teplota oleje
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
- Bydliště: Rakovník
teplota oleje
Můžete se podělit, jakou teplotu motorového olejeVám ukazuje display na V40, nejlépe atmosfrický 2.0 l? Po 15 km mimoměstského provozu v současné zimě-nezimě se mi zvedne teplota lehce přes 50 stupňů, přes 75 jsem se snad ještě nedostal ani při delších jízdách. Zdá se mi to trochu málo, ale je otázka, jestli čidlo měří správně. Jezdím na LPG, ale na benzín je to zhruba to samé. Teplota chladící kapaliny je v pořádku - termostat jsem preventivně vyměnil, jako vždy u auta, které koupím - funguje perfektně, v přesném souladu s teplotou na displayi. Pokud někdo bude navíc vědět, jakou impedanci má mít čidlo při nějaké teplotě, budu mu moc vděčný.
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5074
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: PRG
teplota oleje
Mám pocit, že naprostá většina z nás tuto indikaci nemá, takže nevím, zda ti někdo poradí. To platí i pro čidlo.Honza 360 píše:Můžete se podělit, jakou teplotu motorového olejeVám ukazuje display na V40, nejlépe atmosfrický 2.0 l?
Olej není voda +/- 50°C je naprosto v pořádku.Honza 360 píše:Po 15 km mimoměstského provozu v současné zimě-nezimě se mi zvedne teplota lehce přes 50 stupňů, přes 75 jsem se snad ještě nedostal ani při delších jízdách. Zdá se mi to trochu málo, ale je otázka, jestli čidlo měří správně.
Předpokládám, že tam máš tuhle palubku:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 29
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
- Bydliště: Rakovník
teplota oleje
Díky za odpověď.Lachtan píše:Mám pocit, že naprostá většina z nás tuto indikaci nemá, takže nevím, zda ti někdo poradí. To platí i pro čidlo.Honza 360 píše:Můžete se podělit, jakou teplotu motorového olejeVám ukazuje display na V40, nejlépe atmosfrický 2.0 l?Olej není voda +/- 50°C je naprosto v pořádku.Honza 360 píše:Po 15 km mimoměstského provozu v současné zimě-nezimě se mi zvedne teplota lehce přes 50 stupňů, přes 75 jsem se snad ještě nedostal ani při delších jízdách. Zdá se mi to trochu málo, ale je otázka, jestli čidlo měří správně.
Předpokládám, že tam máš tuhle palubku:
Ano, přesně tuhle palubku mám, jenom ta nádrž není tak plná
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
![Sad :(](./images/smilies/sad.gif)
_________________
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
Volvo V60, 1.6, D4162T, 84 kW, 2011, NM
Volvo V40, 2.0, 103 kW, 1996, BA+LPG
dříve Volvo 360, 2,0i, 1987, Volvo 343 1,4 1985 a celá řada dalších přibližovadel jiných značek
-
Offline
- Příspěvky: 1472
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
4Honza 360 - ta teplota by opravdu mohla být větší. Zkus si udělat něco na zakrytí otvoru v předním nárazníku, někde to tu na fóru bylo zobrazeno, Tím zakreješ více spodek motoru a asi se tím ohřeje více. Jinak bych souhlasil s Lachtanem, ale budeš klidnější. Trochu vody vždy na víčku nebo měrce najdeš, teda pokud jezdíš relativně krátké štreky - pochopil jsem okolo 15 km. Na dfelší by se ti asi prohřál i ten olej.
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé