blok t5
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2483
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
blok t5
Motory se liší jen zdvihem. Mám dojem, že byla jen jiná klika a možná ojnice. Zbytek motoru by měl být stejný.Dominik Dorňák píše:jakej je rozdíl mězi blokem 2.0 a 2.3 ?? nebo co celkově je jinačí na těch motorech ?
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 1829
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
blok t5
Ty sháníš motor viď ?Dominik Dorňák píše:jakej je rozdíl mězi blokem 2.0 a 2.3 ?? nebo co celkově je jinačí na těch motorech ?
Zkus Švícka :
https://forum.volvoklub.cz/memberlist.php?mode=viewprofile&u=5133
Měl tam na prodej 850 166kW je tam stejnej motor jako v T5R 2,3 a nebo tam myslím má na prodej díly na C70 r.v.1998 je stejnej akorát přehodit vanu a je jiné značení ,ale podobné B5234T3 a ty tam máš B5234T5 ,ale jinak je shodnej

_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
blok t5
2.0t vs 2.3t ma rovnake vrtanie, problem je ze 2.0 ak ma viacej km, bude mat valce vybehane na kratsom useku. Co je problem pre piestne kruzky a spotrebu oleja = trebalo by spravit vybrus. Z 2.3 spravit 2.0 nieje problem, ale kto by to chcel
Lisia sa klukou, piestami a podla r.v. aj ojnicami, kruzkami ako sa motor vyvyjal s dobou.
jednu c70 2.3 T5-ku 1998 mam tiez na dvore, a bude na diely.
+ jeden motor 2.0T 2003 niekde v stodole...

Lisia sa klukou, piestami a podla r.v. aj ojnicami, kruzkami ako sa motor vyvyjal s dobou.
jednu c70 2.3 T5-ku 1998 mam tiez na dvore, a bude na diely.
+ jeden motor 2.0T 2003 niekde v stodole...
-
Offline
- Příspěvky: 365
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: eRko :)
blok t5
kwiko píše:2.0t vs 2.3t ma rovnake vrtanie, problem je ze 2.0 ak ma viacej km, bude mat valce vybehane na kratsom useku. Co je problem pre piestne kruzky a spotrebu oleja = trebalo by spravit vybrus. Z 2.3 spravit 2.0 nieje problem, ale kto by to chcel![]()
Lisia sa klukou, piestami a podla r.v. aj ojnicami, kruzkami ako sa motor vyvyjal s dobou.
jednu c70 2.3 T5-ku 1998 mam tiez na dvore, a bude na diely.
+ jeden motor 2.0T 2003 niekde v stodole...
kwiko: tedy pokud by clovek chtel udelat upgrade z 2.0t na 2.3t bude lepsi prehodit cely motor? Mam italskej B5204T3 166kw z roku 98 pasnul by tam tedy motor napr z te C70 2.3 T5 98? Co vse by to obnaselo?
_________________
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
Volvo V70R AWD 98' B5204T3, M58, BorgWarner K24 Hybrid, tuned by www.vasttuning.com
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2483
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
blok t5
Pokud je to MY 99+ (elektronická škrtící klapka), tak pouze prehodis blok a necháš si udělat novej SW do řídící jednotky. Samozřejmě je potřeba počítat s tím, že úředně taková záměna možná není.majty píše:kwiko píše:2.0t vs 2.3t ma rovnake vrtanie, problem je ze 2.0 ak ma viacej km, bude mat valce vybehane na kratsom useku. Co je problem pre piestne kruzky a spotrebu oleja = trebalo by spravit vybrus. Z 2.3 spravit 2.0 nieje problem, ale kto by to chcel![]()
Lisia sa klukou, piestami a podla r.v. aj ojnicami, kruzkami ako sa motor vyvyjal s dobou.
jednu c70 2.3 T5-ku 1998 mam tiez na dvore, a bude na diely.
+ jeden motor 2.0T 2003 niekde v stodole...
kwiko: tedy pokud by clovek chtel udelat upgrade z 2.0t na 2.3t bude lepsi prehodit cely motor? Mam italskej B5204T3 166kw z roku 98 pasnul by tam tedy motor napr z te C70 2.3 T5 98? Co vse by to obnaselo?
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2483
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
blok t5
Tak teoreticky nějakej snaživec na technické...
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2483
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
blok t5
Ani moc ne, vizuálně jsou motory sice totožné, ale nesedí vyražený typ motoru na bloku. Pokud bude dotyčný vědět kde hledat, tak to může být problém. Samozřejmě určitou výhodou je umístění čísla motoru, které není z nejdostupnějších.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
blok t5
To cislo je tak nedostupne a casto necitatelne ze este aj kontrola originality sa uspokojila s nalepkou na rozvodoch... ine je este 16t turbo
soft sa riesi druhou RJ motora kedze sa bavime o 850 ci c70´98 = t.j. pred rokom 1999
soft sa riesi druhou RJ motora kedze sa bavime o 850 ci c70´98 = t.j. pred rokom 1999
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2483
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
blok t5
Na ten rok, opatrně sám mám vyrobu 98, ale MY už 99. Je to zlomový rok, takže to nemusí být pravda. Zásadní je, jestli má lanko, nebo už elektronickou klapku. 
Jinak na to, že bude stačit nálepka na rozvodech aktuálně spoléhám taky
Jinak si teď nejsem jistej, ale mám dojem, že 166kw má už 16t turbo. Malý měla 120kw verze.

Jinak na to, že bude stačit nálepka na rozvodech aktuálně spoléhám taky

Jinak si teď nejsem jistej, ale mám dojem, že 166kw má už 16t turbo. Malý měla 120kw verze.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
blok t5
Ja jsem to u sve C70 2.0 T5 resil zmenou SW (ARD), mam tam navyseni udajne na 195kw, coz objektivne nemuzu potvrdit, ale subjektivne to jede lip nez 2,3 T5 v zakladu (mam i V70 2,3 T5).
A je to zdaleka nejlevnejsi reseni. To co pak tomu autu dodava grady, je podvozek, mam tam tlumice Bilstein B6 a pruziny Eibach minus 30mm. Protoze jedna vec je jezdit rychle po dalnici a uplne jina je projizdet rychle zatacky.
A je to zdaleka nejlevnejsi reseni. To co pak tomu autu dodava grady, je podvozek, mam tam tlumice Bilstein B6 a pruziny Eibach minus 30mm. Protoze jedna vec je jezdit rychle po dalnici a uplne jina je projizdet rychle zatacky.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 403
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: C70 2.0T 166kW MT1999 coupé
blok t5
2,0 T5 Má 16T určitě
jinak taky jsem nad tím uvažoval a budu si lámat hlavu. Pokud bude můj motor muset jít na výbrus tak jestli rovnou neposhánět potřebný věci a předělat to na 2,3 a na štítku bych měl pořád 2,0 takže fakt nevím jak by to pak někdo na technický poznal
Jedině soft na emisích jestli nedá vědět o sobě, že je pro 2,3 ? Popř. emise jelikož 2,3 má trošku větší emise ne ?
Taky budu rád za rady co je potřeba pro přechod mezi 2,0 na 2,3 pokud je už 99+ čili elektronická klapka ... Soft, výbrus, písty ?


Taky budu rád za rady co je potřeba pro přechod mezi 2,0 na 2,3 pokud je už 99+ čili elektronická klapka ... Soft, výbrus, písty ?
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2483
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
blok t5
Než to prekuchavat, to bych šel raději přímo do výměny.sedli02 píše:2,0 T5 Má 16T určitějinak taky jsem nad tím uvažoval a budu si lámat hlavu. Pokud bude můj motor muset jít na výbrus tak jestli rovnou neposhánět potřebný věci a předělat to na 2,3 a na štítku bych měl pořád 2,0 takže fakt nevím jak by to pak někdo na technický poznal
Jedině soft na emisích jestli nedá vědět o sobě, že je pro 2,3 ? Popř. emise jelikož 2,3 má trošku větší emise ne ?
Taky budu rád za rady co je potřeba pro přechod mezi 2,0 na 2,3 pokud je už 99+ čili elektronická klapka ... Soft, výbrus, písty ?

Emise má 2,3 opravdu trochu jinde.
_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Radní
- Příspěvky: 2483
- Registrován: 10 roků 11 měsíců
- Bydliště: Petrovice (okr. Třebíč)
- Vůz: S80 V8, XC70 3.2, XC70 D5, C70 T5
x 3
blok t5
Tak to s tebou samozřejmě souhlasím
Každopádně osobně jsem raději než překopávání 2.0 na 2.3, volil na C70 r.v.98 (MY99) swap o nekolik let mladší T5 z dvojkové V70 






_________________
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
S80 V8 Executive '07 automat, B8444S, Onyx Black Metallic | XC70 3,2 AWD '08 automat, B6324S, Stage 1, 182kW 400Nm, Willow Green Metallic | XC70 D5 (Gumbalkan special) 04' automat, D5244T , Onyx Black Metallic | C70 T5 '98 manual, B5234T3, S60R manifold, 3¨ downpipe, ARD Stage 2, Custom Blue | C70XC Cabrio (Gumbalkan special) '00 manuál, B5204T4, Montana Mist
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 1560
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
blok t5
A je možné (teoretocky i prakticky) překopat 850 na elektronicky ovládanou škrtící klapku(tedy MY 99+) jako to mají V70I?
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
blok t5
blok ano. jeden blok z 850 ode me jezdi v dvojkovy v70.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 4973
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
blok t5
samozrejme horejsek se musi nechat novejsi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13063
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
blok t5
Emise jsou hodnocená koncentrace, nikoliv celkový průtok. Tak nevím, na základě čeho jste dospěli k Vašim závěrům?Chase píše:...sedli02 píše:...Popř. emise jelikož 2,3 má trošku větší emise ne ? ...
Emise má 2,3 opravdu trochu jinde.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 1460
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
blok t5
ta fotka je C70 2.3T5 1998 - stara lankova kde v servise menili hlavu... a dali tam troska inuOndra. píše:blok ano. jeden blok z 850 ode me jezdi v dvojkovy v70.

Tak ze jedna vacka je zo starej aby tam dali rozdelovac a druha z VVT, len to nieje kam pripojit...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Oja