Pumpa chlazení
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Pumpa chlazení
Najeto 407.000 km vypadá to,že mě teče chlad.směs přes pumpu.Jaké máte s tím zkušenosti.Pumpa je původní.Děkuji za radu
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 4
Jestli je pumpa původní, tak pokud mám správné info, je to špatně. Pumpa se má měnit s rozvody, tj. ve tvém r.v. tuším každých 120 000 km.
Tzn. 120 000, 240 000, 360 000 a 480 000 Km. Vážně ji máš původní??
U starších 850, tuším do r.v. 1994 to bylo po 90 000 km.
Měnila se tam šířka rozvodového řemenu. Starší 850 mají šířku (řemenu) 21 mm, ty po faceliftu 23 mm, proto ten prodloužený interval o 30 000 km.
Tzn. 120 000, 240 000, 360 000 a 480 000 Km. Vážně ji máš původní??
U starších 850, tuším do r.v. 1994 to bylo po 90 000 km.
Měnila se tam šířka rozvodového řemenu. Starší 850 mají šířku (řemenu) 21 mm, ty po faceliftu 23 mm, proto ten prodloužený interval o 30 000 km.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Rozvodový řemen měmím pravidelně,ale koukal jsem do záznamů a nikde nemám v servis knížce výměnu uvedenou.Marek Vild píše:Jestli je pumpa původní, tak pokud mám správné info, je to špatně. Pumpa se má měnit s rozvody, tj. ve tvém r.v. tuším každých 120 000 km.
Tzn. 120 000, 240 000, 360 000 a 480 000 Km. Vážně ji máš původní??
U starších 850, tuším do r.v. 1994 to bylo po 90 000 km.
Měnila se tam šířka rozvodového řemenu. Starší 850 mají šířku (řemenu) 21 mm, ty po faceliftu 23 mm, proto ten prodloužený interval o 30 000 km.
Je fakt a to mě těší,že po 12 letech tam mám skoro všechno původní,což u jiných aut asi neexistuje.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Co jsem se ptal,tak všichni říkají,že už má na to nárok.Tom Bel píše:Rozvodový řemen měmím pravidelně,ale koukal jsem do záznamů a nikde nemám v servis knížce výměnu uvedenou.Marek Vild píše:Jestli je pumpa původní, tak pokud mám správné info, je to špatně. Pumpa se má měnit s rozvody, tj. ve tvém r.v. tuším každých 120 000 km.
Tzn. 120 000, 240 000, 360 000 a 480 000 Km. Vážně ji máš původní??
U starších 850, tuším do r.v. 1994 to bylo po 90 000 km.
Měnila se tam šířka rozvodového řemenu. Starší 850 mají šířku (řemenu) 21 mm, ty po faceliftu 23 mm, proto ten prodloužený interval o 30 000 km.
Je fakt a to mě těší,že po 12 letech tam mám skoro všechno původní,což u jiných aut asi neexistuje.
Je fakt,že skoro 12 let,kromě běžné údržby jsem do toho nemusel dávat žádné peníze.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Když si tak píšeme,tak katalyzátor mám taky původní.Už jste někdo měnil nebo má Volvo "držáky"?Tom Bel píše:Co jsem se ptal,tak všichni říkají,že už má na to nárok.Tom Bel píše: Rozvodový řemen měmím pravidelně,ale koukal jsem do záznamů a nikde nemám v servis knížce výměnu uvedenou.
Je fakt a to mě těší,že po 12 letech tam mám skoro všechno původní,což u jiných aut asi neexistuje.
Je fakt,že skoro 12 let,kromě běžné údržby jsem do toho nemusel dávat žádné peníze.
Asi se dost blbě ptát,ale jsem dost velký patriot a na Volvo nedám dopustit,ale všechny tyhle trable mě vždycky dostanou

_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
jo co by za to dali majitele jinych znacek, kdyby jim po 407000 km zacali odchazet veci..Tom Bel píše:ale jsem dost velký patriot a na Volvo nedám dopustit,ale všechny tyhle trable mě vždycky dostanou


_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 4
Takže upřesnění! Volal jsem do servisu.
Výměna pumpy prý není předepsaná (tvrdil jsem, že ano), ale mění se podle uvážení. Zpravidla se nechává při prvních 120 000 km a mění se většinou až při 240 000 km (což čeká mě).
Takže čistě teoreticky by jsi mohl i mít původní, i když se mi tomu nechce moc věřit. Každopádně po těch kilometrech má nárok na výměnu.
Výměna pumpy prý není předepsaná (tvrdil jsem, že ano), ale mění se podle uvážení. Zpravidla se nechává při prvních 120 000 km a mění se většinou až při 240 000 km (což čeká mě).
Takže čistě teoreticky by jsi mohl i mít původní, i když se mi tomu nechce moc věřit. Každopádně po těch kilometrech má nárok na výměnu.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S
Marek, V 850, 1996, B5202S
-
Offline
- Příspěvky: 13
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Děkuji za odpověď.Marek Vild píše:Takže upřesnění! Volal jsem do servisu.
Výměna pumpy prý není předepsaná (tvrdil jsem, že ano), ale mění se podle uvážení. Zpravidla se nechává při prvních 120 000 km a mění se většinou až při 240 000 km (což čeká mě).
Takže čistě teoreticky by jsi mohl i mít původní, i když se mi tomu nechce moc věřit. Každopádně po těch kilometrech má nárok na výměnu.
Je vidět,že máte přehled.Chtěl bych se zeptat jestli máte také nějaké info nebo zkušenosti s katalyzátorem.Mám na mysli kolik tak asi vydrží.
_________________
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
Volvo 850 2,5 20V B 5254 S,automat r.v. 1995
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
rekl bych, ze ten je vecnej.. :arrow:Marek Vild píše:Těžko říct, ale mám pocit, že katalyzátor tu snad ještě nikdo neřešil....
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Výrobce doporučuje výměnu katu po 120 000 - 180 000 km z důvodu snižování účinnosti s ohledem na počet studených startů ( městský provoz, nebo mimoměstský ). Postupně se totiž zanáší platina na keramické mřížce - hodně jednoduše řečeno.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 119
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: prag
- Zabanován: Trvale
pokud chodíš na STK tak tam ti ůčinost katu mněří na emisích nebo ti ji v každém servisu zmněří.novější vozy už i poslední 850 maj 2 lamdasondy-jedna je před a druhá za katem.ta druhá má na storsti mimo jiné kontrolovat učinost katu.pokud neni něco v pořádku dá to vědět.funguje to.a vodní pumpa s rozvodama předepsaná je.850 do roku 94č.motoru do.135000 maj rozvody po 750000 a vejš po 120000kmTom Bel píše:Děkuji za odpověď.Marek Vild píše:Takže upřesnění! Volal jsem do servisu.
Výměna pumpy prý není předepsaná (tvrdil jsem, že ano), ale mění se podle uvážení. Zpravidla se nechává při prvních 120 000 km a mění se většinou až při 240 000 km (což čeká mě).
Takže čistě teoreticky by jsi mohl i mít původní, i když se mi tomu nechce moc věřit. Každopádně po těch kilometrech má nárok na výměnu.
Je vidět,že máte přehled.Chtěl bych se zeptat jestli máte také nějaké info nebo zkušenosti s katalyzátorem.Mám na mysli kolik tak asi vydrží.
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Vůz: C 70
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: EarlSin