Nové XC70

Různé Volvo-odkazy...
  • Autor
  • Zpráva
Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#1 Nové XC70

Příspěvek od Schumi_01 »

Už jsou na netu fotky odhaleného XC70, podobně jako V70...
celý článek je na:

http://news.auto.cz/spy/spy-photos-nove-volvo-xc70-bez-maskovani.html

A musim s nevolí říct, že ten zadek na mě působí až korejsky...hotový Ssang Yong :cry:
Ale snad to při fotkách auta jako celku bude vypadat líp...ten čumák se ještě zkousnout dá
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#2

Příspěvek od Ondra. »

no to je fakt blázinec
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Marek Vild
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 183
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4

#3

Příspěvek od Marek Vild »

Můžete mi někdo říct, proč mi to zezadu připomíná Wartburga? :roll:
Jo a pak taky, proč je to tak hnusný?
Včetně čumáku.
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 347
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Pardubice

#4

Příspěvek od Jirrka »

Mne se predek docela libi, ale ten zadek je fakt desnej. Jen se mi libi, ze je to udelany, aby se do toho dobre nakladalo.
_________________
je: Volvo V50 Summum s Audiem*:0), Volvo 850 T5 f kombíku a automatu, MG TF Trophy 160 Edition 85 let, poř. číslo 273
bylo: bylo: 850 T-5R (nejemocionálnější Volvo všech dob),Volvo 480 Turbo, 1992, Ďáblík (zůstane navždy nejkrásnější), 850 T-5, 155 kW, Blue Lady, Volvo 340 DL, Chrochtík, Fiat 128A, služební - Octavia III 110 kW TDi, Škoda Yeti 1,8 TSi, Octavia II 1,8 TSi, Superb Combi 125 kW TDi, Rapid a Spacebeack 1,6 TDi,

honzAK
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 170
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: byla v70 a 740gle
Bydliště: Budejice

#5

Příspěvek od honzAK »

no to je jeste horsi nez to foto ty v70, jak jsou na tom ty plasty tak je to s prominutim k zbliti. je to divny a hotovo.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.

Marek Vild
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 183
Registrován: 18 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha 4

#6

Příspěvek od Marek Vild »

Je to prostě vošklivý, zepředu, zezadu i ze stran. :x
_________________
Marek, V 850, 1996, B5202S

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#7

Příspěvek od wickey »

juuuuuuuuuu, mozna tuhle Kii budou vyrabet u nas v Ziline 8)
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#8

Příspěvek od drewid »

No a kde je ta XC 70ka ?
Já vidím jen nějaký korejský mondeo s plastama :evil:
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Miki
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 249
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Hradištko u Nymburka

#9

Příspěvek od Miki »

ale kluci no tak neblbněte :lol: někomu se to přeci může líbit tak to tak nehaňte, mě se taky nelíbí nějaký ty kulatý renaulty a mitsubishi ( dělám si prdel, prdel, ale jen trochu :lol: :lol: )
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál

anonym

#10

Příspěvek od anonym »

mě osobně nepřijde tak strašná. Furt lepší než nová V70 :wink:

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#11

Příspěvek od Deshi »

Jestli podle plechovkářů (bez urážky) jsou čtyřicítkový řady polovolva, tak tohle podle mě už má s Vlvem společný skoro jen ten znak a nápis :(
Ano, předek je jasný podle nových modelů S 80, ale ten zadek je dost příšerný, stávající XC70 je kočka, ale tímhle to docela zmršili :cry: :roll: :cry:

Alespon podle mě :shock:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

Roger
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1842
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

#12

Příspěvek od Roger »

Ford mrsi co se da...vubec to Volvu po designove stranec neprospelo...zalezi co potom dily...
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#13

Příspěvek od drewid »

Ona ani ta nová S80ka není kulervoucí...na obrázcích ještě šla, ale naživo to byla taková trapná korejská audina :(
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

Deshi
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 3618
Registrován: 18 roků 4 měsíce
Bydliště: Dolní Roveň
Vůz: V40 1.9D 75kW

#14

Příspěvek od Deshi »

drewid píše:Ona ani ta nová S80ka není kulervoucí...na obrázcích ještě šla, ale naživo to byla taková trapná korejská audina :(
No nekecej Drewide, že už sis ji byl omrknout, když se ted zbavuješ stříbrnýho sršně :lol: :lol:
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum

bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport

drewid
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 548
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt

#15

Příspěvek od drewid »

Deshi píše:
No nekecej Drewide, že už sis ji byl omrknout, když se ted zbavuješ stříbrnýho sršně :lol: :lol:
Dyť se ho ještě nezbavuju, jen jsem si dělal průzkum :D

A vomrknout už jsem si ji byl když jsem byl v tom volvoservise, ale kravaťák mi zlými pohledy bránil v podrobnějším seznámení s ní - a to jsem si nechtěl ani odloupnout to V8 a nalepit si to na sršně vedle soba :lol:
V8 přidává totiž až 1200 klokanů, kdyby jste nevěděli ! :D
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#16

Příspěvek od jarek.krizan »

Jak to tak sleduji, tak se všichni shodnem v tom, že Ford ku..í co se dá. A co se tak složit a koupit ho od Forda. Už jsem si odložil prvních 100 kč. :D :D :D
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#17

Příspěvek od Schumi_01 »

drewid píše:Ona ani ta nová S80ka není kulervoucí...na obrázcích ještě šla, ale naživo to byla taková trapná korejská audina :(
No počkej jako, je pravda že sem viděl stříbrnou a hnůj...vážně jako Korea...dealer tu má světle hnědou a hned je to lepší...a "tchán" měl ted pučenou ukázkovou kterou mu nalajnovali na jeho vkus a hned si jí vezme...nádherná, černá barva jí sedne nejvíc, slušivý kola který na ní padnou asi taky nejvíc, béžovej interiér krásnej...taky sem byl zklamanej po tý první stříbrný, ale naštěstí to ta černá zlomila. Dodám klidně foto... Jen jí chci obhájit, S80 se dle mýho povedla hodně...ty V70 a XC70 na to zatim nevypadaj, ale skutečnost to taky může změnit, snad.
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#18

Příspěvek od tnemec »

Jak tady házíte hnůj na Forda... to mě trochu mrzí, protože Ford je podle mého názoru dobrá značka, která dělá auta, která mají jednu zásadní vlastnost. Ať je to Fiesta nebo Transit, okamžitě mi padne do ruky a podvozkově je o světelné míle před konkurencí.

Například S40/V50 a nová S80 jsou první volva v historii, které umí tlumit nerovnosti bez ran od podvozku. A V50 D5 automat je naprosto kulervoucí auto, teď s ním tenhle týden jezdím. Nemá prostě jedinej kaz. Kromě ceny.

Mimochodem, vy rozumbradové, kdyby na tom Volvo bylo tak skvěle, tak by pod Ford nikdy nepatřilo. Nemyslíte, že kdyby Ford Volvo nekoupil, už by taky třeba nemuselo Volvo existovat? Nebo by bylo na scestí, protože by nebyly prachy na vývoj?

A než skončit pod GM jako Saab (chudáček), nebo pod VW, nebo pámbu mě netrestej pod Daimler Chrysler... zlatej Ford lidi, zlatej Ford.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#19

Příspěvek od Lachtan »

Hele, já chápu, že z hlediska obchodu to asi byl jediný možný dobrý tah, ale od té doby se Volvo designově čím dál tím více přibližuje takovému megakonzumnímu standartu (který oslovuje koncernové tupé masy=potenciální kupce)a jeho letitá tvarová image je prostě ta tam... :evil:
Prostě čím novější Volvo, tím víc se podobá ostatním značkám :? :? :?
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

anonym

#20

Příspěvek od anonym »

Lachtan píše:Hele, já chápu, že z hlediska obchodu to asi byl jediný možný dobrý tah, ale od té doby se Volvo designově čím dál tím více přibližuje takovému megakonzumnímu standartu (který oslovuje koncernové tupé masy=potenciální kupce)a jeho letitá tvarová image je prostě ta tam... :evil:
Prostě čím novější Volvo, tím víc se podobá ostatním značkám :? :? :?
jenže právě to tak je a bude, tak si musíme postupně zvykat :? S tím nic nenaděláme a co říkal Tnemec je pravda. Raději Ford než VW. To bysme si mohli rovnou koupit Škodovku :wink:

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#21

Příspěvek od tnemec »

Lachtan píše:Hele, já chápu, že z hlediska obchodu to asi byl jediný možný dobrý tah, ale od té doby se Volvo designově čím dál tím více přibližuje takovému megakonzumnímu standartu (který oslovuje koncernové tupé masy=potenciální kupce)a jeho letitá tvarová image je prostě ta tam... :evil:
Prostě čím novější Volvo, tím víc se podobá ostatním značkám :? :? :?
V tom případě mě trochu překvapuje, proč jezdíš designově nevýrazným, na masového kupce zaměřeným volvem.

A s tou designovou svébytností volva to (bez urážky, vzhled volv miluju) není tak horký. 740 například kombinuje obvyklý design italské školy přelomu 70. a 80. let s designem amerik té doby. Výsledek je sice parádní, ale o nějaké nonkonformitě nemůže být řeč, zvlášť v porovnání s americkým trhem, kam byla 7 hlavně mířena. Možná jen na evropském kontinentě působila exotičtěji.

Design volv je i dnes naprosto nezaměnitelný. Nová generace, zvláště počínaje S80 se jen od lehké inspirace BMW přesunula po uvedení Banglovin k Audi, ale ta inspirace tu byla vždy. Ostatně Škodovka postupuje podobně. První Octa byla (velmi rafinovaně, ale velmi silně) inspirována od BMW 3 E36, poté, co Piech stanovil jako mission target volvo, byla pozornost designéru zaměřena tímto směrem. Bohužel zde již byla inspirace mnohem prvoplánovější (stejně jako je S80 mnohem prvoplánovitěji podobná A6, zatímco inspirace S40/V50 BMW řady 3 je mnohem skrytější.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 1093
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: Praha

#22

Příspěvek od tnemec »

Ještě k těm koncernům: Vpodstatě jediné dvě zásadnější značky vyrábějící masově, které jsou samostatné, jsou Toyota a Porsche. Porsche proto, že je pupeční šňůrou spjaté s koncernem VW a má zcela výjimečné postavení - jeho auta mají nejnižší ztrátu hodnoty a porsche má na jednom exempláři nejvyšší marži na světě. Je to dané kombinací kvality a image.

Zbývá Toyota, která si udržela samostatnost díky naprosto unikátnímu systému řízení (řízení firmy a výroby, ne takový to, co votáčí kolama) a je mimochodem jednou z nejcennějších značek na světě. Všechny ostatní značky patří pod jeden z pěti nebo šesti megakoncernů. Včetně tak svébytné značky, jako je Subaru, které patří Fuji Heavy Industries, která je z +- 50% vlastněna koncernem GM, který zase vlastní Saab, což je ostatně příčina, proč připravovaný Saab 9-2 je vlastně rekarosovaná impreza.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 42
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Praha

#23

Příspěvek od sven »

tnemec píše:Včetně tak svébytné značky, jako je Subaru, které patří Fuji Heavy Industries, která je z +- 50% vlastněna koncernem GM, který zase vlastní Saab, což je ostatně příčina, proč připravovaný Saab 9-2 je vlastně rekarosovaná impreza.
není připravovaný, už se vyrábí, ale mrkněte na výrobní štítek....ještě si stěžujete na Forda...?
Přílohy
dal
dal (68 KiB) Zobrazeno 526 x
jeho v
jeho v (55.88 KiB) Zobrazeno 525 x
saab 9-2x.jpg
saab 9-2x.jpg (50.29 KiB) Zobrazeno 523 x
_________________
bylo:
1973 Saab 99 GL 4dv. Tuzex verze
1981 Saab 900 Turbo 4dv.
1988 V240 B230K MAN arabská verze
1996 V850 AWD MAN
2001 V70XC 2,4T AT US verze
je:
2008 XC70 3,2 Summum
1993 Saab 900 Classic Convertible Nova Black
2002 Saab 9-3 Aero 5D modrá

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2434
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#24

Příspěvek od jarek.krizan »

Vím, že Volvo se tomu bránilohodně dlouho ale nakonec nedostatek financí na vývoj a tlak akcionářů udělali svoje. Na druhou stranu se tehdy proslýchalo, že finančně nejlepší nabídku udělal koncern RVI což je vlastně Renault, takže to nedopadlo ještě tak nejhůř.
Přál bych si aby Volvo mělo pořád svébytnou image a bylo lehce odlišitelné od ostatních značek. Ta uniformita se mi moc nelíbí.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Schumi_01
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 616
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Děčín
Vůz: C70 2,4i Momentum MY08

#25

Příspěvek od Schumi_01 »

No, zajímavá diskuze :) Ale svatá pravda co tu říká Tomáš...Ford považuju taky za to nejlepší co může být jako mateřskou značku (z pohledu koncernů)...rozhodně je podvozkama na tom nejlíp ze všech a i ty auta maj prostě aspon nějakýho ducha...
A co se týče uniformity nebo designu, to zas tak moc s Fordem společnýho nemá, Volvo má svoje vlastní designový centra a patří mezi prémiový značky Fordu, takže určitě má volnost a příkaz držet si svou image...že jí rozvíjí a posouvá tímhle směrem je podle mě její věc a za tu Ford vinit nemůžeme. Určitě se design odvíjí od podvozku a uložení motoru atd., ale to jen do míry proporcí auta a ne přímo toho jaký má zadní světla a jak zaoblený je, a dnešní trend je hodně zaměřenej na ochranu chodců, zvýšili se standardy v tomhle směru a holt hranatý Volvo by v tomhle jaksi asi moc neuspělo...
Takže vážně budme rádi za tohle, jinak bysme nemuseli bejt rádi vůbec...
A co se týče svezení s S80, taky souhlasim s Tomášem, ve V70 sem toho najezdil hodne, i starší S80 celkem dost a je pravda že to tlumení ran a filtrování nerovností bylo za konkurencí dost špatný a ted sem konečně měl pocit že ten podvozek je vychytanej do puntíku, že se nesnaží bejt přehnaně a zbytečně uměle tvrdší jak velí trend.
AMEN :D
_________________
Volvo C70 2,4i 125 kW MT MY08 (Eibach Pro-kit & D5T5 135kW)
Volvo XC90 D5 AWD 136 kW AT MY11 (D5T5 ST2 160kW, 480Nm.)
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Zajímavé odkazy na internetu“