ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4
- Registrován: 18 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Zdravim vsechny nadsence,
rad bych si poridil V40. byl jsem se podivat v nemecku na jeden kousek, krasnej stav, krasna vybava (palubni pocitac, original CD atd.) podle dukladneho prozkoumani nebourane. kdyz jsem si sedl za volant a uz jsem si rikal, ze do toho pujdu, tak se objevila jedna vada. jakmile clovek seslapl spojku a dal nohu z plynu (napriklad na krizovatce nebo kdyz potreboval hodne zpomalit pred zatackou) tak autu razantne klesly otacky az uplne chciplo, podotykam, ze byla spojka uplne na zemi... kdyz se auto nastartovalo, tak drzelo otacky, ale tak kolem 500, coz neni moc... stejna chyba se opakovala i po zahrati. jeste bych rad zminil, ze byla pretim vybita baterie... jednalo se o 1,8 se 125 konmi, jinak pri klasicke jizde se zadne problemy neobjevily (auto reagovalo na pridani plynu bez zpozdeni) pri startovani vsak nestacilo pootocit klickem do pozice starteru, ale musel se pridat i plyn, aby se otacky ustalily na malinkych 500 otackach. olej byl v pohode...
predem moc dekuji
muze mi nekdo poradit, v cem muze byt problem? auto jsem zatim samozrejme nekoupil, ale moc se mi libi, takze stale premyslim co to moholo byt, kdyby to bylo neco malyho, tak do toho hned jdu
rad bych si poridil V40. byl jsem se podivat v nemecku na jeden kousek, krasnej stav, krasna vybava (palubni pocitac, original CD atd.) podle dukladneho prozkoumani nebourane. kdyz jsem si sedl za volant a uz jsem si rikal, ze do toho pujdu, tak se objevila jedna vada. jakmile clovek seslapl spojku a dal nohu z plynu (napriklad na krizovatce nebo kdyz potreboval hodne zpomalit pred zatackou) tak autu razantne klesly otacky az uplne chciplo, podotykam, ze byla spojka uplne na zemi... kdyz se auto nastartovalo, tak drzelo otacky, ale tak kolem 500, coz neni moc... stejna chyba se opakovala i po zahrati. jeste bych rad zminil, ze byla pretim vybita baterie... jednalo se o 1,8 se 125 konmi, jinak pri klasicke jizde se zadne problemy neobjevily (auto reagovalo na pridani plynu bez zpozdeni) pri startovani vsak nestacilo pootocit klickem do pozice starteru, ale musel se pridat i plyn, aby se otacky ustalily na malinkych 500 otackach. olej byl v pohode...
predem moc dekuji
muze mi nekdo poradit, v cem muze byt problem? auto jsem zatim samozrejme nekoupil, ale moc se mi libi, takze stale premyslim co to moholo byt, kdyby to bylo neco malyho, tak do toho hned jdu
_________________
V40; 1,8/1999
V40; 1,8/1999
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: PRG
Volnoběžný ventil ??? :idea:
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: PRG
jednou za rok vyčistím v benzínu a je klid 

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 272
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: SK, St. Lubovna
Lachtan: perfektne foto,diik:)
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvky: 1451
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Honza 360 doplnil zkušenost:
Doplňuju, kdyby měl někdo podobný problém: vyřešeno - vadný volnoběžný ventil. Solenoid měl sice správnou impedanci, hýbal s ventilem, ale asi nějak špatně. Diagnostika KTS 500 neukazovala nic. Nakonec mi to vycházelo jako nejpravděpodobnější možnost, že bude chyba ve ventilu ale nechtěl jsem kupovat nový. Naštěstí pomohla výpůjčka od strycef (ještě jednou díky), sice jen na namontování a vymontování v režimu zahřátého motoru, ale měl jsem už větší jistotu. V Lysolajích za něj chtěli celkem slušnou cenu 1 000 Kč a ještě jsem probral pár věcí s mechanikem. Když jsem to druhý den ráno vyzkoušel i za studena a fungovalo to, byl jsem štěstím bez sebe Mám další motivaci vylepšovat.
Doplňuju, kdyby měl někdo podobný problém: vyřešeno - vadný volnoběžný ventil. Solenoid měl sice správnou impedanci, hýbal s ventilem, ale asi nějak špatně. Diagnostika KTS 500 neukazovala nic. Nakonec mi to vycházelo jako nejpravděpodobnější možnost, že bude chyba ve ventilu ale nechtěl jsem kupovat nový. Naštěstí pomohla výpůjčka od strycef (ještě jednou díky), sice jen na namontování a vymontování v režimu zahřátého motoru, ale měl jsem už větší jistotu. V Lysolajích za něj chtěli celkem slušnou cenu 1 000 Kč a ještě jsem probral pár věcí s mechanikem. Když jsem to druhý den ráno vyzkoušel i za studena a fungovalo to, byl jsem štěstím bez sebe Mám další motivaci vylepšovat.
-
Offline
- Příspěvky: 1091
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Krumlov
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Kluci, jste si jisti, že je to takhle na GDI?
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
-
Offline
- Příspěvky: 1091
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Krumlov
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Kdesi jsem četl, že existuje jakýsi spray na čištění škrtících klapek atd. Zatím jsem nikde nenašel o jaký by mělo jít. Nevíte někdo?
Jinak dekarbonizace proběhla dost úspěšně (olejem se mohly krémovat vojenské kanady -> 2x výměna s filtrem) a od té doby otáčky za studena kolísají.
Jinak dekarbonizace proběhla dost úspěšně (olejem se mohly krémovat vojenské kanady -> 2x výměna s filtrem) a od té doby otáčky za studena kolísají.
_________________
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
S80 D5 120kW 2003 manual silver
V40 1.8i 92kW B4184SM 6/99 blackmetal
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Jasně existuje ( ten sprej ), máme ho v práci, sice nefunguje přesně tak jak píše výrobce. používám ho klasicky a to funguje na 100%. Pokud nezapomenu, tak si opíšu označení a výrobce.vcar píše:Kdesi jsem četl, že existuje jakýsi spray na čištění škrtících klapek atd. Zatím jsem nikde nenašel o jaký by mělo jít. Nevíte někdo?
Jinak dekarbonizace proběhla dost úspěšně (olejem se mohly krémovat vojenské kanady -> 2x výměna s filtrem) a od té doby otáčky za studena kolísají.
K tomu kolísání, vyčistit a seřídit klapku.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: Holubice
- Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
- Bydliště: Brno/Kyjov
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Ten sprej je zrejme jak pro benziny tak pro ropaky, jo?? Ta dekarbonizacni ucinna latka bude asi stejna, predpokladam. Co to stoji?jarek.krizan píše:Jasně existuje ( ten sprej ), máme ho v práci, sice nefunguje přesně tak jak píše výrobce. používám ho klasicky a to funguje na 100%. Pokud nezapomenu, tak si opíšu označení a výrobce.vcar píše:Kdesi jsem četl, že existuje jakýsi spray na čištění škrtících klapek atd. Zatím jsem nikde nenašel o jaký by mělo jít. Nevíte někdo?
Jinak dekarbonizace proběhla dost úspěšně (olejem se mohly krémovat vojenské kanady -> 2x výměna s filtrem) a od té doby otáčky za studena kolísají.
K tomu kolísání, vyčistit a seřídit klapku.
Dik.
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
-
Offline
- Příspěvky: 64
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Bydliště: Slovakia, Východ, Tatry, Spiš. Nová Ves
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Ja som raz použil ešte na Toyote tento spray od fy WURTH - pomohlo, určite sú aj iní výrobcovia, ale neviem, koľko to stálo, lebo som to dostal darom zo servosu Toyoty......
_________________
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
S40, 1.8 Saloon, benzín + LPG, 85 kW, typ B4184S, r.v. 1999,
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Samozřejmě jsem měl v práci klasický páteční blázinec, takže jsem na to zapoměl. Ale na stránkách fa. Berner, nebo Würth se to dá určitě najít, jinak až v pondělí, pokud ovšem opět nezapomenu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 516
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Ja bych ten spry ze skusenosti z peugeot clubu nedoporucoval, jelikoz se ty sracky dostanou do motoru a nikdo nevi co mohou dale udelat , ale vim, ze jednomu borcovi to nadelalo neplechu asi cca za 20 000Kc, podivam se tam na ten topic a reknu vice(pokud tam jeste bude) , ja sem u sveho peugeotu , kdyz sem ho mel
klapku necistil, ale kamarad to delal jedine tim zpusobem (rozebrat a vicistit) zadny srajdy strikat do sani.

_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Dneska jsem čistil přesně dle fotodokumentace. Výsledek SUPERLachtan píše:Když ho rozebereš (tak jako je na té třetí fotce), tak ho můžeš ráchat v benzínu jak chceš - pořádně očistit štětečkem hlavně dosedací sedla atd.

