B200F-houpání za studena
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
B200F-houpání za studena
Zdravím všechny volvisty!
Tak už je to tady! To k nám takhle furt jezdil "nejmenovaný" kamarád se 7 kombajnem ve slonové kosti a už brázdí silnice Prahy a okolí další Volvíko Je to 940GL kombi 7místné,´91-zatím první Volvo v naší rodině a už teď vím, že ne poslední
Jsem ale puntičkář a tak už řeším první mouchy. Ta největší je asi houpání motoru za studena na volnoběh. Motor sice normálně chytne, ale je třeba ho hned trochu protočit jinak se otáčky zhoupnou až někan pod 500 a má snahu i chcípnout. Dále houpe v rozmezí cca 500-1000. Po chvíli postupně houpání zmizí, ale při přidání z volnoběhu má snahu si trochu zakuckat. Po úplném zahřátí již nehoupe a akceleruje celkem normálně, jen při jízdě na minimum plynu třeba na 4.q trošičku cuká-kucká.
Mooc prosím o radu než půjdu škemrat někam do servisu
Předem dík!
TomPo
P.S. Fotky budou..
Tak už je to tady! To k nám takhle furt jezdil "nejmenovaný" kamarád se 7 kombajnem ve slonové kosti a už brázdí silnice Prahy a okolí další Volvíko Je to 940GL kombi 7místné,´91-zatím první Volvo v naší rodině a už teď vím, že ne poslední
Jsem ale puntičkář a tak už řeším první mouchy. Ta největší je asi houpání motoru za studena na volnoběh. Motor sice normálně chytne, ale je třeba ho hned trochu protočit jinak se otáčky zhoupnou až někan pod 500 a má snahu i chcípnout. Dále houpe v rozmezí cca 500-1000. Po chvíli postupně houpání zmizí, ale při přidání z volnoběhu má snahu si trochu zakuckat. Po úplném zahřátí již nehoupe a akceleruje celkem normálně, jen při jízdě na minimum plynu třeba na 4.q trošičku cuká-kucká.
Mooc prosím o radu než půjdu škemrat někam do servisu
Předem dík!
TomPo
P.S. Fotky budou..
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 42
- Registrován: 20 roků 8 měsíců
- Bydliště: Králův Dvůr
- Vůz: 740GL B230F, 1991
B200F-houpání za studena
OT: MIKI má bod!?!? Jinak gratuluju k AUTU!TomPo píše:To k nám takhle furt jezdil "nejmenovaný" kamarád se 7 kombajnem ve slonové kosti...
_________________
744 r.v. 1991 B230F, M47
XC70 r.v. 2002 B5254T2, Geartronic, LPG Prins VSI
bylo 343 r.v. 1988 B14.4S, MT5
744 r.v. 1991 B230F, M47
XC70 r.v. 2002 B5254T2, Geartronic, LPG Prins VSI
bylo 343 r.v. 1988 B14.4S, MT5
-
Offline
- Příspěvky: 246
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
B200F-houpání za studena
OT : Miki má body už 4 ( Luis,Háša,MajklZ,TomPo ) se nechci chllubit neJerry píše:OT: MIKI má bod!?!? Jinak gratuluju k AUTU!TomPo píše:To k nám takhle furt jezdil "nejmenovaný" kamarád se 7 kombajnem ve slonové kosti...
Jinak Tome gratulace i přes fórum, těch 7 míst je mazec, takže hajdy zítra ukázat na Mělnickou.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5
B200F-houpání za studena
Začni svíčky,kabelyTomPo píše:Zdravím všechny volvisty!
Tak už je to tady! To k nám takhle furt jezdil "nejmenovaný" kamarád se 7 kombajnem ve slonové kosti a už brázdí silnice Prahy a okolí další Volvíko Je to 940GL kombi 7místné,´91-zatím první Volvo v naší rodině a už teď vím, že ne poslední
Jsem ale puntičkář a tak už řeším první mouchy. Ta největší je asi houpání motoru za studena na volnoběh. Motor sice normálně chytne, ale je třeba ho hned trochu protočit jinak se otáčky zhoupnou až někan pod 500 a má snahu i chcípnout. Dále houpe v rozmezí cca 500-1000. Po chvíli postupně houpání zmizí, ale při přidání z volnoběhu má snahu si trochu zakuckat. Po úplném zahřátí již nehoupe a akceleruje celkem normálně, jen při jízdě na minimum plynu třeba na 4.q trošičku cuká-kucká.
Mooc prosím o radu než půjdu škemrat někam do servisu
Předem dík!
TomPo
P.S. Fotky budou..
-
Offline
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
B200F-houpání za studena
Pak volnoběžný ventil. Musí lehce chodit (bývá zanešený bordelem a zadrhává. Pak na malé výchylky napětí z ŘJ nereaguje plynule, ale pak až při vyšším napětí skokově)martinopel píše:Začni svíčky,kabely
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Dík za gratulace!
Svíčky nový, kabely prej snad dobrý.
Na ten volnoběžnej ventil se taky chystám. Stačí namočit nebo vypláchnout petrolejem nebo naftou? Nebo se musí nějak kuchat, či co?
Jo a co vadnej snímač teploty a následně nesprávný sytič? Jak ho změřit?
Dík za rady!
Svíčky nový, kabely prej snad dobrý.
Na ten volnoběžnej ventil se taky chystám. Stačí namočit nebo vypláchnout petrolejem nebo naftou? Nebo se musí nějak kuchat, či co?
Jo a co vadnej snímač teploty a následně nesprávný sytič? Jak ho změřit?
Dík za rady!
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 275
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: Volva
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Nevím, jestli je to nutný, ale já jsem ten volnoběžnej ventil mechanicky rozebral (byl jsem totiž hrozně zvědavej, jak to vevnitř vypadá. Ale předtím jsem si označil vzájemnou polohu obou částí). Jde to ale hrozně blbě a utrpěl jsem při rozpertlovávání menší úraz na ruce. Pěkně vyčistit od usazenin, lehce namáznout pouzdra, opatrně sesadit a zapertlovat. Když máš regulovaný zroj, tak napětí na krajní vývody a změnou polarity a napětí vyzkoušet, jak se klapka lehce pootáčí. Jinak taky požádej Standu z Brna - určitě ti poradí, jako poradil mě ...
Naposledy upravil(a) Fery dne 07 lis 2006 10:36, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Takže volnoběžnej ventil jsem vyčistil bez rozebírání, protože se mi nezdál zas až tak zadělanej. Klapka se otáčií bez sebemenšího zadrhávání. Bohužel výsledek je nula. Motor furt houpe.
Zkoušel jsem ještě prověřovat ty čidla teploty vody a mám k nim pár otázek:
-Je to spodní pro ŘJ?
-Jsou obě na stejnym principu tzn. proměnný odpor? To horní(předpokládám, že je pro palubku)normálně reaguje na teplotu změnou odporu, ale to dolní má furt nekonečno To asi bude KO, co?
Předem dík za další rady!
Zkoušel jsem ještě prověřovat ty čidla teploty vody a mám k nim pár otázek:
-Je to spodní pro ŘJ?
-Jsou obě na stejnym principu tzn. proměnný odpor? To horní(předpokládám, že je pro palubku)normálně reaguje na teplotu změnou odporu, ale to dolní má furt nekonečno To asi bude KO, co?
Předem dík za další rady!
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
-Jery dík! Taky mám na ní podezření. Něco sice dělá, protože když jí odpojim, motor zdechne, ale je možný, že nereaguje tak pružně, jak by měla.
-Ještě k těm čidlům teploty. Koukal jsem na ně a beru zpět své předešlé dotazy na jejich funkci. To spodní asi nebude čidlo teploty, ale klepání To správné čidlo teploty pro ŘJ je kousek víc vzadu pod parohama a zdá se, že jeho odpor se s teplotou mění. Tak doufám, že i ve správných mezích.
-Dnes jsem ještě vyčistil a zkontroloval těsnost sání od váhy ke klapce, procáknul kontakty kontaktolem a zdá se, že je to trochu lepší. Bezprostředně po nastartování má ale stále snahu chcípnout, zaklepe se, pak se otáčky srovnají a už běží celkem dobře. Kuckání při přidání plynu ovšem zůstalo
-Ještě zkusím chybové hlášky. Snad něco řeknou. :?:
-Ještě k těm čidlům teploty. Koukal jsem na ně a beru zpět své předešlé dotazy na jejich funkci. To spodní asi nebude čidlo teploty, ale klepání To správné čidlo teploty pro ŘJ je kousek víc vzadu pod parohama a zdá se, že jeho odpor se s teplotou mění. Tak doufám, že i ve správných mezích.
-Dnes jsem ještě vyčistil a zkontroloval těsnost sání od váhy ke klapce, procáknul kontakty kontaktolem a zdá se, že je to trochu lepší. Bezprostředně po nastartování má ale stále snahu chcípnout, zaklepe se, pak se otáčky srovnají a už běží celkem dobře. Kuckání při přidání plynu ovšem zůstalo
-Ještě zkusím chybové hlášky. Snad něco řeknou. :?:
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Děkuji všem volvistům a Marrovi zvláště za cenné rady!
Nezpůsobné chování mého B200F na 95% odstraněno po provedení následujícího:
-demontáž a kompletní vyčištění klapky od karbonu(pěknej humuus)-hlavně jedné mini trysky, na kterou je přípojena hadička
-demontáž a vyčištění plast. sítka odvzdušnění klik.skříně-hlavně vývodu pro tenčí hadičku, který byl ucpaný+odříznutí prasklého konce této hadičky
Těch 5% je ještě malinká "díra" v plynu, ale to už neni tak akutní a klavně neni už moc co zkoušet kromě váhy a lambdy.
Do té váhy bych do budoucna i zainvestoval, jen kdybych věděl, že to má smysl :?: Pokud by se našel hodný človíček, který jí na 5 min zapůjčí, budu mu moc a moc zauzlován
Ještě jednou všem moc dík a Volvíkům zdar!
TomPo
Nezpůsobné chování mého B200F na 95% odstraněno po provedení následujícího:
-demontáž a kompletní vyčištění klapky od karbonu(pěknej humuus)-hlavně jedné mini trysky, na kterou je přípojena hadička
-demontáž a vyčištění plast. sítka odvzdušnění klik.skříně-hlavně vývodu pro tenčí hadičku, který byl ucpaný+odříznutí prasklého konce této hadičky
Těch 5% je ještě malinká "díra" v plynu, ale to už neni tak akutní a klavně neni už moc co zkoušet kromě váhy a lambdy.
Do té váhy bych do budoucna i zainvestoval, jen kdybych věděl, že to má smysl :?: Pokud by se našel hodný človíček, který jí na 5 min zapůjčí, budu mu moc a moc zauzlován
Ještě jednou všem moc dík a Volvíkům zdar!
TomPo
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Tak jsem se včera trochu unáhlil. Dnes ráno zase houpačka Sice poměrně kráthou dobu a bez zakuckávání a svícení lambdy, ale zase to tam bylo.
Co si myslíte o vlivu rozdílné vlhkosti vzduchu na funkci váhy? Nic jinýho mě totiž nenapadá, proč by to včera mělo jít normálně a dnes ne.
Co si myslíte o vlivu rozdílné vlhkosti vzduchu na funkci váhy? Nic jinýho mě totiž nenapadá, proč by to včera mělo jít normálně a dnes ne.
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Mě houpala Florinda (B230F) když jsem tam měl na zkoušku váhu od Luboše z devítky. Tak mě napadlo, jestli náhodou tatvoje není z 2,3 motoru. Asi by tam mohli být rozdíly. Zkus se spojit se Standou a napsat mu číslo váhy, zda je určena pro tvůj motor. Jinak by bylo dobré zkusit přehodit - to tady nikdo nemá 2litr?
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Jarda S40:Na ten nesprávnej typ váhy jsem měl taky podezření, protože s těma váhama Formánek nějak před prodejem laboroval, ale podle nejrůznějších katalogů, které jsem na netu našel, se zdá, že číslo odpovídá (0280212016, 3517020 nebo náhrada 0986280101)
Bohužel ta váha je asi nejdražší, co Bosch vyrábí mjauto-11tkč, elit-7tkč, kelly-13tkč.
Taky jsem našel nějaký Poláky a ti jí maj za 350zl(2700kč ?),ale nebude to Bosch a u takového dílu nevím, zda je dobré do nějaké náhrady jít :?:
bidak: Jo viděl jsem. Ještě ale počkám co Marra-už jsem u něj škemral. Á propos jak se můžu dopsat do toho seznamu?
Bohužel ta váha je asi nejdražší, co Bosch vyrábí mjauto-11tkč, elit-7tkč, kelly-13tkč.
Taky jsem našel nějaký Poláky a ti jí maj za 350zl(2700kč ?),ale nebude to Bosch a u takového dílu nevím, zda je dobré do nějaké náhrady jít :?:
bidak: Jo viděl jsem. Ještě ale počkám co Marra-už jsem u něj škemral. Á propos jak se můžu dopsat do toho seznamu?
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Tak dnešní raní houpání beru zpět. Jsem hlava dubová a po nočním proměřování čidla polohy klapky jsem zapomněl nasadit zpět konektor
Těch 5% nespokojenosti s dírou v plynu ale zůstává a má prosba ohledně zapůjčení váhy je stále aktuální.
Všem zúčastněným se omlouvám za mistifikaci a děkuji za podněty.
TomPo
Těch 5% nespokojenosti s dírou v plynu ale zůstává a má prosba ohledně zapůjčení váhy je stále aktuální.
Všem zúčastněným se omlouvám za mistifikaci a děkuji za podněty.
TomPo
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Poláci jsou už vyzkoušení vydrží 10 - 20 t kmTomPo píše:Jarda S40:Na ten nesprávnej typ váhy jsem měl taky podezření, protože s těma váhama Formánek nějak před prodejem laboroval, ale podle nejrůznějších katalogů, které jsem na netu našel, se zdá, že číslo odpovídá (0280212016, 3517020 nebo náhrada 0986280101)
Bohužel ta váha je asi nejdražší, co Bosch vyrábí mjauto-11tkč, elit-7tkč, kelly-13tkč.
Taky jsem našel nějaký Poláky a ti jí maj za 350zl(2700kč ?),ale nebude to Bosch a u takového dílu nevím, zda je dobré do nějaké náhrady jít :?:
bidak: Jo viděl jsem. Ještě ale počkám co Marra-už jsem u něj škemral. Á propos jak se můžu dopsat do toho seznamu?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 887
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Praha
A to se vyplatí....jarek.krizan píše:Poláci jsou už vyzkoušení vydrží 10 - 20 t kmTomPo píše:Jarda S40:Na ten nesprávnej typ váhy jsem měl taky podezření, protože s těma váhama Formánek nějak před prodejem laboroval, ale podle nejrůznějších katalogů, které jsem na netu našel, se zdá, že číslo odpovídá (0280212016, 3517020 nebo náhrada 0986280101)
Bohužel ta váha je asi nejdražší, co Bosch vyrábí mjauto-11tkč, elit-7tkč, kelly-13tkč.
Taky jsem našel nějaký Poláky a ti jí maj za 350zl(2700kč ?),ale nebude to Bosch a u takového dílu nevím, zda je dobré do nějaké náhrady jít :?:
bidak: Jo viděl jsem. Ještě ale počkám co Marra-už jsem u něj škemral. Á propos jak se můžu dopsat do toho seznamu?
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
-
Offline
- Příspěvky: 21
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Říčany u Prahy/ Náchod
Ja jsem to řešil přes auto - luja : http://www.luja.cz/ , dáš jím starou - s nepoškozeným zevnějškem, a oni ti tak do týdne přivezou jinou, repas od bosche s číslem repasu - to odpovídá typu váhy cos jim dal. Mě to vyšlo na 6tis.(745, B230F) a je to rozhodně lepší než z vrakáče, co mi vydržela půl rokuTomPo píše:Prostě kvalita za rozumnou cenu
Nemáte kontakt na nějakou cool firmu, která repasuje?
_________________
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne
V70 II combi 2,5 TDI, 285 000 km, ´02, "červený sršeň" - :-) - 20.8.2010 - RIP POLOŽIL ZA MNE statečně život a zachránil mne
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Takže aktuální stav je ten, že po vyčištění volnoběžného ventilu a škrtící klapky to bylo chvíli dobrý, ale už to zase zlobí. Jednou seřídim š.klapku a je to dobrý, potom to nahodim studený a zas to houpe. Tak ji seřídim za studena a zas to má za tepla díru v plynu a volnoběh je moc malej atd. Myslim, že váha, lambda, snímač teploty a polohy klapky by měly být OK(žádná chybová hláška). Jediný, co už mě napadá, je volnoběžný ventil, který jsem sice vyčistil, ale obávám se, že nějak zlobí. Mám dvoudrátovovou variantu(280 140 516), kde je klapka v klidovém stavu pod pružinou na dorazu, který nelze seřídit, protože regulační šroub je zalit epoxidem U této klapky mně překvapilo, že v této poloze "nula" je mírně pootevřena (cca 3mm) při zahájení otáčení se nejdřív úplně zaškrtí a teprve potom se začne otvírat postupně až do maxima-čekal bych, že na dorazu bude zavřená a s otáčením se bude postupně otvírat. Připadá mi to, jakoby ten dorazový šroub (nebo klapka) byl omačkaný, ale na pohled neni a šroub se mi i přes velkou snahu nepodařilo rozhýbat.
Nemáte náhodou někdo zkušenosti s přesnou funkcí tohoto ventilu a seřízením škrtící klapky+čidla polohy této klapky? Případně, nebyl by někdo z Prahy a okolí ochoten zapůjčit tento ventil na pár minut? Novej neni zrovna nejlevnější a tak bych raději nejdřív věděl na tuty, že je KO.
Zatim všem děkuji za spolupráci a cenné rady!
TomPo
P.S. Jinak je to svezení jak v parníku
Nemáte náhodou někdo zkušenosti s přesnou funkcí tohoto ventilu a seřízením škrtící klapky+čidla polohy této klapky? Případně, nebyl by někdo z Prahy a okolí ochoten zapůjčit tento ventil na pár minut? Novej neni zrovna nejlevnější a tak bych raději nejdřív věděl na tuty, že je KO.
Zatim všem děkuji za spolupráci a cenné rady!
TomPo
P.S. Jinak je to svezení jak v parníku
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
-
Offline
- Příspěvky: 99
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9-Střížkov
Hlášení o aktuálním stavu mého B200F:
-Houpání za studena téměř vymizelo-respektive prý chvilku houpal, když s ním ráno jela přítelka.
-Díru v plynu má pořád a to hlavně za studena, za tepla už jen malinko, ale i tak to neni to pravý vořechový
Vzhledem k tomu, že nemám čas někde lítat a měnit jednu věc za druhou a doma jsem už udělal, co bylo v mých silách, rozhodl jsem se navštívit servis:
1,Nejdřív jsem navštívil Autoservis Jíša, který patří do skupiny Bosch sevrice a musim říct, že tak velké zklamání jsem opravdu nečekal. Možná, že se stačilo jen "probojovat" přes hloupého přijímacího technika přímo k mechanikovi a vše mohlo být jinak, ale na to jsem už neměl ani energii ani chuť. Prostě zlo!
2,Jako druhý pokus jsem zvolil vyhlášeného diagnostika váženého pana Hetcla z Litovle a doufal, že poradí nějakou konkurenci v Praze a okolí. Pan Hetcl velmi mile překvapil a nejen, že poradil konkurenci, ale dokonce se mnou i chvíli diskutoval o mé závadě, ačkoli z toho nekoukal žádný kšeft :?:
Musim říct, že tohoto pána Moravákům opravdu závidím
Tak a teď to hlavní. Přes přítele v Praze mi byl doporučen diagnostik pan Brachtl z Prahy Libuše.
Znáte někdo ???????
Předem dík za info!
Konec hlášení
-Houpání za studena téměř vymizelo-respektive prý chvilku houpal, když s ním ráno jela přítelka.
-Díru v plynu má pořád a to hlavně za studena, za tepla už jen malinko, ale i tak to neni to pravý vořechový
Vzhledem k tomu, že nemám čas někde lítat a měnit jednu věc za druhou a doma jsem už udělal, co bylo v mých silách, rozhodl jsem se navštívit servis:
1,Nejdřív jsem navštívil Autoservis Jíša, který patří do skupiny Bosch sevrice a musim říct, že tak velké zklamání jsem opravdu nečekal. Možná, že se stačilo jen "probojovat" přes hloupého přijímacího technika přímo k mechanikovi a vše mohlo být jinak, ale na to jsem už neměl ani energii ani chuť. Prostě zlo!
2,Jako druhý pokus jsem zvolil vyhlášeného diagnostika váženého pana Hetcla z Litovle a doufal, že poradí nějakou konkurenci v Praze a okolí. Pan Hetcl velmi mile překvapil a nejen, že poradil konkurenci, ale dokonce se mnou i chvíli diskutoval o mé závadě, ačkoli z toho nekoukal žádný kšeft :?:
Musim říct, že tohoto pána Moravákům opravdu závidím
Tak a teď to hlavní. Přes přítele v Praze mi byl doporučen diagnostik pan Brachtl z Prahy Libuše.
Znáte někdo ???????
Předem dík za info!
Konec hlášení
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]