Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
- Autor
- Zpráva
#1 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
má někdo zkušenost? životnost se rovná životnosti vozu, říká popis produktu. co na to místní komunita?
https://www.35r.cz/Sportovni-vzduchovy-filtr-F-347228-VOLVO-XC60-6-11-2-4L-D5-d13816.htm
https://www.35r.cz/Sportovni-vzduchovy-filtr-F-347228-VOLVO-XC60-6-11-2-4L-D5-d13816.htm
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
#3 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
asi mi jde spíš o funkci než o název, tady je tedy filtr na stránkách bsr
http://www.bsrczech.cz/produkt/performance-air-filter-46347228/volvo-xc60-d5-2008-2015
http://www.bsrczech.cz/produkt/performance-air-filter-46347228/volvo-xc60-d5-2008-2015
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
#4 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Nebral bych nic co se musi macet v oleji. IPD nove nabizi suche vlozky do airboxu...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1127
- Registrován: 13 roků 9 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: C70 T5, V70R, C70 Cabrio T5
#5 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Martine zadívej se na ty písmenka trochu víc...a po chvíli tam to BSR najdeš No a nebo se stačí mrknout na kontakty a zjistit že vše končí u ADUSUMu... https://www.35r.cz/Kontakty-a2_0.htm
Jinak filtr v eRku mám, ale nemám porovnání s normálním filtrem ... tak úplně neumím ohodnotit.
Jinak filtr v eRku mám, ale nemám porovnání s normálním filtrem ... tak úplně neumím ohodnotit.
_________________
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
Saffron Collezione: 1997 V70R 2,0 T5 AWD (B5204T3); 1998 C70 2,3 T5 (B5234T3); 2001 C70 Cabrio 2,3 T5 (B5234T3)
Shades of Grey: 2007 Volvo C30 T5; 2005 Volvo V50 T5 AWD; 2020 Škoda Superb iV Combi L&K
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#6 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Je to BSR a je to sračka, jako cokoliv, co BSR nabízí.
Ani tak nejde o produkt, ale o to, co proklamuje že je.
Sračka.
Ani tak nejde o produkt, ale o to, co proklamuje že je.
Sračka.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1678
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#7 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Filtr jsem měl na V40ce. Do Padíka už jsem jej nedal, po tom co jsem četl za ty roky, už jen kvalitní papírový.
Máčení do oleje není dobrý nápad, stejně tak ono praní a zvýšená propustnost.
Jestli se nemýlím, nafta je náchylná na cokoli na váze vzduchu, proto by jí nově napuštěný filtr nemusel potěšit. Kamarádi s tím měli na Vectře a BMW problémy.
Jestli je BSR sračka či ne, to nemohu takto říci. Já od nich mám zvýšený výkon a jsem s projevem spokojen. Nic jiného, krom šňůrky na krk ale od nich nemám.
Máčení do oleje není dobrý nápad, stejně tak ono praní a zvýšená propustnost.
Jestli se nemýlím, nafta je náchylná na cokoli na váze vzduchu, proto by jí nově napuštěný filtr nemusel potěšit. Kamarádi s tím měli na Vectře a BMW problémy.
Jestli je BSR sračka či ne, to nemohu takto říci. Já od nich mám zvýšený výkon a jsem s projevem spokojen. Nic jiného, krom šňůrky na krk ale od nich nemám.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
#8 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Tak BSR si skoro nic nedela. Jejich filtry jsou od JR, jejich vyfuky dela Simons.. jak uz tady zaznelo snad 100x. Neni nic lepsiho nez kazdy rok za par korun nova papirova vlozka. Pokud nekdo vazne touzi po "sportovnim" vzduchovym filtru, berte "suche" filtry. Dela je napriklad Apexi (jenom konusy a bacha na cinsky repliky ! ) a nove nabizi suche vlozky do origo airboxu i IPD.
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
#9 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Mám na V70 od K&N, na 440 jsem měl od Green. Na V70 najeto s vložkou 180.000 km, na 440 140.000 km. Peru každých 10.000 km a když jsem před rokem K&N roztrhl při praní a musel jsem dát papírovou vložku, hned po první jízdě jsem objednával zase K&N, ten rozdíl byl jako bych najednou připojil za auto vozejk. S bavlněnou vložkou je motor mnohem živější z nejnižších otáček, spotřeba šla taky dolu.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#10 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Ono se dá jezdit i bez filtru celkem spolehlivě. Stačí měnit olej co 800 kilometrů a počítat že motor co bez GO najede 250 tkm, tak vydrží tak 80, ale dá sa. Jezdí tak spousta aut.
#11 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
tak já bych si ho nekoupil, ale protože jsem ho koupil s autem, tak jsem chtěl vědět jestli to někdo využívá.
stejně jsem měl v době vložení dotazu už objednaný origo filtr ze skandixu, takže ho vyměním a bude
stejně jsem měl v době vložení dotazu už objednaný origo filtr ze skandixu, takže ho vyměním a bude
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
V60 r.v. 2015 D4 120KW Business + , V40 r.v. 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
#12 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Dfens zrovna moc nemusím, ale tohle je !
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#13 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Kupuju ACDelco 1410 (tuším ?) z amazonu za 20$. Má lepší výkon na brzdě než jakýkoliv otevřený filtr, který se dá sehnat za těžký prachy (neberu sračky jako greddy, nebo KN). Viz moje galerie, kde má moje sériový auto změřenejch 187kW proti 176kW (nemám žádný úpravy), který tam měly být v serii z továrny před 20 lety. A je to klasickej papír. Podle testu, kterej jsem kdysi našel na netu je to dokonce filtr, kterej má jedny z nejlepších filtračních vlastností. O poznání lepší než vložky, nebo otevřený filtry a navíc dává i vyšší výkon (zřejmě).Harry píše:tak já bych si ho nekoupil, ale protože jsem ho koupil s autem, tak jsem chtěl vědět jestli to někdo využívá.
stejně jsem měl v době vložení dotazu už objednaný origo filtr ze skandixu, takže ho vyměním a bude
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12054
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#14 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Chápu správně, že z měření na brzdě, který si provedl jedno jediný po montáži filtru, usuzuješ, že ti filtr přidal 11kW?
A to si troufneš napsat sem? Jsi střízlivý?
A to si troufneš napsat sem? Jsi střízlivý?
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Radní
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3677
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- x 1
#15 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
To víš, Horst Fuchs editionUrvanej píše:Chápu správně, že z měření na brzdě, který si provedl jedno jediný po montáži filtru, usuzuješ, že ti filtr přidal 11kW?
A to si troufneš napsat sem? Jsi střízlivý?
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 2207
- Registrován: 12 roků 2 měsíce
- Bydliště: Družec / Kladno
- Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT
#16 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Nic takovýho neusuzuju ale teda skoro to tak píšu. Ta brzda byla v nějakym testu, kde srovnávali právě konusy, sportovní vložky a pak papírový filtry. Sorry, blbě jsem to podal, neměl jsem v úmyslu dělat tady z někoho osel. Aby filtr přidával 11kW, to by ho leda museli prodávat BSR.Urvanej píše:Chápu správně, že z měření na brzdě, který si provedl jedno jediný po montáži filtru, usuzuješ, že ti filtr přidal 11kW?
A to si troufneš napsat sem? Jsi střízlivý?
Mejch jedenáct kW přidává tohle:
https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1HTDMJFXXXXcUXpXXq6xXFXXXn/Dual-Turbo-font-b-Air-b-font-font-b-Intake-b-font-Gas-Fuel-Saver-Fan.jpg
#17 Sportovní vzduchové filtry JR (BSR)
Pecka ! Beru rovnou 2... to už je 22kW. To zní dobře za ty prachy...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 14 Odpovědi
- 644 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Schumi_01
-
- 27 Odpovědi
- 7604 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sobi
-
- 3 Odpovědi
- 2252 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ekky
-
- 5 Odpovědi
- 1029 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od papaya
-
- 18 Odpovědi
- 1172 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Daniel Kout