Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat
Netusi niekto co by to mohlo byt? Svieti mi kontrolka lambda a niekedy motor nechce znicoho nic nastartovat, napr. motor ide ok, odparkujem a po cca 15 min. zacnem startovat a vobec to nechyta ani 10 sekund, vypnem to pockam 3 minuty a potom ako tak chyti, nevie niekto co to je za carodeja co mi sedi pod kapotou????? Uz som sekundovym lepidlom zalial tie praskliny na zapalovacich cievkach ktore mi radil Lachtan, na chvilu kontrolka zhasla ale potom sa znovu rozsvietila.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 308
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Začal bych novýma zapalovacíma kabelama a pak asi prověřit, zda je Lambda OK.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 274
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
cerpadlo zabzuci vzdy,to pocujem, tie kable neviem, ale motor ide plynule v otackach,nepocitujem aby niekedy vynechal valec. raz sa mi stalo ze som nastartoval teply motor a po minute volnobehu zrazu zacal motor poskakovat a za 3 sekundy uplne zdochol....potom nechcel asi 5 minut nastartovat
Naposledy upravil(a) dod dne 30 lis 2006 12:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 274
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
-
Offline
- Příspěvky: 1798
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Ja premyslim o novem cerpadlu ktere by ovsem dodavalo vic benzinu, docela dost mi bzuci az je to neprijemne, bud jsou nejake loziska vylagrovane, jsou tam asi kluzne nebo neco jineho pohybliveho neni uz promazene...obcas se mi zda ze dodava malo paliva nez ma, jsou citit vypadky vykonu..projevuje se nepravidelne velmi zridka...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Čerpadlo je mazané a chlazené benzínem. Pokud je moc hlučné, tak je buď špatně průchozí palivový systém - nejčastěji palivový filtr, nebo je čerpadlo na odchodu.Roger píše:Ja premyslim o novem cerpadlu ktere by ovsem dodavalo vic benzinu, docela dost mi bzuci az je to neprijemne, bud jsou nejake loziska vylagrovane, jsou tam asi kluzne nebo neco jineho pohybliveho neni uz promazene...obcas se mi zda ze dodava malo paliva nez ma, jsou citit vypadky vykonu..projevuje se nepravidelne velmi zridka...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
hovoril som s mechanikom a vravel ze najprv vymenime palivovy filter a uvidime...dam vediet
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5084
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: PRG
Znova zkontrolovat fajky, jestli opravdu nehází jiskru bokem, kabely, svíčky, volnoběžný ventil, palivový filtr, vzduchový filtr, veškeré vzduchové hadice, a v neposlední řadě palivo jako takové - máš jistotu co jsi kde natankoval?
Jinými slovy - možností je mnoho a asi ti nezbyde nic jiného, než na to jít vylučovací metodou
Jinými slovy - možností je mnoho a asi ti nezbyde nic jiného, než na to jít vylučovací metodou

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 1771
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
x 1
mechanika okamžitě zastřelit, ať nenapáchá další blbosti...nechtěl taky vyměnit třeba volant nebo zadní světlo?dod píše:hovoril som s mechanikom a vravel ze najprv vymenime palivovy filter a uvidime...dam vediet

filtr tam nechej a až se závada projeví, tak je potřeba zjistit, zdali ve válcích chybí palivo nebo jiskra. pak se může pokračovat dál
já sázím na elektrické kontakty

_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1798
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
Nove cerpadlo o tom jsem jiz premyslel, ale jake je nejaka jina moznost nez tam davat puvodni orig.?jarek.krizan píše:Čerpadlo je mazané a chlazené benzínem. Pokud je moc hlučné, tak je buď špatně průchozí palivový systém - nejčastěji palivový filtr, nebo je čerpadlo na odchodu.Roger píše:Ja premyslim o novem cerpadlu ktere by ovsem dodavalo vic benzinu, docela dost mi bzuci az je to neprijemne, bud jsou nejake loziska vylagrovane, jsou tam asi kluzne nebo neco jineho pohybliveho neni uz promazene...obcas se mi zda ze dodava malo paliva nez ma, jsou citit vypadky vykonu..projevuje se nepravidelne velmi zridka...
Co od Weberu?
Nepruchozi palivovy system...hmm, takze jakym zpusobem by se daly cistit ty privody od nadrze k motoru?
Dalsi vec muze u toho vynechavani jak psali vyse byt porucha zapalovani smesi ve valcich...a to uz je asi alchymie toto hledat.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
mechanika strielat nebudemstanda píše:mechanika okamžitě zastřelit, ať nenapáchá další blbosti...nechtěl taky vyměnit třeba volant nebo zadní světlo?dod píše:hovoril som s mechanikom a vravel ze najprv vymenime palivovy filter a uvidime...dam vediet![]()
filtr tam nechej a až se závada projeví, tak je potřeba zjistit, zdali ve válcích chybí palivo nebo jiskra. pak se může pokračovat dál
já sázím na elektrické kontakty

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ano chcem sa do toho pustit zajtra, nasadim na tie praskle "trubky" nejaku hadicu pre istotu...ten volnobezny ventil mi mechanik na tvoje odporucania vycistil, sviecky skontrolujem tiez zajtra a v benzine by problem nemal byt lebo mi to spravilo uz cestou z DE...Lachtan píše:Znova zkontrolovat fajky, jestli opravdu nehází jiskru bokem, kabely, svíčky, volnoběžný ventil, palivový filtr, vzduchový filtr, veškeré vzduchové hadice, a v neposlední řadě palivo jako takové - máš jistotu co jsi kde natankoval?
Jinými slovy - možností je mnoho a asi ti nezbyde nic jiného, než na to jít vylučovací metodou
Naposledy upravil(a) dod dne 01 pro 2006 10:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Přeštice
Nejlevnější palivový filtr jsem sehnal za 500kč ale zaleží podle modelového roku a já ho měl u zadního kola.dod píše:mechanika strielat nebudemstanda píše:
mechanika okamžitě zastřelit, ať nenapáchá další blbosti...nechtěl taky vyměnit třeba volant nebo zadní světlo?![]()
filtr tam nechej a až se závada projeví, tak je potřeba zjistit, zdali ve válcích chybí palivo nebo jiskra. pak se může pokračovat dál
já sázím na elektrické kontaktyale aj tak chcem vymenit ten filtr,auto je dovezene z DE a musim menit olej,tak popritom vymenime aj ten palivovy filter alebo je to draha zalezitost????
_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
cakal som nejakych 150,-KčsNejlevnější palivový filtr jsem sehnal za 500kč ale zaleží podle modelového roku a já ho měl u zadního kola.

_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat
Připomíná mi to nápadně mé problémy se 460kou loni v zimě. Tehdy byla závada v rozdělovači (uhlík, víčko a palec), takže bych se zaměřil spíše na okruh zapalování. Příslušný odkaz je https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=3326dod píše:Netusi niekto co by to mohlo byt? Svieti mi kontrolka lambda a niekedy motor nechce znicoho nic nastartovat, napr. motor ide ok, odparkujem a po cca 15 min. zacnem startovat a vobec to nechyta ani 10 sekund, vypnem to pockam 3 minuty a potom ako tak chyti, nevie niekto co to je za carodeja co mi sedi pod kapotou????? Uz som sekundovym lepidlom zalial tie praskliny na zapalovacich cievkach ktore mi radil Lachtan, na chvilu kontrolka zhasla ale potom sa znovu rozsvietila.
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
Svieti Lambda a niekedy nechce motor nastartovat
ano Jardo podobne to je ale mne to nikdy nechcipne pocas jazdy, iba raz mi to chciplo na volnobehu alebo to nechce nastartovat...nikdy pocas jazdy v otackach...potom to po 5 minutach nastartuje...asi skontrolujem elektriku...mam takeho tusaka ze to bude v elektrike....Připomíná mi to nápadně mé problémy se 460kou loni v zimě. Tehdy byla závada v rozdělovači (uhlík, víčko a palec), takže bych se zaměřil spíše na okruh zapalování. Příslušný odkaz je https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?t=3326
PS: teraz mi to posledne 2 dni neurobilo ani raz a nanom jazdim! predtym ako mi to naposledy urobilo asi tyzden auto len stalo bez startovania..
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Co se týká toho potrubí tak si nemyslím, že by se u takového auta ucpalo ( je to převážně v plastu ) , ale může být skřípnuté, přivřené. Plastové potrubí je přece jen vedené pod vozem. Co se týká přímo čerpadla, tak jsem nenašel ve své dokumentaci konkrétního výrobce, pouze uvedeno: " v průběhu výroby bylo použito několi dodavatelů....." , tak si myslím, že ani tak nezáleží na výrobci, ale na kvalitě a spolehlivosti ( Weber není špatná značka )Roger píše:Nove cerpadlo o tom jsem jiz premyslel, ale jake je nejaka jina moznost nez tam davat puvodni orig.?jarek.krizan píše:
Čerpadlo je mazané a chlazené benzínem. Pokud je moc hlučné, tak je buď špatně průchozí palivový systém - nejčastěji palivový filtr, nebo je čerpadlo na odchodu.
Co od Weberu?
Nepruchozi palivovy system...hmm, takze jakym zpusobem by se daly cistit ty privody od nadrze k motoru?
Dalsi vec muze u toho vynechavani jak psali vyse byt porucha zapalovani smesi ve valcich...a to uz je asi alchymie toto hledat.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
takze dnes som skontroloval zapalovacie cievky a zaizoloval ich= OK, sviecky vyzeraju OK, kable vyzeraju tiez OK a presiel som aj konektory a tie vyzeraju tiez OK. Podarilo sa mi to dnes pripojit aj na diagnostiku a vyhodilo mi tieto chyby: EFI-314 camshaft position(CMP) sensor -signal faulty a druha chyba EFI-121 mass air flow(MAF) sensor-signal faulty. Tu druhu chybu som mohol sposbit ja lebo som pocas behu motora odpojil cidlo vahy vzduchu
. ...lambda furt svieti 


_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
EFI - 314 nemáš signál od senzoru vačkového hřídeledod píše:takze dnes som skontroloval zapalovacie cievky a zaizoloval ich= OK, sviecky vyzeraju OK, kable vyzeraju tiez OK a presiel som aj konektory a tie vyzeraju tiez OK. Podarilo sa mi to dnes pripojit aj na diagnostiku a vyhodilo mi tieto chyby: EFI-314 camshaft position(CMP) sensor -signal faulty a druha chyba EFI-121 mass air flow(MAF) sensor-signal faulty. Tu druhu chybu som mohol sposbit ja lebo som pocas behu motora odpojil cidlo vahy vzduchu. ...lambda furt svieti
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
ok a co to pre mna znamena??? co je to za signal a co ma na starosti???
EFI - 314 nemáš signál od senzoru vačkového hřídele
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Buď je v háji snímač polohy vačky, nebo je problém v kabeláži. Řídící jednotka nemá signál o tom v jaké poloze je vačka a tím má problém v nastavení předstihu, takže nastaví pouze základní a dynamický nefunguje. Prakticky to znamená, že musíš na diagnostiku a zkontrolovat hodnoty snímače a elektrického obvodu od jednotky ke snímači. Nebo můžeš vyměnit snímač a doufat, že to nebyly vyhozené peníze.dod píše:ok a co to pre mna znamena??? co je to za signal a co ma na starosti???
EFI - 314 nemáš signál od senzoru vačkového hřídele
Když to bylo na diagnostice, proč se to neprošlo rovnou ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
no pustil som to len cez demo Vol-FCR soft u znameho takze chyby som precital ale nevymazal lebo demo to nepovoluje a hodnoty sa tam citat nedaju...len chyby. takze to treba pustit cez poriadnu diagnostiku???
Buď je v háji snímač polohy vačky, nebo je problém v kabeláži. Řídící jednotka nemá signál o tom v jaké poloze je vačka a tím má problém v nastavení předstihu, takže nastaví pouze základní a dynamický nefunguje. Prakticky to znamená, že musíš na diagnostiku a zkontrolovat hodnoty snímače a elektrického obvodu od jednotky ke snímači. Nebo můžeš vyměnit snímač a doufat, že to nebyly vyhozené peníze.
Když to bylo na diagnostice, proč se to neprošlo rovnou ?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
predbezne som pozeral na ceny tych senzorov a toto som nasiel na jednej stranke: Description: At rear of exhaust cam
Please beware that "Fault Codes" may be caused by insufficient oil pres- sure that may be caused by leaking O-rings in the Oil Sump area. If replacement of these O-rings is necessary please use this kit.
Pise sa tu ze chybne kody mozu byt sposobene aj nedostatocnym tlakom oleja a pricinou toho je netesnost 0-teho kruzku prepadu oleja alebo nieco take.... co je to ten 0-ty kruzok? pretoze ja tam nejaky olej porozlievany mam...
Please beware that "Fault Codes" may be caused by insufficient oil pres- sure that may be caused by leaking O-rings in the Oil Sump area. If replacement of these O-rings is necessary please use this kit.
Pise sa tu ze chybne kody mozu byt sposobene aj nedostatocnym tlakom oleja a pricinou toho je netesnost 0-teho kruzku prepadu oleja alebo nieco take.... co je to ten 0-ty kruzok? pretoze ja tam nejaky olej porozlievany mam...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2356
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Ó - kroužek je těsnící gumička, resp. kulatý gumový kroužek. Netěsnost oleje může způsobit spoustu problémů a pokud se jezdí do extrému, tak i přeskočení rozvodového řemene.dod píše:predbezne som pozeral na ceny tych senzorov a toto som nasiel na jednej stranke: Description: At rear of exhaust cam
Please beware that "Fault Codes" may be caused by insufficient oil pres- sure that may be caused by leaking O-rings in the Oil Sump area. If replacement of these O-rings is necessary please use this kit.
Pise sa tu ze chybne kody mozu byt sposobene aj nedostatocnym tlakom oleja a pricinou toho je netesnost 0-teho kruzku prepadu oleja alebo nieco take.... co je to ten 0-ty kruzok? pretoze ja tam nejaky olej porozlievany mam...
Podívej po netu se strašně špatně něco zpravuje. V 1. řadě to chce hlavně napíchnout na pořádnou diagnostiku a zjistit skutečné hodnoty, vymazat chyby, projet znovu zkontrolovat aby byla jistota a samozřejmě přetěsnit motor. Jinak tu nemá cenu něco řešit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé