S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#1 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Dobrý den,
Pro začátek objasním situaci:
Z motoru (2.8 T6 b6284t 1999) mi někde ze zádu tekl olej. Můj dojem byla hlava. Za ni na vrakáčích chtěli 10k (!!!) nato jsem jim řekl, že za to mám celý motor. Tudíž jsem začal shánět celý motor, kde je jednodušší vyměnit celý než jen hlavu. (jsem hodně amatér). Tím jsem sehnal motor, ale když jsem přijel na místo (300km) zjistili jsme, že to není b6284t, ale b6294t ale za relativně rozumnou cenu. Původně jsem počítal, že motor je stejný a tak jsem pro něj jel.
Moje otázka, nestartuje, má snahu chytit prvních pár vteřin ale pak nic. Co dělat?
Už se teda koukám po nové hlavě, abych ji nahodil na původní motor, tím bych asi vyřešil vše, ale přeci jenom, půjde ten 3.0 rozchodit?
Pro začátek objasním situaci:
Z motoru (2.8 T6 b6284t 1999) mi někde ze zádu tekl olej. Můj dojem byla hlava. Za ni na vrakáčích chtěli 10k (!!!) nato jsem jim řekl, že za to mám celý motor. Tudíž jsem začal shánět celý motor, kde je jednodušší vyměnit celý než jen hlavu. (jsem hodně amatér). Tím jsem sehnal motor, ale když jsem přijel na místo (300km) zjistili jsme, že to není b6284t, ale b6294t ale za relativně rozumnou cenu. Původně jsem počítal, že motor je stejný a tak jsem pro něj jel.
Moje otázka, nestartuje, má snahu chytit prvních pár vteřin ale pak nic. Co dělat?
Už se teda koukám po nové hlavě, abych ji nahodil na původní motor, tím bych asi vyřešil vše, ale přeci jenom, půjde ten 3.0 rozchodit?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 184
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: 960 II.
#2 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Tyhle auta jsou už prošpikovaná elektronikou. Opravdu bude jednodušší tam dát motor, který tam patří. Ten motor který jste tam dali je původně z XC90. Tam byly nějaké rozdíly, ale už si nevzpomenu, o co přesně šlo.
_________________
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
je:
Mazda 6 MPS
bylo:
Volvo S80 99' T6, Mazda 323 BA 1.8, Volvo 960 94' 3.0, Volvo S80 99' 2.9, Volvo 850 2.5tdi, Porsche Cayenne 4.5 V8, Mercedes C240 W202
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#3 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
motorom ako takym to nebude (ak nieje k.o...) . pichnut na diagnostiku, skontrolovat ci ide palivo. zotrvacnik ste davali z povodneho motora, aj snimace vacky..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#4 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Rozdily:
Na viku ventiluje vecicka ktera propousti olej na vacku. Na 6284 je jedna, na 6294 dve (i na sani). .
Na konci vacky cidlo n otacky, na starem jedno, na novem zase dve i na sani. Rozdil je i na rozvodech, kde 6284 ma 152 a 6294 146 remen zubu. Jiny rozdil neni, cidla samozrejme puvodni.
Na viku ventiluje vecicka ktera propousti olej na vacku. Na 6284 je jedna, na 6294 dve (i na sani). .
Na konci vacky cidlo n otacky, na starem jedno, na novem zase dve i na sani. Rozdil je i na rozvodech, kde 6284 ma 152 a 6294 146 remen zubu. Jiny rozdil neni, cidla samozrejme puvodni.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#5 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Zotrvacnik povodny, a ci je alebo neni motor ko to netusim, dalsiou variantov by bolo zkombinovat hlavu napovodny motor ale to asi neprejde vzhladom k rozvodom a tak... priemer remenic na vackach a tesnenie pod hlavu su stejne, akorat vyska ventilu ina tak tuto variantu zavrhujem... budem rad za kazdu radu
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#6 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
takze si dal 2xVVT motor na 1xVVT elektroniku...
To sa samozrejme prejavi na chode motora avsak nastartovat by si mal vediet...
To sa samozrejme prejavi na chode motora avsak nastartovat by si mal vediet...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#7 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Prave... mal by chytit... on snahu aj ma, ale len zo zaciatku, casom by som detaily doriesil... ak v tom mas prax, podla coho RJ dava impulz na zazeh a vstrek? Podla prave toho cidla na vacke?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#8 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
hlavne podla kluky...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#9 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Klukovka? Spatne nahodeny zotrvacnik?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#10 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
K comu su tam potom tie cidla na vackach?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#11 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
natocenie VVT ale nieje to tak jednoduche RJ to vyuziva aj na casovanie vstrekovania vo valcoch (ktory valec je HU)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#12 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
IDE TI TAM BENZIN?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#13 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Konkretne do valcov ako pisem, zo zaciatku urcite ptz snahu ma. Dalej neviem ale ked pustim z ventilu na vstrekoch, je tam tlak
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#14 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Tak teoreticky sa pohrat s cidlom na vacke a malo by to chytit? Btw ten benzin hned zajtra skusim. Vyndam vstreky a budem skusat startovat ci to pojde
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#15 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
to nemusis, na liste mas autoventil, odtial ti musi striekat benzin...
vyber si radsej sviecky a kukni ci ide iskra a ked kuknes do valca budes citit aj ten benzin...
vyber si radsej sviecky a kukni ci ide iskra a ked kuknes do valca budes citit aj ten benzin...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#16 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Autoventil? Ten s ciapockou? Ten je ok, ak ho stlacim, je tamtlak a benzin otial ide
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#17 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Jiskru hází, benzín tam teče.
Tak ještě jednou, umí mi někdo odpovědět, dle čeho se řídí zážeh/vstřik?
Děkuji, M.
Tak ještě jednou, umí mi někdo odpovědět, dle čeho se řídí zážeh/vstřik?
Děkuji, M.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#18 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
zapalovanie sa riadi podla snimaca kluky, avsak berie do uvahy aj snimac vacky aby sa vedelo urcit spravne poradie zapalovania. kedze na jedno otocenie vaciek sa kluka otoci 2x.
vytiahni si sviecky, odpoj zapalovanie, daj si dole skrtiacu klapku a poriadne vysus sanie od benzinu startovanim. lebo to moze byt iba prechlastane /malo kyslika, a potom to nechyti ani na startovaci sprej... lebo ked tam ide benzin aj iskra...
vytiahni si sviecky, odpoj zapalovanie, daj si dole skrtiacu klapku a poriadne vysus sanie od benzinu startovanim. lebo to moze byt iba prechlastane /malo kyslika, a potom to nechyti ani na startovaci sprej... lebo ked tam ide benzin aj iskra...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#19 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Technicka otazka, je mozne, ze sa zotrvacnik namontoval inak, v inom uhle, a tym padom sa rozhodilo zapalovanie?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1484
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
#20 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
je tam kolik na kluke...
A by ti to pravdepodobne po chvylke obcas strielalo do sania...
ale zacinam mat pocit ze tu zbitocne drat klavesnicu. howgh
A by ti to pravdepodobne po chvylke obcas strielalo do sania...
ale zacinam mat pocit ze tu zbitocne drat klavesnicu. howgh
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 49
- Registrován: 10 roků 5 měsíců
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: XC90 2,4 2004
- Bydliště: Mladá Boleslav
#21 S80 výměna z 2.8 T6 na 3.0 T6
Zmysel to dava... skusim to presusit jak si pisal a uvidim... Dakujem za trpezlivost..
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek