Prosim pomozte rozlustit tuto zahadu. Pocas kludnej jazdy z nicoho nic obmedzilo vykon, dosiel som domov napichol na vidu a ukazalo vid obr.
Bola odpalena poistka c. 11 v motorovom priestore ( 11.AC compressor, ignition coils, solenoid valves (diesel) ). Vymenil som ju, ale hned ju odpalilo, skusil som to este raz, no zas ju odpalilo. Autom normalne jazdim ale nema vykon a neide klima.
Tyzden predtym po wapkovani sa odpalila sahara, tj toci vkuse tak som ju odpojil, neviem ci to ma suvis. Napada vas co to moze byt?
Pochcipalo co mohlo, pomoc
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 558
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Pochcipalo co mohlo, pomoc
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Pochcipalo co mohlo, pomoc
Takhle bez ničeho = za předpokladu, že se bavíme o 2.5TDI (stejný problém má ale i Euro3 D5) = těsně před vstupem sacího vzduchu do turba by měla být kolmo napojená hadička odsávání vzduchu z klikovky (PCV - positive crankcase ventilation). Do této hadice ústí termistor vyhřívání, ten časem odejde (do zkratu), shoří pojistka, která ještě napájí mraky věcí, včetně EGRu.
Tohle kurvítko odpojíš (2-pinový konektor) a máš klid. Údajně je tam tento krám potřeba v chladnějších klimatických oblastech, kde to vyústění může zamrzat. V našem pásu to bez problémů funguje i bez výhřevu.
P.
Tohle kurvítko odpojíš (2-pinový konektor) a máš klid. Údajně je tam tento krám potřeba v chladnějších klimatických oblastech, kde to vyústění může zamrzat. V našem pásu to bez problémů funguje i bez výhřevu.
P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14308
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Pochcipalo co mohlo, pomoc
Podobnou závadu jsem taky nedávno řešil a nakonec byl špatný kabel někde ve svazku. Nevím přesně kde, poněvadž na to přišel až elektrikář.
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 558
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Pochcipalo co mohlo, pomoc
To je D5 2004
Deň predtým som vymenil hadicu odvetrania co ide z filtra do sania pred turbo za obyčajnú ale s rovnakým priemerom, skúsim odpojiť, diky
Deň predtým som vymenil hadicu odvetrania co ide z filtra do sania pred turbo za obyčajnú ale s rovnakým priemerom, skúsim odpojiť, diky
Naposledy upravil(a) kamov dne 20 čer 2017 12:09, celkem upraveno 1 x.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Příspěvky: 2609
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Poodří
- Vůz: V90CC-T6/P*/740/940
Pochcipalo co mohlo, pomoc
Stejný problém je i u tvé D5: jeď po vzduchové hadici do turba, svisle vzhůru (shora) tam zaúsťuje ten zmíněný kabel (konektor) - přesně v bodě, kde v uvedené sací trubce končí ta hadička odvětrávání. Nic jiného tam není.
Když po odpojení kruvítka již neshoří pojistka, je to ono. Oprava na 2 minuty. Pak 5 minut mytí rukou
P.
Když po odpojení kruvítka již neshoří pojistka, je to ono. Oprava na 2 minuty. Pak 5 minut mytí rukou

P.
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3662
- Registrován: 11 roků 5 měsíců
- Bydliště: Štěpánovice
- Vůz: V70 '97 B5254T@192PSI Black | 850 '95
Pochcipalo co mohlo, pomoc
Bacha na jednu vec. Tu saharu muze poustet i puatena klima. Ventilator je spolecny.
_________________
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
V70 '97 B5254T@192PSI Black - Vlk
850 `95 B5252S - Prezident
850 `96 B5252S WAGON A/T Webasto - Myslivec
850 '96 D5252T combi - Daisy
-
Offline
- Příspěvky: 558
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Pochcipalo co mohlo, pomoc
Odpojil som, nepomohlo, ale dal som dole airbox a tam našiel presuchane káble ktoré idú do toho konektora, odrezal, zaizoloval, vymenil poistku a auto ide parádne. Diky moc za radu, vidno ze sa rozumiete, viď sk fórum Kalap doleok2ucx píše:Stejný problém je i u tvé D5: jeď po vzduchové hadici do turba, svisle vzhůru (shora) tam zaúsťuje ten zmíněný kabel (konektor) - přesně v bodě, kde v uvedené sací trubce končí ta hadička odvětrávání. Nic jiného tam není.
Když po odpojení kruvítka již neshoří pojistka, je to ono. Oprava na 2 minuty. Pak 5 minut mytí rukou![]()
P.

_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14308
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Pochcipalo co mohlo, pomoc
Co jsem vyhrál?




_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 558
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Pochcipalo co mohlo, pomoc
Pivo, koncom augusta idem na rychlebske stezky, kto tam budete volvaci sa opijeme 

_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12949
- Registrován: 14 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8, C40
Pochcipalo co mohlo, pomoc
Dořeš tu odpojendou saharu, nebo to v hicech někde upečeš... klima taky potřebuje chladit a spíná si saharu.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ; C40, RWD, 2024, Tramvaj ex: S40, 1.8, m3p, 1997; 764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka; 244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvky: 558
- Registrován: 10 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slovensko
- Vůz: Volvo S70 2,5 D
- Bydliště: Vranov nad Topľou
Pochcipalo co mohlo, pomoc
Pre istotu som prestal klimovat v meste, zhanam druhu jednotku sahary, dufam ze to pomoze.
_________________
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
S70 2,5 D 2000, 510 000 km
V70 Tdi 4fun, 300 000
XC90 D5, 2006 290 000 km
S60 D5 2002
ex XC90 3,2 2010 170 000 km
ex V70 D5 2004, 283 000 km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé