
abych se přiznal, ten pohled pod kapotu se mi bez krytů rozvodů líbí víc jak s nima


a jinak jsem zvědavej, jak dlouho to vydrží takhle pěkně čistý

zkontroluj, zda máš "ufa" pořádně dotažený v miskách, někdy je potřeba odbrousit kus ( 1 mm) kovové výztuže / pouzdraNimrod píše:jelikož se mi ozývaj rány při zatáčení od pravého kola, dneska se rozebíralo. věděl jsem, že přichází do styku v určitých situacích pružina a kastle (pružina a kastle na jednom místě ošolíchaná). tudíž jsem došel k názoru, že je špatná guma mezi horní miskou a pružinou. zjistil jsem, že je tomu tak, guma je v háji, miska nakřivo napasovaná do pružiny. vzal jsem tedy gumu a misku z auta na díly. když jsem byl u toho, vyměnil jsem ufa (objednával jsem lemforder, přišel mi 2x lemforder a 2x febi :-/) a rovnou jsem vyměnil i tyčky stabilizátoru (lemforder, pytlík lemforder, na tyčce trw :-/). a výsledek je ten, že mi to furt mlátí. teda já už fakt netuším, čím by to mohlo být. spodní guma je v pořádku, pružina v ní sedí jak má... nějaké nápady?
Ahoj, řešil jsem tuto záležitost na V70II, je to jiné auto, ale možná to pomůže. Měnil jsem komplet přední horní ložiska tlumičů, ty misky, pružiny, ramena, čepy, táhla stabilizátoru a výsledek byl vrzání při zatáčení. Příčinou byla nová miska nakřivo v novém ložisku, která vrzala. Nakonec jsem osadil silnější verzi misek z XC90. Každopádně ani nové díly nejsou zárukou funkčnosti. Ty vrzající misky byly lemforderNimrod píše:zjistil jsem, že je tomu tak, guma je v háji, miska nakřivo napasovaná do pružiny.... nějaké nápady?
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]