INTERIER: Nefunguje zapalovač/zásuvka 12V
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
INTERIER: Nefunguje zapalovač/zásuvka 12V
Tak můj "bludný Holanďan" má další drobný interiérový problémek
Zapalovač je nějakej celej pochybnej...nechci ho na zapalovač, ale na napájení, a když sem do něj strčil nabíječku, tak ani ťuk...když sem jí tam strčil znova, tak mi zapad dovnitř To sem teda naštěstí pomocí svých šikovných rukou a nástrojů celkem rychle bez problémů vyřešil, ale stejně tam moc nedrží, ulomenej jeden zobáček v úchytu, ale to je detail, to se vyřešit dá lehce. Horší je, že nefunguje :? A já budu potřebovat nabíjet navigaci za chvilku (Garmin Nüvi 660, nadělí Ježíšek )...
A proto se ptám, jak je možný se k němu dostat, resp. jak a hlavně kde se dá uvolnit a sundat ten plastovej tunel celej...vypadá to že drží celkem dost a ani nevidim nikde na úchyty kde by byly. Pak snad se bude moct vykoumat něco s tim zapalovačem...takhle se nedostanu na kontakty z jeho spodní strany.
Zapalovač je nějakej celej pochybnej...nechci ho na zapalovač, ale na napájení, a když sem do něj strčil nabíječku, tak ani ťuk...když sem jí tam strčil znova, tak mi zapad dovnitř To sem teda naštěstí pomocí svých šikovných rukou a nástrojů celkem rychle bez problémů vyřešil, ale stejně tam moc nedrží, ulomenej jeden zobáček v úchytu, ale to je detail, to se vyřešit dá lehce. Horší je, že nefunguje :? A já budu potřebovat nabíjet navigaci za chvilku (Garmin Nüvi 660, nadělí Ježíšek )...
A proto se ptám, jak je možný se k němu dostat, resp. jak a hlavně kde se dá uvolnit a sundat ten plastovej tunel celej...vypadá to že drží celkem dost a ani nevidim nikde na úchyty kde by byly. Pak snad se bude moct vykoumat něco s tim zapalovačem...takhle se nedostanu na kontakty z jeho spodní strany.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 1656
- Registrován: 19 roků 2 měsíce
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
záleží na tom, kde ten zapalovač máš. jestli u řadicí páky, tak se jen vycvakne deklík kolem řadičky a jsi u zapalovače. jestli ho máš ve středovém panelu, tak šrouby jsou pod krytem kolem řadičky a vzadu pod popelníkem a myslim taky v kastlíku na CD pod loketní opěrkou.
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
Jojoo ty pod opěrkou sem tipoval u popelníku vzadu, ale ta řadička mě fakt nenapadla, vidiš to. No mám ho schovanej v tý zatahovací přihrádce vedle ručky Tak jo. Tak já na to zkusim odpoledne vlítnoutHarry píše:záleží na tom, kde ten zapalovač máš. jestli u řadicí páky, tak se jen vycvakne deklík kolem řadičky a jsi u zapalovače. jestli ho máš ve středovém panelu, tak šrouby jsou pod krytem kolem řadičky a vzadu pod popelníkem a myslim taky v kastlíku na CD pod loketní opěrkou.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 165
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
Hergot No každopádně sem to stejně chtěl dostat ven...nesvítila u toho žárovka. To už sem napravil a i koupil a už svítí...nechal sem si to vytáhnutý ven tim otvorem zapalovače a jen ho ta zacvaknu, potřebuju to napájení zkusit a zatim tu nic nemám, doma sem nic nenašel a táta vozí nabíječku na svůj tel. ve V70, tak čekám až se ukáže Ale pojistku určitě skouknu...jen si nejsem jistej jestli sem jí už nekontroloval dřív když vim že nejde dlouho už.honzAK píše:no a na pojistku jsi koukal?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
No, tak už víme v čem je problém...
V plusovym drátku co vede do konektoru kterej se pak zacvakne zase do konektrou od zapalovače. S kamarádem sme to proměřovali...Takže asi udělám jednoduchej proces a připojim a připájim k tomuhle vadnýmu drátku vedlejší drátek od žárovičky taky 12V logicky a mělo by být po problému. Lepší než se hrabat a hledat druhej konec a měnit ho celej...
V plusovym drátku co vede do konektoru kterej se pak zacvakne zase do konektrou od zapalovače. S kamarádem sme to proměřovali...Takže asi udělám jednoduchej proces a připojim a připájim k tomuhle vadnýmu drátku vedlejší drátek od žárovičky taky 12V logicky a mělo by být po problému. Lepší než se hrabat a hledat druhej konec a měnit ho celej...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
No počkat, v tom by měl být nějakej problém???Jarda S40 píše:Připájej to, dej tam ten zapalovač a uvidíš!standa píše:kolikpak může stát nový regulátor osvětlení palubky...?
Kamarád je slaboproudař a shodli sme že by to nemělo nic udělat...
No nejdřív zkusim rozebrat ten konektor a místo žárovičky ten funkční dát na zapalovač, jsou to stejný kabely ne? Oba plusový 12V...tak by to mělo být jedno ne? A když navedu proud z toho žárovkovýho funkčního na stejnej plusovej ale hluchej drát tak by neměl být problém ne? Nebo jo...?
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Problém to může být a velkej. Na stmívání osvětlení palubky máš regulátor a ten by průchod proudu pro zapalovač, který je určitě o dost větší než jenom pro osvětlení, nemusel vydržet. Pravděpodobnost toho že odejde se limitně přibližuje jistotě
Naposledy upravil(a) OndraH dne 20 pro 2006 11:20, celkem upraveno 2 x.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Ondróóó, tys to prozradil...
Taková mohla být zábava
Schumi, na odbornou práci mají bejt odborníci a příště si líp vybírej kamarády..
Pokud nemají S/V reguaci osvětlení palubky, tak si sypu popel na hlavu...
Taková mohla být zábava
Schumi, na odbornou práci mají bejt odborníci a příště si líp vybírej kamarády..
Pokud nemají S/V reguaci osvětlení palubky, tak si sypu popel na hlavu...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 174
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
No i kdyby tam ta regulace nebyla( jako že pokud mě paměť neklame tak tam je)
tak to rozhodně neunese pojistka, pochybuju že by byla dimenzovaná na takový odběr, jako má zapalovač.
Ale sranda by to asi byla - představ si to stando, Schumi zapne na zkoušku zapalovač - prsk a celá palubka potemní
tak to rozhodně neunese pojistka, pochybuju že by byla dimenzovaná na takový odběr, jako má zapalovač.
Ale sranda by to asi byla - představ si to stando, Schumi zapne na zkoušku zapalovač - prsk a celá palubka potemní
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
regulace tam opravdu je. Nalevo pod volantem hned vedle regulování světel a tlačítka mlhovkyOndra Hrubý píše:No i kdyby tam ta regulace nebyla( jako že pokud mě paměť neklame tak tam je)
tak to rozhodně neunese pojistka, pochybuju že by byla dimenzovaná na takový odběr, jako má zapalovač.
Ale sranda by to asi byla - představ si to stando, Schumi zapne na zkoušku zapalovač - prsk a celá palubka potemní
-
Offline
- Příspěvky: 324
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Zas tak težký "jít po tom kabelu" neni, stačí oddělat pár plastů.Schumi_01 píše:No, tak už víme v čem je problém...
V plusovym drátku co vede do konektoru kterej se pak zacvakne zase do konektrou od zapalovače. S kamarádem sme to proměřovali...Takže asi udělám jednoduchej proces a připojim a připájim k tomuhle vadnýmu drátku vedlejší drátek od žárovičky taky 12V logicky a mělo by být po problému. Lepší než se hrabat a hledat druhej konec a měnit ho celej...
Začal bych měřením u pojistek a pak pokračoval dál ...
Kdyžtak dodám el. schéma ...
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
No tak to si kamarád slízne tohle
A to se živý opravováním mobilů...
No tak fajn,tak to zkusim nějak vyšátrat skrz palubku :?
Dneska sem u auta vůbec nebyl, chtěl sem ještě zkusit rozebrat ten konektor jestli neni problém někde v kontaktu přímo tam, měřili sme to jen přes konektor...
Ale díky vám pánové už začínám pozvolna pronikat do pro mě zatim neznámých věcí ohledně techniky
A to se živý opravováním mobilů...
No tak fajn,tak to zkusim nějak vyšátrat skrz palubku :?
Dneska sem u auta vůbec nebyl, chtěl sem ještě zkusit rozebrat ten konektor jestli neni problém někde v kontaktu přímo tam, měřili sme to jen přes konektor...
Ale díky vám pánové už začínám pozvolna pronikat do pro mě zatim neznámých věcí ohledně techniky
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
Tak pánové:
1) dneska ráno u čaje sem přišel na to, že tady někdo zblbnul mě i ostatní A že my s kamarádem zas takový blbci nejsme a počítali jsme s jednou zásadní věcí, a to, že ten zapalovač budu výhradně používat jen jako nabíjení a napájení 12V...sem zapřísáhlej nekuřák a v autě mi nikdo kouřit taky nesmí Nehledě na to že tam ten zapalovač ani nemám, chybí, díky bohu Je to prostě jen zásuvka...takže žádnej problém s vyhořením palubky by nebyl...Ale uznávám že vzhledem k následujícímu majiteli kterej by si třeba sehnal zapalovač do toho a pak zapálil je to celkem unfair řešení
2) a to je důležitější...už je stejně opraveno!
Chyba byla zase celkem zajímavá...sice sem pojistky kontroloval, a byla v pořádku, pohledem naprosto jasně! Ale dneska sem se chtěl podívat znova a pořádně, tak sem si i posvítil a přišlo mi divný proč jen tahle jedna jediná pojistka je 30ka...takže sem otevřel chytrou knížku a zjistil že tam patří 20ka a 30 dokonce neni nikde! Ani mezi náhradníma a nikam nepatří...dal jsem tam správnou a hurá, funguje
To moje auto má fakt takový zajímavý a hodně specifický řešení...sem zvědavej co ještě objevim a na co přijdu Předchozí majitel byl sice doktor, ale určitě ne techniky
1) dneska ráno u čaje sem přišel na to, že tady někdo zblbnul mě i ostatní A že my s kamarádem zas takový blbci nejsme a počítali jsme s jednou zásadní věcí, a to, že ten zapalovač budu výhradně používat jen jako nabíjení a napájení 12V...sem zapřísáhlej nekuřák a v autě mi nikdo kouřit taky nesmí Nehledě na to že tam ten zapalovač ani nemám, chybí, díky bohu Je to prostě jen zásuvka...takže žádnej problém s vyhořením palubky by nebyl...Ale uznávám že vzhledem k následujícímu majiteli kterej by si třeba sehnal zapalovač do toho a pak zapálil je to celkem unfair řešení
2) a to je důležitější...už je stejně opraveno!
Chyba byla zase celkem zajímavá...sice sem pojistky kontroloval, a byla v pořádku, pohledem naprosto jasně! Ale dneska sem se chtěl podívat znova a pořádně, tak sem si i posvítil a přišlo mi divný proč jen tahle jedna jediná pojistka je 30ka...takže sem otevřel chytrou knížku a zjistil že tam patří 20ka a 30 dokonce neni nikde! Ani mezi náhradníma a nikam nepatří...dal jsem tam správnou a hurá, funguje
To moje auto má fakt takový zajímavý a hodně specifický řešení...sem zvědavej co ještě objevim a na co přijdu Předchozí majitel byl sice doktor, ale určitě ne techniky
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
No předchozí majitel měl asi špatnej zapalovač, tak zkusil dát silnější pojistku a když i ta odešla, tak zapalovač raději zahodil. Ty jsi asi přerušení neviděl okem a bylo hotovo. (to se stává, proto ti někdo radil ať jdeš měřit od pojistek)Ale problém by mohl vzniknout, i kdybys tam zapojil třeba kompresor na dohuštění pneu nebo matračky, lednici a podobné příslušenství. Z čehož plyne, že ses nechal zblbnout správně, v autech se nemá bastlit a v elektrice již vůbec ne!Schumi_01 píše:Tak pánové:
1) dneska ráno u čaje sem přišel na to, že tady někdo zblbnul mě i ostatní A že my s kamarádem zas takový blbci nejsme a počítali jsme s jednou zásadní věcí, a to, že ten zapalovač budu výhradně používat jen jako nabíjení a napájení 12V...sem zapřísáhlej nekuřák a v autě mi nikdo kouřit taky nesmí Nehledě na to že tam ten zapalovač ani nemám, chybí, díky bohu Je to prostě jen zásuvka...takže žádnej problém s vyhořením palubky by nebyl...Ale uznávám že vzhledem k následujícímu majiteli kterej by si třeba sehnal zapalovač do toho a pak zapálil je to celkem unfair řešení
2) a to je důležitější...už je stejně opraveno!
Chyba byla zase celkem zajímavá...sice sem pojistky kontroloval, a byla v pořádku, pohledem naprosto jasně! Ale dneska sem se chtěl podívat znova a pořádně, tak sem si i posvítil a přišlo mi divný proč jen tahle jedna jediná pojistka je 30ka...takže sem otevřel chytrou knížku a zjistil že tam patří 20ka a 30 dokonce neni nikde! Ani mezi náhradníma a nikam nepatří...dal jsem tam správnou a hurá, funguje
To moje auto má fakt takový zajímavý a hodně specifický řešení...sem zvědavej co ještě objevim a na co přijdu Předchozí majitel byl sice doktor, ale určitě ne techniky
-
Offline
- Příspěvky: 626
- Registrován: 20 roků 6 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: C70 2,4i Momentum MY08
Ale joo to je naprostá pravda...to souhlasim, jen já sem v tomhle taky laik a kamarád mě ujištoval že když to budu používaj jen jako zásuvku na 12V tak se nic nestane...a já mu věřil No...aspon mám teda důvod mu to dát pěkně vyžratJarda S40 píše: No předchozí majitel měl asi špatnej zapalovač, tak zkusil dát silnější pojistku a když i ta odešla, tak zapalovač raději zahodil. Ty jsi asi přerušení neviděl okem a bylo hotovo. (to se stává, proto ti někdo radil ať jdeš měřit od pojistek)Ale problém by mohl vzniknout, i kdybys tam zapojil třeba kompresor na dohuštění pneu nebo matračky, lednici a podobné příslušenství. Z čehož plyne, že ses nechal zblbnout správně, v autech se nemá bastlit a v elektrice již vůbec ne!
Ale ta pojistka pořád vypadá OK, oko mám dobrý, vlákno neni přerušený, bud je vadná nějak jinak a nebo je prostě nějaká divná bo co já vim
Ale je pravda že je úplně jiná, i ten popis toho čísla je úplně jinym písmem, je vidět že je dodatečná a nepatří k autu, což by mělo být jedno...
No nic, důležitý je, že problém je vyřešen a bez ztráty na životech (at už lidských nebo elektrických ) a já se můžu vesele těšit až si rozbalim v neděli večer navigaci kolem který tu chodim a nechci na ní sahat dřív
Jen ještě nějak vymyslet upevnění toho zapalovače zespoda, ulomený ty plastíky a zapadá při zatlačení...ale to je fakt už jen detail.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Ono prostě to porušení pojistkyněkdynení okem opravdu vidět. Proto je vždy ještě zkouším měřákem. Ale neřeš to, pojistku zahoď a těš se na navigaci!
OT= To jsou dneska dárky, to já třeba jako malej dostal k vánocům brule "šlajfky" a to ještě jsme je měli se sestrou dohromady! Jo navigace, ale i počítač a mobil a podobně! Tak logaritmické pravítko.
OT= To jsou dneska dárky, to já třeba jako malej dostal k vánocům brule "šlajfky" a to ještě jsme je měli se sestrou dohromady! Jo navigace, ale i počítač a mobil a podobně! Tak logaritmické pravítko.
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: Volvo V40 2.0i, 103kw r.v.1996
INTERIER: Nefunguje zapalovač/zásuvka 12V
Oživil bych toto téma a poprosil o radu, která z těch pojistek je pojistka zapalovače? Měnil jsem celou zásuvku a spadla mi tam koruna, lehce se blejsklo a nefunguje, nevím která to je, všechny pohledem vypadají ok. Díky
_________________
Nyní Véčko V40 po 100 letech auto v benzinu
Před tím Ford Mondeo 1.8TD spolehlivý parťák
Nyní Véčko V40 po 100 letech auto v benzinu
Před tím Ford Mondeo 1.8TD spolehlivý parťák
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
INTERIER: Nefunguje zapalovač/zásuvka 12V
Krabicka pri packe otvarania kapoty, poistka pre zapalovac spolu s parkovacimi svetlami spodny rad 15A druha sprava.
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: Volvo V40 2.0i, 103kw r.v.1996
INTERIER: Nefunguje zapalovač/zásuvka 12V
Super, díky, všechny jsem prohlížel a byly ok na pohled, tak ji pro jistotu vyměním
_________________
Nyní Véčko V40 po 100 letech auto v benzinu
Před tím Ford Mondeo 1.8TD spolehlivý parťák
Nyní Véčko V40 po 100 letech auto v benzinu
Před tím Ford Mondeo 1.8TD spolehlivý parťák
-
Offline
- Příspěvky: 77
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Vůz: Volvo V40 2.0i, 103kw r.v.1996
INTERIER: Nefunguje zapalovač/zásuvka 12V
Super, díky, byla to ta druhá z prava spodní řada jak jste mi poradili, i když na pohled byla dobrá tak evidentně byla ko
_________________
Nyní Véčko V40 po 100 letech auto v benzinu
Před tím Ford Mondeo 1.8TD spolehlivý parťák
Nyní Véčko V40 po 100 letech auto v benzinu
Před tím Ford Mondeo 1.8TD spolehlivý parťák
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé