Problen se startovanim u 480

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#1 Problen se startovanim u 480

Příspěvek od Stalin »

Zdravim vsechny volvare! Mam 480 turbo z 92 a spatne mi chyta musim dyl drzet starter nez motor naskoci. Je jedno jestli je motor teplej nebo studenej nebo je leto nebo dvacet pod nulou porad to chyta stejne blbe. Motor chytne a nez se ohreje tak drzi nizky otacky a trepe se cely auto. S touhle zavadou jsem ho uz koupil. Nemate s tim nekdo nejakou skusenost? Diky za kazdou radu....
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#2

Příspěvek od Jirrka »

Zkusenost mam. .............. Uplne stejnou. :lol: vytisknul jsem a procetl jsem si manual na 480 a zatim me nenapada cim to muze byt způsobený. Co jsem vycetl z manualu tak vliv na otacky ma teplotní cidlo, váha vzduchu, lambda sonda, ridicí jednotka a mozna jeste neco co me ted nenapada. Z toho co vim mi to moc nedava smysl, protoze by to auto muselo zlobit i po ohrati motoru a to nedela. Ale co to dela, ze pri razeni pokud nezaradim rychle a necham "prohoupnout" otacky, tak spadnou hodne nizko a pak se teprve stabilizují. Takze se mi stava, ze pridavam plyn v nepriznivý okamzik (trefim se do okamziku, kdy jsou otacky tak 700). Dalsi souvislost by mohla byt s kolisanim otacek po ohrati motoru. Budu asi postupne proverovat ruzny veci, ale nejdriv vymenim vyfuk, svicky, vzduchovy filtr a u nadrze je taky palivovy filtr a na ten asi mrknu taky. Az bude auto v teto situaci, tedy vsechny hodnoty by meli byt optimalni tak budu pokracovat. mozna by to chtelo zkusit vyblikat zavadu, ale nevim jak si pripravit diodu. Resp. jsem nad tim ani nepremyslel.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#3 Problen se startovanim u 480

Příspěvek od Stalin »

Svicky tam jsou skoro novy Densa a filtr konus od Grena je vycistenej a vyfuk od katu do zadu dva roky starej a koncovej tlumic taky. Obcas to strili do vejfuku kdyz mu naladuju a pak uberu ale jen obcas.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#4

Příspěvek od Stalin »

Nasel jsem nejakej testr na http://www.atal.cz je to specialka na saby a volva asi to bude drahy ale nejakej servis by to mohl mit.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#5

Příspěvek od jarek.krizan »

Stalin píše:Nasel jsem nejakej testr na http://www.atal.cz je to specialka na saby a volva asi to bude drahy ale nejakej servis by to mohl mit.
Atal není moc dokonalý ale zato jednodušší a levnější, pokud jde jen o Volvo tak asi 46 000 kč.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#6 Problen se startovanim u 480

Příspěvek od jarek.krizan »

Stalin píše:Zdravim vsechny volvare! Mam 480 turbo z 92 a spatne mi chyta musim dyl drzet starter nez motor naskoci. Je jedno jestli je motor teplej nebo studenej nebo je leto nebo dvacet pod nulou porad to chyta stejne blbe. Motor chytne a nez se ohreje tak drzi nizky otacky a trepe se cely auto. S touhle zavadou jsem ho uz koupil. Nemate s tim nekdo nejakou skusenost? Diky za kazdou radu....
V první řadě by zkusil diagnostiku. Pokud ji chceš obejít, tak první bych doporučil zkontrolovat teplotní čidlo, pak motorek volnoběhu - vyčistit samozřejmě taky, pak měřič hmotnosti vzduchu - pokud není tak snímač podtlaku v sacím potrubí a čidlo teploty nasávaného vzduchu. Hodnoty z hlavy nevím ale najdeš je v dokumentaci ( je tu sekce ) nebo na internetu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#7

Příspěvek od Stalin »

Dneska jsem byl na technicky a taky emisich a lambda sonda je v haji pry ta muze taky delat to problemovy startovani. Mam slibenou lamdu z Renoltu 19 mela by byt stejna tak po vymene uvidim.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#8

Příspěvek od standa »

josefe visarionoviči, na stk a me jsi potkal nevzdělané tupce, kteří neví, že i nová lambda je při startování tak studená (má míň než tuším 350 st. celsia), že NEFUNGUJE. díky vyhřívání je připravená nejdřív za půl minuty.

měl bys je poslat na sibiř 8)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#9

Příspěvek od Stalin »

Diky! Jsem zase o neco chytrejsi tak mam dal nad cim premejslet ale lambdu musim stejne vymenit.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#10 Problen se startovanim u 480

Příspěvek od Jirrka »

Hoj. Dal jsi tam novou lambdu? A zlepsilo se to?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2594
Registrován: 17 roků
Vůz: V960, B6304F, 1992
Bydliště: Piešťany/Praha
Kontaktovat uživatele:

#11 Problen se startovanim u 480

Příspěvek od Sergej »

Neviem ako je to presne u tohto volva ale v praci opravujeme rozne riadiace jednotky (mercedes, honda, BMW, volvo) a skoro vsetky auta okolo roku 90 maju zvlast elektroniku na udrziavanie volnobehu - chyba by mohla byt aj v nej, ale tiez sa skorej priklanam za nejake zle cidlo.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#12 Problen se startovanim u 480

Příspěvek od Stalin »

K ty jiny lambdě sem se boužel nedostal tak pořad startuju blbě.... Snad do zimy.... :oops:
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#13 Problen se startovanim u 480

Příspěvek od berzerker »

jarek.krizan píše: pak motorek volnoběhu - vyčistit samozřejmě taky
myslis volnobezny ventil?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#14 Problen se startovanim u 480

Příspěvek od Jarda S40 »

On tam není takovej volnoběžnej ventil jako třeba u Dvojky, spíše opravdu je to motorek. Ale Jarek ti to popíše líp.

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#15 Problen se startovanim u 480

Příspěvek od Jirrka »

Tak jsem vcera volnobezny ventil vycistil, teda jen ten difuzor. Muzu neco striknout dovnitr, aby se ty usazeniny co jsou uvnitr rozpustili? Zatim jsem to neriskoval. 8)
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#16 Problen se startovanim u 480

Příspěvek od jarek.krizan »

Jirrka píše:Tak jsem vcera volnobezny ventil vycistil, teda jen ten difuzor. Muzu neco striknout dovnitr, aby se ty usazeniny co jsou uvnitr rozpustili? Zatim jsem to neriskoval. 8)
Můžeš použít technický benzín, ale potom velice dobře vysušit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Offline
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#17 Problen se startovanim u 480

Příspěvek od Jirrka »

Nez to pripojim zase k napeti :D no tak uvidim co bude volnobeh delat v utery. V pondeli bude provedena vymena rozvodu a serizeni a to co bude treba, aby Dablik slapal na 100 %.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „300 / 400 - opravy“