_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5079
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: PRG
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Bohužel :?MIKA píše:Ještě jsem se chtěl zeptat jestli je možné sundat to plechové víčko na "dně" ventilu, byl by tak lepší přístup k perfektnímu očištění sedel ventilu...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: V40 2.0 16V TURBO 1998 black
- Bydliště: Hřibsko (HK)
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
já si to myslel :ryma:Lachtan píše:Bohužel :?MIKA píše:Ještě jsem se chtěl zeptat jestli je možné sundat to plechové víčko na "dně" ventilu, byl by tak lepší přístup k perfektnímu očištění sedel ventilu...
_________________
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
V40, 2.0 16V TURBO 98´manuál
SUZUKI GSX 1400
už nikdy !!! LAGUNA 2,0 95' TREST BOŽÍ
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Můžete mi prosím někdo sdělit, kolik by měly být normální volnoběžné otáčky (motor GDI)?. Díky...
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW

BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Myslím že 750 ale 100% to z hlavy nevím.ruprecht píše:Můžete mi prosím někdo sdělit, kolik by měly být normální volnoběžné otáčky (motor GDI)?. Díky...
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Mohl by některý z majitelů GDI popsat způsob vyčištění volnoběžného ventilu? Respektive i kde ho najdu a jaké budu potřebovat nářadí. Do Volva se mi s tím nechce, jestli je to taková prkotina jak se tady píše
.
A ještě jeden dotaz: běžně mám volnoběžné otáčky kolem 800, ale v posledním týdnu mi bezdůvodně při stání spadnou někde k 600-700 a musím při rozjezdu přidat krapet víc plynu než normálně. Dělá to zatím jen občas, ale předpokládám že samo se to nezlepší. Pokud zapnu klimu tak mi otáčky kolísají od 500 - 700. Předpokládám tedy, že není něco v pořádku
. Dle diskuse výše asi zanesený ventil, ale co s tou klimou? Postačí vyčištění a výměna náplně, nebo to bude chtít i něco víc? Dík za případné odpovědi a rady...

A ještě jeden dotaz: běžně mám volnoběžné otáčky kolem 800, ale v posledním týdnu mi bezdůvodně při stání spadnou někde k 600-700 a musím při rozjezdu přidat krapet víc plynu než normálně. Dělá to zatím jen občas, ale předpokládám že samo se to nezlepší. Pokud zapnu klimu tak mi otáčky kolísají od 500 - 700. Předpokládám tedy, že není něco v pořádku

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW

BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Nechci bejt poslem špatných zpráv, ale GDI ten volnoběžný ventil na čištění nemá. Tam je třeba vyčistit škrtící klapku, což není zas taková prkotina.
_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Aha, tak jsem špatně hledal (a bylo to tady: viewtopic.php?f=28&t=9165&start=25&st=0&sk=t&sd=a). Takže škrtící klapka - do toho se pouštět nebudu. Holt navštívím servis...
_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW

BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Ale můžu se mýlit, nejsem mechanik ani velkej znalec
on se nějakej odborník ještě ozve

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2377
- Registrován: 18 roků 8 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Nj elektronická škrtící klapka.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1451
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
nevěš hlavu. Pokud je tam obdoba škrtící klapky jako u jinejch aut, ta problém spočívá v tom, že se na stěny difuzéru kolem té klapky usadí nějaké lepkavé zbytky z benzínu. Ty potom zanášej přesně definovanou mezeru mezi klapkou a stěnou, kterou proudí vzduch pro volnoběh. V důsledku toho se musí škrtící klapka furt regulovat a houpou otáčky. Řešení spočívá ve vičištění těch stěn hadříkem, já používal suchý, můžeš použít i nějaký čistič klapek. Po vyčištění by se mohla odpojit baterka, aby se vyresetovala ECU a potom by měl motor zase chodit dobře. Nevím zda mám pravdu, ale za zkoušku to snad stojí.ruprecht píše:Aha, tak jsem špatně hledal (a bylo to tady: viewtopic.php?f=28&t=9165&start=25&st=0&sk=t&sd=a). Takže škrtící klapka - do toho se pouštět nebudu. Holt navštívím servis...
-
Offline
- Příspěvky: 255
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Cieszyn
- Vůz: S60 D5 Sport 136 kW MY 09
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
O víkendu na to kouknu a zkusím rozebrat. Snad se mi to podaří pak složit
Jinak všem díky za rady...

_________________
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW
BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
S60 D5 SPORT ´09 "Czarny Szerszeń" 136 kW

BMW Z4 E85, 2.5I
ex V40 1,8i 92kW / 125 oslíků, B4184SM, rv´99 "Srebrny
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 3644
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
x 1
ztrata otacek pri volnobehu - čištění volnoběž. ventilu
Z jedný strany se dostaneš v pohodě, klapka je mezi motorem a přepážkou před řidičem, když sundáš hadici z airboxu do klapky tak seš v ní. A protože je plyn mechanickej, tak si jí i snadno otevřeš. Ale celou jí vyndat jsem si netroufl. A pak jen čistit a čistit, až se bude lesknout jak psí kulky 

_________________
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
V70 2,4T B5244T3 AWD, r.v. 2001
V70 2,5T B5254T,r.v.12/1998
bylo: V40 1,8 B4184SM r.v.1999
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé