Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat

Moderátor: wickey

This topic is 3 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

oki, tak skocim k jednemu znamemu na poriadnu diagnostiku a uvidime, na UK volvofore mi radili skontrolovat uzemnenie tychto dvoch senzorov pretoze vyuzivaju tu istu kostru na riadiacu jednotku a tiez to pripojit na poriadnu diagnostiku....
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Igor
Offline
Příspěvky: 290
Registrován: 23 lis 2006 22:32
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

Příspěvek od Igor »

O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Igor píše:O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
O-ring je kroužek tvaru písmene "O"
Neslyšel jsem že by se takto označovalo gufero!!!???

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Možná tomu nerozumím, ale není náhodou O-ring okroužek a gufero zase "semering"?

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Igor píše:O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ring :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2035
Registrován: 07 kvě 2004 21:00
Bydliště: Brno

Příspěvek od standa »

http://www.hug-technik.com/inhalt/o_ringe.html

http://www.racingstore-bischof.de/index ... th=207_250

Už Igora necháme vydechnout, co? :)

(to teda muselo v tom servisu volvolandrover vypadat... :roll: )
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Honza
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 7913
Registrován: 28 zář 2003 23:02
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Bydliště: Č.Budějovice

Příspěvek od Honza »

Lachtan píše:
Igor píše:O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ring :wink:
A potom byl ještě labyrint
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96 / V70I 2,5TDi,98

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Honza píše:
Lachtan píše: O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ring :wink:
A potom byl ještě labyrint
Labyrint byl používán k těsnění klikových hřídelů třeba T603 nebo Škoda 440, nejedná se o kroužek, ale o způsob obrobení víka klikové skříně tak, aby kolem otočné součástky byla minimální vůle a současně se v tom víku dělal protiběžná drážka, takže hřídel působila jako čerpadlo a "házela" olej zpět do skříně. V praxi se to příliš neosvědčilo, při vzniku vůlí klik. hřídele a jejím házení se tato dotýkala stěny labyrintu a olej potom vytékal ven.

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

este mam takuto otazku, vyresetujem chybove hlasenia v ECU ked odpojim baterku na pol dna? alebo to ide urobit len cez diagnostiku?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2859
Registrován: 23 úno 2005 22:27
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

dod píše:este mam takuto otazku, vyresetujem chybove hlasenia v ECU ked odpojim baterku na pol dna? alebo to ide urobit len cez diagnostiku?
řekl bych, že jen přes diagnostiku, ale tvrdit to nemohu.

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 4288
Registrován: 07 čer 2006 19:50
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jarda S40 píše:
dod píše:este mam takuto otazku, vyresetujem chybove hlasenia v ECU ked odpojim baterku na pol dna? alebo to ide urobit len cez diagnostiku?
řekl bych, že jen přes diagnostiku, ale tvrdit to nemohu.
Jen přes diagnostiku , rychle s odpojením baterky to šlo jen u starších aut. Tady bys potřeboval tak dva roky bez napětí ale ani to není jisté.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

takze mam nejake novosti, bol som u chlapika na diagnostike,vyresetoval chyby, vycistil vahu vzduchu a potom sme startli motor, vaha vzduchu uz chybu nehlasila ale senzor polohy vacky stale ano, takze som nechal chlapika nech to pomera(vsetko OK) potom zavolal kamosovi do volva a opytal sa na ten senzor..cena cca 1500,- ..celkom slusna cena... Ale potom som prisiel domov a nedalo mi to tak som ten senzor vybral(dost blby pristup) a cumel nanho co mu je,trosku som donho posparal zo srubovakom, pomeral s multimetrom(vyzera ok) a naspet namontoval...pri prvom starte volnobezne otacky lietali hore dole ako dive, potom som ho znovu povolil a posunul asi o jeden milimeter inak a znovu prisruboval, nastartoval a kontrolka zhasla!!! ...neskor sa mi este raz rozsvietila ale po par startoch znovu zhasla a asi 2 dni je uz zhasnuta a vsetko fachci ako ma...uvidime ako dlho ale pravdepodobne to cidlo sem tam blbne.
[img]http://www.bross.sk/senzor.jpg[/img]
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2546
Registrován: 12 lis 2005 11:11
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
Bydliště: Brno/Kyjov

Příspěvek od Roger »

Dod, ty jsi ale experimentator!!! :lol:
Takze kolisani otacek jsi odstranil tim ze jsi posunul polohu vahy vzduchu???
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

Roger píše:Dod, ty jsi ale experimentator!!! :lol:
Takze kolisani otacek jsi odstranil tim ze jsi posunul polohu vahy vzduchu???
no to som :lol: nie vahy vzduchu ale senzoru polohy vackovej hriadele...toto je snezor polohy vacky :) inak dnes sa mi znovu rozsvietila a to takto: nastartoval som(motor bol uz predtym zohriaty), motor bezal na volno otacky asi2 minuty,zrazu vnom jemne trhlo a hned bola kontrolka lambda rozsvietena...takze ten senzor robi sarapatu...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

Igor
Offline
Příspěvky: 290
Registrován: 23 lis 2006 22:32
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

Příspěvek od Igor »

...v bežnej hovorovej angličtine sa tým myslí okrúhle tesnenie, všetci tu máme v podstate pravdu....niekedy treba brať do úvahy aj kontext anglicky napísanej vety
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

Lachtan píše:Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid :wink:
Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5984
Registrován: 02 zář 2005 22:06
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

dod píše:
Lachtan píše:Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid :wink:
Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???
Kdybych ti na toto cokoliv odpověděl, tak bych pouze hádal. A vzhledem k tomu, že jsem ve sportce ještě nikdy nevyhrál, tak si zajisté odvodíš, jak mi to hádání jde :twisted: (asi jako psovi pastva)

pošli dotaz lidem kteří pracují s diagnostikou (Marra, Jarek atd) :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

Lachtan píše:
dod píše:
Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???
Kdybych ti na toto cokoliv odpověděl, tak bych pouze hádal. A vzhledem k tomu, že jsem ve sportce ještě nikdy nevyhrál, tak si zajisté odvodíš, jak mi to hádání jde :twisted: (asi jako psovi pastva)

pošli dotaz lidem kteří pracují s diagnostikou (Marra, Jarek atd) :wink:
tvoje odpovede nemaju chybu :lol: :lol: ale diik, opytam sa ich...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Krusty
Offline
Příspěvky: 9
Registrován: 03 zář 2006 14:46
Bydliště: Čechy

Příspěvek od Krusty »

dod píše:
Roger píše:Dod, ty jsi ale experimentator!!! :lol:
Takze kolisani otacek jsi odstranil tim ze jsi posunul polohu vahy vzduchu???
no to som :lol: nie vahy vzduchu ale senzoru polohy vackovej hriadele...toto je snezor polohy vacky :) inak dnes sa mi znovu rozsvietila a to takto: nastartoval som(motor bol uz predtym zohriaty), motor bezal na volno otacky asi2 minuty,zrazu vnom jemne trhlo a hned bola kontrolka lambda rozsvietena...takze ten senzor robi sarapatu...
Nebylo by možné sem vložit fotku toho senzoru? Kde ho na motoru najdu? Dík! Váhu vzduchu mám OK, lambdu jsem koupil novou, volvoběžný ventil vyčistil ale otáčky stále kolísají :cry: .
_________________
V40_118kW_2000

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

fotka senzora je v predoslych prispevkoch odomna a najdes ho tak ze ked odoberes kryt motora tak ho hladaj na pravej strane motora hore (ma priemer asi 5cm a ide od toho sedy kabel)
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 679
Registrován: 21 úno 2006 23:02
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

PROBLEM VYRIESENY! jednalo sa o vadny snimac polohy vacky ako hlasila aj diagnostika. Este zopar info o senzore: vyuziva sa pri startovani, potom ho motor uz nepouziva ale nadalej kontroluje signal, original snimac Bosch 0232101029 (kovovy odliatok spolu s cidlom) vyjde cca 6500,- ale da sa zohnat aj nove samotne cidlo bez kovoveho odliatku za cca 1500,- , takze je to dost rozdiel a funguje to rovnako akurat ze je stym trosku babracka odvrtat to povodne cidlo a prichytit to nove k tomu kovovemu odliatku
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Tubo7
Offline
Příspěvky: 1
Registrován: 18 bře 2017 16:20
Bydliště: Martin
Vůz: s40 T4 '98

Re: Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat

Příspěvek od Tubo7 »

Moj problem je tiez snimac polohy vackoveho hriadela, 314 , snimac som vymenil (jazdeny kus) no robi to to iste, ked je studeny motor po starte 2x padnu otacky alre nezhasne.a uz to neurobi ide.startuje dobre stale bez problemu.pri jazde v meste to zriedkavo zacne padat staci vypnut nastartovat a ide normalne. Neviem co stym robit.vraj moze byt problem aj so snimacom na kluke.na diagnostike iba tento problem.po vymene a vymazani chyby po chvili znova svieti. Čo s tym?

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2257
Registrován: 30 čer 2007 19:29
Bydliště: Horne Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Re: Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat

Příspěvek od kwiko »

skusil by som dat rozvody na pripravok
_________________
kwiko 0949 I26 I5I
This topic is 3 years a 6 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“