nimrodova devítka
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#201 nimrodova devítka
už dám pomalu s motorem pokoj...
abych se přiznal, ten pohled pod kapotu se mi bez krytů rozvodů líbí víc jak s nima moc hezky vynikne všech pět řemenů
a jinak jsem zvědavej, jak dlouho to vydrží takhle pěkně čistý
abych se přiznal, ten pohled pod kapotu se mi bez krytů rozvodů líbí víc jak s nima moc hezky vynikne všech pět řemenů
a jinak jsem zvědavej, jak dlouho to vydrží takhle pěkně čistý
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4213
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#202 nimrodova devítka
Souhlas! Já bych tam ten kryt ani nedával.
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 14
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#203 nimrodova devítka
Super fotka zespodu, beru to jako inspiraci! (a ta m46 je fakt stihla, s m90 se mi ty kabely od lambdy jen tak tak vejdou )
Jo a kryt motoru se da pres skandix za petistovku nebo tak neco
Jo a kryt motoru se da pres skandix za petistovku nebo tak neco
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#204 nimrodova devítka
honza: no, trošku se bojím toho, aby tam něco nevlítlo... ale je poměrně malá šance, že se mi povede sehnat nepoužitý kryty
tom: mám ještě jeden, jak novej, honza mi ho přihodil k autu, když jsem ho kupoval... známej vaří plasty, jak jsem se už taky pochlubil... nemám pro to omluvu
tom: mám ještě jeden, jak novej, honza mi ho přihodil k autu, když jsem ho kupoval... známej vaří plasty, jak jsem se už taky pochlubil... nemám pro to omluvu
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4827
- Registrován: 5 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kamenice
- Vůz: XC 70 2.4D 2010
- Bydliště: Praha východ
- Kontaktovat uživatele:
#205 nimrodova devítka
Se v tom motoru každej vrtá tak často, že je pořád čistej . Bez toho krytu to vypadá jak nějakej závodní speciál
_________________
XC70 2010 151kw/420NM
XC70 2010 151kw/420NM
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#206 nimrodova devítka
moje reakce byla velmi podobná být to atmosféra, tak ještě otevření sání a iluze je skoro dokonalá
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#207 nimrodova devítka
konečně jsem se dneska dostal k lehké úpravě airboxu. moc nechápu smysl cpát do něj molitan, takže jsem ho vyndal, stejně tak i vložku v trubce akorát snižující vnitřní průměr
chtěl jsem původně dát na vstup filtrboxu mosaznou síťku a zajistit ji zdrhovacíma elektrikářskýma páskama, jenže průchodka v blatníku je hoodně na fest, takže nakonec jsem ji jen nandal do průchodky, protože jinak bych ji tam prostě nedostal...
chtěl jsem původně dát na vstup filtrboxu mosaznou síťku a zajistit ji zdrhovacíma elektrikářskýma páskama, jenže průchodka v blatníku je hoodně na fest, takže nakonec jsem ji jen nandal do průchodky, protože jinak bych ji tam prostě nedostal...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 882
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#208 nimrodova devítka
Nesnizi ta sitka vyrazne prutok?
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#209 nimrodova devítka
to si nemyslím, je poměrně hrubá... ale můžu to zkusit i bez ní, jestli bude znát nějaký rozdíl. do blatníku se asi moc bordelu nedostane, aby tam nutně musela být
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#210 nimrodova devítka
jsem nějak zapomněl napsat... jede to stejně jak se síťkou, tak bez ní
dnes jsme s kamarádem ulehli pod devítku, vyndali převodovku, zjistili, že je chyba v převodovce, vyměnili převodovku za převodovku z devítky na díly, přetěsnili, nandali původní overdrive, "rám" (prostě ten blbinec, za který se pak dává velká ségrovka kolem kroužku šaltrpáky) a táhlo řazení. a vše je jak má být, řadí to moc pěkně
co je s převodovkou, nevím. točí se hodně ztuha a na neutrál se točí tak nějak všechno. tak se možná někdy hecnu a zkusím generálku. teoreticky je to jen o 4 ložiskách, prakticky to asi bude o něco horší, jak to tak bývá...
jelikož mi čůral olej od víka těsnění v místech, kde je ten gumový půlměsíc, tak jsem ještě zas sundal víko ventilů. pochopitelně na 3 místech se mi přetrhlo těsnění a nemám jiné. takže jsem dal silikon navíc nejen kolem gumového půlměsíce, ale i na protrhlá místa. tak jsem zvědavej, jestli to teď bude těsnit...
a jinak mi to čůrá fakt někde jakože od výfukových svodů, takže to nejspíš bude těsnění pod hlavou. únik není nijak extrémní, tak jestli někdy seženu ty vnitřní kryty rozvodů, půjde hlava dolů...
dnes jsme s kamarádem ulehli pod devítku, vyndali převodovku, zjistili, že je chyba v převodovce, vyměnili převodovku za převodovku z devítky na díly, přetěsnili, nandali původní overdrive, "rám" (prostě ten blbinec, za který se pak dává velká ségrovka kolem kroužku šaltrpáky) a táhlo řazení. a vše je jak má být, řadí to moc pěkně
co je s převodovkou, nevím. točí se hodně ztuha a na neutrál se točí tak nějak všechno. tak se možná někdy hecnu a zkusím generálku. teoreticky je to jen o 4 ložiskách, prakticky to asi bude o něco horší, jak to tak bývá...
jelikož mi čůral olej od víka těsnění v místech, kde je ten gumový půlměsíc, tak jsem ještě zas sundal víko ventilů. pochopitelně na 3 místech se mi přetrhlo těsnění a nemám jiné. takže jsem dal silikon navíc nejen kolem gumového půlměsíce, ale i na protrhlá místa. tak jsem zvědavej, jestli to teď bude těsnit...
a jinak mi to čůrá fakt někde jakože od výfukových svodů, takže to nejspíš bude těsnění pod hlavou. únik není nijak extrémní, tak jestli někdy seženu ty vnitřní kryty rozvodů, půjde hlava dolů...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#211 nimrodova devítka
jelikož se mi ozývaj rány při zatáčení od pravého kola, dneska se rozebíralo. věděl jsem, že přichází do styku v určitých situacích pružina a kastle (pružina a kastle na jednom místě ošolíchaná). tudíž jsem došel k názoru, že je špatná guma mezi horní miskou a pružinou. zjistil jsem, že je tomu tak, guma je v háji, miska nakřivo napasovaná do pružiny. vzal jsem tedy gumu a misku z auta na díly. když jsem byl u toho, vyměnil jsem ufa (objednával jsem lemforder, přišel mi 2x lemforder a 2x febi :-/) a rovnou jsem vyměnil i tyčky stabilizátoru (lemforder, pytlík lemforder, na tyčce trw :-/). a výsledek je ten, že mi to furt mlátí. teda já už fakt netuším, čím by to mohlo být. spodní guma je v pořádku, pružina v ní sedí jak má... nějaké nápady?
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1287
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70 / V70II / XC90
#212 nimrodova devítka
zkontroluj, zda máš "ufa" pořádně dotažený v miskách, někdy je potřeba odbrousit kus ( 1 mm) kovové výztuže / pouzdraNimrod píše:jelikož se mi ozývaj rány při zatáčení od pravého kola, dneska se rozebíralo. věděl jsem, že přichází do styku v určitých situacích pružina a kastle (pružina a kastle na jednom místě ošolíchaná). tudíž jsem došel k názoru, že je špatná guma mezi horní miskou a pružinou. zjistil jsem, že je tomu tak, guma je v háji, miska nakřivo napasovaná do pružiny. vzal jsem tedy gumu a misku z auta na díly. když jsem byl u toho, vyměnil jsem ufa (objednával jsem lemforder, přišel mi 2x lemforder a 2x febi :-/) a rovnou jsem vyměnil i tyčky stabilizátoru (lemforder, pytlík lemforder, na tyčce trw :-/). a výsledek je ten, že mi to furt mlátí. teda já už fakt netuším, čím by to mohlo být. spodní guma je v pořádku, pružina v ní sedí jak má... nějaké nápady?
_________________
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
Volva řady 900 / V70 I / V70II / XC90
Skoro vše v turbu, benzín, LPG, nafta
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#213 nimrodova devítka
no, dělalo to už předtím... je možný, že by se tím ten problém obnovil? ale mrknu na to a cvaknu, protože prd poznám
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 888
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
#214 nimrodova devítka
Ahoj, řešil jsem tuto záležitost na V70II, je to jiné auto, ale možná to pomůže. Měnil jsem komplet přední horní ložiska tlumičů, ty misky, pružiny, ramena, čepy, táhla stabilizátoru a výsledek byl vrzání při zatáčení. Příčinou byla nová miska nakřivo v novém ložisku, která vrzala. Nakonec jsem osadil silnější verzi misek z XC90. Každopádně ani nové díly nejsou zárukou funkčnosti. Ty vrzající misky byly lemforderNimrod píše:zjistil jsem, že je tomu tak, guma je v háji, miska nakřivo napasovaná do pružiny.... nějaké nápady?
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#215 nimrodova devítka
ten vršek je z auta na díly, nikoli z nových dílů... ale jestli je to zárukou funkčnosti, to také nemohu zajistit
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#216 nimrodova devítka
nevím, jestli je z toho něco vidět... ale stejné je to i na druhé straně a tam nic nemlátí...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#217 nimrodova devítka
tak jsem před týdnem odjel od lakýry, mám dveře konečně hotové. jel jsem hned ke kamarádovi osadit alespoň přední dveře, víc jsem nestihl. zadní jsem osazoval teď v týdnu. jelikož mám fólii na sklech, musel jsem vyndat původní okna, což teda dá fakt hodně zabrat, co se týče toho malého okénka. kdesi jsem zaslechl, že je snad lepené, ale není, jen sakra dobře drží na gumě. bohužel to ta guma odnesla, roztrhla se. tak si říkám nevadí, mám s sebou okénko s těsněním z dveří, které se lakovaly, tak jen prohodím těsnění a je to cajk. tak jsem ho hezky umyl od bordelu, namydlil, zatlačil na místo a celkem tam namydlené i šlo. následoval zámek, svislá lišta mezi oknama, samotné stahovací okno a když nandavám venkovní lištu pod okny, tak si říkám, že je něco divně... a ono to těsnění postrádá kus gumy, který by šel přes lištu. tak si říkám ách jo, tak ještě jednou celej ten porod. tak pak koukám doma na net, že koupím nové těsnění... a ono není. píšu do budějovic, jestli náhodou a fakt není, ani švédi nemaj a mít nebudou. takže se ještě mrknu v zásobách a při nejhorším budu lepit původní těsnění... nicméně proč to píšu, je to další věc, která se již nevyrábí, tudíž doporučuju nevyhazovat!
ještě si dovolím zmínku ohledně lišt kolem oken. prý jdou fakt špatně dolů. není tomu tak, stačí vzít plochý velký šroubovák a zevnitř postupně lištu vyndavat z rantlu. že dveře musí být bez oken a těsnění je asi jasný
ještě si dovolím zmínku ohledně lišt kolem oken. prý jdou fakt špatně dolů. není tomu tak, stačí vzít plochý velký šroubovák a zevnitř postupně lištu vyndavat z rantlu. že dveře musí být bez oken a těsnění je asi jasný
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#218 nimrodova devítka
jak jsem psal výše, mám nalakovaný dveře. přestože je to velmi zlehka vidět, že jsou lakované, jsem spokojený. odstín sedí (dokonce nešly ani blatníky do rozstřiku) a to ne úplně dokonalý sklo na pár místech musí člověk vysloveně hledat, aby našel. chybí mi ještě plastový čudly na lišty, přilepit těsnění a samolepka na dveře. neví někdo, jestli někde není na tu samolepku nějaký mustr? asi si ji budu muset nechat někde udělat...
ve čtvrtek byla devítka na stk a dle technika je záhadné lupání od pravého předního kola horní uložení. má někdo tip na nějaké? stačí samotné ložisko, nebo mám shánět celou misku atd?
no a dneska jsem ji zazimoval. přestože byla sezóna o pár týdnu delší než obvykle, nestihl jsem ani přehodit na "zimáky"...
ve čtvrtek byla devítka na stk a dle technika je záhadné lupání od pravého předního kola horní uložení. má někdo tip na nějaké? stačí samotné ložisko, nebo mám shánět celou misku atd?
no a dneska jsem ji zazimoval. přestože byla sezóna o pár týdnu delší než obvykle, nestihl jsem ani přehodit na "zimáky"...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 882
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Buštěhrad
- Vůz: 945 D24TIC 94
#219 nimrodova devítka
Když jsem koupil sadu od Mayle, tak tam bylo ložisko od INA a z auta jsem sundal původní též INA. Ložiska bych se nebál k uložení už takovou důvěru nemám. Co nemůžu doporučit je KYB, na svém autě ho mám a už zase mlátí 3 roky a nějakých 30tis km. Je teda pravda, že jezdím denně po hodně rozbité silnici...
_________________
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
945, D24TIC, rv. 1994 1995
360 GLS, B200K, rv. 1985
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#220 nimrodova devítka
vidíš, meyle bych se jinak asi bál ono moc možností není, pak už jen snr a něco dělá skandix. originál už asi není... a pak zbývaj věci typu ten kyb, optimal a podobný (asi) nesmysly
co tam vlastně krom ložiska odchází? to uložení ložiska v misce, které je vidět tady, nebo silentblok nahoře? předpokládám, že to uložení ložiska...
co tam vlastně krom ložiska odchází? to uložení ložiska v misce, které je vidět tady, nebo silentblok nahoře? předpokládám, že to uložení ložiska...
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4213
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#222 nimrodova devítka
K čemu je to dobré?
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#223 nimrodova devítka
koukni o fous výš. jak jsem nechával lakovat dveře, tak jsem byl pochopitelně bez samolepky na lp dveřích... tak teď už ji jen nalepit
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 18
- Příspěvky: 4213
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Domov: Třebestovice
- Vůz: XC70 D4 120kW D5244T17 MY 2013
- Bydliště: Zaměstnání: Praha
#224 nimrodova devítka
Jo ahaaa, tak bezva
_________________
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
Je: Volvo XC70 P3 D4 120kW D5244T17 MY 2013, Renault Twingo, Ariens gt14
Bylo: Volvo 960 1994 150kW B6304FS, XC70 D5 MY 2007 automat 136kW - chip od D5T5 Stage2 158kW/470Nm, EGR OFF, Volvo V70 XC 142kW, Land Rover Discovery 2 Td5, V70 D5 2,4 rv2003, škoda octavia super 1221 rv 1964
GALERIE
Foto-rajče
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 173
- Příspěvky: 1181
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Písek
- Vůz: Chrysler Town&Country 3,8l, MY'08
#225 nimrodova devítka
po dlouhém čase se mi povedlo něco ulovit, nový vnitřní kryt rozvodů, ještě s americkým prachem
_________________
byla 960 B204FT, MY'93
byla 960 B204FT, MY'93
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek