Pár otázek ohledně 480tky.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Pár otázek ohledně 480tky.
Mám ji jen krátce ale zarazil mne display který nějak nefunguje a já nevím na co může být . Kdo to ví ať napoví nachází se mezi tlačítkem pro vyhřívání sedačky
a úložným prostorem (v mém případě boxem na kazety).
a úložným prostorem (v mém případě boxem na kazety).
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Kdo vyvinul motor B20F do čeho se ještě dával?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Pár otázek ohledně 480tky.
Tak gratulace ke koupi Nahoď nějaké fotky!!! Je to display teploměru vnitřní teploty v automobilu.Sibr píše:Mám ji jen krátce ale zarazil mne display který nějak nefunguje a já nevím na co může být . Kdo to ví ať napoví nachází se mezi tlačítkem pro vyhřívání sedačky
a úložným prostorem (v mém případě boxem na kazety).
Naposledy upravil(a) LukášM dne 08 led 2007 13:48, celkem upraveno 2 x.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Fotky bohužel moc nemám vybil se mi foťák. :?
Takže jen z mobilu.
Jj ríkal sem si že ta hlava je jak z rencka to v 360 je motor poctivej Volváckej
Takže jen z mobilu.
Jj ríkal sem si že ta hlava je jak z rencka to v 360 je motor poctivej Volváckej
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Díky
Já sem taky ještě nezkoušel sundat nárazníky takže nevim a ten display stejně nefunguje :?
Já sem taky ještě nezkoušel sundat nárazníky takže nevim a ten display stejně nefunguje :?
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 679
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
Display
Ja mam 480S z r. 1994 a takovyto display tam nemam, jen kasliky na drobnosti. Takze predpokladam, ze je to nejaka doplnkova vybava v nejakych statech nebo dokonce druhovyroba. Mohl by to byt teplomer, protoze u toho meho mi schazi - nemam tam ten pocitac, co mely vsechna ES-ka a nektera S-ka...Sibr píše:Díky
Já sem taky ještě nezkoušel sundat nárazníky takže nevim a ten display stejně nefunguje :?
Doporucuji rozebrat a podivat se, kam vedou draty...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Hm mne to auto furt přijde podezřelý, jak poznám K6 ? Myslím podle Vinu třeba atd. jestly to neni náhodou někde uvedený.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 679
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
Co je K6?Sibr píše:Hm mne to auto furt přijde podezřelý, jak poznám K6 ? Myslím podle Vinu třeba atd. jestly to neni náhodou někde uvedený.
Kodovac VINu je na http://web.quick.cz/volvo480club/dokumenty/chassisnumbers.htm
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Tady je popsáno co je K6 https://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m4x.txt
Jedná se o tovární "tuning" spíše sportovnější verzi.
Podle mnou nalezených symptomů mám asi K6
PS: díky za dekodér vinu
Jedná se o tovární "tuning" spíše sportovnější verzi.
Podle mnou nalezených symptomů mám asi K6
PS: díky za dekodér vinu
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Nic proti, majitele K6 znám, auto je opravdu snížené, možná i úprava motoru, ale nikdo z Euroklubu o tom nic neví, ani holaňďané, takže je to možná nějaká garážová úprava.Sibr píše:Tady je popsáno co je K6 https://www.volvoklub.cz/modely.php?link ... 06-m4x.txt
Jedná se o tovární "tuning" spíše sportovnější verzi.
Podle mnou nalezených symptomů mám asi K6
PS: díky za dekodér vinu
Naposledy upravil(a) LukášM dne 22 úno 2007 10:10, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
Aha takže mám asi jenom snížené auto bez klimy a vyhřejvání sedaček, palubák taky nemám. To je fuk hlavně že to jezdí.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
Pár otázek:
1) Kdo máte v 480 "info center": svítí vám pod tim voličem, kterým se přepínají ty hodnoty, nějaká žárovka? Je to zkrátka podsvícený? Mě to nesvítí a když jsem to rozebral, tak jsem žádnou nenašel... :?
2) Jak máte vyřešeno, když někoho chcete pustit, tak jak rychle zablikat dálkovkama? Možná to mam rozbitý, ale u mě to je takhle: pohybem levé páčky pod volantem směrem k sobě se dálková světla rozsvítí a páčka se vrací do původní polohy. Takže když chci bliknout, znamená to tento pohyb vykonat 2x... což je blbý a ve výsledku dálkovky svítěj celkem dlouho...
1) Kdo máte v 480 "info center": svítí vám pod tim voličem, kterým se přepínají ty hodnoty, nějaká žárovka? Je to zkrátka podsvícený? Mě to nesvítí a když jsem to rozebral, tak jsem žádnou nenašel... :?
2) Jak máte vyřešeno, když někoho chcete pustit, tak jak rychle zablikat dálkovkama? Možná to mam rozbitý, ale u mě to je takhle: pohybem levé páčky pod volantem směrem k sobě se dálková světla rozsvítí a páčka se vrací do původní polohy. Takže když chci bliknout, znamená to tento pohyb vykonat 2x... což je blbý a ve výsledku dálkovky svítěj celkem dlouho...
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
1. žárovka tam není
2. když jsou zaplý tlumený, tak to funguje tak, jak píšeš. když necháš svítit jen světla pro denní svícení, tak dálkový fungují stylem držíš - svítí, pustíš - zhasne
2. když jsou zaplý tlumený, tak to funguje tak, jak píšeš. když necháš svítit jen světla pro denní svícení, tak dálkový fungují stylem držíš - svítí, pustíš - zhasne
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
Ale když máš zapnutý jen světla pro denní svícení, tak ti bliká co? Ty přídavný dálkový?standa píše: 2. když jsou zaplý tlumený, tak to funguje tak, jak píšeš. když necháš svítit jen světla pro denní svícení, tak dálkový fungují stylem držíš - svítí, pustíš - zhasne
P.S.: na to proměření obrysovek jsem nezapoměl, dostanu se k tomu zejtra.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
-
Offline
- Příspěvky: 169
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: SAAB 9000
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 1033
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
No vidíte a pro mě je to samozřejmost, copak jiný auta to tak nemaj? teda pokud mi došlo o co vám šloFTN píše:Já taky! To je pro mě novinka.standa píše:
vyzkušám
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
dvoustovky dvě polohy nemají
a navíc mají takovou fíčuru, že když s vypnutejma světlama JEDNOU bliknu dálkovejma, tak když později zapnu světla, tak se rovnou zapnou dálkový (musí se bliknout dvakrát, aby se dvoustavové relé znovu dostalo do polohy tlumená světla) - holt konstrukce šedesátejch let...
zlatej nožní přepínač tlumená/dálková v tatře
a navíc mají takovou fíčuru, že když s vypnutejma světlama JEDNOU bliknu dálkovejma, tak když později zapnu světla, tak se rovnou zapnou dálkový (musí se bliknout dvakrát, aby se dvoustavové relé znovu dostalo do polohy tlumená světla) - holt konstrukce šedesátejch let...
zlatej nožní přepínač tlumená/dálková v tatře
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
JJ, to je snad jediná věc kterou bych svojí Fló vytknul, kdybych ji neměl příliš rád na to, abych jí něco vytýkal!standa píše:dvoustovky dvě polohy nemají
a navíc mají takovou fíčuru, že když s vypnutejma světlama JEDNOU bliknu dálkovejma, tak když později zapnu světla, tak se rovnou zapnou dálkový (musí se bliknout dvakrát, aby se dvoustavové relé znovu dostalo do polohy tlumená světla) - holt konstrukce šedesátejch let...
zlatej nožní přepínač tlumená/dálková v tatře
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha
Mam stejnou zkusenost u 460. Tu mezipolohu se mi nikdy (po dobu 5 let) nepodarilo nahmatnout, vzdycky jsem si rozsvitil dalkovky a musel je druhym zmacknutim vypnout. Nakonec jsem rezignoval a prestal pouzivat svetelnou houkacku. Je to jedna z mala veci, kterou ve volvu nedomysleli.Jean píše:I když jsou zaplý tlumený světla, tak stačí nemačkat až na doraz. Poloha pouze pro světelnou houkačku tam je.
_________________
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
V40 2.0i, r.v. 2002, 100kW, automat
Bylo:
460GLE 1.7, r.v.1992, 88kW, automat
-
Offline
- Příspěvky: 1863
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
Pravda tu mezipolohu je třeba vychytat. BTW: přídavné dálkové jsou prý právě z bezpečnostních důvodů pro použití světelné houkačky, vyklápěčky jsou moc pomalé alespoň se tím Volvo vytahovalo v letáku 480ky.tonda chvojka píše:Mam stejnou zkusenost u 460. Tu mezipolohu se mi nikdy (po dobu 5 let) nepodarilo nahmatnout, vzdycky jsem si rozsvitil dalkovky a musel je druhym zmacknutim vypnout. Nakonec jsem rezignoval a prestal pouzivat svetelnou houkacku. Je to jedna z mala veci, kterou ve volvu nedomysleli.Jean píše:I když jsou zaplý tlumený světla, tak stačí nemačkat až na doraz. Poloha pouze pro světelnou houkačku tam je.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé