Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2890
- Registrován: 11 roků
- Bydliště: Český Brod
- Vůz: 240 GL 1987
#451 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Vod tebe si to rád poslechnu...
_________________
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
volvo 240 GL 1987 B230F CIHLA
citroën berlingo 2003 1.6 16V CITRUS
kia ceed sw 2020 1.6crdi REJŽE
Keine Panik auf der Titanic!!!
#452 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Rekapitulace loňskýho roku a plány na letošní.
Nájezd k dnešnímu dni - 289 047 km (za rok najeto 8 199km).
Tohle jsem psal před rokem.
Plány na rok 2022:
- hlavně lakování pátých dvěří, které jsou momentálně stříbrné, lakování nárazníků (přední má provozní oděrky) a lakování střechy
- výměna pochroumaného tažného
- na výfuk už mám vše, zbývá tedy "jen" všechno svařit a nainstalovat
- termostat na automat
- pokud se vše stihne včas, tak budou navazovat další věci dle seznamu výše
- dále jsem zjistil že v podstatě nové brzdy 302mm (včetně panceřových hadic a komponentů EBC) jsou nedostatečné.
Dojde tedy na instalaci větších. Pravděpodobně 320mm z Focusu ST.
Nájezd k dnešnímu dni - 289 047 km (za rok najeto 8 199km).
Tohle jsem psal před rokem.
Vzhledem k bouračce se toho vloni moc nestihlo.Basstl píše: ↑02 led 2020 13:53 Plány na rok 2021:
- instalace termostatu na přídavný chladič automatu
- doladit interiér
- ještě nějaký ty budíky
- chtěl bych přidat na vejfuk - další tlumič(e), nebo rezonátor(y). Na daily car je to přec jenom ještě dost hlasitý.
- lakování střechy (vylezlo to co je pod lakem)
- lakování pátých dveří (nebylo lakováno a je to vidět)
- ochranný nástřik podvozku
Plány na rok 2022:
- hlavně lakování pátých dvěří, které jsou momentálně stříbrné, lakování nárazníků (přední má provozní oděrky) a lakování střechy
- výměna pochroumaného tažného
- na výfuk už mám vše, zbývá tedy "jen" všechno svařit a nainstalovat
- termostat na automat
- pokud se vše stihne včas, tak budou navazovat další věci dle seznamu výše
- dále jsem zjistil že v podstatě nové brzdy 302mm (včetně panceřových hadic a komponentů EBC) jsou nedostatečné.
Dojde tedy na instalaci větších. Pravděpodobně 320mm z Focusu ST.
Naposledy upravil(a) Basstl dne 02 led 2022 19:44, celkem upraveno 2 x.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 7
- Příspěvky: 5143
- Registrován: 7 roků 6 měsíců
- Bydliště: Rakovník
- Vůz: XC70 III D5 AWD 169kW, V60 MY2018 D3 110
#453 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Jiří už 2dny je rok 2022.
#454 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Opraveno
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 1360
- Registrován: 8 roků
- Bydliště: Ronov nad Doubravou
- Vůz: V70 D5252T 2.5 TDI r.v. 9/1998
#455 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Docela by mě zajímalo, jestlo by se ty 320mm brzdy z V50 T5 vlezly pod R16 disky Meteory/Perfa, protože na naší V50 T5 máme 320mm brzdy a zimní R16 disky. Asi si to budu muset cvičně zkusit ty R16disky prohodit.
_________________
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
Volvo černá V70 TDI 9/1998 NA PRODEJ
Volvo stříbrná V50 T5 FWD 12/2004
#456 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Můžu to vyzkoušet na cabriu, tam už ty brzdy mám, ale bude to spíš zkouška pro ostatní.
Nepočítám s tím, že bych na Dunkelrot, nebo cabrio dal menší kola než 17".
Nepočítám s tím, že bych na Dunkelrot, nebo cabrio dal menší kola než 17".
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#457 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Když už jsem to umyl, tak je fotka povinnost.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 716
- Registrován: 9 roků 2 měsíce
- Bydliště: Milevsko
- Vůz: S60 2.4T5 ARD, 940 B230FT
#459 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Pěkný ! Jedno z nejhezčích aut tady na fóru.
_________________
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
Bylo: Volvo 245 DL r.1974
Nyní: Volvo S60 I 2.4 T5 r. 2005 290 kW https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=69548
Nyní: Volvo 940 Turbo r. 1990 B230FT https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=78321
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1273
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: venkov za Prahou
- Vůz: Sob 9-3SS
- Bydliště: Praha
#460 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
po laser blue moje druhá nej barva na V70
_________________
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
milášškové Saab 9-3SC r.08 2.8T V6 +Saab 9-3SS r.03 1.8t + Turbo X
ex-V70II D5 120kW/AT MY05, ex-9-3 MY02 110kW LPT
RIP - V70II BSR
#461 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Chlapci, děkuju za pochvalu.
Všimnul jsem si toho až dnes.
Dneska jsem převážel nějakej "bordel" do nový garáže.
Všimnul jsem si toho až dnes.
Dneska jsem převážel nějakej "bordel" do nový garáže.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
#462 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Dnes nová baterka.
Měl jsem jí už nějakej čas v garáži a čekal jsem až ta stará dodělá.
Vešla se tam jen tak tak. musel jsem odšroubovat držák kabelu na levé straně pod baterkou.
Autobaterie Yuasa YBX5000 Silver High Performance SMF 12V, 85Ah, 800A.
Měl jsem jí už nějakej čas v garáži a čekal jsem až ta stará dodělá.
Vešla se tam jen tak tak. musel jsem odšroubovat držák kabelu na levé straně pod baterkou.
Autobaterie Yuasa YBX5000 Silver High Performance SMF 12V, 85Ah, 800A.
- Přílohy
-
- 275071017_517112713323871_1396269227483090633_n.jpg (101.54 KiB) Zobrazeno 4480 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5025
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#463 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
To jsem zvědav na reference.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
#464 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Já to právě vybíral na základě referencí, tak doufám že budu spokojenej.
Ono toho na výběr moc není. V podstatě zůstaly 3 značky, co dělají kvalitní baterie a to Yuasa, Banner a Exide.
Z nich je mi Yuasa nesympatičtější (made in japan). Každej motorkář ti řekne, že Yuasa je špička, tak snad bude dobrá i v autě.
Ono toho na výběr moc není. V podstatě zůstaly 3 značky, co dělají kvalitní baterie a to Yuasa, Banner a Exide.
Z nich je mi Yuasa nesympatičtější (made in japan). Každej motorkář ti řekne, že Yuasa je špička, tak snad bude dobrá i v autě.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5025
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#465 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Exide mi umřela přesně po 2 letech a kámošovi po 2 a půl roku. Tak jsem k tomu skeptický, ale je to malej vzorek.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Online
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 13101
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#466 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
No vidíš, a já ji mám 6,5 roku a drží bez problémů.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5025
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#467 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Ty máš ještě menší vzorek! Poloviční.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 11
- Příspěvky: 7534
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha a Zápraží
- Vůz: V70XC & 2x 240
- x 2
#468 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
To já také. Možná jsem měl jen smůlu na špatný kus, ale v motorce mi Yuasa vydržela žalostně málo. Teď tam mám x let Bannerku, a ta drží, takže chyba v dobíjení nebo v elektroinstalaci není.
Každopádně Ti přeji, ať v Dunkelrotu drží!
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 8 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
#469 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Mě Exide Premium odešla v létě ve 35 stupňových vedrech bez známek loučení, takže Exide dnes doporučím jen nepříteli. Mimochodem jsem ji nahradil taky Yuasa. Na hodnocení je brzo, protože letos zatím žádná zima nebyla.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=96&t=56997
#470 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
S kvalitou baterií je to špatný. Přijde mi že kvalita jde do hajzlu a za chvíli bude potřeba mít vždycky v záloze novou.
Dávno je pryč kvalita starý Varty, která mi ve Formanu vydržela 8 let a pak ještě jezdila v dalších dvou autech.
Před pár lety jsem měl vytipovanou Duracell, ale ta už se u nás nedá koupit.
Uvažoval jsem i nad Optimou, i když je fakt drahá, ale nemá dole ten rantl, tak bych musel vymejšlet jiný uchycení.
Dávno je pryč kvalita starý Varty, která mi ve Formanu vydržela 8 let a pak ještě jezdila v dalších dvou autech.
Před pár lety jsem měl vytipovanou Duracell, ale ta už se u nás nedá koupit.
Uvažoval jsem i nad Optimou, i když je fakt drahá, ale nemá dole ten rantl, tak bych musel vymejšlet jiný uchycení.
- Přílohy
-
- 169714_3580168728.jpeg (45.73 KiB) Zobrazeno 4382 x
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2155
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Přerovsko
- Vůz: Džaponský
#471 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Omlouvam se za kecy v soukromem vlaknu.
K tem bateriim a jejich nizsi zivotnosti,nez bylo drive zvykem je potreba malinko prihlednout k tomu,ze oproti zminenemu Formanu ma to auto navic uplne bezne i dve desitky jednotek. Vetsi naroky. Jezdime ( a tedy i startujeme) mnohem vice, nez drive atd...kvalita sla urcite taky o neco dolu, nez bylo drive zvykem.
K tem bateriim a jejich nizsi zivotnosti,nez bylo drive zvykem je potreba malinko prihlednout k tomu,ze oproti zminenemu Formanu ma to auto navic uplne bezne i dve desitky jednotek. Vetsi naroky. Jezdime ( a tedy i startujeme) mnohem vice, nez drive atd...kvalita sla urcite taky o neco dolu, nez bylo drive zvykem.
#472 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Tím to nebude, já jezdím spíš míň, protože mám služebák a 4 Volva, tak se to rozdělí.
Starý Volvo tam tý elektroniky zase tolik nemá.
Spíš je to tím, že kvalitní druhovýroba už není.
Varta přesunula výrobu do Číny, změnili technologii a tím šla kvalita do hajzlu. S nima se veze i Bosch, protože jde o stejnej výrobek.
Starý Volvo tam tý elektroniky zase tolik nemá.
Spíš je to tím, že kvalitní druhovýroba už není.
Varta přesunula výrobu do Číny, změnili technologii a tím šla kvalita do hajzlu. S nima se veze i Bosch, protože jde o stejnej výrobek.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 321
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: 940 B230FB '91
#473 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Podle mne by Ti stacila i rada RedTop, startovaci proud ma jako ta Yuasa. Ma i rantl na prichyceni drzaku: https://www.cekl-eshop.cz/optima/autobaterie-optima-red-top-50ah--c-4-2/Basstl píše: ↑05 bře 2022 12:22 S kvalitou baterií je to špatný. Přijde mi že kvalita jde do hajzlu a za chvíli bude potřeba mít vždycky v záloze novou.
Dávno je pryč kvalita starý Varty, která mi ve Formanu vydržela 8 let a pak ještě jezdila v dalších dvou autech.
Před pár lety jsem měl vytipovanou Duracell, ale ta už se u nás nedá koupit.
Uvažoval jsem i nad Optimou, i když je fakt drahá, ale nemá dole ten rantl, tak bych musel vymejšlet jiný uchycení.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 5025
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#474 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Jop optimu mě taky někdo doporučoval, to je fakt.
Aktuálně tam mám origo Ford od kámoše za 1500, tak uvidíme jak dlouho vydrží.
Aktuálně tam mám origo Ford od kámoše za 1500, tak uvidíme jak dlouho vydrží.
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ Kde mám to křídlo?!
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
#475 Basstl - V70 TDI Dunkelrot
Ta vypadá dobře. Díky za tip.
_________________
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
C70 cabrio 2,4T 147kW automat 2003 "Green", úpravy, chip ST2 175kW
V70R 184kW automat 1999 "Modřina"
V70 2,5 TDI automat, 2000 "Dunkelrot" EGR off, úpravy, chip Profituning 160 kW
V70 2,5 TDI automat, 1999 "pracant", chip 125kW EGR off, cooler Do88 Bylo - V70 T5 176kW automat 1998 "Black", úpravy, chip Profituning 227kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek