To víš Petře drážní pacienti si v tom najdou něco , obdivovači techniky něco jiného, ale traktor je samozřejmě taky zajímavý, ale jsem vyznavačem spíš originálního stavu
nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 91
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Okres Nymburk
- Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
- Bydliště: Mečíř 53
#126 nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 91
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Okres Nymburk
- Vůz: Volvo 760 GLE TDIC
- Bydliště: Mečíř 53
#127 nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Noo to chápu, tak snad se podaří poskládat, každého kousku je škodanebel píše: ↑04 dub 2023 14:48To záleží na tom, jak moc se s tím člověk nadře. Tehdy jsme to na přívěs nakládali ve třech a dalo nám to pěkně zabrat, takže složení nakladačem jsme si užili. Původně jsem měl tu pravítkovou skříň na díly, ale na podzim se k ní vrátil i původní vybavovač, přímo ten konkrétní co tam byl, takže možná dostane šanci na zprovoznění, svým způsobem je kompletní. Respektive, pokud neseženu malinkou kompletní elektromechaniku, tak tenhle blok použiju. Elektromechaniku a ještě tenhle blok společně zprovoznut nemůžu, páč nemám dost místa. Ale s elmechou to moc dobře nevypadá, už se dost mizerně shánějí, zejména po loňském srpnu.
Na náhradní díly jsem přitáhl při poslední akci ten neúplný stavědlový přístroj, který muzeum nevyužije.
Šraňky (PZM-1) bohužel moje nejsou, ty jsme skládali v muzeu, zprovoznit si je chtějí někteří z muzejníků. Na tom přívěsu snad mělo být torzo těchto konkrétních PZM-1, prý to poznali podle několika specifických znaků. Mě zůstal kromě bloku i ten kozlík s pákami co je na přívěsu, který taktéž v budoucnu využiju.
Jinak přívěs k S80 úplně nesedne, ale jet skoro 250 km napříč Vysočinou s pracovní feldou je zážitek, který si rád nechám ujít. To si raději vemu dvě sady oblečení, jedno pěkné do auta, druhé pracovní na nakládku a převléknu se. Za pohodlí na cestě a výkonovou rezervu mi to stojí.
Joo PZM se dají rozchodit, problém je sehnat břevna závor :/ a kozlík s pákami je můj velký kamarád
250km bych ve Feldě neabsolvoval to chýápu, to bych taky radši jel Volvem a jinak tohle je zatím nejmladší švéd co u Tebe vidím tak snad nezklame
_________________
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron
Volvo 760 GLE TDIC "Vilém"
Bylo: Volvo 240 Volverin, Volvo S90 Elza, Volvo 960 Vendelín, Volvo 850 Rudý Baron
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 904
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#128 nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Naopak, to je to nejjednodušší, stačí si pořídit mladý stromek, odvětvit, odkornit, nechat vysušit a natřít (50 cm pruhy bílá/červená, červená musí být na konci břevna a na začátku u stojanu, pod závažím se většinou natíralo na černo). Správně se mělo břevno ještě naříznout cca do ⅓ aby se zlomilo, pokud by někdo uvízl mezi staženými šraňkami, ale ne vždy se to dělalo (zejména ne tam, kde se šraňky otvíraly dvakrát do roka na požádání kvůli vjezdu na pole a jinak byly zavřené - jak byla pořád vodorovně, v puklinách břeven zůstávala voda a břevna, byť natřená, rychle křehla).
Největší problém je sehnat rychlostní pohon, kdo Libertu má, ten ji dobrovolně nedá, buď si ji vemou známí techniků, nebo jde na díly. U PZM-2 takový problémy nejsou, ale ty jsou už taky téměř nesehnatelné.
S felicií problém nemám. S kamarádovou Feldou jsme svého času (2015, 2016) jezdili i do Albánie a zpět (viz tahle fotka od některého člena výpravy, kdy na naši rezervaci Albánci zapomněli, tak auto se zásobami na týden vzali na nájezdový můstek, ten nějak zasichrovali lanama a několik hodin ji takto vezli přes přehradu ), ale přece jen, opěrka hlavy je tam na prd a v těch kopcích je snažší šlápnout na plyn, než furt kvedlat fofrklackem. Takže pokud nejedu pro něco špinavýho někam mimo asfalt, beru radši Volvo.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 904
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#129 nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Od poslední akce s přívěsem jsem měl potíže s brzdovými světly, která nechtěla svítit ani na stranách auta, ani na tažném. Nakonec jsem po třech odpoledních bádání našel jeden uvolněný spoj a relé, které sice cvakalo a pouštělo napětí které měřák naměřil, ale už nepustilo dost proudu k rozsvícení žárovek. Vyměnil jsem ho za jiné relé z desky REM a tak jsem teď bez zadního stěrače (což těch pár dní, než dojde nové relé, vydržím).
Za velkou pomoc děkuju zejména Standovi, který mi poskytl jak schéma, tak cenné rady.
Opravu jsem jel vyzkoušet do západních Čech, kde jsme s tátou koupili hliníkové lešení. Opravená V70 se hodila, nemusel jsem vrát přívěs, pěkně se to vešlo do kabiny, nejdelší kus má 2,3m. A když už jsme byli na Západě, zajeli jsme ještě o kousek dál a okoukli Air Park, kde bychom strávili ještě víc času, nebýt tak lezavého počasí. Líbilo se nám tam.
Za velkou pomoc děkuju zejména Standovi, který mi poskytl jak schéma, tak cenné rady.
Opravu jsem jel vyzkoušet do západních Čech, kde jsme s tátou koupili hliníkové lešení. Opravená V70 se hodila, nemusel jsem vrát přívěs, pěkně se to vešlo do kabiny, nejdelší kus má 2,3m. A když už jsme byli na Západě, zajeli jsme ještě o kousek dál a okoukli Air Park, kde bychom strávili ještě víc času, nebýt tak lezavého počasí. Líbilo se nám tam.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 5219
- Registrován: 5 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II 2,5T AWD AT
#130 nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Raději se neptám kolik hodin jsi v tom nechal. Debilní zavada.
_________________
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
Volvo V70 2,5T 154kW 2007 AT AWD, Spotřeba 12l/100km (Galerie)
Bylo: Polo 1,9SDI 47kW 2003 140000km, Spotřeba 4,71l/100km
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 904
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#131 nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Dvě odpoledne byly po nočních, takže řekněme od 16h do necelých 22h. První pokus byl kratší, šel jsem tam až navečer po skončení prací na stavbě. I tak mi to sebralo víc času než bych chtěl. To relé mne vypeklo, došel jsem na něj až když byly ostatní cesty ohmicky v pořádku a nebyla jiná možnost. Prve jsem se nechal ukolébat naměřeným napětím a tím že slyšitelně cvaká a pořád hledal chybu někde v kabelovém svazku.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5951
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92, Toyota Yaris Hybrid
#132 nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Gratulace k odhalení závady. Můžeš si gratulovat, že jsi to našel sám. Dát to do servisu, asi bude postup obdobný a 16-22 hodin práce bych tedy platit nechtěl.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 904
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#133 nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Já jsem to chtěl dát Standovi, ale volný termín měl až za dlouho a auto potřebuju. Volný čas mi chyběl na stavbě. Otázkou je, zda jsem našel všechno a zda to znovu nezačne zlobit. Byť včerejších 722 km bez závad mne naplňuje mírným optimismem.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 904
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#134 nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Dnes mi bylo vyměněno protékající čelní sklo u S80 za nové. Na doporučení jsem ho nechal vyměnit u Autoskel Vacek na Vinohradské a osobní dojem na pobočce byl dobrý, snad mne nezklamou až bude S80 v běžném provozu. A červená čeká na výměnu ABS kroužku, aby se s ní zas dalo jezdit bez potíží. S trochou štěstí bude po víkendu hotová.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 364
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Brno / Dolní Kounice
- Vůz: Lynk & Co 01
#135 nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Děkuji za tip na firmu. Žena chytla od auta před ní kamínek a máme tam prasklinku, tak to chci taky pořešit. Držím palce, ať sklo drží .
_________________
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
je: Lynk & Co 01 r.v.2022, PHEV - čínské Volvo XC40
bylo: XC90 V8 r.v.2005
bylo: V70 R AWD r. v. 1998
bylo: V480 ES 1,7 r. v. 1988
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvků ve vlákně: 77
- Příspěvky: 904
- Registrován: 6 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ivančice
- Vůz: 760 B280F + AW71 '89
- x 1
#136 nebel - od P2, přes PRV a D24TIC až k P3
Není zač. Dostal jsem doporučení od brněnských Volvistů.
_________________
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
760 GLE, B280F + AW71, 105kW, 1989 (Šedivák)
760 GLE, B28A + M46, 95kW, 1983 (Andrej)
264 GLE, B27E + BW55, 109 kW, 1980 (Bublák)
Zil 130 CAS, 110kW, 1969
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek