Svítí kontrolky SRS a Tracs Off u 850, čím to?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Svítí kontrolky SRS a Tracs Off u 850, čím to?
Kupuju 850 2,5TDI a má baterku v kaši, takže se podařil start až s pomocnou baterií. Stojí v bazaru už pár měsíců.
Takže se ptám, jestli mrtvá baterka může spůsobovat tu hlášku?
Zítra jedu s bazarníky do servisu Volvo, aby mi řekli co to je, ale rád bych znal názor skušenějších. Předem díky.
Takže se ptám, jestli mrtvá baterka může spůsobovat tu hlášku?
Zítra jedu s bazarníky do servisu Volvo, aby mi řekli co to je, ale rád bych znal názor skušenějších. Předem díky.
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Příspěvky: 135
- Registrován: 20 roků 9 měsíců
- Vůz: 2006 S40 1.6D
- Bydliště: Lovosice / Litoměřice
-
Online
- Příspěvky: 1652
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
mě se loni taky rozsvítil airbag a diagnostika ukázala krátkodobý pokles napětí (zřejmě při startu), vyměnil jsem baterii a od tý doby zatím v pohodě 

_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Kdo ví jestli tam ten pytel je , aby to nebylo po ráně. TRACK je propojen na ABS, a může to být tou baterkou nebo dlouhou nečinností. Dát novou (jinou) baterku projet, vymazat z jednotky chybový hlášení a znovu projet a přečíst chyby.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5023
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Taky možný, už jsem to psal nahořeTime4Tea píše:Jinak je to auto v super stavu, měřili sme i lak a spravovaný to nebylo. Zítra jedu do servisu, kam to jezdilo, tak uvidíme, co na to řeknou. Tay se může stát, že je to jen čidlo ABS...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 869
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
pokud by byla chyba v čidle rozsvitila by se i kontrolka ABS a ne jen TRACS (pokud tedy neni v haji žarovička v kontrolce) hledal bych chybu v systemu TRACS, pojistky, vypínač...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 869
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
jinak nahodne chyby nebo chyby falešne v systemu ABS a TRACS se vymazavaji samy po opětovnem nastartovani, pokud zustavaji kontrolky svítit jsou to chyby pernamentni...
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 215
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 5722
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
-
Offline
- Příspěvky: 316
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Strakonice
Taky gratulace. Je to fakt senzační auto.
K těm kontrolkám - může se ti taky stávat, že začne po nastartování svítit ABS a TRACS. To může být způsobeno opotřebovanou spínací skříňkou. Mě se to již asi 2x stalo. Stačí pak vypnout zapalování, znovu nastartovat a vše je OK. Je to prý opotřebováním nějakého prstýnku z kontakty na spínací skříňce. Nechá se to vyměnit jako samostatný díl - alespoň podle slov mechanika z Auto Hase.
K těm kontrolkám - může se ti taky stávat, že začne po nastartování svítit ABS a TRACS. To může být způsobeno opotřebovanou spínací skříňkou. Mě se to již asi 2x stalo. Stačí pak vypnout zapalování, znovu nastartovat a vše je OK. Je to prý opotřebováním nějakého prstýnku z kontakty na spínací skříňce. Nechá se to vyměnit jako samostatný díl - alespoň podle slov mechanika z Auto Hase.
_________________
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
Bobika
BYLO - Volvo 850 T5R "Pampeliška", 1995, 2.3 l, B5234T5, M56, 300 PS, 262 000 km, NEW turbo Mišivbuši
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
Včera bylo na zvedáku a stav po 267tkm byl pro mechaniky i pro mě velice překvapivý:
Zadní náprava: žádné vůle, brzdy OK
Přední náprava: levé kolo - výměna manžety
pravé kolo - výměna manžety a kostky v nějakém táhlu
Motor: výměna všech řemenů a rozvodů včetně vodní pumpy
Výfuk: jako nový
tlumiče: měněné, v pořádku
koroze: žádná (jen na víku kufru z vnitřní strany ve svárech dva puchýřky.
Spodní kryt motoru byl uvolněný, tak se jen doplnily šroubky.
Motor suchý, převodovka taky.
Auto nebourané.
Veškerá elektronika včetně vyhřívání sedaček (což sem neviděl u aut nad 150tkm) plně funkční.
Postupně se na něj chodili dívat všichni přítomní mechoši
No jo, byl to taky servis Fiatu...
Zadní náprava: žádné vůle, brzdy OK
Přední náprava: levé kolo - výměna manžety
pravé kolo - výměna manžety a kostky v nějakém táhlu
Motor: výměna všech řemenů a rozvodů včetně vodní pumpy
Výfuk: jako nový
tlumiče: měněné, v pořádku
koroze: žádná (jen na víku kufru z vnitřní strany ve svárech dva puchýřky.
Spodní kryt motoru byl uvolněný, tak se jen doplnily šroubky.
Motor suchý, převodovka taky.
Auto nebourané.
Veškerá elektronika včetně vyhřívání sedaček (což sem neviděl u aut nad 150tkm) plně funkční.
Postupně se na něj chodili dívat všichni přítomní mechoši

No jo, byl to taky servis Fiatu...
_________________
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
Je: Volvo V40, 2,0T, 121kW, 2001, manuál
Bylo: Volvo 850 2.5TDI, 104kW, 1996, manuál, sedan
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 1438
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 118
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
-
Offline
- Příspěvky: 175
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha 4
-
Offline
- Příspěvky: 162
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé