B200F-houpání za studena

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 100
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

#26

Příspěvek od tompo »

Takže pan Brachtl Volvíka napojil na mašinku a diagnóza zněla-ukecaná lambda. Dále vyměnil palivový filtr a to vše za rovných 1000 Kč !
Lambdu jsem poté zakoupil, vyměnil, vyresetoval ŘJ a seřídil volnoběh.
ŘJ se chvilinku učila s novou lambdou spolupracovat a nyní motor jede jak pila (samo, že ta švédská) :-)
Teď už jen změřit ventily a případně přebrousit podložky a můžu klidně spát :wink:
Volvu zdar!
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#27

Příspěvek od standa »

To jsem rád, Tome, že to dobře dopadlo. Nedávno jsem se setkal se zvláštní závadou na lambdě: chvilku po startu na výstupu lambdy začalo růst napětí až na 5 V :shock: a počítač ochuzoval a ochuzoval. Po odpojení vyhřívání lambdy vše ok - vyhřívání se prošluslo na výstup a problém na světě.

Mimochodem - jak se seřizuje na LH 2.4 volnoběh?? :roll:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 100
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

#28

Příspěvek od tompo »

Stando dík!
Mě ta potvora taky pořád ochuzovala.

Jinak nechci být drzý, ale myslel jsem, že Haynese máš taky 8) No ale je možný, že se u tý 9tky víc rozpovídali. U mně je to na str.4A.7

Zjednodušeně jde o to, že při zaškrcené hadici vol.ventilu se seřídí škr.kl. tak, aby otáčky klesly na cca 500 ot/min. Potom už se jen poladí pomoci měrek pod dorazovým šroubem spínání polohového spínače škr. klapky a je to :wink:
Všechno hold LH2,4 nedopočítá :D

Jinak je to stejně jen od oka, protože přesnej točkoměr bohužel nevlastním :cry:
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1735
Registrován: 19 roků 10 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#29

Příspěvek od standa »

Jo ták - štelování dorazu škr.kl.u (vymyslels nádhernou zkratku). To se dá dělat i podle napětí na vol.ven.u :D

Už jsem se chtěl leknout, že se hrabeš v polích a nastavuješ bohatost a otáčky... :wink:
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 15
Příspěvky: 100
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Bydliště: Praha 9-Střížkov

#30

Příspěvek od tompo »

Jo máš recht, neformuloval jsem to úplně správně :oops: Na druhou stranu neseřízená škr.kl. mi stabilitu volnoběhu dost výrazně ovlivňovala :wink: Jo a bohatost atd. v ŘJ rozhodně upravovat nehodlám, to je pro mně španělská vesnice :shock:

Jinak to štelování přes napětí zní zajímavě, můžeš se rozpovídat? Nebo je to taky v Haynesce?

Jo a nemohl bys doporučit nějaký alternativní-samo-domo-točkoměr :?: :) Ten palubní je nepřesnej a rád bych věděl, zda si přede, jak má. Teda na ucho bych řekl, že jo, ale přecejen bych někde rád viděl to číslo :lol:

Zatim díkes!
_________________
1.Volvo 945 model ´95, B200F@B230FB+LPG, 96kW, barva bílá"Bělouš"
2.Toyota Previa GL ´95 2.5i+LPG Magic"ToiToi"
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900 - opravy“