A musim s nevolí říct, že ten zadek na mě působí až korejsky...hotový Ssang Yong
Ale snad to při fotkách auta jako celku bude vypadat líp...ten čumák se ještě zkousnout dá
ale kluci no tak neblbněte někomu se to přeci může líbit tak to tak nehaňte, mě se taky nelíbí nějaký ty kulatý renaulty a mitsubishi ( dělám si prdel, prdel, ale jen trochu )
_________________ BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
Jestli podle plechovkářů (bez urážky) jsou čtyřicítkový řady polovolva, tak tohle podle mě už má s Vlvem společný skoro jen ten znak a nápis
Ano, předek je jasný podle nových modelů S 80, ale ten zadek je dost příšerný, stávající XC70 je kočka, ale tímhle to docela zmršili
Alespon podle mě
_________________ Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo: Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Deshi píše:
No nekecej Drewide, že už sis ji byl omrknout, když se ted zbavuješ stříbrnýho sršně
Dyť se ho ještě nezbavuju, jen jsem si dělal průzkum
A vomrknout už jsem si ji byl když jsem byl v tom volvoservise, ale kravaťák mi zlými pohledy bránil v podrobnějším seznámení s ní - a to jsem si nechtěl ani odloupnout to V8 a nalepit si to na sršně vedle soba
V8 přidává totiž až 1200 klokanů, kdyby jste nevěděli !
drewid píše:Ona ani ta nová S80ka není kulervoucí...na obrázcích ještě šla, ale naživo to byla taková trapná korejská audina
No počkej jako, je pravda že sem viděl stříbrnou a hnůj...vážně jako Korea...dealer tu má světle hnědou a hned je to lepší...a "tchán" měl ted pučenou ukázkovou kterou mu nalajnovali na jeho vkus a hned si jí vezme...nádherná, černá barva jí sedne nejvíc, slušivý kola který na ní padnou asi taky nejvíc, béžovej interiér krásnej...taky sem byl zklamanej po tý první stříbrný, ale naštěstí to ta černá zlomila. Dodám klidně foto... Jen jí chci obhájit, S80 se dle mýho povedla hodně...ty V70 a XC70 na to zatim nevypadaj, ale skutečnost to taky může změnit, snad.
Jak tady házíte hnůj na Forda... to mě trochu mrzí, protože Ford je podle mého názoru dobrá značka, která dělá auta, která mají jednu zásadní vlastnost. Ať je to Fiesta nebo Transit, okamžitě mi padne do ruky a podvozkově je o světelné míle před konkurencí.
Například S40/V50 a nová S80 jsou první volva v historii, které umí tlumit nerovnosti bez ran od podvozku. A V50 D5 automat je naprosto kulervoucí auto, teď s ním tenhle týden jezdím. Nemá prostě jedinej kaz. Kromě ceny.
Mimochodem, vy rozumbradové, kdyby na tom Volvo bylo tak skvěle, tak by pod Ford nikdy nepatřilo. Nemyslíte, že kdyby Ford Volvo nekoupil, už by taky třeba nemuselo Volvo existovat? Nebo by bylo na scestí, protože by nebyly prachy na vývoj?
A než skončit pod GM jako Saab (chudáček), nebo pod VW, nebo pámbu mě netrestej pod Daimler Chrysler... zlatej Ford lidi, zlatej Ford.
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Hele, já chápu, že z hlediska obchodu to asi byl jediný možný dobrý tah, ale od té doby se Volvo designově čím dál tím více přibližuje takovému megakonzumnímu standartu (který oslovuje koncernové tupé masy=potenciální kupce)a jeho letitá tvarová image je prostě ta tam...
Prostě čím novější Volvo, tím víc se podobá ostatním značkám :? :? :?
Lachtan píše:Hele, já chápu, že z hlediska obchodu to asi byl jediný možný dobrý tah, ale od té doby se Volvo designově čím dál tím více přibližuje takovému megakonzumnímu standartu (který oslovuje koncernové tupé masy=potenciální kupce)a jeho letitá tvarová image je prostě ta tam...
Prostě čím novější Volvo, tím víc se podobá ostatním značkám :? :? :?
jenže právě to tak je a bude, tak si musíme postupně zvykat :? S tím nic nenaděláme a co říkal Tnemec je pravda. Raději Ford než VW. To bysme si mohli rovnou koupit Škodovku
Lachtan píše:Hele, já chápu, že z hlediska obchodu to asi byl jediný možný dobrý tah, ale od té doby se Volvo designově čím dál tím více přibližuje takovému megakonzumnímu standartu (který oslovuje koncernové tupé masy=potenciální kupce)a jeho letitá tvarová image je prostě ta tam...
Prostě čím novější Volvo, tím víc se podobá ostatním značkám :? :? :?
V tom případě mě trochu překvapuje, proč jezdíš designově nevýrazným, na masového kupce zaměřeným volvem.
A s tou designovou svébytností volva to (bez urážky, vzhled volv miluju) není tak horký. 740 například kombinuje obvyklý design italské školy přelomu 70. a 80. let s designem amerik té doby. Výsledek je sice parádní, ale o nějaké nonkonformitě nemůže být řeč, zvlášť v porovnání s americkým trhem, kam byla 7 hlavně mířena. Možná jen na evropském kontinentě působila exotičtěji.
Design volv je i dnes naprosto nezaměnitelný. Nová generace, zvláště počínaje S80 se jen od lehké inspirace BMW přesunula po uvedení Banglovin k Audi, ale ta inspirace tu byla vždy. Ostatně Škodovka postupuje podobně. První Octa byla (velmi rafinovaně, ale velmi silně) inspirována od BMW 3 E36, poté, co Piech stanovil jako mission target volvo, byla pozornost designéru zaměřena tímto směrem. Bohužel zde již byla inspirace mnohem prvoplánovější (stejně jako je S80 mnohem prvoplánovitěji podobná A6, zatímco inspirace S40/V50 BMW řady 3 je mnohem skrytější.
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Ještě k těm koncernům: Vpodstatě jediné dvě zásadnější značky vyrábějící masově, které jsou samostatné, jsou Toyota a Porsche. Porsche proto, že je pupeční šňůrou spjaté s koncernem VW a má zcela výjimečné postavení - jeho auta mají nejnižší ztrátu hodnoty a porsche má na jednom exempláři nejvyšší marži na světě. Je to dané kombinací kvality a image.
Zbývá Toyota, která si udržela samostatnost díky naprosto unikátnímu systému řízení (řízení firmy a výroby, ne takový to, co votáčí kolama) a je mimochodem jednou z nejcennějších značek na světě. Všechny ostatní značky patří pod jeden z pěti nebo šesti megakoncernů. Včetně tak svébytné značky, jako je Subaru, které patří Fuji Heavy Industries, která je z +- 50% vlastněna koncernem GM, který zase vlastní Saab, což je ostatně příčina, proč připravovaný Saab 9-2 je vlastně rekarosovaná impreza.
_________________ Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
tnemec píše:Včetně tak svébytné značky, jako je Subaru, které patří Fuji Heavy Industries, která je z +- 50% vlastněna koncernem GM, který zase vlastní Saab, což je ostatně příčina, proč připravovaný Saab 9-2 je vlastně rekarosovaná impreza.
není připravovaný, už se vyrábí, ale mrkněte na výrobní štítek....ještě si stěžujete na Forda...?
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá
Vím, že Volvo se tomu bránilohodně dlouho ale nakonec nedostatek financí na vývoj a tlak akcionářů udělali svoje. Na druhou stranu se tehdy proslýchalo, že finančně nejlepší nabídku udělal koncern RVI což je vlastně Renault, takže to nedopadlo ještě tak nejhůř.
Přál bych si aby Volvo mělo pořád svébytnou image a bylo lehce odlišitelné od ostatních značek. Ta uniformita se mi moc nelíbí.
_________________ V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou V S80 , B5244SV 850 B5204
No, zajímavá diskuze Ale svatá pravda co tu říká Tomáš...Ford považuju taky za to nejlepší co může být jako mateřskou značku (z pohledu koncernů)...rozhodně je podvozkama na tom nejlíp ze všech a i ty auta maj prostě aspon nějakýho ducha...
A co se týče uniformity nebo designu, to zas tak moc s Fordem společnýho nemá, Volvo má svoje vlastní designový centra a patří mezi prémiový značky Fordu, takže určitě má volnost a příkaz držet si svou image...že jí rozvíjí a posouvá tímhle směrem je podle mě její věc a za tu Ford vinit nemůžeme. Určitě se design odvíjí od podvozku a uložení motoru atd., ale to jen do míry proporcí auta a ne přímo toho jaký má zadní světla a jak zaoblený je, a dnešní trend je hodně zaměřenej na ochranu chodců, zvýšili se standardy v tomhle směru a holt hranatý Volvo by v tomhle jaksi asi moc neuspělo...
Takže vážně budme rádi za tohle, jinak bysme nemuseli bejt rádi vůbec...
A co se týče svezení s S80, taky souhlasim s Tomášem, ve V70 sem toho najezdil hodne, i starší S80 celkem dost a je pravda že to tlumení ran a filtrování nerovností bylo za konkurencí dost špatný a ted sem konečně měl pocit že ten podvozek je vychytanej do puntíku, že se nesnaží bejt přehnaně a zbytečně uměle tvrdší jak velí trend.
AMEN