Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalmar?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Saab 9-3 (2008)
#1 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalmar?
Všechny zdravím, očividně jste tady dobrá parta.. Jelikož mám moc rád švédská auta a taky bych se mezi vás moc rád plnohodnotně zařadil, příští týden si chci pro jednoho fešáka zajet. Asi tam pojedu skoro uplně naslepo jen jsem si na netu vyhlídl pár kousku nějáké v okolí Eslöv a Kalmaru[/color] a tak mě napadlo a trošku jsem i doufal jestli tady není nějáká dobrá duše která v okolí bydlí a byla by ochotna mi tam nějákou tu střelu aspon trošku omrkout popř. vyfotit. Samozřejmě bych to pak náležitě ocenil. Tak snad se někdo takový najde, pokud ne tak to bude hold asi pěkně kostrbate dobrodružšství ale uvidíme snad si domů odvezu nějáké to spolehlivé stádéčko koníku...každopádně pak dám info.
PS. proč na to tak spěchám: mám octavii a začala se mi pomerně dost sypat a opravy by stály v poměru ke stáří vozu dost velký majlant a jelikož máme osmi měsičního zvukově výraznějšího caparta tak je to bez auta vcelku velký disconfort...=(
PS. proč na to tak spěchám: mám octavii a začala se mi pomerně dost sypat a opravy by stály v poměru ke stáří vozu dost velký majlant a jelikož máme osmi měsičního zvukově výraznějšího caparta tak je to bez auta vcelku velký disconfort...=(
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 79
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Black Water
- Vůz: Volvo XC90
#2 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
máš soukromou zprávu..
_________________
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
je: 2005 Volvo XC90 D5 AWD EXECUTIVE,
bylo: 850TDI,850R,V70R, V70 D5,C70 Convertible 2.0T, SAAB 9-5 AERO 4d.,
SAAB 9-5 SE Combi, Peugeot 306 Pininfarina cabrio
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 13040
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
- It’s my birthday
#3 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#4 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Nebude to tak jednoduché, jak to vypadá. Nákupy aut ve Švédsku jsou nyní, co už nejdou vydávat německé převozky na neněmecká auta, docela peklíčko. Kdyžtak také doporučuji pomoc Patrika Hutníka v odkazu, ale prodraží se to.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 698
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Alpina B3 Touring 2023
#5 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Já uvažoval o koupi nového Volva ve Švédsku. Jsou tam podstatně levnější než u nás. To bude taky problém?HonzaA píše:Nebude to tak jednoduché, jak to vypadá. Nákupy aut ve Švédsku jsou nyní, co už nejdou vydávat německé převozky na neněmecká auta, docela peklíčko. Kdyžtak také doporučuji pomoc Patrika Hutníka v odkazu, ale prodraží se to.
_________________
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
Alpina B3 Touring
Toyota Yaris Hybrid 2017 Smart Selection
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#6 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Autorizáky jsou v pohodě, z toho strach neměj.saabik píše: Já uvažoval o koupi nového Volva ve Švédsku. Jsou tam podstatně levnější než u nás. To bude taky problém?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#7 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Taky myslím, ti se přetrhnou, aby Ti vyhověli. Problém je hlavně se soukromými osobami - museli by Ti vyřídit převozky a to je úsilí navíc. Navíc to nějakou dobu trvá, nejde přijet, vyřídit na fleku převozky a odjet s autem.
Ale ono u starých aut stejně není ve Švédsku o co stát, jsou sice většinou nebouraná a dobře servisovaná, ale ty klimatické podmínky jim dávají zabrat.
