde ,ale nejsem už na 40ky moc znalej jen co jsem se snažil pohledat: Info o umístnění zde jen z té fotky stránky už nefungují:
https://www.google.cz/search?rlz=1C1AOHY_csCZ722CZ725&tbm=isch&sa=1&ei=mKHAW76eF4vbwALPrJ2YBg&q=volvo+v40+1998+locations+relay&oq=volvo+v40+1998+locations+relay&gs_l=img.3...151225.152370.0.153111.5.5.0.0.0.0.77.334.5.5.0....0...1c.1.64.img..0.0.0....0.106Fov3AtqI#imgdii=V587IJ7etVxGPM:&imgrc=qsxAaKkuYrEgOM:
Mělo by to být Relé K46 Umístnění by snad mělo být zde ,ale nejsem už na 40ky moc znalej jen co jsem se snažil pohledat: Info o umístnění zde jen z té fotky stránky už nefungují:
https://www.google.cz/search?rlz=1C1AOHY_csCZ722CZ725&tbm=isch&sa=1&ei=mKHAW76eF4vbwALPrJ2YBg&q=volvo+v40+1998+locations+relay&oq=volvo+v40+1998+locations+relay&gs_l=img.3...151225.152370.0.153111.5.5.0.0.0.0.77.334.5.5.0....0...1c.1.64.img..0.0.0....0.106Fov3AtqI#imgdii=V587IJ7etVxGPM:&imgrc=qsxAaKkuYrEgOM:
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#8 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Díky, relé si trefil správně to jsem zkoušel i přehazovat za stejný vedlejší (jen hloupý spínací), ale tím to nebude, od něj jsem právě měřil ten zkrat na zem viz fault tracing z vidy... Každopádně jsem ještě změřil lambdu a je uplně mrtvá (opět dala asi jen 50tkm), po bližším ohledání jsem našel ukouslej kabel vyhřívání hned za ní. Tak vyměníme a uvidí se...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#9 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Lambda vyměněna, ale změna žádná
stále měřím zkrat na kostru kde bych neměl (třeba na signál pinu z lambdy)
stále měřím zkrat na kostru kde bych neměl (třeba na signál pinu z lambdy)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1817
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
- Kontaktovat uživatele:
#10 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Jediný co mně napadá mám tady :
Jinak mně nic nenapadá jak , jedině doma vyrobit vzít starou jednotku vykošerovat celou tu sestavu pinů proletovat to se zásuvkou vzatou zase z vraku udělat si vývody mimo a připojit ECU a hledat a měřit do zblbnutí.
EDIT:Ještě vyndat jednotku a měřit procinknout vedení dle Pinů.
Je to na měření hodnot při běžícím motoru z ECU jednotky vyndá se jednotka místo ní se napojí redukce a zase se jednotka připojí do redukce a tady měříš ,ale já mám redukci jen na 850,S,V,70 do 1998 ,jednotka u turba s,v,40 je asi jiná a redukci na to nemám kdyby se sehnala tak bych ti to půjčil a můžeš zjistit jestli je to na trase nebo v ECU.Jinak mně nic nenapadá jak , jedině doma vyrobit vzít starou jednotku vykošerovat celou tu sestavu pinů proletovat to se zásuvkou vzatou zase z vraku udělat si vývody mimo a připojit ECU a hledat a měřit do zblbnutí.
EDIT:Ještě vyndat jednotku a měřit procinknout vedení dle Pinů.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1
- Registrován: 1 rok 1 měsíc
- Bydliště: Šenov u Nového Jičína
- Vůz: V40 T4 1.9 147kw
#11 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Zdravíčko, řeším úplně stejný problém. Zkrat měřím už na relé motoru. Na pojistce před relé ještě zkrat není. Nevím si už rady. Podařilo se problém výše vyřešit? Našla se závada? moc díky za odpověď
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 2135
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#12 V40 T4 houpání volnoběhu, EFI-254
Bohužel nenašla, auto pak šlo o dům dál a jak dopadlo netuším.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek