Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 679
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
oki, tak skocim k jednemu znamemu na poriadnu diagnostiku a uvidime, na UK volvofore mi radili skontrolovat uzemnenie tychto dvoch senzorov pretoze vyuzivaju tu istu kostru na riadiacu jednotku a tiez to pripojit na poriadnu diagnostiku....
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6168
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ringIgor píše:O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 2086
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
http://www.hug-technik.com/inhalt/o_ringe.html
http://www.racingstore-bischof.de/index ... th=207_250
Už Igora necháme vydechnout, co?
(to teda muselo v tom servisu volvolandrover vypadat...
)
http://www.racingstore-bischof.de/index ... th=207_250
Už Igora necháme vydechnout, co?

(to teda muselo v tom servisu volvolandrover vypadat...

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 8001
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
A potom byl ještě labyrintLachtan píše:O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ringIgor píše:O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Labyrint byl používán k těsnění klikových hřídelů třeba T603 nebo Škoda 440, nejedná se o kroužek, ale o způsob obrobení víka klikové skříně tak, aby kolem otočné součástky byla minimální vůle a současně se v tom víku dělal protiběžná drážka, takže hřídel působila jako čerpadlo a "házela" olej zpět do skříně. V praxi se to příliš neosvědčilo, při vzniku vůlí klik. hřídele a jejím házení se tato dotýkala stěny labyrintu a olej potom vytékal ven.Honza píše:A potom byl ještě labyrintLachtan píše: O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ring
-
Offline
- Příspěvky: 679
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
este mam takuto otazku, vyresetujem chybove hlasenia v ECU ked odpojim baterku na pol dna? alebo to ide urobit len cez diagnostiku?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 4282
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Jen přes diagnostiku , rychle s odpojením baterky to šlo jen u starších aut. Tady bys potřeboval tak dva roky bez napětí ale ani to není jisté.Jarda S40 píše:řekl bych, že jen přes diagnostiku, ale tvrdit to nemohu.dod píše:este mam takuto otazku, vyresetujem chybove hlasenia v ECU ked odpojim baterku na pol dna? alebo to ide urobit len cez diagnostiku?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S
Až vyhraju, bude S 90 Royal III
-
Offline
- Příspěvky: 679
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
takze mam nejake novosti, bol som u chlapika na diagnostike,vyresetoval chyby, vycistil vahu vzduchu a potom sme startli motor, vaha vzduchu uz chybu nehlasila ale senzor polohy vacky stale ano, takze som nechal chlapika nech to pomera(vsetko OK) potom zavolal kamosovi do volva a opytal sa na ten senzor..cena cca 1500,- ..celkom slusna cena... Ale potom som prisiel domov a nedalo mi to tak som ten senzor vybral(dost blby pristup) a cumel nanho co mu je,trosku som donho posparal zo srubovakom, pomeral s multimetrom(vyzera ok) a naspet namontoval...pri prvom starte volnobezne otacky lietali hore dole ako dive, potom som ho znovu povolil a posunul asi o jeden milimeter inak a znovu prisruboval, nastartoval a kontrolka zhasla!!! ...neskor sa mi este raz rozsvietila ale po par startoch znovu zhasla a asi 2 dni je uz zhasnuta a vsetko fachci ako ma...uvidime ako dlho ale pravdepodobne to cidlo sem tam blbne.
[img]http://www.bross.sk/senzor.jpg[/img]
[img]http://www.bross.sk/senzor.jpg[/img]
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 2553
- Registrován: 15 roků 2 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD08 goldAT/V70R AWD98 silverM
- Bydliště: Brno/Kyjov
Dod, ty jsi ale experimentator!!!
Takze kolisani otacek jsi odstranil tim ze jsi posunul polohu vahy vzduchu???

Takze kolisani otacek jsi odstranil tim ze jsi posunul polohu vahy vzduchu???
_________________
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Je:V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2 260kkm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kkm,AWDrepas
Bylo:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 679
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
no to somRoger píše:Dod, ty jsi ale experimentator!!!![]()
Takze kolisani otacek jsi odstranil tim ze jsi posunul polohu vahy vzduchu???


_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6168
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
-
Offline
- Příspěvky: 679
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???Lachtan píše:Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 6168
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: PRG
Kdybych ti na toto cokoliv odpověděl, tak bych pouze hádal. A vzhledem k tomu, že jsem ve sportce ještě nikdy nevyhrál, tak si zajisté odvodíš, jak mi to hádání jdedod píše:Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???Lachtan píše:Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid

pošli dotaz lidem kteří pracují s diagnostikou (Marra, Jarek atd)

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Sluka LK-2M ___________ (Rotax 447) (39hp/6600rpm, 44Nm/6000rpm)_______ (r.v. 1995)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 679
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
tvoje odpovede nemaju chybuLachtan píše:Kdybych ti na toto cokoliv odpověděl, tak bych pouze hádal. A vzhledem k tomu, že jsem ve sportce ještě nikdy nevyhrál, tak si zajisté odvodíš, jak mi to hádání jdedod píše:
Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???(asi jako psovi pastva)
pošli dotaz lidem kteří pracují s diagnostikou (Marra, Jarek atd)


_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Čechy
Nebylo by možné sem vložit fotku toho senzoru? Kde ho na motoru najdu? Dík! Váhu vzduchu mám OK, lambdu jsem koupil novou, volvoběžný ventil vyčistil ale otáčky stále kolísajídod píše:no to somRoger píše:Dod, ty jsi ale experimentator!!!![]()
Takze kolisani otacek jsi odstranil tim ze jsi posunul polohu vahy vzduchu???nie vahy vzduchu ale senzoru polohy vackovej hriadele...toto je snezor polohy vacky
inak dnes sa mi znovu rozsvietila a to takto: nastartoval som(motor bol uz predtym zohriaty), motor bezal na volno otacky asi2 minuty,zrazu vnom jemne trhlo a hned bola kontrolka lambda rozsvietena...takze ten senzor robi sarapatu...

_________________
V40_118kW_2000
V40_118kW_2000
-
Offline
- Příspěvky: 679
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
fotka senzora je v predoslych prispevkoch odomna a najdes ho tak ze ked odoberes kryt motora tak ho hladaj na pravej strane motora hore (ma priemer asi 5cm a ide od toho sedy kabel)
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 679
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
PROBLEM VYRIESENY! jednalo sa o vadny snimac polohy vacky ako hlasila aj diagnostika. Este zopar info o senzore: vyuziva sa pri startovani, potom ho motor uz nepouziva ale nadalej kontroluje signal, original snimac Bosch 0232101029 (kovovy odliatok spolu s cidlom) vyjde cca 6500,- ale da sa zohnat aj nove samotne cidlo bez kovoveho odliatku za cca 1500,- , takze je to dost rozdiel a funguje to rovnako akurat ze je stym trosku babracka odvrtat to povodne cidlo a prichytit to nove k tomu kovovemu odliatku
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 1
- Registrován: 3 roky 9 měsíců
- Bydliště: Martin
- Vůz: s40 T4 '98
Re: Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat
Moj problem je tiez snimac polohy vackoveho hriadela, 314 , snimac som vymenil (jazdeny kus) no robi to to iste, ked je studeny motor po starte 2x padnu otacky alre nezhasne.a uz to neurobi ide.startuje dobre stale bez problemu.pri jazde v meste to zriedkavo zacne padat staci vypnut nastartovat a ide normalne. Neviem co stym robit.vraj moze byt problem aj so snimacom na kluke.na diagnostike iba tento problem.po vymene a vymazani chyby po chvili znova svieti. Čo s tym?
-
Offline
- Příspěvky: 2256
- Registrován: 13 roků 6 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
Re: Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat
skusil by som dat rozvody na pripravok
_________________
kwiko
kwiko