Ale ono u starých aut stejně není ve Švédsku o co stát, jsou sice většinou nebouraná a dobře servisovaná, ale ty klimatické podmínky jim dávají zabrat.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Saab 9-3 (2008)
#8 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Tak tedy všem moc děkuju za příspěvky, asi si to budu muset ještě promyslet. Mám ttiž dost omezený rozpočet a vysoké nároky jak to tak bývá =). Rád bych aby to byl SAAB 9-3 2.0t 134kw (2007-) s nájezdem do 150-160 000km a cenově tak do 160 00,- pokud bych to mohl vzít na firmu a odečíst si DPH jinak tak do těch 130 000,- tak to tak vypadá že si ten svuj sen asi opět jentak nesplním v případě že bych totiž měl ještě platit těch 16 000,- za to vyřízení od p. Huntíka tak v té cenové relaci asi žádný hezký kouske nenajdu no.. ještě jedna věc víte jaký největší nájezd tyto motory od saabu asi mají? Je to asi blbost protože je důležitá celková zachovalost vozu v poměru s najetými kilometry ale přecejen by mě to zajímalo..každopádně ještě jednou díky za příspěvky.´=)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#9 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Kdyz mas sen, da se i kacky prihodit. Ja taky koupil ve Svedsku a priplatil si. No vlastne nikde jinde nic nebylo a kdyz se to trochu blizilo predstave, tak to bylo drazsi.
Ale je pravda, ze 16 tis letelo Patrikovi, 6 tis do benzinu, 2 tis do poplatku za mosty, 2 tis za letenku. Ale 2 denni vylet to byl pekny
Ale je pravda, ze 16 tis letelo Patrikovi, 6 tis do benzinu, 2 tis do poplatku za mosty, 2 tis za letenku. Ale 2 denni vylet to byl pekny
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Saab 9-3 (2008)
#10 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
No ještě o tom pouvažuju no.. líbil se mi tam jeden kus co měl najeto 160 000 km na fotkách vypadal fajn ale vystřídalo ho za těch 10 let 9 majtelů, což asi vypovídá o nějákém problému no. A co koknretně je více opotřebené díky těm veým mraům ve švédsku opravdu jsou ty auta potom v horším stavu, na čem se to nejvíce projeví? V okolí stockholmu jsem na netu našel jen pár zajimavých kousků, cpou většinu těch aut na web nebo přijedu a výběr bude daleko větší...jakou máte zkušenost?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 5910
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#11 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Prakticky vse na webu. Pokud to neprodava turek ci rus, plne se jim da verit.
9 majitelu ve svedsku neznamena 9 majitelu. Pocitaji se tam i prodejci, leasingovky. Takze to muze vypadat takto:
1. Dealer volvo prodavajici auto
2. Leasingovka
3. Prvni majitel
4. Prodejce bazarista
5. Leasingovka
6. Druhy majitel
7. Bazar
8. Treti majitel
9. Aktualni prodejce
9 majitelu ve svedsku neznamena 9 majitelu. Pocitaji se tam i prodejci, leasingovky. Takze to muze vypadat takto:
1. Dealer volvo prodavajici auto
2. Leasingovka
3. Prvni majitel
4. Prodejce bazarista
5. Leasingovka
6. Druhy majitel
7. Bazar
8. Treti majitel
9. Aktualni prodejce
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#12 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Co jsem byl párkrát ve Švédsku, hlavně v okolí Stockholmu, tak tam byla všechna opravdu stará auta shnilá. Když se podívám do švédských aukcí (ne do inzerce, ale do aukcí pro obchodníky, kde jsou nafocené všechny detaily), tohle zjištění to jen potvrzuje. Dívám se ale předevsím na auta z devadesátek, ale i stav třeba V70II bývá nepěkný.hailendr píše:A co koknretně je více opotřebené díky těm veým mraům ve švédsku opravdu jsou ty auta potom v horším stavu, na čem se to nejvíce projeví? V okolí stockholmu jsem na netu našel jen pár zajimavých kousků, cpou většinu těch aut na web nebo přijedu a výběr bude daleko větší...jakou máte zkušenost?
Řekněme ale, že v kategorii přibližně desetiletého auta by to ještě mohlo být v pohodě, i když rozdíl oproti autu z jihu tam pořád bude. Ale tam si pro auto každý taky nepojede.
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 741
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: 244 B23E
#13 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Jakej je rozdíl mezi 110kW a tou výkonnější verzí? Není to jako u mnohých Volv pouze v softwaru? Teda krom toho, že jedno značí 1.8t a druhý 2.0t, ačkoli oboje je dvoulitr. A hledáš sedan?
_________________
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
244 GLE B21E 1979 | 244 GLE B23E 1981 a další
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#14 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
základ je sice stejný (dvoulitr), ale 110kw je nízkotlaké turbo, 129kW má jiné turbo s vyšším tlakem a 154kW má velké turbo + mělo 6st. manuál + jinou tuším klikovku a i další věci.
Jo a pak od tuším MY10 byly zavedené přímovstříkové verze, ty měly lehce zvýšený výkon
Smutné je, jak sobi i ve Švédsku vymírají... jezdím tam poslední 4 roky a z roka na rok je jich vidět míň. V únoru jsem byl ve Stockholmu a to člověk aby pomalu hledal.
Jo a pak od tuším MY10 byly zavedené přímovstříkové verze, ty měly lehce zvýšený výkon
Smutné je, jak sobi i ve Švédsku vymírají... jezdím tam poslední 4 roky a z roka na rok je jich vidět míň. V únoru jsem byl ve Stockholmu a to člověk aby pomalu hledal.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Saab 9-3 (2008)
#15 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
No tak sem našel asi slušný kousek ale je to až uplně na jihu 500km do stockholmu takže tam i asi p. Hutník nepomůže no=( jina je tam rozdíl řídicí jednotce no a když sem volal do saab servisu tak mi řekli že nova stoji okolo 25 000,- takže leda pořešit asi z nějáké bouračky ale kdo ví jak se to dá sehnat no.. ( našel jsem třeba todle ale jestli jo to ten správný díl a na daný typ motoru teda nevím: http://bazar.automedik.cz/AMD5590229917/saab/9-3
http://bazar.automedik.cz/AMD5631690756/saab/9-3
http://bazar.automedik.cz/AMD1998817735/saab/9-3
ta od Hirsche by se mi líbila no...=) Jinak co se týká too počtu majtelů tak to tak dost možná bude no a když sem si vyjel kartu z carfaxu tak u prvního majtele je toto info ( google translater):
2007-09-25
Vozidla předběžně registrovaná ve Švédsku s registračním číslem BPH800.
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené společností.
Takže jestli to dobře chápu tak by tam měl být odpočet DPH možný ne?
http://bazar.automedik.cz/AMD5631690756/saab/9-3
http://bazar.automedik.cz/AMD1998817735/saab/9-3
ta od Hirsche by se mi líbila no...=) Jinak co se týká too počtu majtelů tak to tak dost možná bude no a když sem si vyjel kartu z carfaxu tak u prvního majtele je toto info ( google translater):
2007-09-25
Vozidla předběžně registrovaná ve Švédsku s registračním číslem BPH800.
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené společností.
Takže jestli to dobře chápu tak by tam měl být odpočet DPH možný ne?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Saab 9-3 (2008)
#16 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Aha tak to dík za info no takže to asi půjdu po té 129kw verzi ta 154kw je v jinačí cenové hladině..=( nevíte náhodou někdo jak velký je mezi verzema 110/136kw rozdíl v spotřebě? To by asi nemělo být tak markantní ne? Jinak hledám tedy combi jelikož měřím 195cm takže z toho udělám auto pro 3 max 4 lidi no ale jelikož máme zatím jednoho prcka a dalšího jen tak hnedka neplanujem tak to snad půjde..ale kvůli kočárku apod. chci combíka no..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Saab 9-3 (2008)
#17 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Posílám ještě celý ten výpis karty z carfaxu, kdyžtak napište co si o tom myslíte.. dík
2018-02-15
169 404
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
02.12.2018
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené obchodníky.
Vozidlo je registrováno pro zrušení provozu ve Švédsku.
Vozidla jsou hlášena jako pojištěná s dočasným pojištěním ve vlastnictví prodejce.
Žádné půjčky nebyly hlášeny.
2.8.2018
168 897
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
2017-01-31
155,356
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
2016-02-29
142 736
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
2015-02-27
129 422
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
03.01.2014
116 094
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
2013-02-28
101 620
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
2012-08-17
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené soukromou osobou.
Vozidlo bylo zaregistrováno pro provoz ve Švédsku.
Žádné půjčky nebyly hlášeny.
2012-08-07
92 000
Vozidla jsou nabízena k prodeji.
2012-07-20
91 000
Vozidla jsou nabízena k prodeji.
2012-07-19
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené obchodníky.
Vozidlo je registrováno pro zrušení provozu ve Švédsku.
Vozidla jsou hlášena jako pojištěná s likvidním pojištěním automobilu.
Žádné půjčky nebyly hlášeny.
2011-12-01
Workshop Assignment
PA Bilservice AB
Jönköping
http://www.pabilservice.com
2010-12-21
73 027
Vozidlo bylo zkontrolováno v automobilovém testu ve Skövde ve Švédsku.
Byla dokončena pravidelná inspekční kontrola. Schválená kontrola.
2010-07-21
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené soukromou osobou.
Vozidlo bylo zaregistrováno pro provoz ve Švédsku.
Žádné půjčky nebyly hlášeny.
2010-06-24
70 000
Vozidla jsou nabízena k prodeji.
2010-06-16
Vozidlo je registrováno pro zrušení provozu ve Švédsku.
Již není hlášeno jako pronájem automobilu.
Vozidla jsou hlášena jako pojištěná s dočasným pojištěním ve vlastnictví prodejce.
2010-06-10
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené obchodníky.
2009-03
Nahlášeno jako pronájem automobilu.
Vozidla jsou hlášena jako pojištěná s likvidním pojištěním automobilu.
10.08.2007
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené společností.
2007-10-05
V provozu poprvé ve Švédsku.
Nahlášeno jako obchodní vozidlo.
2007-09-27
5
Vozidlo, které bylo kontrolováno vozidlovým testem v Linköping ve Švédsku.
Kontrola po omezené registrační kontrole. Schválená kontrola.
2007-09-25
Vozidla předběžně registrovaná ve Švédsku s registračním číslem BPH800.
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené společností.
2007-09
Vozidla vyráběná v Trollhättanu, Švédsko.
2018-02-15
169 404
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
02.12.2018
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené obchodníky.
Vozidlo je registrováno pro zrušení provozu ve Švédsku.
Vozidla jsou hlášena jako pojištěná s dočasným pojištěním ve vlastnictví prodejce.
Žádné půjčky nebyly hlášeny.
2.8.2018
168 897
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
2017-01-31
155,356
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
2016-02-29
142 736
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
2015-02-27
129 422
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
03.01.2014
116 094
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
2013-02-28
101 620
Vozidlo bylo ve Švédsku zkontrolováno.
2012-08-17
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené soukromou osobou.
Vozidlo bylo zaregistrováno pro provoz ve Švédsku.
Žádné půjčky nebyly hlášeny.
2012-08-07
92 000
Vozidla jsou nabízena k prodeji.
2012-07-20
91 000
Vozidla jsou nabízena k prodeji.
2012-07-19
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené obchodníky.
Vozidlo je registrováno pro zrušení provozu ve Švédsku.
Vozidla jsou hlášena jako pojištěná s likvidním pojištěním automobilu.
Žádné půjčky nebyly hlášeny.
2011-12-01
Workshop Assignment
PA Bilservice AB
Jönköping
http://www.pabilservice.com
2010-12-21
73 027
Vozidlo bylo zkontrolováno v automobilovém testu ve Skövde ve Švédsku.
Byla dokončena pravidelná inspekční kontrola. Schválená kontrola.
2010-07-21
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené soukromou osobou.
Vozidlo bylo zaregistrováno pro provoz ve Švédsku.
Žádné půjčky nebyly hlášeny.
2010-06-24
70 000
Vozidla jsou nabízena k prodeji.
2010-06-16
Vozidlo je registrováno pro zrušení provozu ve Švédsku.
Již není hlášeno jako pronájem automobilu.
Vozidla jsou hlášena jako pojištěná s dočasným pojištěním ve vlastnictví prodejce.
2010-06-10
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené obchodníky.
2009-03
Nahlášeno jako pronájem automobilu.
Vozidla jsou hlášena jako pojištěná s likvidním pojištěním automobilu.
10.08.2007
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené společností.
2007-10-05
V provozu poprvé ve Švédsku.
Nahlášeno jako obchodní vozidlo.
2007-09-27
5
Vozidlo, které bylo kontrolováno vozidlovým testem v Linköping ve Švédsku.
Kontrola po omezené registrační kontrole. Schválená kontrola.
2007-09-25
Vozidla předběžně registrovaná ve Švédsku s registračním číslem BPH800.
Nový majitel byl zaregistrován. Vozidlo zakoupené společností.
2007-09
Vozidla vyráběná v Trollhättanu, Švédsko.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Saab 9-3 SC 2.0t 2009
#18 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Nechci ti kazit iluze, ale s rozpočtem 130 000,- Kč (5000€) můžeš o faceliftované 9-3 v benzínu s turbem skutečně jen snít. Pokud má být aspoň v trochu rozumném stavu a aspoň v nějaké Vector výbavě, přihoď 50% a pak už bude i na výběr. Osobně bych 10 let staré auto ze Skandinávie nechtěl, zimním provozem ta auta fakt trpí, navíc mimo aglomerace je nezanedbatelný podíl šotolinových silnic. A to pak ta auta omlácením reziví před očima.
Kilometrů jako takových bych se nebál, sám jsem minulý týden překonal metu 300 000 km a třeba na motoru je původní úplně vše. Chápu, že za svoje peníze chceš dostat maximum, ale obávám se, že s takhle napjatým rozpočtem budeš hledat hodně dlouho.
Motory 1.8t (150ps) a 2.0t (175ps) jsou až na software identické, raritní a vysoce ceněná 2.0T (210ps) už má jiné turbo, mezichladič, vstřiky a určitě ještě další periferie.
Kilometrů jako takových bych se nebál, sám jsem minulý týden překonal metu 300 000 km a třeba na motoru je původní úplně vše. Chápu, že za svoje peníze chceš dostat maximum, ale obávám se, že s takhle napjatým rozpočtem budeš hledat hodně dlouho.
Motory 1.8t (150ps) a 2.0t (175ps) jsou až na software identické, raritní a vysoce ceněná 2.0T (210ps) už má jiné turbo, mezichladič, vstřiky a určitě ještě další periferie.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 1284
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
#19 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Klidně pošli odkaz na auto, nemám pocit že ti ho někdo jel vyfouknout. Zkus blíže specifikovat požadavky, takhle akorát víme že je to 9-3 z roku 2007. Jestli je to nějaká tuctovka tak ta by se dala najít i někde o chlup lépe dostupné. Nedávno jsem řešil nákup, tak ještě nějaký auta mám v hlavě, proto se ptám na tvoje konkértní požadavky.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#20 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
nejsem si úplně jistý, ale tuším i verze 150k a 175k nejsou úplně identické (nejedná se jen o rozdíl v SW)
rozdíl ve spotřebě - podle toho kde a jak jezdíš. Ve městě bude samozřejmě na tom nejlíp 150k nízkotlaké turbo, na dálnici se to ale naopak může obrátit ve prospěch 210k velkého turba. Každopádně s oběma se budeš pohybovat někde kolem 8-9l v průměru (já měl se 150k dlouhodobý průměr kolem 8l)
motory jsou to jinak vcelku spolehlivé, já mám přes 250tis a žádnou motorovou vadu jsem neřešil. Výhoda ve Švédsku kromě poctivého servisu (většinou) je i celkově klidnější ježdění (kvůli rychlostním limitům), slušné silnice. Na druhou stranu zima, posypové kamínky a pod. dávají zabrat.
