Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat

  • Autor
  • Zpráva
dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

oki, tak skocim k jednemu znamemu na poriadnu diagnostiku a uvidime, na UK volvofore mi radili skontrolovat uzemnenie tychto dvoch senzorov pretoze vyuzivaju tu istu kostru na riadiacu jednotku a tiez to pripojit na poriadnu diagnostiku....
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Igor
Offline
Příspěvky: 64
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

Příspěvek od Igor »

O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

GDPR_user

Příspěvek od GDPR_user »

Igor píše:O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
O-ring je kroužek tvaru písmene "O"
Neslyšel jsem že by se takto označovalo gufero!!!???

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1451
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Možná tomu nerozumím, ale není náhodou O-ring okroužek a gufero zase "semering"?

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5080
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Igor píše:O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ring :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

standa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1763
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

Příspěvek od standa »

http://www.hug-technik.com/inhalt/o_ringe.html

http://www.racingstore-bischof.de/index ... th=207_250

Už Igora necháme vydechnout, co? :)

(to teda muselo v tom servisu volvolandrover vypadat... :roll: )
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Honza
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 5055
Registrován: 21 roků 3 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

Příspěvek od Honza »

Lachtan píše:
Igor píše:O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ring :wink:
A potom byl ještě labyrint
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1451
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

Honza píše:
Lachtan píše: O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ring :wink:
A potom byl ještě labyrint
Labyrint byl používán k těsnění klikových hřídelů třeba T603 nebo Škoda 440, nejedná se o kroužek, ale o způsob obrobení víka klikové skříně tak, aby kolem otočné součástky byla minimální vůle a současně se v tom víku dělal protiběžná drážka, takže hřídel působila jako čerpadlo a "házela" olej zpět do skříně. V praxi se to příliš neosvědčilo, při vzniku vůlí klik. hřídele a jejím házení se tato dotýkala stěny labyrintu a olej potom vytékal ven.

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

este mam takuto otazku, vyresetujem chybove hlasenia v ECU ked odpojim baterku na pol dna? alebo to ide urobit len cez diagnostiku?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1451
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

dod píše:este mam takuto otazku, vyresetujem chybove hlasenia v ECU ked odpojim baterku na pol dna? alebo to ide urobit len cez diagnostiku?
řekl bych, že jen přes diagnostiku, ale tvrdit to nemohu.

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2383
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Příspěvek od jarek.krizan »

Jarda S40 píše:
dod píše:este mam takuto otazku, vyresetujem chybove hlasenia v ECU ked odpojim baterku na pol dna? alebo to ide urobit len cez diagnostiku?
řekl bych, že jen přes diagnostiku, ale tvrdit to nemohu.
Jen přes diagnostiku , rychle s odpojením baterky to šlo jen u starších aut. Tady bys potřeboval tak dva roky bez napětí ale ani to není jisté.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

takze mam nejake novosti, bol som u chlapika na diagnostike,vyresetoval chyby, vycistil vahu vzduchu a potom sme startli motor, vaha vzduchu uz chybu nehlasila ale senzor polohy vacky stale ano, takze som nechal chlapika nech to pomera(vsetko OK) potom zavolal kamosovi do volva a opytal sa na ten senzor..cena cca 1500,- ..celkom slusna cena... Ale potom som prisiel domov a nedalo mi to tak som ten senzor vybral(dost blby pristup) a cumel nanho co mu je,trosku som donho posparal zo srubovakom, pomeral s multimetrom(vyzera ok) a naspet namontoval...pri prvom starte volnobezne otacky lietali hore dole ako dive, potom som ho znovu povolil a posunul asi o jeden milimeter inak a znovu prisruboval, nastartoval a kontrolka zhasla!!! ...neskor sa mi este raz rozsvietila ale po par startoch znovu zhasla a asi 2 dni je uz zhasnuta a vsetko fachci ako ma...uvidime ako dlho ale pravdepodobne to cidlo sem tam blbne.
[img]http://www.bross.sk/senzor.jpg[/img]
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1812
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Příspěvek od Roger »

Dod, ty jsi ale experimentator!!! :lol:
Takze kolisani otacek jsi odstranil tim ze jsi posunul polohu vahy vzduchu???
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

Roger píše:Dod, ty jsi ale experimentator!!! :lol:
Takze kolisani otacek jsi odstranil tim ze jsi posunul polohu vahy vzduchu???
no to som :lol: nie vahy vzduchu ale senzoru polohy vackovej hriadele...toto je snezor polohy vacky :) inak dnes sa mi znovu rozsvietila a to takto: nastartoval som(motor bol uz predtym zohriaty), motor bezal na volno otacky asi2 minuty,zrazu vnom jemne trhlo a hned bola kontrolka lambda rozsvietena...takze ten senzor robi sarapatu...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5080
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Igor
Offline
Příspěvky: 64
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

Příspěvek od Igor »

...v bežnej hovorovej angličtine sa tým myslí okrúhle tesnenie, všetci tu máme v podstate pravdu....niekedy treba brať do úvahy aj kontext anglicky napísanej vety
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

Lachtan píše:Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid :wink:
Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Lachtan
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 5080
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: PRG

Příspěvek od Lachtan »

dod píše:
Lachtan píše:Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid :wink:
Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???
Kdybych ti na toto cokoliv odpověděl, tak bych pouze hádal. A vzhledem k tomu, že jsem ve sportce ještě nikdy nevyhrál, tak si zajisté odvodíš, jak mi to hádání jde :twisted: (asi jako psovi pastva)

pošli dotaz lidem kteří pracují s diagnostikou (Marra, Jarek atd) :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

Lachtan píše:
dod píše:
Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???
Kdybych ti na toto cokoliv odpověděl, tak bych pouze hádal. A vzhledem k tomu, že jsem ve sportce ještě nikdy nevyhrál, tak si zajisté odvodíš, jak mi to hádání jde :twisted: (asi jako psovi pastva)

pošli dotaz lidem kteří pracují s diagnostikou (Marra, Jarek atd) :wink:
tvoje odpovede nemaju chybu :lol: :lol: ale diik, opytam sa ich...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

fotka senzora je v predoslych prispevkoch odomna a najdes ho tak ze ked odoberes kryt motora tak ho hladaj na pravej strane motora hore (ma priemer asi 5cm a ide od toho sedy kabel)
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 272
Registrován: 18 roků 10 měsíců
Bydliště: SK, St. Lubovna

Příspěvek od dod »

PROBLEM VYRIESENY! jednalo sa o vadny snimac polohy vacky ako hlasila aj diagnostika. Este zopar info o senzore: vyuziva sa pri startovani, potom ho motor uz nepouziva ale nadalej kontroluje signal, original snimac Bosch 0232101029 (kovovy odliatok spolu s cidlom) vyjde cca 6500,- ale da sa zohnat aj nove samotne cidlo bez kovoveho odliatku za cca 1500,- , takze je to dost rozdiel a funguje to rovnako akurat ze je stym trosku babracka odvrtat to povodne cidlo a prichytit to nove k tomu kovovemu odliatku
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

kwiko
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1465
Registrován: 17 roků 6 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat

Příspěvek od kwiko »

skusil by som dat rozvody na pripravok

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé