Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 24
- Příspěvky: 1277
- Registrován: 8 roků 9 měsíců
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
#1101 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
zámek volantu, má už tu na to pěkné vlákno.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1201
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo XC60 D5 r.v.09 a C70II T5 r.v.08
#1102 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Aha diky za info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 535
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1103 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Přezul jsem minulý týden když to vypadalo že bude mrznout max 2 dny přes noc, nakonec se to ještě protáhlo.
Ano, vypadá to na zámek volantu, řešil jsem to docela dlouho s Pavlem, tímto mu opravdu děkuji, přehodil jsem budíky na staré, které mi Pavel zapůjčil a naklonoval, ale nepomohlo. Přidala se k tomu i chyba imobilizérů. Chyby diagnostika napsala snad všechny možné, ale to bylo způsobeno pravděpodobně tím imo... Takže odtah a auto je v péči Svencaru. Uvidíme co z toho nakonec bude. Snad ale jen ten zámek.
Edit: to Marek, ano, blinkry mám už tak rok
Ano, vypadá to na zámek volantu, řešil jsem to docela dlouho s Pavlem, tímto mu opravdu děkuji, přehodil jsem budíky na staré, které mi Pavel zapůjčil a naklonoval, ale nepomohlo. Přidala se k tomu i chyba imobilizérů. Chyby diagnostika napsala snad všechny možné, ale to bylo způsobeno pravděpodobně tím imo... Takže odtah a auto je v péči Svencaru. Uvidíme co z toho nakonec bude. Snad ale jen ten zámek.
Edit: to Marek, ano, blinkry mám už tak rok
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 198
- Registrován: 2 roky 6 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: S80 AWD AT 3.2 MY11, V70 AT 3.2 MY09
#1104 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
@Nosound89: Jak presne funguje ten VDASH? Kdybych k tobe prijel, ty bys umel na mem aute ten zamek rizeni deaktivovat (samozrejme za $$)? Jak to tady ctu, tak bych se ho radsi preventivne zbavil, nez aby me potom nekde necekane vypekl...
_________________
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
S80 AWD AT 3.2 179kW, B6324S, MY11
V70 AT 3.2 175kW, B6324S, MY09
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 19
- Příspěvky: 5009
- Registrován: 6 roků 11 měsíců
- Bydliště: Blansko
- Vůz: XC70
- Kontaktovat uživatele:
#1105 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Dá se to "opravit" i flexkou...
_________________
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
XC70 MY08 D5 AWD M/T @ 225 ořů v plné síle!
V70XC MY00 2,4T AWD A/T @ "ECM531D"
MX-5 1.6 81kW@ pokud z toho teče olej, znamená to, že to má olej...
VIDA k dispozici - Blansko, Brno, Olomouc
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 535
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1106 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Jj, je to placené.
U sebe jsem to deaktivovat nestihl a někdy to u MY07 (S80II) ani nejde, ty už máš ale novější, takže to půjde.
Jj, flexou ano, co jsem viděl, ale já ho mám odblokovaný, volantem jde točit, ale auto to vidí jinak, asi se sekl v otevřené poloze, ale i to je špatně.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 765
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#1107 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Na tátově S80 3.2 jsem to rešil v terénu tak, že jsem do šroubků vysekal drážky a pak normálně povolil a zámek vyndal ven z mechanismu, tím jak se to uvolní tak západka zámku zase vyskočí a jde nastartovat. Pak jsou tři možnosti:
- buď na prasáka jezdit s SCL připevněným někde mimo
- výměna SCL
- Deaktiovace SCL.
Já rešil deaktivací. Jinak u své S80 jsem si tam převentivně vyměnil šroubky za obyč aby se to dalo případně snáze vymontovat ale zas aby to nebylo úplně bez zámku řízení.
- buď na prasáka jezdit s SCL připevněným někde mimo
- výměna SCL
- Deaktiovace SCL.
Já rešil deaktivací. Jinak u své S80 jsem si tam převentivně vyměnil šroubky za obyč aby se to dalo případně snáze vymontovat ale zas aby to nebylo úplně bez zámku řízení.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 535
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1108 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Včera dostala mamčiná S80 nový zadní nárazník a SvenCaru tímto děkuji za kompletní vyřízení PU.
Jako náhradní vozidlo jsem měl zapůjčenou C40, oproti Mustangu uznávám, trošku tichší .
Od 300kW v el. jsem očekával trošku více, ale asi jsem měl jen příliš velké očekávání (bráchova el. kona má 1/2 výkon a i tam není pružné zrychlení špatné). Podvozkově super, výbava akorát (ty filcy ve dveřích vypadají sice trošku divně, ale co.. nová politika Volva), na Harman/Kardon si člověk rychle zvykne a ihned má nutkání něco udělat s hudbou i ve svém autě (až teda bude jezdit ). Infotainment jde vidět že je staršího data a ovládací prvky má dnes lépe zmáknuté už i Hyundai.. Hledat něco při jízdě, nebo si jen změnit nastavení klimatizace? Člověk se dost často překlikne vedle. Chytré bezpečnější řešení je posunutí zpětných zrcátek dále od A sloupku, díky toho má řidič přehled (vidí pěkně mezi zrcátkem a A sloupkem) a nic nepřehlédne. Na exteriér si člověk musí zvyknout, ale zadní část s křídlem a prodloužením střechy vypadá hodně pěkně.
Co říct závěrem? Jako druhé auto asi ano, ale kdo má dneska 1,6 mega na druhé auto.
Jako náhradní vozidlo jsem měl zapůjčenou C40, oproti Mustangu uznávám, trošku tichší .
Od 300kW v el. jsem očekával trošku více, ale asi jsem měl jen příliš velké očekávání (bráchova el. kona má 1/2 výkon a i tam není pružné zrychlení špatné). Podvozkově super, výbava akorát (ty filcy ve dveřích vypadají sice trošku divně, ale co.. nová politika Volva), na Harman/Kardon si člověk rychle zvykne a ihned má nutkání něco udělat s hudbou i ve svém autě (až teda bude jezdit ). Infotainment jde vidět že je staršího data a ovládací prvky má dnes lépe zmáknuté už i Hyundai.. Hledat něco při jízdě, nebo si jen změnit nastavení klimatizace? Člověk se dost často překlikne vedle. Chytré bezpečnější řešení je posunutí zpětných zrcátek dále od A sloupku, díky toho má řidič přehled (vidí pěkně mezi zrcátkem a A sloupkem) a nic nepřehlédne. Na exteriér si člověk musí zvyknout, ale zadní část s křídlem a prodloužením střechy vypadá hodně pěkně.
Co říct závěrem? Jako druhé auto asi ano, ale kdo má dneska 1,6 mega na druhé auto.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 535
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1109 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
208 378km a konečně se zjistilo co vybíjelo baterku, nakonec to byla siréna alarmu, která se sw zakázala a následně i fyzicky odpojila. Ještě že má SvenCar schopné techniky a při jednom dostala S80 i novou baterii.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 55
- Příspěvky: 765
- Registrován: 9 roků 4 měsíce
- Bydliště: Mladá Boleslav
- Vůz: Volvo S90 T8 Inscription
#1110 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Také jsem rodičům u 3.2 odpojoval sirénu pod torpédem a SW odehrál alarm. Přesně stejný důvod. V siréně vyteče záložní baterka a zkratuje se.
Nová stojí nesmysl.
Nová stojí nesmysl.
_________________
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
S90 T8 Inscription B4204T35, 300Kw 680Nm, TG-81SD, Denim Blue, Nappa Blond, Full Option na vzduchu
V40 B4154T4, 112kw(VEA), TF-71SC, R-Design
Bylo: C70 2,4T Cabrio, C70 2.0T, C70II D5, S80 D5, S80 T6, V40II D2,V70III D5 AWD, S80II D5,XC70II D5, S80II D5 Exe.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 17
- Příspěvky: 1621
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#1111 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Origo baterka za 2300? To nemá ani cenu kupovat jinou, ne?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 9887
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
#1112 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Bez DPH
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 535
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1113 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Ikdyž je to bez DPH, tak na Exide už kašlu.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 30
- Příspěvky: 3617
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
#1114 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Za tuhle cenu asi hodím vidle i do Bosche. Doufám, že origo baterie jsou stále stejně kvalitní jak dříve a vydrží mi zase v autě alespoň 6-8 let
Bosch mi vydržela asi 4 roky......
Bosch mi vydržela asi 4 roky......
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 8
- Příspěvky: 1214
- Registrován: 9 roků 11 měsíců
- Bydliště: Damboritz
- Vůz: S80 D5 '07
#1115 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Bosch už je Varta.
_________________
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
S80II D5244T4 136kW TF-80SC '07 | P5008 2.0HDi |
Bylo: S40 D4192T3 85kW M56 '04 | C70 Coupé B5234T3 176kW M56 '02 | V40 D4192T3 85kW M56 '01 |
VIDA | DiagBox |
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 20
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#1116 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Tak s tím nepočítej...vlastní zkušenost.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 535
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1117 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
209 246km, výměna motorového oleje a preventivní vyčištění olejového čidla.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1118 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Jak se čistí takovéhle čidlo? Si nedovedu představit, co tam můžeš očistit, kromě vnější schránky, jejíž čistota stejně nemá na nic vliv...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 535
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1119 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Oddělal jsem horní kryt (ten už na foto není) a vymyl v benzínu, vyčistil tenkým hadříkem kde jsem dosáhl, vyfoukal a složil.
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 535
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1120 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Jen takový detail, vím, blbost, ale dnes přišel nový držák víčka nádrže, tak jsem ho tam musel hodit
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 12090
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#1121 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Tak mi na V8 od včera svítí, nízká hladina oleje, měrka je ale po vrch. Díky za návod.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 535
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1122 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Abych vše doplnil, tak po menším ťukanci je nový nárazník na svém místě
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 535
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1123 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Těším se až je dám na auto, Bory v nepříliš obvyklé barevné kombinaci Diamond cut/Iron Stone
edit: jen si odložím https://accessories.volvocars.com/cs-cz/S80(07-)/Accessories/Document/VCC-479814/2010
edit: jen si odložím https://accessories.volvocars.com/cs-cz/S80(07-)/Accessories/Document/VCC-479814/2010
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 535
- Příspěvky: 4181
- Registrován: 11 roků 11 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
#1124 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Vyřešení závady svítící kontrolky ABS a všeho možného (zkrat). Na kabeláži LP strany prodřená kabeláž za podběhem, po opravě se stále náhodně ABS rozsvěcovalo, ale už méně. Vše vyřešila až výměna čidla.
Přidáno za 56 minut 25 sekund:
A to hlavní už je na autě
Otázka kdo máte R19, na kolik foukáte?
Přidáno za 56 minut 25 sekund:
A to hlavní už je na autě
Otázka kdo máte R19, na kolik foukáte?
_________________
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 12
- Příspěvky: 744
- Registrován: 7 roků 1 měsíc
- Bydliště: Řečany nad Labem
- Vůz: V90CC VOR
#1125 Nosound89- S80II 4,4 AWD 232kW / Mustang 3,7 V6 ROUSH
Tak ty jsi take pacient. Uvazujes o prodeji a koupis si na to kola...Jak ja ti rozumimJsou paradni...Ja mel na xc70 Erakiry a foukal jsem 2,4. Ted mam na xc40 21" a uz jsem vysypal 3 plomby z huby...Nafoukane tez na 2,4...Jestli to je hodne nebo malo nevim,neresim...
_________________
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
V90 CC Ocean Race D5 MY2018 Polestar
XC40 T5 MY2019
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 246 Odpovědi
- 20643 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Kein
-
- 15 Odpovědi
- 2548 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od hajnej
-
- 31 Odpovědi
- 2775 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David avdily.cz
-
- 640 Odpovědi
- 74270 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Thor123
-
- 203 Odpovědi
- 42202 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Chase