Pochcipalo co mohlo, pomoc

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
kamov
Offline
Příspěvky: 558
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

Pochcipalo co mohlo, pomoc

Příspěvek od kamov »

Prosim pomozte rozlustit tuto zahadu. Pocas kludnej jazdy z nicoho nic obmedzilo vykon, dosiel som domov napichol na vidu a ukazalo vid obr.

Bola odpalena poistka c. 11 v motorovom priestore ( 11.AC compressor, ignition coils, solenoid valves (diesel) ). Vymenil som ju, ale hned ju odpalilo, skusil som to este raz, no zas ju odpalilo. Autom normalne jazdim ale nema vykon a neide klima.
Tyzden predtym po wapkovani sa odpalila sahara, tj toci vkuse tak som ju odpojil, neviem ci to ma suvis. Napada vas co to moze byt?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Pochcipalo co mohlo, pomoc

Příspěvek od ok2ucx »

Takhle bez ničeho = za předpokladu, že se bavíme o 2.5TDI (stejný problém má ale i Euro3 D5) = těsně před vstupem sacího vzduchu do turba by měla být kolmo napojená hadička odsávání vzduchu z klikovky (PCV - positive crankcase ventilation). Do této hadice ústí termistor vyhřívání, ten časem odejde (do zkratu), shoří pojistka, která ještě napájí mraky věcí, včetně EGRu.

Tohle kurvítko odpojíš (2-pinový konektor) a máš klid. Údajně je tam tento krám potřeba v chladnějších klimatických oblastech, kde to vyústění může zamrzat. V našem pásu to bez problémů funguje i bez výhřevu.

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14308
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Pochcipalo co mohlo, pomoc

Příspěvek od raolsa »

Podobnou závadu jsem taky nedávno řešil a nakonec byl špatný kabel někde ve svazku. Nevím přesně kde, poněvadž na to přišel až elektrikář.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

kamov
Offline
Příspěvky: 558
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

Pochcipalo co mohlo, pomoc

Příspěvek od kamov »

To je D5 2004
Deň predtým som vymenil hadicu odvetrania co ide z filtra do sania pred turbo za obyčajnú ale s rovnakým priemerom, skúsim odpojiť, diky
Naposledy upravil(a) kamov dne 20 čer 2017 12:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2609
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

Pochcipalo co mohlo, pomoc

Příspěvek od ok2ucx »

Stejný problém je i u tvé D5: jeď po vzduchové hadici do turba, svisle vzhůru (shora) tam zaúsťuje ten zmíněný kabel (konektor) - přesně v bodě, kde v uvedené sací trubce končí ta hadička odvětrávání. Nic jiného tam není.

Když po odpojení kruvítka již neshoří pojistka, je to ono. Oprava na 2 minuty. Pak 5 minut mytí rukou :shock:

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

dumi.cz
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 3662
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Bydliště: Štěpánovice
Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95

Pochcipalo co mohlo, pomoc

Příspěvek od dumi.cz »

Bacha na jednu vec. Tu saharu muze poustet i puatena klima. Ventilator je spolecny.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy

kamov
Offline
Příspěvky: 558
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

Pochcipalo co mohlo, pomoc

Příspěvek od kamov »

ok2ucx píše:Stejný problém je i u tvé D5: jeď po vzduchové hadici do turba, svisle vzhůru (shora) tam zaúsťuje ten zmíněný kabel (konektor) - přesně v bodě, kde v uvedené sací trubce končí ta hadička odvětrávání. Nic jiného tam není.

Když po odpojení kruvítka již neshoří pojistka, je to ono. Oprava na 2 minuty. Pak 5 minut mytí rukou :shock:

P.
Odpojil som, nepomohlo, ale dal som dole airbox a tam našiel presuchane káble ktoré idú do toho konektora, odrezal, zaizoloval, vymenil poistku a auto ide parádne. Diky moc za radu, vidno ze sa rozumiete, viď sk fórum Kalap dole :good:
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

raolsa
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 14308
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
Participant x 1

Pochcipalo co mohlo, pomoc

Příspěvek od raolsa »

Co jsem vyhrál?
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920

kamov
Offline
Příspěvky: 558
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

Pochcipalo co mohlo, pomoc

Příspěvek od kamov »

Pivo, koncom augusta idem na rychlebske stezky, kto tam budete volvaci sa opijeme :D
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Urvanej
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvky: 12949
Registrován: 14 roků 7 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40

Pochcipalo co mohlo, pomoc

Příspěvek od Urvanej »

Dořeš tu odpojendou saharu, nebo to v hicech někde upečeš... klima taky potřebuje chladit a spíná si saharu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.

kamov
Offline
Příspěvky: 558
Registrován: 10 roků 6 měsíců
Bydliště: Slovensko
Vůz: Volvo S70 2,5 D
Bydliště: Vranov nad Topľou

Pochcipalo co mohlo, pomoc

Příspěvek od kamov »

Pre istotu som prestal klimovat v meste, zhanam druhu jednotku sahary, dufam ze to pomoze.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé