Takže pan Brachtl Volvíka napojil na mašinku a diagnóza zněla-ukecaná lambda. Dále vyměnil palivový filtr a to vše za rovných 1000 Kč !
Lambdu jsem poté zakoupil, vyměnil, vyresetoval ŘJ a seřídil volnoběh.
ŘJ se chvilinku učila s novou lambdou spolupracovat a nyní motor jede jak pila (samo, že ta švédská)
Teď už jen změřit ventily a případně přebrousit podložky a můžu klidně spát
Volvu zdar!
To jsem rád, Tome, že to dobře dopadlo. Nedávno jsem se setkal se zvláštní závadou na lambdě: chvilku po startu na výstupu lambdy začalo růst napětí až na 5 V a počítač ochuzoval a ochuzoval. Po odpojení vyhřívání lambdy vše ok - vyhřívání se prošluslo na výstup a problém na světě.
Jinak nechci být drzý, ale myslel jsem, že Haynese máš taky No ale je možný, že se u tý 9tky víc rozpovídali. U mně je to na str.4A.7
Zjednodušeně jde o to, že při zaškrcené hadici vol.ventilu se seřídí škr.kl. tak, aby otáčky klesly na cca 500 ot/min. Potom už se jen poladí pomoci měrek pod dorazovým šroubem spínání polohového spínače škr. klapky a je to
Všechno hold LH2,4 nedopočítá
Jinak je to stejně jen od oka, protože přesnej točkoměr bohužel nevlastním
Jo máš recht, neformuloval jsem to úplně správně Na druhou stranu neseřízená škr.kl. mi stabilitu volnoběhu dost výrazně ovlivňovala Jo a bohatost atd. v ŘJ rozhodně upravovat nehodlám, to je pro mně španělská vesnice
Jinak to štelování přes napětí zní zajímavě, můžeš se rozpovídat? Nebo je to taky v Haynesce?
Jo a nemohl bys doporučit nějaký alternativní-samo-domo-točkoměr :?: Ten palubní je nepřesnej a rád bych věděl, zda si přede, jak má. Teda na ucho bych řekl, že jo, ale přecejen bych někde rád viděl to číslo