Že jsi zamotal hlavu řídící jednotceicon0022 píše:ALE NEVIM CO JE TO SW???

Že jsi zamotal hlavu řídící jednotceicon0022 píše:ALE NEVIM CO JE TO SW???
Podle mne to bez připojení na diagnostiku nespravíš. Musíš navštívit lokálního volvo vydřiduchaicon0022 píše:Mne se to stalo vcera teprve nikde jsem nebyl ani nevim kam s tim jit nechci se darebakum ve volvu zadluzit do konce zivota ,znas to ne? navic ne vzdy to neco zjisti a to mne odrazuje a navic to nejsou mechanici ale menici dilu bohuzel![]()
![]()
Dneska jsem to projel Haynes mi rika po znovu zapojeni baterie -nastartuj a po dobu minimalne 2min.drz na1200ot pak jed min 5mil ve vsech rezimech-mesto-dalnice pro ulozeni zmen v pocitaci ta jizda je aby se pocitac znovu preprogramoval jak byl. ALE PRD SE SPRAVILO
![]()
![]()
![]()
A pritom se problem objevil po vymene te zasrane baterky takze to ma spojitost s tim !
Kdysi na Miším foru jsem četl návod na "reset" řídící jednotky GDI samodomo. Já to udělal když jsem čistil škrtící klapku a přežila toicon0022 píše:Mne se to stalo vcera teprve nikde jsem nebyl ani nevim kam s tim jit nechci se darebakum ve volvu zadluzit do konce zivota ,znas to ne? navic ne vzdy to neco zjisti a to mne odrazuje a navic to nejsou mechanici ale menici dilu bohuzel![]()
![]()
Dneska jsem to projel Haynes mi rika po znovu zapojeni baterie -nastartuj a po dobu minimalne 2min.drz na1200ot pak jed min 5mil ve vsech rezimech-mesto-dalnice pro ulozeni zmen v pocitaci ta jizda je aby se pocitac znovu preprogramoval jak byl. ALE PRD SE SPRAVILO
![]()
![]()
![]()
A pritom se problem objevil po vymene te zasrane baterky takze to ma spojitost s tim !
Dobrá pošlu mejla a můžeme se domluvit na místě, kde se sejdem.jarek.krizan píše:Tak se s tím zastav, něco s tím provedem.
Takze cim je zpusobeno? Klapka?jirksy píše:Tak ještě jednou veřejně děkuju za pomoc panu Křížanovi
Pro ostatní: bohužel pro mě, kolísání otáček není způsobeno špatným volnoběžným ventilem![]()
ale co to je prostě život![]()
Jak jste tento problém nakonec vyřešili? Mam stejný. Otáčky jsou nízké a každou chvílí se motor "zadusí", ale okamžitě zvedne otáčky a nechcípne. Ventil jsem čistil a bez výsledku. Tak nevím jestli mi pomůže čištění škrtící klapky... nebo co s tímjirksy píše:Ahoj![]()
Volnoběžný ventil jsem vyčistil ale otáčky stále na nic zkusím popsat průběh: přišlápnu plyn otáčky vyskočí (přišlápnu jen tochu), nechám spadnout. Jenže místo aby se uklidnily pdadají chvíliemi do hodně nízých až se motor kukcne a auto otřese, při tom kucknutí kotor sám otáčky maličko zvedne ale vzápětí zase spadnou dolů a motor se kuckne to se opakuje periodicky 20sekund i dýl. Pokud motor nechám na volnoběhu dýl po téhle době se uklidní a otáčky se začnou držet samy ale občas se stejně přidusí.
PS: už jsem z toho zoufalý, vyměnil jsem svíčky i rozvody atd v domění že to pomůže ale problém stále trvá (i když tu přidušování již není tak markantní jak bývalo) servisák co mě to dělal říkal ještě něco o servomotoru který neměnil a že to možná bude tím. Nemáte někdo zkušenost?
Já nový těsnění nedávám, to starý mam napevno k části, která zůstává na autě a problémy s tím nejsou... čistil jsem to tušim 2x, prvně z nouze a pak jen z prevencePepino33 píše:Zdravím
Kde seženu to těsnění pod volnoběžný ventil?Nebo stačí z papíru?
Začalo mi to chcípat za studena na BA.Na LPG to jede normálně.Po zahřátí to jede normálně.A po přidání plynu se jakoby přidusí,ale pak zas jede normálně.Klapka,svíčky,volnoběžný ventil?
Díky za rady.![]()
![]()
Takže budu čistit.![]()
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé