V70 D5 převodovka 5q man
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
V70 D5 převodovka 5q man
Před prvním rozjezdem jde těžko zařadit jednička i zpátečka, po zahřátí jde normálně.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 11 roků 2 měsíce
- Bydliště: Karlovy Vary
- Vůz: 2003 Volvo XC90 D5
- Bydliště: Karlovarský kraj
V70 D5 převodovka 5q man
Nepujde o tzv. "vlastnost?" Vim, ze u obou manualu (5q) s D5 mi sla vzdycky hur zpatecka, je ale fakt, ze jednicku si nevybavuji.
_________________
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
2003 Volvo XC90 D5 (120 kW), automat
1996 Volvo 855R (2.3L, manuál - 184 kW)
2004 Volvo V70 II D5 (120 kW) Black Edition
2003 Volvo V70 II 2.4D (96 kW)
-
Offline
- Příspěvky: 3079
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
V70 D5 převodovka 5q man
Predpokladam ze kdyby to byla vlastnost tak si toho Honza vsiml uz davno a ne ted....Schweppes píše:Nepujde o tzv. "vlastnost?" Vim, ze u obou manualu (5q) s D5 mi sla vzdycky hur zpatecka, je ale fakt, ze jednicku si nevybavuji.
Metju tu resil nejaky futra na razeni a pripadny promazani toho mechanizmu...
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 5729
- Registrován: 11 roků 9 měsíců
- Bydliště: Modřany
- Vůz: XC 90 2,5T LPG 2005 man. AWD modify
V70 D5 převodovka 5q man
Moc hustej olej, při - 20°C mi tam jednička jde taky fest. Když cítím velký odpor, tak tam dám dvojku a teprve z ní jedničku. Většinou to hned klapne.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5024
- Registrován: 22 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
V70 D5 převodovka 5q man
Nikdy to nebyla žádná sláva co ji mám 7 let. Zlatá 850.3m3 píše:Predpokladam ze kdyby to byla vlastnost tak si toho Honza vsiml uz davno a ne ted....Schweppes píše:Nepujde o tzv. "vlastnost?" Vim, ze u obou manualu (5q) s D5 mi sla vzdycky hur zpatecka, je ale fakt, ze jednicku si nevybavuji.
Metju tu resil nejaky futra na razeni a pripadny promazani toho mechanizmu...
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 1178
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Volvo S 80 2,9 LPG
- Bydliště: Brno
V70 D5 převodovka 5q man
No má Škoda 100L to dělala taky. A jak píše Romulusw tak i já jsem zařadil napřed dvojku a pak jedničku. Blbý je že to podvědomě dělám dodnes a tím znervozňuju eventuelní pasažéry. Páč to tento způsob řazení vypadá poněkud neobvykle
ale zaboha se tohoto návyku nemůžu zbavit.

_________________
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
za chvíli bude, už je : Volvo s80 2,9
za chvíli také bylo, tak ne zůstává semnou :Volvo 850 TDi
bylo: Renault Safrane 2,2
bylo: Opel Kadet 1,4
bylo: Škoda 120 LS
bylo: Škoda 100 L
www.royaleliquid.cz
-
Offline
- Příspěvky: 963
- Registrován: 21 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
V70 D5 převodovka 5q man
Taky u S60 D5 5Q byl tento problém. Lukáš mi říkal, že je potřeba namazat něco v převodovce s názvem "mrkev". Výměna oleje nic nezlepšila.
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvky: 896
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
V70 D5 převodovka 5q man
Měl jsem stejný problém u S70, měnil jsem 2x olej v převodovce, ale stejně nešlo v zimě po nastartování řadit jedničku a zpátečku. Řešil jsem to tak, že jsem zařadil směr před nastartováním a pak startoval se spojkou, případně to rozhýbával přes dvojku, ale to taky moc nešlo.
Vyřešilo se to výměnou spojky při výměně dvouhmoťáku a namazáním hřídele (mrkve) :
Vyřešilo se to výměnou spojky při výměně dvouhmoťáku a namazáním hřídele (mrkve) :
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: temnohorec