V70 D5 převodovka 5q man

850 a novější modely řad C/S/V/XC
  • Autor
  • Zpráva
Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#1 V70 D5 převodovka 5q man

Příspěvek od Honza »

Před prvním rozjezdem jde těžko zařadit jednička i zpátečka, po zahřátí jde normálně.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 83
Registrován: 9 roků 9 měsíců
Bydliště: Karlovy Vary
Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
Bydliště: Karlovarský kraj

#2 V70 D5 převodovka 5q man

Příspěvek od Schweppes »

Nepujde o tzv. "vlastnost?" Vim, ze u obou manualu (5q) s D5 mi sla vzdycky hur zpatecka, je ale fakt, ze jednicku si nevybavuji.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2999
Registrován: 11 roků 8 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#3 V70 D5 převodovka 5q man

Příspěvek od 3m3 »

Schweppes píše:Nepujde o tzv. "vlastnost?" Vim, ze u obou manualu (5q) s D5 mi sla vzdycky hur zpatecka, je ale fakt, ze jednicku si nevybavuji.
Predpokladam ze kdyby to byla vlastnost tak si toho Honza vsiml uz davno a ne ted....
Metju tu resil nejaky futra na razeni a pripadny promazani toho mechanizmu...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

Romulusw
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4940
Registrován: 10 roků 3 měsíce
Bydliště: Modřany
Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify

#4 V70 D5 převodovka 5q man

Příspěvek od Romulusw »

Moc hustej olej, při - 20°C mi tam jednička jde taky fest. Když cítím velký odpor, tak tam dám dvojku a teprve z ní jedničku. Většinou to hned klapne.

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 5110
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#5 V70 D5 převodovka 5q man

Příspěvek od Honza »

3m3 píše:
Schweppes píše:Nepujde o tzv. "vlastnost?" Vim, ze u obou manualu (5q) s D5 mi sla vzdycky hur zpatecka, je ale fakt, ze jednicku si nevybavuji.
Predpokladam ze kdyby to byla vlastnost tak si toho Honza vsiml uz davno a ne ted....
Metju tu resil nejaky futra na razeni a pripadny promazani toho mechanizmu...
Nikdy to nebyla žádná sláva co ji mám 7 let. Zlatá 850.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

zvedavec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1170
Registrován: 16 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#6 V70 D5 převodovka 5q man

Příspěvek od zvedavec »

No má Škoda 100L to dělala taky. A jak píše Romulusw tak i já jsem zařadil napřed dvojku a pak jedničku. Blbý je že to podvědomě dělám dodnes a tím znervozňuju eventuelní pasažéry. Páč to tento způsob řazení vypadá poněkud neobvykle :-) ale zaboha se tohoto návyku nemůžu zbavit.
_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz

Zeb
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 884
Registrován: 20 roků 1 měsíc
Bydliště: Praha

#7 V70 D5 převodovka 5q man

Příspěvek od Zeb »

Taky u S60 D5 5Q byl tento problém. Lukáš mi říkal, že je potřeba namazat něco v převodovce s názvem "mrkev". Výměna oleje nic nezlepšila.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 888
Registrován: 16 roků
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D

#8 V70 D5 převodovka 5q man

Příspěvek od pepa.paur »

Měl jsem stejný problém u S70, měnil jsem 2x olej v převodovce, ale stejně nešlo v zimě po nastartování řadit jedničku a zpátečku. Řešil jsem to tak, že jsem zařadil směr před nastartováním a pak startoval se spojkou, případně to rozhýbával přes dvojku, ale to taky moc nešlo.
Vyřešilo se to výměnou spojky při výměně dvouhmoťáku a namazáním hřídele (mrkve) :
prevodovka.jpg
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850 / 60 / 70 / 80 / 90 / XC - opravy“