Není potřeba nic vychytávat, když to nefunguje, tak je to rozbitý... sám jsem to jednou zkoušel opravovat, měl jsem doma pár přepínačů, co jim to nefugovalo a jeden, kde to šlo... je to jen o kontaktech (elektrických anebo na ty správné lidi )...LukášM píše:Pravda tu mezipolohu je třeba vychytat. BTW: přídavné dálkové jsou prý právě z bezpečnostních důvodů pro použití světelné houkačky, vyklápěčky jsou moc pomalé alespoň se tím Volvo vytahovalo v letáku 480ky.
Pár otázek ohledně 480tky.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 679
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Taková perlička :? viz foto: hnali jsme ji 170 po dálnici a pak sem zjistil tohle.
A ještě shánim madlo kdo může prodat koupim.
A ještě shánim madlo kdo může prodat koupim.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
auvajz, ta boule no nic moc - zachranne reseni, prehodit na zadni napravu + vymenit co nejdriv
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
to bylo na zadní nápravě, i druhé kolo mělo bouly ne takovou ale mělo.wickey píše:auvajz, ta boule no nic moc - zachranne reseni, prehodit na zadni napravu + vymenit co nejdriv
Neboj vyřešeno díky Tofovi
Jinak teď už jen sehnat zadní levý třmen a dokoupit destičky a kotouče na zadek a můžu jezdit
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 679
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
Madlo mam, muzu dodat. napis mi SZ a dohodneme se.Sibr píše:Taková perlička :? viz foto: hnali jsme ji 170 po dálnici a pak sem zjistil tohle.
A ještě shánim madlo kdo může prodat koupim.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Díky za ochotu ale už sem se domluvil s FTN takže mám
Ale třmen by se šiknul pokud ho zítra neseženu.
Na fotce ta destička není orezlá jen je tak "spálená" na to že už na ní snad nic neni, tím kolem nehnu. Když to uvolním tak stačí šlapnout na brzdu a je to zase v háji,
takže nejezdim dokud to neudělám.
Největší pech je to, že tam ty brzdy a desky byly nový druhá strana je pěkná ale bohužel pujde pryč :?
Ale třmen by se šiknul pokud ho zítra neseženu.
Na fotce ta destička není orezlá jen je tak "spálená" na to že už na ní snad nic neni, tím kolem nehnu. Když to uvolním tak stačí šlapnout na brzdu a je to zase v háji,
takže nejezdim dokud to neudělám.
Největší pech je to, že tam ty brzdy a desky byly nový druhá strana je pěkná ale bohužel pujde pryč :?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 900
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Zadni kotouče
Taky sem potreboval zadni kotouce a mel sem z eska slaby predni kotouce proste na vyhozeni ale kamos mi je zmensil a na soustruhu podle tech zadnich a srovnal pak uz jsem jen upravil prevrtal diru na aretacni sroubek a rozmerama jsou jako novy zadni.... Uz je hobluju dva roky a zadnej problem a skoro nic me to nestalo...
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Já dělal generálku brzd, kotouče ATE, brzdové destičky Lucas a opravné kity třmenů, lakování třmenů a krycích plechů a celkově to vyšlo na nějakých 7tis. kč.
Ještě bych rád vyměnil stávající gumové hadice za pancéřové, na motorce je to dost podstatný rozdíl, tak uvidíme tady.
Ještě bych rád vyměnil stávající gumové hadice za pancéřové, na motorce je to dost podstatný rozdíl, tak uvidíme tady.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Nj tak ty jsem obědnával ale nejdřív musim zaplatit zálohu http://www.goodridge.net/uk/index.htm a pak už jen namontovat
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 900
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Stojí 3356Kč s DPH sada na celé auto s ABS! Já je objednával v lednu a stály 3691Kč takže to šlo dolů, sada je komplet připravená na výměnu za original takže žádnej bastl .
Tady je ceník na všechny auta a ostatní Volva http://www.mk-racing.cz/download/goodridge-auto.pdf
Jinak sortiment ná stránce nemá chybu a ceny jsou taky good, takže http://www.mk-racing.cz . Bacha na kamený obchod v Praze, já se neinformoval a vyrazil tam si něco koupit nebo objednat a když sem vlezl do vnitř tak tam měly jen věci k motorce asi 2 motorky a hlavně oblečení na mašiny takže jsem měl smůlu a bylo mi řečeno že to jde objednat jen přes net.
Tady je ceník na všechny auta a ostatní Volva http://www.mk-racing.cz/download/goodridge-auto.pdf
Jinak sortiment ná stránce nemá chybu a ceny jsou taky good, takže http://www.mk-racing.cz . Bacha na kamený obchod v Praze, já se neinformoval a vyrazil tam si něco koupit nebo objednat a když sem vlezl do vnitř tak tam měly jen věci k motorce asi 2 motorky a hlavně oblečení na mašiny takže jsem měl smůlu a bylo mi řečeno že to jde objednat jen přes net.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Mám pancéřovky na motorce asi 6 let, tenkrát jsem i s duralovými šrouby vypláznul skoro 7 tisíc kačen Na motorce to poznáš asi o dost více, brzdy jsou přeci jen citlivější než v autě.Stalin píše:Co ty pancerovy hadice stoji? Je to sada predek i zadek? Mam je taky na motorce a rozdil je hodne poznat.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Jj na motorce je rozdíl o dost znát o proti autu, ale pokud máš už hadice v nic moc stavu tak neni co řešit.
Jinak třmen sem sehnal v Přílepech za 700 ale nepodařilo se mi ho rozchodit pujde ale je tak orezlý že nejde povolit jakýkoly šroub nebo matka takže i kdyby byl funkčni tak to nevyšteluji.
Řešení: koupím fungl nový asi za 2500 a bude pokoj na hodně dlouhou dobu
Jinak třmen sem sehnal v Přílepech za 700 ale nepodařilo se mi ho rozchodit pujde ale je tak orezlý že nejde povolit jakýkoly šroub nebo matka takže i kdyby byl funkčni tak to nevyšteluji.
Řešení: koupím fungl nový asi za 2500 a bude pokoj na hodně dlouhou dobu
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Nj nechce se mu když "zatáhnu za ručku" tak se ani nehne a jak je odvzdušnovací ventil tak nejde povolit,
jelikož zarezl tak že neni ani videt závit a ten imbus na seštelování ručky taky nejde. Stejně bych tam musel kupovat prachovku atd. takže se mi vyplatí koupit nový kus se zárukou.
jelikož zarezl tak že neni ani videt závit a ten imbus na seštelování ručky taky nejde. Stejně bych tam musel kupovat prachovku atd. takže se mi vyplatí koupit nový kus se zárukou.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Já jsem třmeny renovoval, odvzdušňovací šroub byl utržený a tak jsem ho odvrtal a je to zase OK. Ten imbus na ručku je schovaný pod tím vrchním imbusem s těsněním, fakt je zarezlý i ten nastavovací???Sibr píše:Nj nechce se mu když "zatáhnu za ručku" tak se ani nehne a jak je odvzdušnovací ventil tak nejde povolit,
jelikož zarezl tak že neni ani videt závit a ten imbus na seštelování ručky taky nejde. Stejně bych tam musel kupovat prachovku atd. takže se mi vyplatí koupit nový kus se zárukou.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Ten nastavovací snad špatný nebude, ale dostat se k němu je horší možná tak bruskou.
A hlavně už mám obědnaný nový takže tento vrátím, už když mi ho prodával tak říkal že za jízdy, jak se uvolní tak klape nebo co.
A hlavně už mám obědnaný nový takže tento vrátím, už když mi ho prodával tak říkal že za jízdy, jak se uvolní tak klape nebo co.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
není nad to , když se člověk může 100% spolehnout na brzdy. Ono pokud člověk nebydlí na samotě u lesa, kde přijde jednou za rok listonoš, nepotkáli se ovšem s medvědem, a bydlí v normálním městě v tomhle bláznivém provozu, tak je lepší mít jistotu alespoň v brzdách ( znáš to co neubrzdíš to neukecáš ) . Tím nechci říct že je třeba repase špatně udělaná ( to bych si nikdy nedovolil ), ale do struktury materiálu nevidíš a taková únava materiálu je sviňa .
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Teď trošku nevím o čem vlastně píšeš Brzdy je bezpodmínečně nutné mít ve 100% stavu, ale tím, že provedeš jejich opravu, repasi,renovaci ať je to co je to, tak je uvedeš do velmi dobrého stavu.jarek.krizan píše:není nad to , když se člověk může 100% spolehnout na brzdy. Ono pokud člověk nebydlí na samotě u lesa, kde přijde jednou za rok listonoš, nepotkáli se ovšem s medvědem, a bydlí v normálním městě v tomhle bláznivém provozu, tak je lepší mít jistotu alespoň v brzdách ( znáš to co neubrzdíš to neukecáš ) . Tím nechci říct že je třeba repase špatně udělaná ( to bych si nikdy nedovolil ), ale do struktury materiálu nevidíš a taková únava materiálu je sviňa .
Jasně únava materiálu...skoro bych se bál více u nových neoriginálních dílů
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2404
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Já jen že jsem řešil konkrétně pravý zadní brzdový třmen na 460. Byl na pohled krásně zrepasovaný a fungoval bezchybně téměř 3/4 roku ( nějakých 10 tis km ) a pak přestal vymezovat vůli brzdových desek a stále se povolovala ruční brzda. nakonec se začal plnit prostor mezi zátkou a šroubem na vymezení vůle br. desek ( ruční brzdy ) . Nakonec se zjistilo, že je prasklina jak vlas kolem závitu stavěcího šroubu.LukášM píše:Teď trošku nevím o čem vlastně píšeš Brzdy je bezpodmínečně nutné mít ve 100% stavu, ale tím, že provedeš jejich opravu, repasi,renovaci ať je to co je to, tak je uvedeš do velmi dobrého stavu.jarek.krizan píše:není nad to , když se člověk může 100% spolehnout na brzdy. Ono pokud člověk nebydlí na samotě u lesa, kde přijde jednou za rok listonoš, nepotkáli se ovšem s medvědem, a bydlí v normálním městě v tomhle bláznivém provozu, tak je lepší mít jistotu alespoň v brzdách ( znáš to co neubrzdíš to neukecáš ) . Tím nechci říct že je třeba repase špatně udělaná ( to bych si nikdy nedovolil ), ale do struktury materiálu nevidíš a taková únava materiálu je sviňa .
Jasně únava materiálu...skoro bych se bál více u nových neoriginálních dílů
Za nový díl nepovažuji výrobky typu made in china, taivan a spol.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
No koupil sem tohle, sice nevim jak se to vyrábí ale jestly je to forma, tak je original ATE ( ta forma teda ).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Díky neni problém když si ho ten kotouč zaplatí já už na druhej nemám ten očistím a natřu, jinak tenhle pujde do barvy taky.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Na Kladně u ZK-automobil ( http://www.zk-automobil.cz ) asi ofiko Elit.
Cena 3665 s DPH
Cena 3665 s DPH
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé