850 chyba 2-3-2

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#1 850 chyba 2-3-2

Příspěvek od peter cz »

2-3-2 Long term fuel trim at idle

Delší dobu se potýkám s touhle chybou a nemůžu přijít na to proč stále vyskakuje (resp. tak 3/4 času svítí, zbytek ne), nesetkal se s tím někdo?
Většinou jsem četl že byl problém v úniku na sání, nicméně to už jsem xkrát prošel...
Na chování motoru jinak nepozoruju žádný vliv.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 321
Registrován: 9 roků 4 měsíce
Bydliště: Dejvice
Vůz: 850 xc90

#2 850 chyba 2-3-2

Příspěvek od Wolfram1944 »

_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.

Petr.Chrpa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1812
Registrován: 18 roků
Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
Kontaktovat uživatele:

#3 850 chyba 2-3-2

Příspěvek od Petr.Chrpa »

Ahoj něco jsem ti našel
může být užitečné. C / - autorepair.about.com

2-3-2 Dlouhodobá regulace paliva, volnoběh, horní hranice

podmínek pro kódy DTC

Modul MFI přijímá informace od snímače ohřívaného kyslíku (HO2S), pokud je směs vzduchu a paliva příliš hubená v rozsahu volnoběhu (2-3-2) nebo v rozsahu částečného zatížení (2-2-1). V tomto případě bude signál HO2S obvykle menší než 0,5 V. Modul MFI krátkodobého vyrovnání paliva kompenzuje to obohacením směsi tak, aby byla zachována hodnota Lambda = 1. Odchylka krátkodobého nastavení středního nastavení paliva od jeho normální hodnoty bude kompenzována dlouhodobým trimováním paliva. Obohacení dlouhodobě téměř na maximum (horní hranice) bude interpretováno jako abnormální a zaznamená se DTC.

Zdroj (zdroje) poruchy

Otevřený okruh v přívodu ohřívače HO2S nebo v signálovém vedení.
Signál vedení ohřívače HO2S byl zkratován na zemi nebo na zdroji.
Chybný HO2S.
Kontaktní odpor a oxidace v konektoru HO2S.
Chybný snímač průtoku hromadného vzduchu (MAF).
Nízký tlak paliva.
Únik vzduchu.
Nesprávné signály snímačů.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#4 850 chyba 2-3-2

Příspěvek od peter cz »

Díky za tipy, proměřil jsem tedy ještě váhu vzduchu, ta je v toleranci, ale lambda ukazuje nesmysly (stále chudá), takže to bude asi viník, zítra skočim pro novou a uvidíme.
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.

peter cz
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2125
Registrován: 15 roků 3 měsíce
Bydliště: Klatovy
Vůz: 850R; 760GLE; 940T

#5 850 chyba 2-3-2

Příspěvek od peter cz »

Tak lambda vyměněna za novou (Bosch uni), kontrolka po resetu zatím nesvítí, takže asi ok :-) tím pádem předchozí lambda umřela po nějakých 80tkm
_________________
´96 850 R, B5234T5, AW50-42LE, Elotec E85 | ´89 760 GLE, D24TIC, ZF4HP22 Obrázek | ´97 940 Turbo, B230FK, M90, LPG Obrázek
Volvo diagnostika k dispozici.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“