Problen se startovanim u 480
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Problen se startovanim u 480
Zdravim vsechny volvare! Mam 480 turbo z 92 a spatne mi chyta musim dyl drzet starter nez motor naskoci. Je jedno jestli je motor teplej nebo studenej nebo je leto nebo dvacet pod nulou porad to chyta stejne blbe. Motor chytne a nez se ohreje tak drzi nizky otacky a trepe se cely auto. S touhle zavadou jsem ho uz koupil. Nemate s tim nekdo nejakou skusenost? Diky za kazdou radu....
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Zkusenost mam. .............. Uplne stejnou.
vytisknul jsem a procetl jsem si manual na 480 a zatim me nenapada cim to muze byt způsobený. Co jsem vycetl z manualu tak vliv na otacky ma teplotní cidlo, váha vzduchu, lambda sonda, ridicí jednotka a mozna jeste neco co me ted nenapada. Z toho co vim mi to moc nedava smysl, protoze by to auto muselo zlobit i po ohrati motoru a to nedela. Ale co to dela, ze pri razeni pokud nezaradim rychle a necham "prohoupnout" otacky, tak spadnou hodne nizko a pak se teprve stabilizují. Takze se mi stava, ze pridavam plyn v nepriznivý okamzik (trefim se do okamziku, kdy jsou otacky tak 700). Dalsi souvislost by mohla byt s kolisanim otacek po ohrati motoru. Budu asi postupne proverovat ruzny veci, ale nejdriv vymenim vyfuk, svicky, vzduchovy filtr a u nadrze je taky palivovy filtr a na ten asi mrknu taky. Az bude auto v teto situaci, tedy vsechny hodnoty by meli byt optimalni tak budu pokracovat. mozna by to chtelo zkusit vyblikat zavadu, ale nevim jak si pripravit diodu. Resp. jsem nad tim ani nepremyslel.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Problen se startovanim u 480
Svicky tam jsou skoro novy Densa a filtr konus od Grena je vycistenej a vyfuk od katu do zadu dva roky starej a koncovej tlumic taky. Obcas to strili do vejfuku kdyz mu naladuju a pak uberu ale jen obcas.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Nasel jsem nejakej testr na http://www.atal.cz je to specialka na saby a volva asi to bude drahy ale nejakej servis by to mohl mit.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Atal není moc dokonalý ale zato jednodušší a levnější, pokud jde jen o Volvo tak asi 46 000 kč.Stalin píše:Nasel jsem nejakej testr na http://www.atal.cz je to specialka na saby a volva asi to bude drahy ale nejakej servis by to mohl mit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Problen se startovanim u 480
V první řadě by zkusil diagnostiku. Pokud ji chceš obejít, tak první bych doporučil zkontrolovat teplotní čidlo, pak motorek volnoběhu - vyčistit samozřejmě taky, pak měřič hmotnosti vzduchu - pokud není tak snímač podtlaku v sacím potrubí a čidlo teploty nasávaného vzduchu. Hodnoty z hlavy nevím ale najdeš je v dokumentaci ( je tu sekce ) nebo na internetu.Stalin píše:Zdravim vsechny volvare! Mam 480 turbo z 92 a spatne mi chyta musim dyl drzet starter nez motor naskoci. Je jedno jestli je motor teplej nebo studenej nebo je leto nebo dvacet pod nulou porad to chyta stejne blbe. Motor chytne a nez se ohreje tak drzi nizky otacky a trepe se cely auto. S touhle zavadou jsem ho uz koupil. Nemate s tim nekdo nejakou skusenost? Diky za kazdou radu....
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Dneska jsem byl na technicky a taky emisich a lambda sonda je v haji pry ta muze taky delat to problemovy startovani. Mam slibenou lamdu z Renoltu 19 mela by byt stejna tak po vymene uvidim.
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
josefe visarionoviči, na stk a me jsi potkal nevzdělané tupce, kteří neví, že i nová lambda je při startování tak studená (má míň než tuším 350 st. celsia), že NEFUNGUJE. díky vyhřívání je připravená nejdřív za půl minuty.
měl bys je poslat na sibiř
měl bys je poslat na sibiř

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Problen se startovanim u 480
Hoj. Dal jsi tam novou lambdu? A zlepsilo se to?
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Příspěvky: 2623
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Problen se startovanim u 480
Neviem ako je to presne u tohto volva ale v praci opravujeme rozne riadiace jednotky (mercedes, honda, BMW, volvo) a skoro vsetky auta okolo roku 90 maju zvlast elektroniku na udrziavanie volnobehu - chyba by mohla byt aj v nej, ale tiez sa skorej priklanam za nejake zle cidlo.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 905
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
- Bydliště: Vysočina
Problen se startovanim u 480
K ty jiny lambdě sem se boužel nedostal tak pořad startuju blbě.... Snad do zimy.... 

_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw
-
Offline
- Příspěvky: 407
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: sk- trnava
Problen se startovanim u 480
myslis volnobezny ventil?jarek.krizan píše: pak motorek volnoběhu - vyčistit samozřejmě taky
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Problen se startovanim u 480
On tam není takovej volnoběžnej ventil jako třeba u Dvojky, spíše opravdu je to motorek. Ale Jarek ti to popíše líp.
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Problen se startovanim u 480
Tak jsem vcera volnobezny ventil vycistil, teda jen ten difuzor. Muzu neco striknout dovnitr, aby se ty usazeniny co jsou uvnitr rozpustili? Zatim jsem to neriskoval. 

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Problen se startovanim u 480
Můžeš použít technický benzín, ale potom velice dobře vysušit.Jirrka píše:Tak jsem vcera volnobezny ventil vycistil, teda jen ten difuzor. Muzu neco striknout dovnitr, aby se ty usazeniny co jsou uvnitr rozpustili? Zatim jsem to neriskoval.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 340
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Pardubice
Problen se startovanim u 480
Nez to pripojim zase k napeti
no tak uvidim co bude volnobeh delat v utery. V pondeli bude provedena vymena rozvodu a serizeni a to co bude treba, aby Dablik slapal na 100 %.

_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé