2-3-2 Long term fuel trim at idle
Delší dobu se potýkám s touhle chybou a nemůžu přijít na to proč stále vyskakuje (resp. tak 3/4 času svítí, zbytek ne), nesetkal se s tím někdo?
Většinou jsem četl že byl problém v úniku na sání, nicméně to už jsem xkrát prošel...
Na chování motoru jinak nepozoruju žádný vliv.
850 chyba 2-3-2
- Autor
- Zpráva
- 
Offline  
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
- 
Offline  
- Příspěvky: 317
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dejvice
- Vůz: 850 xc90
850 chyba 2-3-2
Podle tohoto jsi to neprochazel?
https://www.volvoclub.org.uk/tech/service/850/TroubleshootingWithCodes-Turbo.pdf
https://www.volvoclub.org.uk/tech/service/850/TroubleshootingWithCodes-Turbo.pdf
_________________
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
.: 850 T-5R '95 B5234T5 AW50-42 ::: XC90 3.2 '07 B6324S TF-80SC ::: 2009-2019 850 TDI '96 D5252T M56 :.
- 
Offline  
- Příspěvky: 1832
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
850 chyba 2-3-2
Ahoj něco jsem ti našel 
může být užitečné. C / - autorepair.about.com
2-3-2 Dlouhodobá regulace paliva, volnoběh, horní hranice
podmínek pro kódy DTC
Modul MFI přijímá informace od snímače ohřívaného kyslíku (HO2S), pokud je směs vzduchu a paliva příliš hubená v rozsahu volnoběhu (2-3-2) nebo v rozsahu částečného zatížení (2-2-1). V tomto případě bude signál HO2S obvykle menší než 0,5 V. Modul MFI krátkodobého vyrovnání paliva kompenzuje to obohacením směsi tak, aby byla zachována hodnota Lambda = 1. Odchylka krátkodobého nastavení středního nastavení paliva od jeho normální hodnoty bude kompenzována dlouhodobým trimováním paliva. Obohacení dlouhodobě téměř na maximum (horní hranice) bude interpretováno jako abnormální a zaznamená se DTC.
Zdroj (zdroje) poruchy
Otevřený okruh v přívodu ohřívače HO2S nebo v signálovém vedení.
Signál vedení ohřívače HO2S byl zkratován na zemi nebo na zdroji.
Chybný HO2S.
Kontaktní odpor a oxidace v konektoru HO2S.
Chybný snímač průtoku hromadného vzduchu (MAF).
Nízký tlak paliva.
Únik vzduchu.
Nesprávné signály snímačů.
může být užitečné. C / - autorepair.about.com
2-3-2 Dlouhodobá regulace paliva, volnoběh, horní hranice
podmínek pro kódy DTC
Modul MFI přijímá informace od snímače ohřívaného kyslíku (HO2S), pokud je směs vzduchu a paliva příliš hubená v rozsahu volnoběhu (2-3-2) nebo v rozsahu částečného zatížení (2-2-1). V tomto případě bude signál HO2S obvykle menší než 0,5 V. Modul MFI krátkodobého vyrovnání paliva kompenzuje to obohacením směsi tak, aby byla zachována hodnota Lambda = 1. Odchylka krátkodobého nastavení středního nastavení paliva od jeho normální hodnoty bude kompenzována dlouhodobým trimováním paliva. Obohacení dlouhodobě téměř na maximum (horní hranice) bude interpretováno jako abnormální a zaznamená se DTC.
Zdroj (zdroje) poruchy
Otevřený okruh v přívodu ohřívače HO2S nebo v signálovém vedení.
Signál vedení ohřívače HO2S byl zkratován na zemi nebo na zdroji.
Chybný HO2S.
Kontaktní odpor a oxidace v konektoru HO2S.
Chybný snímač průtoku hromadného vzduchu (MAF).
Nízký tlak paliva.
Únik vzduchu.
Nesprávné signály snímačů.
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
- 
Offline  
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
850 chyba 2-3-2
Díky za tipy, proměřil jsem tedy ještě váhu vzduchu, ta je v toleranci, ale lambda ukazuje nesmysly (stále chudá), takže to bude asi viník, zítra skočim pro novou a uvidíme.
- 
Offline  
- Příspěvky: 2224
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
850 chyba 2-3-2
Tak lambda vyměněna za novou (Bosch uni), kontrolka po resetu zatím nesvítí, takže asi ok  tím pádem předchozí lambda umřela po nějakých 80tkm
 tím pádem předchozí lambda umřela po nějakých 80tkm
 tím pádem předchozí lambda umřela po nějakých 80tkm
 tím pádem předchozí lambda umřela po nějakých 80tkmKdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé

