ELEKTROINSTALACE: Teploměr vnější teploty

  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#26

Příspěvek od Schumi_01 »

dod píše:no logicky z toho vyplyva ze ti to zacne blbnut ked sa zvysuje teplota aj vnutri auta???
Samozřejmě, logicky se zvyšuje teplota i uvnitř auta a tim pádem i za přístrojovkou...to zní logicky, jen už nejsem natolik technicky znalej, jestli je nějak technicky možný, aby když se přístrojovka zezadu ohřeje kolem toho konektoru to ukazovalo taky vyšší teplotu...když tu teplotu snímá čidlo.
Bubuss píše:no me jeste napada esli od toho cidla vedou dva draty a nebo jen jeden protoze to klidne muze kostrit ty dva draty mezi sebou. Nikdy sem to cidlo nevidel bo ho na svym voze nemam.
Taky je mozny ze na ty prohlidce neco posrali a to cidlo ti treba pripojily blbe nebo treba obracene. Pokud by to bylo to aktivni tak by to mohlo blbnout v pripade termistoru to je jedno ale kazdopadne bych se do ty pristrojovky kouk, preci jen jistota je jistota.
A do toho čidla vedou dva dráty, má i dva kontakty...
Takhle vypadá:
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/%e8idlo.jpg[/img]
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/%e8idlo2.jpg[/img]

A umístěný je tady:
[img]http://www.home.karneval.cz/00010208/%e8idlo3.jpg[/img]
Já dal před ten úchyt ještě víc aby bylo venku a vyloučil sem že chytá teplo od motoru úplně...

Jinak na servisu nevim co by měli s tim udělat, byl to normálně běžnej servis, diagnostika, výměna oleje atd...Tak si spíš myslim jestli někde v motorovym prostoru nehnuli s drátama a tam se to ted někde nechytá kostry...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#27

Příspěvek od jarek.krizan »

Až to začne dělat zkus lehce ( tak aby neprasklo plexi ) přitlačit levou stranu přístrojové desky. Pokud se nic nezmění tak je to OK , pokud ano tak zdělím další postup.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#28

Příspěvek od Schumi_01 »

jarek.krizan píše:Až to začne dělat zkus lehce ( tak aby neprasklo plexi ) přitlačit levou stranu přístrojové desky. Pokud se nic nezmění tak je to OK , pokud ano tak zdělím další postup.
OK, to zní jako dobrej nápad :wink: Ale dneska nemám v plánu žádnej výjezd, takže zítra moudřejší dneška :wink:
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

dod
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 297
Registrován: 18 roků 1 měsíc
Bydliště: SK, St. Lubovna

#29

Příspěvek od dod »

jarek.krizan píše:Až to začne dělat zkus lehce ( tak aby neprasklo plexi ) přitlačit levou stranu přístrojové desky. Pokud se nic nezmění tak je to OK , pokud ano tak zdělím další postup.
tak tak,suhlasim...dobry napad...jemne zatlacit na prostrojovku zpredu...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#30

Příspěvek od Schumi_01 »

Tak pánové,
moje auto je fakt neskutečný, dneska celej den teplota správně! A to sem jezdil celkem dost i dlouhý trasy!! Neuvěřitelný... To čidlo bylo celej víkend venku, tak to doba správnýho fungování je asi přímo úměrná době jak dlouho je čidlo vyndaný :D Protože vždycky když sem ho na noc vyndal a prostřík tak půl dne fungovalo správně...ted bylo venku celej víkend a celej den dobrý :) Sem zvědavej zítra...To bych to měl konečně s kámošem proměřit
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

kajdamajda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 77
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Chudolazy
Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V

#31

Příspěvek od kajdamajda »

...záhada není závada... :(
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#32

Příspěvek od Schumi_01 »

kajdamajda píše:...záhada není závada... :(
No v mém případě je... :cry:

Tak čidlo mám změřený a zítra jdu pro odpor...
Ale zjistil sem, že ten náš "pseudošvéd" je slušnej mix...kamarád při pohledu na to čidlo vyvalil oči a vytáh to samý, že ho měl na Calibře kdysi :D A taky ho zlobilo...tak mi dal to jeho špatný, pích sem ho tam a ukazovalo víc tak o tři stupně...dal sem tam svoje a 18 :D Tak sem tam vrátil to jeho a furt osm...dojel sem k semaforu kde se dlouho čeká, pích tam to svoje a najednou zase ukazovalo správně celou dobu :lol:
Tak sem zítra zvědavej...mym favoritem je skutečnosti, že jak se s tim malinko hned, tak se nějak dotýkaj někde ty kabílky hned u čidla, na to se tim odporem krásně přijde.
A pokud bude špatný čidlo, tak mi ho sežene krásně nový za lacino :D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#33

Příspěvek od jarek.krizan »

Jestli je to ten známý krám od GM co se používá v Opelech, tak je jasný. Na Oplech se mění po desítkách měsíčně.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

kajdamajda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 77
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Chudolazy
Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V

#34

Příspěvek od kajdamajda »

Schumi_01 píše:...mym favoritem je skutečnosti, že jak se s tim malinko hned, tak se nějak dotýkaj někde ty kabílky hned u čidla, na to se tim odporem krásně přijde.
A pokud bude špatný čidlo, tak mi ho sežene krásně nový za lacino :D
...tak já bych si vsadil na čidlo :D
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#35

Příspěvek od Schumi_01 »

Jojooo pánové, možná to tak bude, ale je mi divný že by jednou ukazovalo dobře a jednou špatně...a ne pořád špatně :D
Ale kamarád řikal že na tý Calibře ho měnil dvakrát, a tohle co mi dal mu prej vydrželo dva měsíce :-D Ale měl ho zadarmo...
Nicméně ikdyž ty čidla sou na chlup stejný, krom asi jednoho mm v nepodstatný šířce plastových křidýlek který nejsou důležitý, tak on na něm má normálně logo GM a na tý hlavní plošce Siemens...a já jen Volvo, nikde jinde nic jinýho...tak nevim.
A to mi jako chcete říct, že vy ostatní tam máte jiný nebo co? Že to neřešíte po desítkách měsíčně? :D Dyt všichni čtyřicítkáři by ten problém měli mít taky tim pádem ne? A to sem zatim vůbec nezaregistroval že by to bylo v nějak hojnym počtu. Vim že to tu někdo už řešil že mu auto ukazuje o nějaký stupně víc než jinejm autům...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

vcar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1113
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Č.Krumlov
Kontaktovat uživatele:

#36

Příspěvek od vcar »

Já spíš čekám, jak dopadneš s čidlem z opla. Na mým švédovi čidlo není vlivem zásahu třetí osoby, tak bych ho chtěl osadit.
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#37

Příspěvek od Schumi_01 »

vcar píše:Já spíš čekám, jak dopadneš s čidlem z opla. Na mým švédovi čidlo není vlivem zásahu třetí osoby, tak bych ho chtěl osadit.
No dopadnu pravděpodobně dobře, jelikož to čidlo je fakt na vlas stejný krom označení výrobce... A to co mi dal špatný být mělo, a teplotu ukazovalo stálou, jen vyšší. Takže myslim že neni žádnej problém to nahradit...Ty čidla budou asi shodný a každej si na to pak nechal dát jen svoje znaky. Jinak výrobce byl zvolenej stejnej oběma automobilkama. To je celkem obvyklý jev u takovýchhle "podřadných" a nepodstatných věcí na autě...
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#38

Příspěvek od Lachtan »

Ani u Oplů a ani u Vóólvika jsem to nemusel řešit.
Takže, buď jsem měl kliku, nebo snížená kvalita čidel nebude taková trága :wink:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#39

Příspěvek od Schumi_01 »

Lachtan píše:Ani u Oplů a ani u Vóólvika jsem to nemusel řešit.
Takže, buď jsem měl kliku, nebo snížená kvalita čidel nebude taková trága :wink:
Taky si myslim...ikdyž je pravda že kamarád tu Calibru měl něco přes dva roky a celkem tři čidla :D A řikal že odcházej často... Týká se to hlavně genarací první Astry / Calibry / Vectry. Každopádně nový na Opel stojí tři kila :D A měl by mi ho sehnat od servisáka podstatně levněji :D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

kajdamajda
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 77
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: Chudolazy
Vůz: V40 1997 1.9TD V70 1997 2,4 10V

#40

Příspěvek od kajdamajda »

Schumi_01 píše:
Lachtan píše:Ani u Oplů a ani u Vóólvika jsem to nemusel řešit.
Takže, buď jsem měl kliku, nebo snížená kvalita čidel nebude taková trága :wink:
Taky si myslim...ikdyž je pravda že kamarád tu Calibru měl něco přes dva roky a celkem tři čidla :D A řikal že odcházej často... Týká se to hlavně genarací první Astry / Calibry / Vectry. Každopádně nový na Opel stojí tři kila :D A měl by mi ho sehnat od servisáka podstatně levněji :D
Měl jsem Astru 1. gen dva roky a BZ
_________________
Je: V40, 1997, 1,9TD, manuál,
V70, 1997, B5252, 2,4benzin, manuál, LPG
Bylo: všechno možné
604926104

vcar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1113
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Č.Krumlov
Kontaktovat uživatele:

#41

Příspěvek od vcar »

Schumi, už jsi osadil čidlo z opla? Výsledek? :shock:
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#42

Příspěvek od Schumi_01 »

vcar píše:Schumi, už jsi osadil čidlo z opla? Výsledek? :shock:
Zatim ne, mám ho slíbený.
Ale nějak nepospíchám, protože to moje původní ted asi pochopilo že mu jde bytí či nebytí a ukazuje správně :lol: Už dlouho...Ale vim že zas přijde chvíle kdy to vystoupá...
Je to divný že se to chová takhle... Ale stálej odpor se ani nehnul, takže problém fakt musí být v čidle.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

vcar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1113
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Č.Krumlov
Kontaktovat uživatele:

#43

Příspěvek od vcar »

Asi slyšelo tvůj proslov, kde jsi ho častoval nevybíravými názvy. Třeba to bylo jen tím, že mu byla chvíli zima a teď už si zvyklo. No, kdybys měnil, dej vědět, jak to dopadlo. :lol:
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 18
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#44

Příspěvek od Schumi_01 »

vcar píše:Asi slyšelo tvůj proslov, kde jsi ho častoval nevybíravými názvy. Třeba to bylo jen tím, že mu byla chvíli zima a teď už si zvyklo. No, kdybys měnil, dej vědět, jak to dopadlo. :lol:
No tak dneska pro změnu sám z ničeho nic zase ukazoval nesmysly...dopoledne začal škádlit tak 11 stupněma a odpoledne už se zastavovat na 19 stupních až do večera :D
Asi sem ho tu moc urážel :D
Takže zase spinká v garáži vedle auta a ráno ho nasadim a uvidíme, tohle vždycky zabralo a byl chvíli normální :D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#45 ELEKTROINSTALACE: Teploměr vnější teploty

Příspěvek od Lachtan »

lepší fotky umístění, než sem dal kdysi Shumi_01 asi nenajdeš, takže pokud se ti v tomto prostoru "fláká" nevyužitý dvoupinový konektor, tak je právě od čidla OAT.

Mimochodem jsem další, komu začal dělat OAT nepelechu - i v létě mi ukazuje mínusové hodnoty, takže to také budu muset nějak řešit (čidlem to pravděpodobně nebude, neb jsem tam cvičně dal jiné z nějakého vraku a ukazovalo to tytéž nesmysly...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

vcar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1113
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Č.Krumlov
Kontaktovat uživatele:

#46 ELEKTROINSTALACE: Teploměr vnější teploty

Příspěvek od vcar »

Tak jsem si sehnal teploměr z vrakáče a nejen, že chodí, ale našel jsem na něj i dírku mezi maskou a chladičem pod jedním z klaksonů. Přesně tam pasuje a ukazuje správně.
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#47 ELEKTROINSTALACE: Teploměr vnější teploty

Příspěvek od Lachtan »

Lachtan píše:Mimochodem jsem další, komu začal dělat OAT nepelechu - i v létě mi ukazuje mínusové hodnoty, takže to také budu muset nějak řešit (čidlem to pravděpodobně nebude, neb jsem tam cvičně dal jiné z nějakého vraku a ukazovalo to tytéž nesmysly...
Závada odstraněna - stačilo pouze pořádně přimáčknout přístrojovku :-)
Od domáčknutí to už víc jak týden to funguje bez problémů 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

vcar
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 1113
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Č.Krumlov
Kontaktovat uživatele:

#48 ELEKTROINSTALACE: Teploměr vnější teploty

Příspěvek od vcar »

Nafotil jsem.
Přílohy
19112011247.jpg
19112011247.jpg (35.77 KiB) Zobrazeno 881 x
19112011246.jpg
19112011246.jpg (50.74 KiB) Zobrazeno 881 x
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „C30 / S40 / V40 / V50 - opravy“