rozdíl ve spotřebě - podle toho kde a jak jezdíš. Ve městě bude samozřejmě na tom nejlíp 150k nízkotlaké turbo, na dálnici se to ale naopak může obrátit ve prospěch 210k velkého turba. Každopádně s oběma se budeš pohybovat někde kolem 8-9l v průměru (já měl se 150k dlouhodobý průměr kolem 8l)
motory jsou to jinak vcelku spolehlivé, já mám přes 250tis a žádnou motorovou vadu jsem neřešil. Výhoda ve Švédsku kromě poctivého servisu (většinou) je i celkově klidnější ježdění (kvůli rychlostním limitům), slušné silnice. Na druhou stranu zima, posypové kamínky a pod. dávají zabrat.
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6 roků
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Saab 9-3 (2008)
#21 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Posilam tedy ten odkaz na fotkach vypada slusne no ale cert vi v jakem je stavu...
http://www.ooyyo.com/sweden/c=CDA31D7114D2854F111BF26FBAC0355B7EA21D7A66C486601112D421BD6AE254DEA00A7537D3/6588802026273297646.html/
http://www.ooyyo.com/sweden/c=CDA31D7114D2854F111BF26FBAC0355B7EA21D7A66C486601112D421BD6AE254DEA00A7537D3/6588802026273297646.html/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#22 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
2 ctyri-pet
zas tak černě bych to neviděl
https://www.autoscout24.ch/de/autos/-saab--9-3?allmakes=1&hpfrom=250&make=69&model=485&st=2&vehtyp=10
Něco se tam vybrat dá. Hailendr psal, že by mu CH nevadilo
zas tak černě bych to neviděl
https://www.autoscout24.ch/de/autos/-saab--9-3?allmakes=1&hpfrom=250&make=69&model=485&st=2&vehtyp=10
Něco se tam vybrat dá. Hailendr psal, že by mu CH nevadilo
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 3214
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha - Zbraslav
- Vůz: V 70II T5 AWD, MY 07'HT-STAGE 3 + úpravy
#23 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
tohle červené je hezké, platná MFK
https://www.autoscout24.ch/de/d/saab-9-3-limousine-2007-occasion?allmakes=1&hpfrom=250&index=8&make=69&model=485&st=2&vehid=5420341&vehtyp=10&returnurl=%2fde%2fautos%2f-saab--9-3%3fallmakes%3d1%26hpfrom%3d250%26make%3d69%26model%3d485%26st%3d2%26vehtyp%3d10%26r%3d5
ale tam už se budeš po zahrnutí veškerých poplatků blížit ke 180 000kč
nebo tenhle kombík včetně MFK, ale taky vyšší cena kolem 180
https://www.autoscout24.ch/de/d/saab-9-3-kombi-2008-occasion?allmakes=1&hpfrom=250&index=20&make=69&model=485&page=2&st=2&vehid=5253101&vehtyp=10&returnurl=%2fde%2fautos%2f-saab--9-3%3fallmakes%3d1%26hpfrom%3d250%26make%3d69%26model%3d485%26page%3d2%26st%3d2%26vehtyp%3d10%26r%3d5
ale je tam pár benzínů v turbu Aero do 100 000, zkus mrknout, třeba se tam časem něco objeví
https://www.autoscout24.ch/de/d/saab-9-3-limousine-2007-occasion?allmakes=1&hpfrom=250&index=8&make=69&model=485&st=2&vehid=5420341&vehtyp=10&returnurl=%2fde%2fautos%2f-saab--9-3%3fallmakes%3d1%26hpfrom%3d250%26make%3d69%26model%3d485%26st%3d2%26vehtyp%3d10%26r%3d5
ale tam už se budeš po zahrnutí veškerých poplatků blížit ke 180 000kč
nebo tenhle kombík včetně MFK, ale taky vyšší cena kolem 180
https://www.autoscout24.ch/de/d/saab-9-3-kombi-2008-occasion?allmakes=1&hpfrom=250&index=20&make=69&model=485&page=2&st=2&vehid=5253101&vehtyp=10&returnurl=%2fde%2fautos%2f-saab--9-3%3fallmakes%3d1%26hpfrom%3d250%26make%3d69%26model%3d485%26page%3d2%26st%3d2%26vehtyp%3d10%26r%3d5
ale je tam pár benzínů v turbu Aero do 100 000, zkus mrknout, třeba se tam časem něco objeví
_________________
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
V 70 B5244 T5, AWD, MY 07' HILTON TUNING stage 3 + úpravy
V 70 B5244 S2 2.4L, MY 01' stage 2, LPG
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 119
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Vůz: V40 B4184S 1.8 1998 černa-metal.
- Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm
#24 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
I u nás se vyjímečně objeví,
Tehle se prodával minulý měsíc ve Zlíně.
Byl to 2.0TS 154kw - Maptun I - 184kw výbava Vector - cena pevná 150tis.
Interiér jak nový , majitel Saabista mluvil o voze ,,je to moje milenka,,
Celkem rychle zmizel
Tehle se prodával minulý měsíc ve Zlíně.
Byl to 2.0TS 154kw - Maptun I - 184kw výbava Vector - cena pevná 150tis.
Interiér jak nový , majitel Saabista mluvil o voze ,,je to moje milenka,,
Celkem rychle zmizel
- Přílohy
-
- 93 SC 184kw.jpg (59.76 KiB) Zobrazeno 1012 x
_________________
V40 1.8 85kw , 1998
V40 1.8 85kw , 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13
- Registrován: 8 roků 4 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Saab 9-3 SC 2.0t 2009
#25 Jedu do Švedska pro Sabíka9-3 někdo poblíž Eslöv až Kalm
Tu ze Zlína jsem zaznamenal, mimořádný kousek za fajn peníze. Ale na druhou stranu nutno říct, že poslední čtyři roky inzerci sleduji pravidelně a tohle byl snad první takový úlovek.
To ejdou: měl jsem za to, že tazatel hledá dvoulitrové turbo (ať už v jakékoliv verzi). Ty 2.8 V6 jsou fajn, až na nějaké drobnosti jako nádržka chladící kapaliny a obecně přehřívání se při ostré jízdě, ale provozní náklady (hlavně s problematickým XWD Haldex) budou úplně jinde, než u stávající Octavie. Tak aby nedošlo k překvapení, když není rozpočet neomezený.
To ejdou: měl jsem za to, že tazatel hledá dvoulitrové turbo (ať už v jakékoliv verzi). Ty 2.8 V6 jsou fajn, až na nějaké drobnosti jako nádržka chladící kapaliny a obecně přehřívání se při ostré jízdě, ale provozní náklady (hlavně s problematickým XWD Haldex) budou úplně jinde, než u stávající Octavie. Tak aby nedošlo k překvapení, když není rozpočet neomezený.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 11 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 3 Odpovědi
- 661 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Dony
-
- 7 Odpovědi
- 2986 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od andrewpokorny
-
- 7 Odpovědi
- 1143 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ondra.
-
- 0 Odpovědi
- 482 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od diemonDC