Samozřejmě, logicky se zvyšuje teplota i uvnitř auta a tim pádem i za přístrojovkou...to zní logicky, jen už nejsem natolik technicky znalej, jestli je nějak technicky možný, aby když se přístrojovka zezadu ohřeje kolem toho konektoru to ukazovalo taky vyšší teplotu...když tu teplotu snímá čidlo.dod píše:no logicky z toho vyplyva ze ti to zacne blbnut ked sa zvysuje teplota aj vnutri auta???
A do toho čidla vedou dva dráty, má i dva kontakty...Bubuss píše:no me jeste napada esli od toho cidla vedou dva draty a nebo jen jeden protoze to klidne muze kostrit ty dva draty mezi sebou. Nikdy sem to cidlo nevidel bo ho na svym voze nemam.
Taky je mozny ze na ty prohlidce neco posrali a to cidlo ti treba pripojily blbe nebo treba obracene. Pokud by to bylo to aktivni tak by to mohlo blbnout v pripade termistoru to je jedno ale kazdopadne bych se do ty pristrojovky kouk, preci jen jistota je jistota.
Takhle vypadá:
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/%e8idlo.jpg[/img]
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/%e8idlo2.jpg[/img]
A umístěný je tady:
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/%e8idlo3.jpg[/img]
Já dal před ten úchyt ještě víc aby bylo venku a vyloučil sem že chytá teplo od motoru úplně...
Jinak na servisu nevim co by měli s tim udělat, byl to normálně běžnej servis, diagnostika, výměna oleje atd...Tak si spíš myslim jestli někde v motorovym prostoru nehnuli s drátama a tam se to ted někde nechytá kostry...