LukášM píše:Pravda tu mezipolohu je třeba vychytat. BTW: přídavné dálkové jsou prý právě z bezpečnostních důvodů pro použití světelné houkačky, vyklápěčky jsou moc pomalé alespoň se tím Volvo vytahovalo v letáku 480ky.
Není potřeba nic vychytávat, když to nefunguje, tak je to rozbitý... sám jsem to jednou zkoušel opravovat, měl jsem doma pár přepínačů, co jim to nefugovalo a jeden, kde to šlo... je to jen o kontaktech (elektrických anebo na ty správné lidi )...
wickey píše:auvajz, ta boule no nic moc - zachranne reseni, prehodit na zadni napravu + vymenit co nejdriv
to bylo na zadní nápravě, i druhé kolo mělo bouly ne takovou ale mělo.
Neboj vyřešeno díky Tofovi
Jinak teď už jen sehnat zadní levý třmen a dokoupit destičky a kotouče na zadek a můžu jezdit
Díky za ochotu ale už sem se domluvil s FTN takže mám
Ale třmen by se šiknul pokud ho zítra neseženu.
Na fotce ta destička není orezlá jen je tak "spálená" na to že už na ní snad nic neni, tím kolem nehnu. Když to uvolním tak stačí šlapnout na brzdu a je to zase v háji,
takže nejezdim dokud to neudělám.
Největší pech je to, že tam ty brzdy a desky byly nový druhá strana je pěkná ale bohužel pujde pryč :?
Taky sem potreboval zadni kotouce a mel sem z eska slaby predni kotouce proste na vyhozeni ale kamos mi je zmensil a na soustruhu podle tech zadnich a srovnal pak uz jsem jen upravil prevrtal diru na aretacni sroubek a rozmerama jsou jako novy zadni.... Uz je hobluju dva roky a zadnej problem a skoro nic me to nestalo...
_________________ VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
Já dělal generálku brzd, kotouče ATE, brzdové destičky Lucas a opravné kity třmenů, lakování třmenů a krycích plechů a celkově to vyšlo na nějakých 7tis. kč.
Ještě bych rád vyměnil stávající gumové hadice za pancéřové, na motorce je to dost podstatný rozdíl, tak uvidíme tady.
Stojí 3356Kč s DPH sada na celé auto s ABS! Já je objednával v lednu a stály 3691Kč takže to šlo dolů, sada je komplet připravená na výměnu za original takže žádnej bastl .
Tady je ceník na všechny auta a ostatní Volva http://www.mk-racing.cz/download/goodridge-auto.pdf
Jinak sortiment ná stránce nemá chybu a ceny jsou taky good, takže http://www.mk-racing.cz . Bacha na kamený obchod v Praze, já se neinformoval a vyrazil tam si něco koupit nebo objednat a když sem vlezl do vnitř tak tam měly jen věci k motorce asi 2 motorky a hlavně oblečení na mašiny takže jsem měl smůlu a bylo mi řečeno že to jde objednat jen přes net.
Stalin píše:Co ty pancerovy hadice stoji? Je to sada predek i zadek? Mam je taky na motorce a rozdil je hodne poznat.
Mám pancéřovky na motorce asi 6 let, tenkrát jsem i s duralovými šrouby vypláznul skoro 7 tisíc kačen Na motorce to poznáš asi o dost více, brzdy jsou přeci jen citlivější než v autě.
Jj na motorce je rozdíl o dost znát o proti autu, ale pokud máš už hadice v nic moc stavu tak neni co řešit.
Jinak třmen sem sehnal v Přílepech za 700 ale nepodařilo se mi ho rozchodit pujde ale je tak orezlý že nejde povolit jakýkoly šroub nebo matka takže i kdyby byl funkčni tak to nevyšteluji.
Řešení: koupím fungl nový asi za 2500 a bude pokoj na hodně dlouhou dobu
Nj nechce se mu když "zatáhnu za ručku" tak se ani nehne a jak je odvzdušnovací ventil tak nejde povolit,
jelikož zarezl tak že neni ani videt závit a ten imbus na seštelování ručky taky nejde. Stejně bych tam musel kupovat prachovku atd. takže se mi vyplatí koupit nový kus se zárukou.
Sibr píše:Nj nechce se mu když "zatáhnu za ručku" tak se ani nehne a jak je odvzdušnovací ventil tak nejde povolit,
jelikož zarezl tak že neni ani videt závit a ten imbus na seštelování ručky taky nejde. Stejně bych tam musel kupovat prachovku atd. takže se mi vyplatí koupit nový kus se zárukou.
Já jsem třmeny renovoval, odvzdušňovací šroub byl utržený a tak jsem ho odvrtal a je to zase OK. Ten imbus na ručku je schovaný pod tím vrchním imbusem s těsněním, fakt je zarezlý i ten nastavovací???
Ten nastavovací snad špatný nebude, ale dostat se k němu je horší možná tak bruskou.
A hlavně už mám obědnaný nový takže tento vrátím, už když mi ho prodával tak říkal že za jízdy, jak se uvolní tak klape nebo co.
není nad to , když se člověk může 100% spolehnout na brzdy. Ono pokud člověk nebydlí na samotě u lesa, kde přijde jednou za rok listonoš, nepotkáli se ovšem s medvědem, a bydlí v normálním městě v tomhle bláznivém provozu, tak je lepší mít jistotu alespoň v brzdách ( znáš to co neubrzdíš to neukecáš ) . Tím nechci říct že je třeba repase špatně udělaná ( to bych si nikdy nedovolil ), ale do struktury materiálu nevidíš a taková únava materiálu je sviňa .
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
jarek.krizan píše:není nad to , když se člověk může 100% spolehnout na brzdy. Ono pokud člověk nebydlí na samotě u lesa, kde přijde jednou za rok listonoš, nepotkáli se ovšem s medvědem, a bydlí v normálním městě v tomhle bláznivém provozu, tak je lepší mít jistotu alespoň v brzdách ( znáš to co neubrzdíš to neukecáš ) . Tím nechci říct že je třeba repase špatně udělaná ( to bych si nikdy nedovolil ), ale do struktury materiálu nevidíš a taková únava materiálu je sviňa .
Teď trošku nevím o čem vlastně píšeš Brzdy je bezpodmínečně nutné mít ve 100% stavu, ale tím, že provedeš jejich opravu, repasi,renovaci ať je to co je to, tak je uvedeš do velmi dobrého stavu.
Jasně únava materiálu...skoro bych se bál více u nových neoriginálních dílů
jarek.krizan píše:není nad to , když se člověk může 100% spolehnout na brzdy. Ono pokud člověk nebydlí na samotě u lesa, kde přijde jednou za rok listonoš, nepotkáli se ovšem s medvědem, a bydlí v normálním městě v tomhle bláznivém provozu, tak je lepší mít jistotu alespoň v brzdách ( znáš to co neubrzdíš to neukecáš ) . Tím nechci říct že je třeba repase špatně udělaná ( to bych si nikdy nedovolil ), ale do struktury materiálu nevidíš a taková únava materiálu je sviňa .
Teď trošku nevím o čem vlastně píšeš Brzdy je bezpodmínečně nutné mít ve 100% stavu, ale tím, že provedeš jejich opravu, repasi,renovaci ať je to co je to, tak je uvedeš do velmi dobrého stavu.
Jasně únava materiálu...skoro bych se bál více u nových neoriginálních dílů
Já jen že jsem řešil konkrétně pravý zadní brzdový třmen na 460. Byl na pohled krásně zrepasovaný a fungoval bezchybně téměř 3/4 roku ( nějakých 10 tis km ) a pak přestal vymezovat vůli brzdových desek a stále se povolovala ruční brzda. nakonec se začal plnit prostor mezi zátkou a šroubem na vymezení vůle br. desek ( ruční brzdy ) . Nakonec se zjistilo, že je prasklina jak vlas kolem závitu stavěcího šroubu.
Za nový díl nepovažuji výrobky typu made in china, taivan a spol.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204