Pár otázek ohledně 480tky.

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Tom480
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 682
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#26

Příspěvek od Tom480 »

LukášM píše:Pravda tu mezipolohu je třeba vychytat. BTW: přídavné dálkové jsou prý právě z bezpečnostních důvodů pro použití světelné houkačky, vyklápěčky jsou moc pomalé :wink: alespoň se tím Volvo vytahovalo v letáku 480ky.
Není potřeba nic vychytávat, když to nefunguje, tak je to rozbitý... sám jsem to jednou zkoušel opravovat, měl jsem doma pár přepínačů, co jim to nefugovalo a jeden, kde to šlo... je to jen o kontaktech (elektrických anebo na ty správné lidi :lol: )...
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#27

Příspěvek od Sibr »

Taková perlička :? viz foto: hnali jsme ji 170 po dálnici a pak sem zjistil tohle.
A ještě shánim madlo :) kdo může prodat koupim.
Přílohy
Madlo.JPG
Madlo.JPG (77.69 KiB) Zobrazeno 1871 x
Guma2.JPG
Guma2.JPG (60.16 KiB) Zobrazeno 1873 x
guma.JPG
guma.JPG (75.76 KiB) Zobrazeno 1873 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#28

Příspěvek od wickey »

auvajz, ta boule no nic moc - zachranne reseni, prehodit na zadni napravu + vymenit co nejdriv
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#29

Příspěvek od Sibr »

wickey píše:auvajz, ta boule no nic moc - zachranne reseni, prehodit na zadni napravu + vymenit co nejdriv
:lol: to bylo na zadní nápravě, i druhé kolo mělo bouly ne takovou ale mělo.
Neboj vyřešeno :wink: díky Tofovi
Jinak teď už jen sehnat zadní levý třmen a dokoupit destičky a kotouče na zadek a můžu jezdit :)
Přílohy
480.JPG
480.JPG (108.93 KiB) Zobrazeno 1850 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Tom480
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 682
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#30

Příspěvek od Tom480 »

Sibr píše:Taková perlička :? viz foto: hnali jsme ji 170 po dálnici a pak sem zjistil tohle.
A ještě shánim madlo :) kdo může prodat koupim.
Madlo mam, muzu dodat. napis mi SZ a dohodneme se.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#31

Příspěvek od Sibr »

Díky za ochotu ale už sem se domluvil s FTN takže mám :D
Ale třmen by se šiknul pokud ho zítra neseženu.
Na fotce ta destička není orezlá jen je tak "spálená" na to že už na ní snad nic neni, tím kolem nehnu. Když to uvolním tak stačí šlapnout na brzdu a je to zase v háji,
takže nejezdim dokud to neudělám.
Největší pech je to, že tam ty brzdy a desky byly nový druhá strana je pěkná ale bohužel pujde pryč :?
Přílohy
Trmen.JPG
Trmen.JPG (96.03 KiB) Zobrazeno 1820 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#32 Zadni kotouče

Příspěvek od Stalin »

Taky sem potreboval zadni kotouce a mel sem z eska slaby predni kotouce proste na vyhozeni ale kamos mi je zmensil a na soustruhu podle tech zadnich a srovnal pak uz jsem jen upravil prevrtal diru na aretacni sroubek a rozmerama jsou jako novy zadni.... Uz je hobluju dva roky a zadnej problem a skoro nic me to nestalo...
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#33

Příspěvek od LukášM »

Já dělal generálku brzd, kotouče ATE, brzdové destičky Lucas a opravné kity třmenů, lakování třmenů a krycích plechů a celkově to vyšlo na nějakých 7tis. kč.
Ještě bych rád vyměnil stávající gumové hadice za pancéřové, na motorce je to dost podstatný rozdíl, tak uvidíme tady.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#34

Příspěvek od Sibr »

Nj tak ty jsem obědnával ale nejdřív musim zaplatit zálohu http://www.goodridge.net/uk/index.htm a pak už jen namontovat :wink:
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#35

Příspěvek od Stalin »

Co ty pancerovy hadice stoji? Je to sada predek i zadek? Mam je taky na motorce a rozdil je hodne poznat.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#36

Příspěvek od Sibr »

Stojí 3356Kč s DPH sada na celé auto s ABS! Já je objednával v lednu a stály 3691Kč takže to šlo dolů, sada je komplet připravená na výměnu za original takže žádnej bastl :wink: .
Tady je ceník na všechny auta a ostatní Volva :wink: http://www.mk-racing.cz/download/goodridge-auto.pdf
Jinak sortiment ná stránce nemá chybu a ceny jsou taky good, takže http://www.mk-racing.cz . Bacha na kamený obchod v Praze, já se neinformoval a vyrazil tam si něco koupit nebo objednat a když sem vlezl do vnitř tak tam měly jen věci k motorce asi 2 motorky a hlavně oblečení na mašiny :D takže jsem měl smůlu a bylo mi řečeno že to jde objednat jen přes net.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#37

Příspěvek od LukášM »

Stalin píše:Co ty pancerovy hadice stoji? Je to sada predek i zadek? Mam je taky na motorce a rozdil je hodne poznat.
Mám pancéřovky na motorce asi 6 let, tenkrát jsem i s duralovými šrouby vypláznul skoro 7 tisíc kačen :( Na motorce to poznáš asi o dost více, brzdy jsou přeci jen citlivější než v autě.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#38

Příspěvek od Sibr »

Jj na motorce je rozdíl o dost znát o proti autu, ale pokud máš už hadice v nic moc stavu tak neni co řešit.
Jinak třmen sem sehnal v Přílepech za 700 ale nepodařilo se mi ho rozchodit pujde ale je tak orezlý že nejde povolit jakýkoly šroub nebo matka :( takže i kdyby byl funkčni tak to nevyšteluji.
Řešení: koupím fungl nový asi za 2500 a bude pokoj na hodně dlouhou dobu :)
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#39

Příspěvek od LukášM »

Co nejde povolit?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#40

Příspěvek od Sibr »

Nj nechce se mu když "zatáhnu za ručku" tak se ani nehne a jak je odvzdušnovací ventil tak nejde povolit,
jelikož zarezl tak že neni ani videt závit a ten imbus na seštelování ručky taky nejde. Stejně bych tam musel kupovat prachovku atd. takže se mi vyplatí koupit nový kus se zárukou.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#41

Příspěvek od LukášM »

Sibr píše:Nj nechce se mu když "zatáhnu za ručku" tak se ani nehne a jak je odvzdušnovací ventil tak nejde povolit,
jelikož zarezl tak že neni ani videt závit a ten imbus na seštelování ručky taky nejde. Stejně bych tam musel kupovat prachovku atd. takže se mi vyplatí koupit nový kus se zárukou.
Já jsem třmeny renovoval, odvzdušňovací šroub byl utržený a tak jsem ho odvrtal a je to zase OK. Ten imbus na ručku je schovaný pod tím vrchním imbusem s těsněním, fakt je zarezlý i ten nastavovací???
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#42

Příspěvek od Sibr »

Ten nastavovací snad špatný nebude, ale dostat se k němu je horší možná tak bruskou.
A hlavně už mám obědnaný nový takže tento vrátím, už když mi ho prodával tak říkal že za jízdy, jak se uvolní tak klape nebo co.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#43

Příspěvek od jarek.krizan »

není nad to , když se člověk může 100% spolehnout na brzdy. Ono pokud člověk nebydlí na samotě u lesa, kde přijde jednou za rok listonoš, nepotkáli se ovšem s medvědem, a bydlí v normálním městě v tomhle bláznivém provozu, tak je lepší mít jistotu alespoň v brzdách ( znáš to co neubrzdíš to neukecáš ) . Tím nechci říct že je třeba repase špatně udělaná ( to bych si nikdy nedovolil ), ale do struktury materiálu nevidíš a taková únava materiálu je sviňa .
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#44

Příspěvek od LukášM »

jarek.krizan píše:není nad to , když se člověk může 100% spolehnout na brzdy. Ono pokud člověk nebydlí na samotě u lesa, kde přijde jednou za rok listonoš, nepotkáli se ovšem s medvědem, a bydlí v normálním městě v tomhle bláznivém provozu, tak je lepší mít jistotu alespoň v brzdách ( znáš to co neubrzdíš to neukecáš ) . Tím nechci říct že je třeba repase špatně udělaná ( to bych si nikdy nedovolil ), ale do struktury materiálu nevidíš a taková únava materiálu je sviňa .
Teď trošku nevím o čem vlastně píšeš :wink: Brzdy je bezpodmínečně nutné mít ve 100% stavu, ale tím, že provedeš jejich opravu, repasi,renovaci ať je to co je to, tak je uvedeš do velmi dobrého stavu.
Jasně únava materiálu...skoro bych se bál více u nových neoriginálních dílů :wink:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#45

Příspěvek od jarek.krizan »

LukášM píše:
jarek.krizan píše:není nad to , když se člověk může 100% spolehnout na brzdy. Ono pokud člověk nebydlí na samotě u lesa, kde přijde jednou za rok listonoš, nepotkáli se ovšem s medvědem, a bydlí v normálním městě v tomhle bláznivém provozu, tak je lepší mít jistotu alespoň v brzdách ( znáš to co neubrzdíš to neukecáš ) . Tím nechci říct že je třeba repase špatně udělaná ( to bych si nikdy nedovolil ), ale do struktury materiálu nevidíš a taková únava materiálu je sviňa .
Teď trošku nevím o čem vlastně píšeš :wink: Brzdy je bezpodmínečně nutné mít ve 100% stavu, ale tím, že provedeš jejich opravu, repasi,renovaci ať je to co je to, tak je uvedeš do velmi dobrého stavu.
Jasně únava materiálu...skoro bych se bál více u nových neoriginálních dílů :wink:
Já jen že jsem řešil konkrétně pravý zadní brzdový třmen na 460. Byl na pohled krásně zrepasovaný a fungoval bezchybně téměř 3/4 roku ( nějakých 10 tis km ) a pak přestal vymezovat vůli brzdových desek a stále se povolovala ruční brzda. nakonec se začal plnit prostor mezi zátkou a šroubem na vymezení vůle br. desek ( ruční brzdy ) . Nakonec se zjistilo, že je prasklina jak vlas kolem závitu stavěcího šroubu.
Za nový díl nepovažuji výrobky typu made in china, taivan a spol.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#46

Příspěvek od Sibr »

No koupil sem tohle, sice nevim jak se to vyrábí ale jestly je to forma, tak je original ATE ( ta forma teda :) ).
Přílohy
DSC03001.JPG
DSC03001.JPG (78.66 KiB) Zobrazeno 1604 x
DSC03002.JPG
DSC03002.JPG (74.02 KiB) Zobrazeno 1600 x
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#47

Příspěvek od LukášM »

Ten je vážně krásný, měl bys koupit i ten druhý, kotouč bude žárlit :lol: :lol: :lol:
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#48

Příspěvek od Sibr »

Díky :wink: neni problém když si ho ten kotouč zaplatí :lol: já už na druhej nemám ten očistím a natřu, jinak tenhle pujde do barvy taky.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI

LukášM
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 1905
Registrován: 18 roků
Bydliště: Tábor
Vůz: V240
Bydliště: Tábor

#49

Příspěvek od LukášM »

Odkud jsi ho kupoval?
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992

Sibr
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 25
Příspěvky: 1059
Registrován: 17 roků 3 měsíce
Bydliště: Slapy
Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD

#50

Příspěvek od Sibr »

Na Kladně u ZK-automobil ( http://www.zk-automobil.cz ) asi ofiko Elit.
Cena 3665 s DPH
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400“