Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat

  • Autor
  • Zpráva
dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#26

Příspěvek od dod »

oki, tak skocim k jednemu znamemu na poriadnu diagnostiku a uvidime, na UK volvofore mi radili skontrolovat uzemnenie tychto dvoch senzorov pretoze vyuzivaju tu istu kostru na riadiacu jednotku a tiez to pripojit na poriadnu diagnostiku....
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Igor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 74
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

#27

Příspěvek od Igor »

O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

GDPR_user

#28

Příspěvek od GDPR_user »

Igor píše:O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
O-ring je kroužek tvaru písmene "O"
Neslyšel jsem že by se takto označovalo gufero!!!???

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#29

Příspěvek od Jarda S40 »

Možná tomu nerozumím, ale není náhodou O-ring okroužek a gufero zase "semering"?

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#30

Příspěvek od Lachtan »

Igor píše:O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ring :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#31

Příspěvek od standa »

http://www.hug-technik.com/inhalt/o_ringe.html

http://www.racingstore-bischof.de/index ... th=207_250

Už Igora necháme vydechnout, co? :)

(to teda muselo v tom servisu volvolandrover vypadat... :roll: )
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#32

Příspěvek od Honza »

Lachtan píše:
Igor píše:O-ring je tesniaci krúžok aj klasický simering (gufero) v preklade
O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ring :wink:
A potom byl ještě labyrint
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#33

Příspěvek od Jarda S40 »

Honza píše:
Lachtan píše: O-ring je gumový těsnící kroužek s kruhovým průřezem, ale simeringy a všechny ostatní těsnící elementy (hranaté průřezy, plastové a jiné) se v technické angličtině označují pouze slovem ring :wink:
A potom byl ještě labyrint
Labyrint byl používán k těsnění klikových hřídelů třeba T603 nebo Škoda 440, nejedná se o kroužek, ale o způsob obrobení víka klikové skříně tak, aby kolem otočné součástky byla minimální vůle a současně se v tom víku dělal protiběžná drážka, takže hřídel působila jako čerpadlo a "házela" olej zpět do skříně. V praxi se to příliš neosvědčilo, při vzniku vůlí klik. hřídele a jejím házení se tato dotýkala stěny labyrintu a olej potom vytékal ven.

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#34

Příspěvek od dod »

este mam takuto otazku, vyresetujem chybove hlasenia v ECU ked odpojim baterku na pol dna? alebo to ide urobit len cez diagnostiku?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Jarda S40
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1491
Registrován: 19 roků 1 měsíc
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

#35

Příspěvek od Jarda S40 »

dod píše:este mam takuto otazku, vyresetujem chybove hlasenia v ECU ked odpojim baterku na pol dna? alebo to ide urobit len cez diagnostiku?
řekl bych, že jen přes diagnostiku, ale tvrdit to nemohu.

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#36

Příspěvek od jarek.krizan »

Jarda S40 píše:
dod píše:este mam takuto otazku, vyresetujem chybove hlasenia v ECU ked odpojim baterku na pol dna? alebo to ide urobit len cez diagnostiku?
řekl bych, že jen přes diagnostiku, ale tvrdit to nemohu.
Jen přes diagnostiku , rychle s odpojením baterky to šlo jen u starších aut. Tady bys potřeboval tak dva roky bez napětí ale ani to není jisté.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#37

Příspěvek od dod »

takze mam nejake novosti, bol som u chlapika na diagnostike,vyresetoval chyby, vycistil vahu vzduchu a potom sme startli motor, vaha vzduchu uz chybu nehlasila ale senzor polohy vacky stale ano, takze som nechal chlapika nech to pomera(vsetko OK) potom zavolal kamosovi do volva a opytal sa na ten senzor..cena cca 1500,- ..celkom slusna cena... Ale potom som prisiel domov a nedalo mi to tak som ten senzor vybral(dost blby pristup) a cumel nanho co mu je,trosku som donho posparal zo srubovakom, pomeral s multimetrom(vyzera ok) a naspet namontoval...pri prvom starte volnobezne otacky lietali hore dole ako dive, potom som ho znovu povolil a posunul asi o jeden milimeter inak a znovu prisruboval, nastartoval a kontrolka zhasla!!! ...neskor sa mi este raz rozsvietila ale po par startoch znovu zhasla a asi 2 dni je uz zhasnuta a vsetko fachci ako ma...uvidime ako dlho ale pravdepodobne to cidlo sem tam blbne.
[img]http://www.bross.sk/senzor.jpg[/img]
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#38

Příspěvek od Roger »

Dod, ty jsi ale experimentator!!! :lol:
Takze kolisani otacek jsi odstranil tim ze jsi posunul polohu vahy vzduchu???
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#39

Příspěvek od dod »

Roger píše:Dod, ty jsi ale experimentator!!! :lol:
Takze kolisani otacek jsi odstranil tim ze jsi posunul polohu vahy vzduchu???
no to som :lol: nie vahy vzduchu ale senzoru polohy vackovej hriadele...toto je snezor polohy vacky :) inak dnes sa mi znovu rozsvietila a to takto: nastartoval som(motor bol uz predtym zohriaty), motor bezal na volno otacky asi2 minuty,zrazu vnom jemne trhlo a hned bola kontrolka lambda rozsvietena...takze ten senzor robi sarapatu...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#40

Příspěvek od Lachtan »

Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Igor
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 74
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves

#41

Příspěvek od Igor »

...v bežnej hovorovej angličtine sa tým myslí okrúhle tesnenie, všetci tu máme v podstate pravdu....niekedy treba brať do úvahy aj kontext anglicky napísanej vety
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#42

Příspěvek od dod »

Lachtan píše:Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid :wink:
Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#43

Příspěvek od Lachtan »

dod píše:
Lachtan píše:Jestli ji 100% přesvědčený, že je to opravdu pouze senzorem, tak ho vyměň za nový a máš klid :wink:
Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???
Kdybych ti na toto cokoliv odpověděl, tak bych pouze hádal. A vzhledem k tomu, že jsem ve sportce ještě nikdy nevyhrál, tak si zajisté odvodíš, jak mi to hádání jde :twisted: (asi jako psovi pastva)

pošli dotaz lidem kteří pracují s diagnostikou (Marra, Jarek atd) :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#44

Příspěvek od dod »

Lachtan píše:
dod píše:
Lachtan, myslis ze keby mi napriklad semtam hodilo ikru niekde na blok a nie na sviecku tak by to vypisovalo chybu senzora vacky???
Kdybych ti na toto cokoliv odpověděl, tak bych pouze hádal. A vzhledem k tomu, že jsem ve sportce ještě nikdy nevyhrál, tak si zajisté odvodíš, jak mi to hádání jde :twisted: (asi jako psovi pastva)

pošli dotaz lidem kteří pracují s diagnostikou (Marra, Jarek atd) :wink:
tvoje odpovede nemaju chybu :lol: :lol: ale diik, opytam sa ich...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#45

Příspěvek od dod »

fotka senzora je v predoslych prispevkoch odomna a najdes ho tak ze ked odoberes kryt motora tak ho hladaj na pravej strane motora hore (ma priemer asi 5cm a ide od toho sedy kabel)
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 19
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#46

Příspěvek od dod »

PROBLEM VYRIESENY! jednalo sa o vadny snimac polohy vacky ako hlasila aj diagnostika. Este zopar info o senzore: vyuziva sa pri startovani, potom ho motor uz nepouziva ale nadalej kontroluje signal, original snimac Bosch 0232101029 (kovovy odliatok spolu s cidlom) vyjde cca 6500,- ale da sa zohnat aj nove samotne cidlo bez kovoveho odliatku za cca 1500,- , takze je to dost rozdiel a funguje to rovnako akurat ze je stym trosku babracka odvrtat to povodne cidlo a prichytit to nove k tomu kovovemu odliatku
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

kwiko
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1484
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Horné Saliby
Vůz: 850,C70,V40...
Bydliště: hmmm

#47 Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat

Příspěvek od kwiko »

skusil by som dat rozvody na pripravok
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50“